Αξιολόγηση Θέματος:
  • 13 Ψήφοι - 2.38 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Πρόγραμμα Δρομολογίων
Σχετικά με τη νέα δρομολόγηση του 235, είδα χθές και σήμερα δύο καρτελάκια οδηγών και συνάγω τα εξής :

Έχουν παραμείνει 10 βάρδιες (από 11 που ήταν με την παλιά), εκ των οποίων δύο κατσαρές και οκτώ κανονικές οκτάωρες. Από τα πέντε οχήματα που βγαίνουν, τα δύο κάθονται έξω από τις 05:00 μέχρι τις 00:00 (και προφανώς μοιράζονται τη μία κατσαρή), ένα όχημα βγαίνει με δύο οκτάωρες βάρδιες και εκτελεί τελευταία δρομολόγια 17:40 - 18:40 - 19:40 - 21:20 - άφιξη Ιλίσια 22:10 και σχόλασμα. Τα άλλα δύο οχήματα βγαίνουν έξω το πρωϊ και δουλεύουν με μία οκτάωρη και μισή κατσαρή το καθένα, εκτελώντας τελευταίο δρομολόγιο στις 15:30 - 16:00. Άρα, η απογευματινή υπηρεσία γίνεται με τρία οχήματα ανά 20λεπτο.

Άρα κατα λογική συναγωγή (μέχρι να δώ όλα τα καρτελάκια) η δρομολόγηση έχει ως εξής (για τη σειρά 3 είμαι σίγουρος γιατί το είδα) :

1 : ΑΜ ΕΛΛ 04:35 - ΖΩΓ 05:05 - 05:50 - 06:40 - 07:31 - 08:28 - 09:25 - Δ11:04 - 12:02 ΑΛΛΑΓΗ ΑΚΑΔ 12:29 - ΖΩΓ 12:59 - 13:56 - 14:53 - 15:55 ΑΛΛΑΓΗ ΑΚΑΔ 16:20 - ΖΩΓ 17:00 - 18:00 - 19:00 - 20:00 - 20:55 - Δ22:10 - 23:00 - άφιξη 23:45 - ΑΜ ΕΛΛ 00:15

2 : ΑΜ ΕΛΛ 04:55 - ΖΩΓ 05:25 - 06:25 - 07:19 - 08:17 ΑΛΛΑΓΗ ΑΚΑΔ 08:44 - 09:14 - 10:18 - Δ11:35 - 12:35 - 13:32 - 14:29 - 15:26 - 16:25 ΑΛΛΑΓΗ ΑΚΑΔ 16:50 - ΖΩΓ 17:20 - 18:20 - 19:20 - 20:25 - Δ21:45 - 22:35 - 23:25 - άφιξη ΖΩΓ 00:10 - ΑΜ ΕΛΛ 00:40

3 : ΑΜ ΕΛΛ 05:40 - ΖΩΓ 06:10 - 06:55 - 07:53 - 08:51 - 09:49 ΑΛΛΑΓΗ ΑΚΑΔ 10:16 - ΖΩΓ 10:48 - Δ12:13 - 13:10 - 14:07 - 15:04 - 16:10 - άφιξη ΖΩΓ 17:05 - ΑΜ ΕΛΛ 17:40.

4: ΑΜ ΕΛΛ 06:37 - ΖΩΓ 07:07 - 08:05 - 09:02 - 10:03 - Δ11:20 - 12:24 - 13:21 ΑΛΛΑΓΗ ΑΚΑΔ 13:48 - ΖΩΓ 14:18 - 15:15 - αφ ΖΩΓ 16:10 - ΑΜ ΕΛΛ 16:45

5: ΑΜ ΕΛΛ 07:08 - ΖΩΓ 07:42 - 08:39 - 09:36 - 10:33 - Δ11:50 - 12:47 - 13:44 - 14:41 ΑΛΛΑΓΗ ΑΚΑΔ 15:08 - ΖΩΓ 15:40 - 16:40 - 17:40 - 18:40 - 19:40 - Δ21:20 - αφ ΖΩΓ 22:10 - ΑΜ ΕΛΛ 22:40
Απάντηση
(01-04-2015, 10:58 AM)Citaro Έγραψε: Παιδιά, σίγουρα υπάρχουν λάθη στα δρομολόγια που ανέβηκαν : Πχ το 608 δεν είναι δυνατόν να έχει αναχώρηση από Ζωγράφου 05:00 - 05:30 - 05:58.
Όπως και στο 140 φαίνεται να έχει αναχώρηση από Πολύγωνο 09:00 - 09:40, 10:00 - 10:40, αλλά από Γλυφάδα έχει μόνο ένα σαραντάλεπτο κενό.
Σε κάθε περίπτωση είναι γεγονός ότι επήλθαν τροποποιήσεις στους πίνακες, αλλά για να καθησυχάσω :
Δεν πρόκειται για νέες περικοπές, αλλά για προσαρμογή των πινάκων στην πραγματικότητα (πχ το 608 είχε πάνω από ένα έτος να βγάλει κομπλέ τις βάρδιες)
Αλλαγές - εξορθολογισμό βρήκα και στο 235 : Αφαίρεσαν το ένα όχημα από την πρωϊνή βάρδια (και από 9λεπτο πάμε στο 12 λεπτο, που ούτως ή άλλως είχαμε στην πράξη) και δώσανε όχημα στη μεσημεριανή (που από 15λεπτο πήγε στο 12λεπτο). Η απογευματινή υπηρεσία με τον παλιό πίνακα υποτίθεται πως είχε 15λεπτο και τέσσερα οχήματα (ενώ μόνιμα έλειπε το ένα), τώρα δώσανε καθαρό εικοσάλεπτο (μάλλον πάλι με τέσσερα οχήματα λόγω διαλειμμάτων) αλλά με εξορθολογισμό των χρόνων διαδρομής, που δεν έβγαιναν.
Αν τηρούνται αυτοί οι πίνακες, θα συνεχίσουμε να έχουμε το ίδιο συκοινωνιακό έργο με πιό προβλέψιμους χρόνους.

Ψάχνοντας κι εγώ βρήκα κι άλλες αλλαγές :
18/19 : Κόψιμο οχημάτων και από 20λεπτο πάμε σε 25λεπτο ανά γραμμή.
021 : Αφαίρεση από τον πίνακα του (εξαφανισμένου) τέταρτου οχήματος. Έτσι πλέον και επίσημα η δρομολόγηση είναι με τρία οχήματα ανά 15-15-10
025/6/7 : Από συνδυασμένο 10λεπτο στην αιχμή πήγαμε στο 10-15'
035 : Από 10λεπτο αιχμής στο τέταρτο-εικοσάλεπτο.
036 : Κι εδώ κόπηκε ένα όχημα.
049 : Κόψιμο οχήματος και αραίωση του 12λεπτου σε 15-20'
057 : Μένουν δύο από τα τρία οχήματα και δρομολόγια ανά 20-25 αντί για 15'
070 : Ένα όχημα με αναχώρηση από 08:00 και κάθε ώρα από Γηροκομείο μέχρι τις 14:00
164: Κόψιμο οχήματος και δρομολόγια ανά 15-20'
224 : Νέα δρομολόγηση χωρίς να διαφαίνεται μείωση οχημάτων.
608 : Κόπηκαν τέσσερα οχήματα (τα ήδη κομμένα). Παρά ταύτα, δεν έχουμε ουσιαστική απομείωση της συχνότητας (αν εξαιρέσει κανείς ορισμένα 5λεπτα που έγιναν 6λεπτα). Τούτο διότι ο χρόνος διαδρομής συμμαζεύτηκε από 1:20 σε 1:15.
732 : Σίγουρα -2 οχήματα και απογευματινή υπηρεσία ανά τέταρτο ...
A5 : Μείον ένα όχημα.

Εντύπωση μου προξενεί ότι στις γραμμές 622/815 έχουν αφήσει τα ίδια δρομολόγια, ενώ τα έχουν ξεσκίσει εδώ και ενάμιση έτος , αφού λείπουν μόνιμα τα ίδια οχήματα και το σταθμαρχείο της Ακαδημίας δουλεύει τη γραμμή με άλλους πίνακες (ακόμη και τις Κυριακές είναι μόνιμα το ένα όχημα εκτός)

Οι περισσότερες περικοπές, όπως και εσύ είπες, εφαρμοζόταν ήδη από καιρό. Στο 732 θυμάμαι δρομολόγια από καρτελάκια οδηγών που είχα δεί τα οποία συμπίπτουν απόλυτα με τα αναρτηθέντα πλέον στο site του ΟΑΣΑ.

Όσον αφορά τα λάθη υπάρχουν και σε γραμμές που δεν πειράχτηκαν π.χ. 024, 416, 719, Β/Γ18 κ.α.

Παρόμοια περίπτωση με τα 622/815 είναι το 054 στο οποίο καθημερινά λείπουν οχήματα και τα δρομλόγια είναι άλλα αντί άλλων. Και σε άλλες γραμμές της Ράλλη λείπουν μόνιμα βάρδιες (Β15, 421, 703 κ.α.) αλλά δεν επήλθε καμία μεταβολή στα "επίσημα" δρομολόγια τους.

(01-04-2015, 09:02 PM)christos126 Έγραψε: Νέα αραίωση βλέπω και στο 227 και σε λίγο θα σκαρφαλώνουμε στην οροφή των midi. Σήμερα και χτες επί της Ηλιουπόλεως, στη Ροζίτα, και με οπτική επαφή με τις κοντινές διελεύσεις των 227 & 4, τα νέα δρομολόγια ήταν εμφανή: άφαντα τα λεωφορεία και η Ροζίτα ξανά γεμάτη κόσμο! Μη ζητούν μετά να μην παίρνουμε το Ι.Χ., η κατάσταση δεν πάει άλλο.

Στο 227 όπως και σε άλλες γραμμές με midi που έχουν κόσμο και έχουν αραιώσει αρκετά τα δρομολόγια (021, 035, 230) καλό θα ήταν να εξεταστεί η δρομολόγηση τους με 12μετρα. Για παράδειγμα το 230, που του κόψαν όχημα, μπορεί να πάρει 12μετρο αν στην κατεύθυνση προς Ζωγράφου διέρχεται από Γ. Παπανδρεόυ/Παπάγου αντί από Παναγούλη.

(02-04-2015, 12:57 AM)ecoj Έγραψε: Και Α13 έχουνε κοπεί οχήματα με συχνότητα στο σχεδόν 10λεπτο επίσημα πλέον. Κι άλλο στοίβαγμα τα πρωινά μέχρι την Ανθούπολη αν και στη πράξη δύσκολα το Α13 τηρούσε τη συχνότητα του. Και πιθανόν να αφαιρέθηκε όχημα και από το 822.
Και στο 719 -1 όχημα από ότι βλέπω και είναι κι άλλα αρκετά.

-1 ένα και στο 891 και 40λεπτο! Ήταν που ήταν ήρθε και απόγινε... Tongue

Το Α13 ούτως ή άλλως είχε μόνιμα κομμένα οχήματα οπότε καλύτερα τα δρομολόγια που υπάρχουν να τηρούνται. Βέβαια, επιβάλλεται να κοπεί στην Ανθούπολη ώστε να απελευθερωθούν οχήματα τα οποία μπορούν να καλύψουν άλλες ανεπάνδρωτες βάρδιες.

Στο 719 δεν κόπηκε τίποτα.

Το 891 άδειο πηγαίνει συνήθως και επικαλύπτεται σχεδόν σε όλο το μήκος της διαδρομής του από άλλες γραμμές. ΄Ισως θα ήταν καλύτερα να κοπεί τελείως και τα εναπομείναντα οχήματά του να δωθούν σε άλλες γραμμές π.χ. 732.
Απάντηση
To 891 δεν πηγαίνει άδειο όπως μπορεί να νομίζεις και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να κοπεί έτσι απλά!

Άνεση για 12μετρα δεν υπάρχει για να καλυφτούν άλλες γραμμές. Υπάρχουν αρκετά midi τα οποία πρέπει να χρησιμοποιούνται κι αυτά. Αντίθετα τα 12μετρα είναι οριακά και στα ενεργά οχήματα υπάρχουν πολλά που είναι μέσα με βλάβες και στα Λιόσια και στην Ανθούσα και ειδικά στο Βοτανικό και τη Ράλλη. Εδώ μπαίνουν midi στο 813 όχι να μπουν 12μετρα σε γραμμές Midi!
Απάντηση
(08-04-2015, 07:16 PM)ecoj Έγραψε: To 891 δεν πηγαίνει άδειο όπως μπορεί να νομίζεις και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να κοπεί έτσι απλά!

Άνεση για 12μετρα δεν υπάρχει για να καλυφτούν άλλες γραμμές. Υπάρχουν αρκετά midi τα οποία πρέπει να χρησιμοποιούνται κι αυτά. Αντίθετα τα 12μετρα είναι οριακά και στα ενεργά οχήματα υπάρχουν πολλά που είναι μέσα με βλάβες και στα Λιόσια και στην Ανθούσα και ειδικά στο Βοτανικό και τη Ράλλη. Εδώ μπαίνουν midi στο 813 όχι να μπουν 12μετρα σε γραμμές Midi!

Όσες φορές το έχω δει έχει μέσα ελάχιστους επιβάτες και δεν ξέρω κατά πόσο εξυπηρετεί μια γραμμή με συχνότητες 30'-40' όταν έχει επικάλυψη και από άλλες γραμμές. Βέβαια δεν έχω και πλήρη εικόνα της γραμμής οπότε γι' αυτό είπα ίσως μπορεί να καταργηθεί.

Ας τα βάλουμε κάτω. Έχουμε από 12μετρα στον Βοτανικό:

036: 6
224: 12
704:1
732: 10 (περίπου)
813: 8 (το 9ο όχημα βγαίνει πλέον στάνταρ με Solaris)
821: 2
861:2
Α16/Γ16/866/876: 15 (περίπου)
Tοπικά Θριασίου: 16
Χ93: 5

Συνολικά 76 οχήματα.

Επίσης, τα μόνα οχήματα που δεν πέρασαν πέρσι από ΚΤΕΟ, πράγμα που υποδηλώνει ότι βρίσκονται σε μακροχρόνια ακινησία (αν και μερικά από αυτά τα έχω δει να κυκλοφορούν και προς τα τέλη του 2014), είναι από Ν2 τα: #548, #554, #566, #574, #639, #643, #654, #657 και από Ν1 τα: #254, #256, #258. Επομένως, μιλάμε για 11 λεωφορεία ενώ ο Βοτανικός διαθέτει 98 Ν2 και 31 Ν1, δηλαδή 129 12μετρα!

Δεν νομίζω πια τόσα να έχουν μπεί μέσα το τελευταίο διάστημα από βλάβες και να έχουμε 129-11-76=42 12μετρα εκτός ώστε να μην υπάρχουν 12μετρα για το 813 αλλά και για άλλες γραμμές.

Μάλλον γίνεται αυτό που αναφέρθηκε σε προηγούμενο πόστ, ότι κάθονται μέσα όχηματα λόγω έλλειψης χρημάτων για την ασφαλιστική. Δεν βρίσκω άλλη εξήγηση.
Απάντηση
(12-04-2015, 12:50 PM)mercedes elbo Έγραψε: Μάλλον γίνεται αυτό που αναφέρθηκε σε προηγούμενο πόστ, ότι κάθονται μέσα όχηματα λόγω έλλειψης χρημάτων για την ασφαλιστική. Δεν βρίσκω άλλη εξήγηση.

Μα και απ' έξω από τη μάντρα του Α/Σ Βοτανικού φαίνονται τα κολλημένα Α4 στα παρμπρίζ των ανασφάλιστων. Δεν ήταν απλά μία εκτίμηση που διατυπώθηκε στο forum.
Απάντηση
Απο 1/5/15 :
-> Καθ 220/221 απο ΑΜ ΕΛΛ
-> Κοβεται το Καρτ.7 του 206 (4 δρομ 250 - 2,5 206)
-> Η λογικη του παραλογου του ΟΑΣΑ! Σαβ 2245 τελευταιος Ταυρος απο ΑΦ, κενο στο Γαλατσι για 2330!! Σαν την δρομολογηση της 1/1/12 της Λαμπρινης με 60' ανα κατευθυνση!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
Απο 1/5/15 ετοιμαστειτε για πολλες αλλαγες.. Φαινεται πως κοντα στην Τηλεματικη, ποτιζονται και ενα σωρο γραμμες!
-> 811 Καθ απο ΑΜ ΒΟΤ
-> 220/1 Καθ απο ΑΜ ΕΛΛ
-> Α1 Κυρ μισο-μισο ΑΜ ΠΕΙ-ΑΜ ΡΑΛ
-> Κοβεται το Καρτ.7 του 206 (4 δρομ 250, 2,5 206)
-> 040 Καθ 14 οχηματα απο 16 (9-10λεπτο φουλ)
-> 703 Καθ 14 οχηματα απο 15
-> Και τελος, αγαπημενος ΟΑΣΑ.. Γιατι μιλαμε για τσακαλια, Σαβ τελευταιος Ταυρος απο ΑΦ (2245), και κενο στο Γαλατσι για 2330!!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
(30-04-2015, 02:25 AM)MrVanHool Έγραψε: Απο 1/5/15 ετοιμαστειτε για πολλες αλλαγες.. Φαινεται πως κοντα στην Τηλεματικη, ποτιζονται και ενα σωρο γραμμες!
-> 811 Καθ απο ΑΜ ΒΟΤ
-> 220/1 Καθ απο ΑΜ ΕΛΛ
-> Α1 Κυρ μισο-μισο ΑΜ ΠΕΙ-ΑΜ ΡΑΛ
-> Κοβεται το Καρτ.7 του 206 (4 δρομ 250, 2,5 206)
-> 040 Καθ 14 οχηματα απο 16 (9-10λεπτο φουλ)
-> 703 Καθ 14 οχηματα απο 15
-> Και τελος, αγαπημενος ΟΑΣΑ.. Γιατι μιλαμε για τσακαλια, Σαβ τελευταιος Ταυρος απο ΑΦ (2245), και κενο στο Γαλατσι για 2330!!

Για το 220/1 , με την προϋπόθεση ότι δεν θα αρχίσουν τα ψαλιδίσματα στις βάρδιες, είναι αλλαγή προς το καλύτερο. Η χωρητικότητα των Ν1 δεν έχει καμία σχέση με αυτή των γκαζιερών. Χώρια που θα εκτελούνται πιό γρήγορα τα δρομολόγια λόγω καλύτερης επιτάχυνσης και συντομότερης απο/επιβίβασης επιβατών.

Για το 206 , τί να πώ; Την έχουν διαλύσει την Ηλιούπολη από θέματος συγκοινωνίας. Ήδη, σε πολλά σημεία βλέπεις πιό συχνά το ... 140, παρά τις βασικές γραμμές... Η κατσαρή του 250, προφανώς θα συμπληρωθεί από το Ελληνικό, ή θα αποφασίσουν δρομολόγηση όλης της γραμμής με GN ώστε να μην χρειάζεται έκτο λεωφορείο το πρωϊ.

Για το 040 και την Καλλιθέα γενικότερα, ισχύει ό,τι και για την Ηλιούπλη. Κόψιμο στο κόψιμο, δεν έχει μείνει τίποτα.

Το τελευταίο του 815 δεν το κατάλαβα. Δηλαδή, θα ξεκινάει Γουδί στις 22:45, θα αποβιβάζει Ταύρο 23:15 και θα προλαβαίνει να φτάσει Γαλάτσι ώστε να φορτώσει στις ... 23:30 ;;;;; Ακόμη και με 100 να πηγαίνει στην Εθνική και να του κάτσουν όλα τα φανάρια από Τρεις Γέφυρες προς Γαλάτσι, δεν υπάρχει καμία περίπτωση να το καταφέρει (υπ' όψιν ότι το googlemaps μου το βγάζει 19 λεπτά με ΙΧ !)
Απάντηση
(30-04-2015, 11:02 AM)Citaro Έγραψε: Για το 220/1 , με την προϋπόθεση ότι δεν θα αρχίσουν τα ψαλιδίσματα στις βάρδιες, είναι αλλαγή προς το καλύτερο. Η χωρητικότητα των Ν1 δεν έχει καμία σχέση με αυτή των γκαζιερών. Χώρια που θα εκτελούνται πιό γρήγορα τα δρομολόγια λόγω καλύτερης επιτάχυνσης και συντομότερης απο/επιβίβασης επιβατών.

Για το 206 , τί να πώ; Την έχουν διαλύσει την Ηλιούπολη από θέματος συγκοινωνίας. Ήδη, σε πολλά σημεία βλέπεις πιό συχνά το ... 140, παρά τις βασικές γραμμές... Η κατσαρή του 250, προφανώς θα συμπληρωθεί από το Ελληνικό, ή θα αποφασίσουν δρομολόγηση όλης της γραμμής με GN ώστε να μην χρειάζεται έκτο λεωφορείο το πρωϊ.

Για το 040 και την Καλλιθέα γενικότερα, ισχύει ό,τι και για την Ηλιούπλη. Κόψιμο στο κόψιμο, δεν έχει μείνει τίποτα.

Το τελευταίο του 815 δεν το κατάλαβα. Δηλαδή, θα ξεκινάει Γουδί στις 22:45, θα αποβιβάζει Ταύρο 23:15 και θα προλαβαίνει να φτάσει Γαλάτσι ώστε να φορτώσει στις ... 23:30 ;;;;; Ακόμη και με 100 να πηγαίνει στην Εθνική και να του κάτσουν όλα τα φανάρια από Τρεις Γέφυρες προς Γαλάτσι, δεν υπάρχει καμία περίπτωση να το καταφέρει (υπ' όψιν ότι το googlemaps μου το βγάζει 19 λεπτά με ΙΧ !)
Το Καρτ.7 του 206 (4 δρομ 250-2 206) δεν ηταν κατσαρη. Πρωινη διακοπη ηταν!

Το 250, κανονικα με 4 το πρωι, 3 το βραδυ! Νταλικες τωρα που βρεθηκαν, ισως να εχει πιο συχνα, αν το παρει το Ζ'.

Ακριβως ετσι.. Μιλαμε για μεγαλα ασυλα.. Η μονη λυση ειναι να αλλαξεις των 2220 το Γαλατσι (που σχολαει) να το κανεις Ταυρο και των 2245 να το φορτωσεις Γαλατσι για να προλαβει. Λογικα θα την δουν και θα το αλλαξουν.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
(30-04-2015, 12:58 PM)MrVanHool Έγραψε: Το Καρτ.7 του 206 (4 δρομ 250-2 206) δεν ηταν κατσαρη. Πρωινη διακοπη ηταν!

Το 250, κανονικα με 4 το πρωι, 3 το βραδυ! Νταλικες τωρα που βρεθηκαν, ισως να εχει πιο συχνα, αν το παρει το Ζ'.
Για το 206 είσαι σίγουρος ότι ίσχυε ή συγκεκριμένη βάρδια; Απο περυσι τον Ιουνιο που πηγε το 206 Ελληνικό δεν είχα βρει το ίδιο όχημα σε 250 και 206. Μάλιστα θυμάμαι μια μέρα είχε βγει στο 235 και μετά στο 206 ενω πριν 2 βδομάδες ήταν μέχρι τις 12 στο 250 και μετά εμφανίστηκε στο 237.
Επίσης 7ο όχημα το 206 δεν έβγαζε ποτέ, ακόμα και το Μπραχάμι που το ειχε κομμένο αμάξι καθημερινά ήταν.
Τώρα το 250 με 4 αμάξια το πρωι(που σημαίνει ότι κάποιες ώρες θα κυκλοφορουν και 3 λόγω διαλειμμάτων) απλα δεν βγαίνει!
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 5 Επισκέπτης (ες)