Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις νέας παραλαβής λεωφορείων-τρόλεϊ
#1
Εφόσον πολύ ακούγεται ότι έρχεται η μέρα που θα αποσυρθούν τα Ν1 και τα Νεοπλάν μίντι, ανοίγω αυτό το θέμα για να συζητήσουμε την ιδανική επόμενη γενιά , που θα αντικαταστήσουν τα παλιότερα λεωφορεία-τρόλεϊ.
Απάντηση
#2
Δεν νομίζω ότι πρόκειται να γίνουν παραλαβές νέου τροχαίου υλικού άμεσα.
Απάντηση
#3
(22-04-2017, 07:25 PM)ecoj Έγραψε: Δεν νομίζω ότι πρόκειται να γίνουν παραλαβές νέου τροχαίου υλικού άμεσα.
Η συζήτηση δε σημαίνει παράλληλα και υλοποίηση. Εξάλλου συνήθως υποθετικά μιλάμε, γιατί ο ΟΑΣΑ δεν υλοποιεί τις προτάσεις βελτιστοποίησης που προτείνουμε εδώ.
Απάντηση
#4
Δεν έχει να κάνει με παραλαβή νέων λεωφορείων αλλά πρόσφατα κυκλοφόρησε στην Αθήνα ένα midi ηλεκτρικό λεωφορείο της κινέζικης BYD.

Ιδού και το άρθρο από το Τροχοί και TIR, με εικόνες και video.

Νομίζω είναι η πρώτη φορά που κυκλοφορεί ηλεκτρικό λεωφορείο στην Ελλάδα.
Απάντηση
#5
θα προτεινα να αγοραστουν τουλαχιστον 100 νεα αρθρωτα τρολευ
Απάντηση
#6
(19-05-2021, 04:58 PM)N2 BRAHAMIOU Έγραψε: θα προτεινα να αγοραστουν τουλαχιστον 100 νεα αρθρωτα τρολευ

Προσωπικά νομίζω ότι τα τρόλεϊ είναι αχρείαστα πια. Αφού υπάρχουν τα ηλεκτρικά λεωφορεία και τα νέα Diesel είναι λιγότερο ρυπογόνα πλέον. Καλύτερα για μένα να καταργηθούν οριστικά μόλις γεράσουν τα υπάρχοντα οχήματα.
Απάντηση
#7
(19-05-2021, 07:10 PM)MitsosDaBest Έγραψε: Προσωπικά νομίζω ότι τα τρόλεϊ είναι αχρείαστα πια. Αφού υπάρχουν τα ηλεκτρικά λεωφορεία και τα νέα Diesel είναι λιγότερο ρυπογόνα πλέον. Καλύτερα για μένα να καταργηθούν οριστικά μόλις γεράσουν τα υπάρχοντα οχήματα.
τουλαχιστον να φερνανε μεταχειρισμενα οπως με τα λεωφορεια μεχρι να κυκλοφορησουν τα ηλεκτρικα
Απάντηση
#8
(19-05-2021, 04:58 PM)N2 BRAHAMIOU Έγραψε: θα προτεινα να αγοραστουν τουλαχιστον 100 νεα αρθρωτα τρολευ
Τι να τα κάνεις τα τρόλεϊ όταν δεν έχεις οδηγούς να τα κυκλοφορήσουν;
Απάντηση
#9
(19-05-2021, 07:10 PM)MitsosDaBest Έγραψε: Προσωπικά νομίζω ότι τα τρόλεϊ είναι αχρείαστα πια. Αφού υπάρχουν τα ηλεκτρικά λεωφορεία και τα νέα Diesel είναι λιγότερο ρυπογόνα πλέον. Καλύτερα για μένα να καταργηθούν οριστικά μόλις γεράσουν τα υπάρχοντα οχήματα.

Θα διαφωνήσω. Το πλεονέκτημα των τρόλλεϋ σε σχέση με τα θερμικά λεωφορεία είναι το μικρότερο κόστος συντήρησης και η μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Τα τρόλλεϋ δεν έχουν τόσο πολλά κινούμενα μέρη όσο ένα θερμικό λεωφορείο αφού δεν έχουν θερμικό κινητήρα και οι ηλεκτροκινητήρες τους είναι απλοί στην συντήρηση (δεν έχουν πιστόνια κλπ). Ναι μεν τα Diesel ή CNG λεωφορεία έχουν χαμηλούς ρύπους πλέον αλλά τα τρόλλεϋ έχουν την δυνατότητα να είναι 100% καθαρά.

Όσον αφορά τα ηλεκτρικά λεωφορεία ναι μεν δεν εκπέμπουν ρύπους ωστόσο έχουν ακριβή συντήρηση ενώ οι μπαταρίες τους είναι τοξικές και στην παραγωγή αλλά και σαν απόβλητα. Τα τρόλλεϋ έχουν επίσης καλύτερη απόδοση, έτοιμη υποδομή, μικρότερο βάρος και μεγαλύτερο χώρο επιβατών λόγω μικρότερων ή απουσίας μπαταριών.

Κατά την γνώμη μου το μέλλον στα τρόλλεϋ είναι η τεχνολογία In Motion Charging, η οποία συνδυάζει το κλασσικό τρόλλεϋ όπως το ξέρουμε με μικρότερες μπαταρίες για λειτουργία σε σημεία όπου δεν υπάρχουν καλώδια.

Ρίξε και μια ματιά σε αυτό το βίντεο:

https://www.youtube.com/watch?v=SB9EARKvCTc

και στο trolleymotion.eu

https://www.trolleymotion.eu/freier-wissensbereich/

για παραπάνω λεπτομέρειες.
Απάντηση
#10
Το τρόλεϊ (τουλάχιστον στη μορφή που το ξέρουμε στην Αθήνα) είναι ότι πιο αναχρονιστικό σε μέσο μαζικής μεταφοράς... Πρακτικά συνδυάζει τα μειονεκτήματα ενός λεωφορείου και ενός τραμ σε ένα όχημα. Σαφώς και η εξέλιξη της τεχνολογίας τα έχει βελτιώσει σε σημαντικό βαθμό ωστόσο κάποια μειονεκτήματα συνεχίζουν να υπάρχουν... Πιο συγκεκριμένα και επιγραμματικά (και όχι περιοριστικά) είναι κατά πολύ ακριβότερα από ένα θερμικό (και σε ένα βαθμό από ένα battery electric - ειδικά κινέζικο) λεωφορείο, έχουν περιορισμένη ευελιξία, απαιτούν (σχετικά) ακριβή υποδομή να λειτουργήσουν που επιβαρύνει (τουλάχιστον αισθητικά) τον χώρο, και ειδικά σε σχέση με τα θερμικά επιπλέον πολύ αυξημένο βάρος (άρα μικρότερη μεταφορική ικανότητα).

Και φυσικά, ειδικά στην Ελλάδα, όχι μόνο δεν είναι 100% "καθαρά" αλλά το αντίθετο, είναι κατά πολύ πιο "βρωμερά" από τα θερμικά αν συνυπολογίσει κανείς πώς παράγεται η ηλεκτρική ενέργεια στην χώρα...
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)