Αξιολόγηση Θέματος:
  • 18 Ψήφοι - 1.83 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Παραλαβές νέων λεωφορείων από τον ΟΑΣΘ
https://www.voria.gr/article/oasth-ektos...uQtVxlXOxY
Απάντηση
(19-07-2020, 06:20 PM)GiannisB Έγραψε: https://www.voria.gr/article/oasth-ektos...uQtVxlXOxY
Το άρθρο μιλάει για 6 τύπους οχημάτων, 2 για 18μετρα και 4 διαφορετικούς για 12μετρα..

Όμως, στην παρουσίαση είχαμε δει 4 τύπους οχημάτων αρθρωτών (MAN, Mercedes, Solaris, Volvo) και 2 ίδιους κανονικών (ΜΑΝ, Mercedes). Μάλλον τα έχουν μπερδέψει λίγο, εκτός κι αν άλλαξε κάτι από την σύνθεση των δειγμάτων...
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
https://www.voria.gr/elfinder/%CE%A0%CE%...%CE%A5.pdf

Πέρα από την εταιρία της Λειψίας, συμμετείχε και στο διαγωνισμό ελληνική εταιρία από τη Θεσσαλονίκη. Έγινε έλεγχος όλων των εγγράφων, αποδέχτηκαν την πρόταση της Λειψίας και απέρριψαν την ελληνική. Αναμένουμε σύντομα τα 50 λεωφορεία
Απάντηση
https://sakisgeorgiadis.blogspot.com/202...vb-50.html
Έχουμε τις πληροφορίες ότι
- Όλα Euro 5
- Είναι συνολικά 51
- 29 του 2007, 10 του 2008 και 12 του 2009
- LED προμετωπίδες
- Στη Γερμανία χωρητικότητα 34+68 (καθήμενων+όρθιων) = 102 ατόμων
- Τα πρώτα 20 ιπποδύναμη 249 ίππων και τα υπόλοιπα 256
- Έλλειψη κλιματισμού που πιθανώς θα προστεθεί εδώ
Απάντηση
(23-07-2020, 03:03 PM)vard_57 Έγραψε: https://sakisgeorgiadis.blogspot.com/202...vb-50.html
Έχουμε τις πληροφορίες ότι
- Όλα Euro 5
- Είναι συνολικά 51
- 29 του 2007, 10 του 2008 και 12 του 2009
- LED προμετωπίδες
- Στη Γερμανία χωρητικότητα 34+68 (καθήμενων+όρθιων) = 102 ατόμων
- Τα πρώτα 20 ιπποδύναμη 249 ίππων και τα υπόλοιπα 256
- Έλλειψη κλιματισμού που πιθανώς θα προστεθεί εδώ
Τα πρώτα 20 είναι του 2006.

Μεγαλύτερο ενδιαφέρον από τα γραφόμενα έχει να μάθουμε γιατί κόπηκε η προσφορά του Τσομπανούδη που έδινε νεότερα λεωφορεία, του 2010 και μάλιστα συμβατά με το στόλο του ΟΑΣΘ (τα B9L/7700 του Μπέργκεν) πάντως παρά τα παραπάνω...
Απάντηση
Ο διαγωνισμός όμως δεν έγινε μόνο τυπικά απλά για μπορέσουν να πάρουν τα Solaris που ήταν διαδικασία «προκανονισμένη», επίσης από τα γραφόμενα του άρθρου μαθαίνουμε ότι ήταν μεγαλύτερη η τιμή ανά λεωφορείο ή όμως αυτό δεν φτάνει για να κοπεί ο προσφορά;
Απάντηση
(23-07-2020, 04:02 PM)vard_57 Έγραψε: Ο διαγωνισμός όμως δεν έγινε μόνο τυπικά απλά για μπορέσουν να πάρουν τα Solaris που ήταν διαδικασία «προκανονισμένη», επίσης από τα γραφόμενα του άρθρου μαθαίνουμε ότι ήταν μεγαλύτερη η τιμή ανά λεωφορείο ή όμως αυτό δεν φτάνει για να κοπεί ο προσφορά;

Το όλο νόημα ήταν να έρθουν τα λεωφορεία της Λειψίας απλά έπρεπε να γίνει και διαγωνισμός. Με βάση το άρθρο (που δεν είναι και τρομερή αξιόπιστη αυτή η σελίδα αλλά τέλος πάντων) έλειπαν κάποια έγγραφα από την άλλη προσφορά καθώς και η τιμή ήταν μεγαλύτερη
Απάντηση
(23-07-2020, 04:34 PM)irisbus57 Έγραψε: Το όλο νόημα ήταν να έρθουν τα λεωφορεία της Λειψίας απλά έπρεπε να γίνει και διαγωνισμός. Με βάση το άρθρο (που δεν είναι και τρομερή αξιόπιστη αυτή η σελίδα αλλά τέλος πάντων) έλειπαν κάποια έγγραφα από την άλλη προσφορά καθώς και η τιμή ήταν μεγαλύτερη
Είναι απόλυτα αξιόπιστη η συγκεκριμένη σελίδα.

Ελλειπή έγγραφα δεν υπήρχαν, κάποια από τα λεωφορεία τα "βάφτισαν" Euro 3 και Euro 4 (οχήματα του 2010 που κυκλοφορούσαν στην Νορβηγία που έχει πιο αυστηρές προδιαγραφές από την ΕΕ). Ασφαλώς και είναι πιο ακριβά μιας και είναι νεότερα και σε (πολύ) καλύτερη κατάσταση από τα Solaris της Λειψίας.
Απάντηση
(23-07-2020, 05:06 PM)garvanitis Έγραψε: Είναι απόλυτα αξιόπιστη η συγκεκριμένη σελίδα.

Στην voria.gr αναφέρομαι, έχουν ανεβάσει πολλές ανακρίβειες για διαφορά θέματα. Το blog που φέρει στοιχεία από λεωφορεία κλπ. το θεωρώ και εγώ απόλυτα αξιόπιστο.
Απάντηση
Φέτος δεν είναι το τελευταίο επιτρεπτό έτος κυκλοφορίας των Αλεκων και των Scania (αν δεν πάρει παράταση; )
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)