Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
(30-09-2017, 07:05 PM)george-oasth Έγραψε: Η αναβαθμιση με τα citaro αφορα τις γραμμες 27,32,34...Αυτη ηταν η τελευταια ενημερωση που ειχα συμφωνα με καποιες πηγες!
Στο 34 ακομα δεν εχει τοποθετηθει καποιο citaro αλλα νομιζω υπαρχει αντιλογια απο τους οδηγους της γραμμης γιατι θεωρουν οτι δεν θα μπορουν να στριψουν ευκολα στην οδο ολυμπου πριν την σταση του βοτανικου κηπου! Αναμενεται επιβεβαιωση (μεσω τηλεματικης)

Και στη στάση Καλλιθέας έχει ζήτημα το 34, όπου η στροφή από Καλλιθέας για 28ης Οκτωβρίου είναι σχεδόν αναστροφή (δεν πρέπει να υπάρχει, σε άλλη γραμμή με αρθρωτά, πιο κλειστή στροφή).
Γίνεται να αγοράσει ο ΟΑΣΘ 100 Citaro και 100 Volvo 7700 ή ζητάω πολλά;
(30-09-2017, 07:05 PM)george-oasth Έγραψε: Στο 745 νομιζω ειχε χαρτακι που ελεγε 'να παραδωθει στο αμαξοστασιο Φοινικα'!

Η αναβαθμιση με τα citaro αφορα τις γραμμες 27,32,34...Αυτη ηταν η τελευταια ενημερωση που ειχα συμφωνα με καποιες πηγες!
Στο 34 ακομα δεν εχει τοποθετηθει καποιο citaro αλλα νομιζω υπαρχει αντιλογια απο τους οδηγους της γραμμης γιατι θεωρουν οτι δεν θα μπορουν να στριψουν ευκολα στην οδο ολυμπου πριν την σταση του βοτανικου κηπου! Αναμενεται επιβεβαιωση (μεσω τηλεματικης)

Ο φοινικας εχει πλεον τα 728,731,732,737,740,744,746,747,748,818,822!!!
Σταθερο απο οτι φαινεται ειναι τα 900αρια στο 27!

εντυπωση μου κανει που η σταυρουπολη δεν εχει στην κυκλοφορια κανενα 600αρι B10M...Μονο ο φοινικας βγαζει!

Στο 34 αν δεν κάνουν τα citaro θα πάρει b9LA ; Ας πούμε αυτά που έφεραν από Φοίνικα σειρές 86*

Στο 32 μόνο από citaro το 772 παίζει. Τα υπόλοιπα τρία που είναι ; Επίσης έχει το 691 εδώ και μέρες , το 507, 862 ,και 866
(01-10-2017, 08:45 AM)GiannisB Έγραψε: Στο 34 αν δεν κάνουν τα citaro θα πάρει b9LA ; Ας πούμε αυτά που έφεραν από Φοίνικα σειρές 86*

Στο 32 μόνο από citaro το 772 παίζει. Τα υπόλοιπα τρία που είναι ; Επίσης έχει το 691 εδώ και μέρες , το 507, 862 ,και 866
Σήμερα είδα το 773 και 794 στο 31
(02-10-2017, 08:08 PM)george-oasth Έγραψε: Σήμερα είδα το 773 και 794 στο 31
Στο 31 έχει επίσης και το 720 από αυτά που ήταν στο Φοίνικα και το 882 .Καλά και το δεύτερο που λέω ήταν στον Φοίνικα αλλά έχει έναν χρόνο που ήρθε Σταυρούπολη.

865:19!
774:14!
718 και 862:34 !
866:52!
728,731,822:10!

Ένα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ο Φοίνικας στέλνει και b7LA; Υποτίθεται ότι προσπαθούν να δώσουν citaro σε περιοχές τις δυτικής Θεσσαλονίκης για να μην υπάρχουν παράπονα από τους επιβάτες.
(02-10-2017, 09:45 PM)GiannisB Έγραψε: Στο 31 έχει επίσης και το 720 από αυτά που ήταν στο Φοίνικα και το 882 .Καλά και το δεύτερο που λέω ήταν στον Φοίνικα αλλά έχει έναν χρόνο που ήρθε Σταυρούπολη.

865:19!
774:14!
718 και 862:34 !
866:52!
728,731,822:10!

Ένα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ο Φοίνικας στέλνει και b7LA; Υποτίθεται ότι προσπαθούν να δώσουν citaro σε περιοχές τις δυτικής Θεσσαλονίκης για να μην υπάρχουν παράπονα από τους επιβάτες.

Απ΄ όσο ξέρω με εντολή προέδρου σταμάτησε η κυκλοφορία των 600αριων μπλε αρθρωτών... Ίσως αυτός να είναι ο λόγος που στέλνουν και Β7LA στη Σταυρούπολη μιας και που ο Φοίνικας βγάζει ακόμα...
To 129 στο 58 σήμερα.

(03-10-2017, 12:56 AM)K.S. Έγραψε: Απ΄ όσο ξέρω με εντολή προέδρου σταμάτησε η κυκλοφορία των 600αριων μπλε αρθρωτών... Ίσως αυτός να είναι ο λόγος που στέλνουν και Β7LA στη Σταυρούπολη μιας και που ο Φοίνικας βγάζει ακόμα...

Ο πρόεδρος καλά θα κάνει να αφήσει τις εξυπνάδες και να βγάλει λεωφορεία στους δρόμους, διότι ωραία και όμορφα τα Citaro στο 32, όμως χρονοαπόσταση πάνω από 20 λεπτά (22 έγραφε η εφαρμογή για επόμενη διέλευση, και ποιος ξέρει πόσο ακόμα) χθες Δευτέρα στις 8:30 το πρωί, είναι απαράδεκτη (και ένα 21 που πέρασε ενδιάμεσα, ήταν επίσης ασφυκτικά γεμάτο).
Γίνεται να αγοράσει ο ΟΑΣΘ 100 Citaro και 100 Volvo 7700 ή ζητάω πολλά;
(03-10-2017, 12:56 AM)K.S. Έγραψε: Απ΄ όσο ξέρω με εντολή προέδρου σταμάτησε η κυκλοφορία των 600αριων μπλε αρθρωτών... Ίσως αυτός να είναι ο λόγος που στέλνουν και Β7LA στη Σταυρούπολη μιας και που ο Φοίνικας βγάζει ακόμα...

Με την ίδια λογική θα πρέπει να κάνει το ίδιο και με τα scania, γιατί όμως δεν το κάνει; Δεν έχει νόημα να στέλνει B7LA από Φοίνικα, ας μην έστελνε η Σταυρούπολη καθόλου b7LA εκτός και αν θέλουν να πάρουν χιλιόμετρα τα B7LA της Σταυρούπολης. Με τα citaro και τα B9LA οκ ας στέλνουν γιατί δεν είμαστε ζώα στην δυτική Θεσσαλονίκη. Οι αλέκοι πρέπει να βγουν στους δρόμους αλλά μικτά με καινούργια. Δεν έχει νόημα να στέλνει 12μ σε 27,32,34,52, να γεμίζουν ασφυκτικά και οι αλέκοι να μένουν μέσα. Χειρότερα είναι έτσι

(03-10-2017, 04:21 PM)O530lover Έγραψε: To 129 στο 58 σήμερα.
Ήρθε και αυτό Σταυρούπολη; Θα δούμε και αύριο που θα είναι

(03-10-2017, 04:21 PM)O530lover Έγραψε: To 129 στο 58 σήμερα.
Ο πρόεδρος καλά θα κάνει να αφήσει τις εξυπνάδες και να βγάλει λεωφορεία στους δρόμους, διότι ωραία και όμορφα τα Citaro στο 32, όμως χρονοαπόσταση πάνω από 20 λεπτά (22 έγραφε η εφαρμογή για επόμενη διέλευση, και ποιος ξέρει πόσο ακόμα) χθες Δευτέρα στις 8:30 το πρωί, είναι απαράδεκτη (και ένα 21 που πέρασε ενδιάμεσα, ήταν επίσης ασφυκτικά γεμάτο).

Δεν φταίνε μόνο οι τωρινοί, φταίνε και η προηγούμενη διοίκηση. Ανέκαθεν συνέβαιναν αυτά μη τήρηση του προγράμματος
Φέρανε και το 635 στην Σταυρούπολη; Γιατί σήμερα είναι στο 32. Τώρα βλέπω 634 στο 12 και 627 και 629 στο 34.
(09-10-2017, 10:20 AM)GiannisB Έγραψε: Φέρανε και το 635 στην Σταυρούπολη; Γιατί σήμερα είναι στο 32. Τώρα βλέπω 634 στο 12 και 627 και 629 στο 34.
Όλα τα 600αρια B10M τα φέραν Σταυρούπολη
794 στο 68Α


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 22 Επισκέπτης (ες)