Αξιολόγηση Θέματος:
  • 6 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τα πρωτα χρονια ανανεωσης του στολου της ΣΕΠ-ΕΑΣ απο τα λεωφορεια των 80's στα 90's
#11
(11-01-2011, 05:23 PM)panos81 Έγραψε: Μέχρι και πρόπερσι (2009) τον Ιούνιο μπορούσε κανείς να τις πετύχει ακόμα, αν και αυτές που έμειναν στο Ελληνικό μέχρι τέλος είχαν κυρίως τοπικά δρομολόγια στα νότια προάστια, και το 140 έπαιρνε εργοστασιακό Ν1.

Μην στεναχωριέσαι όμως γιατί οι "Βεργίνες" ζουν και βασιλεύουν σε Δήμους. Μαρούσι, Βριλήσσια και Αρτέμιδα είναι οι τρεις της Αττικής που κυκλοφορούν. Οπότε κάνε μια βόλτα και θα τις πετύχεις...
ειχα μπει σε μια στην λουτσα περσι (2010)

Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Απάντηση
#12
Νομιζω πως τωρα που οι ''βεργινες'' αποστρατευτηκαν απο την ΕΘΕΛ και σουλουπωθηκαν δειχνουν καλυτερες στο ματι και ειναι οπως οταν ειχαν ερθει την δεκαετια του 90' στην Αθηνα για δρομολογια απλες και λιτες και οχι καρναβαλια που τις ειχαν κανει, εχει αρκετες στον Ρεντη.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
Απάντηση
#13
Τις προτιμούν αρκετά σε σχέση με τα Van Hool και Neoplan. Άλλωστε δεν παύουν να έχουν μηχανικά μέρη Mercedes και αυτό δεν είναι αμελητέο.
Απάντηση
#14
Στην μεταβατικη περιοδο απο τα λεωφορεια του 80' στα λεωφορεια του 90' εντυπωση μου εκανε στο Χαιδαρι στην γραμμη 812 που την ειχαν τα Ικαρια οταν ριξαν στα δρομολογια τα Van Hool σε καθε δρομολογιο υπηρχε μπροστα ενα Ικαρι και απο πισω ερχοταν το Van Hool και αυτο γινοταν επι ενα μηνα τοτε, τρελλο! και μου φανηκε ΠΟΛΥ περιεργο ειναι σαν να μαθαινει ο παλιος τον νεο χα χα χα!!!!
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
Απάντηση
#15
Και τα χρώματα των καινούριων λεωφορείων τότε έμοιαζαν περισσότερο με αυτών της δεκαετίας 1980. Δεν υπήρχε το κίτρινο και το σκούρο μπλε ούτε τα τρίγωνα και τα τόξα που έχουν σήμερα.
Απάντηση
#16
(12-01-2011, 06:42 PM)panos81 Έγραψε: Και τα χρώματα των καινούριων λεωφορείων τότε έμοιαζαν περισσότερο με αυτών της δεκαετίας 1980. Δεν υπήρχε το κίτρινο και το σκούρο μπλε ούτε τα τρίγωνα και τα τόξα που έχουν σήμερα.

Βεβαια και αν θυμασε ειχε αποφασιστει τοτε τα λεωφορεια της δεκαετιας του 80' να εναρμονιστουν σε χρωματισμο με αυτα του 90' και αλλαζε σταδιακα και σε αυτα ο χρωματισμος γκρι ποδια και μπλε γραμμη κατω απο τα παραθυρα και μπλε ποδια μπλε γραμμη κατω απο τα παραθυρα.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
Απάντηση
#17
(11-01-2011, 06:12 PM)Konstantinos [Mercedes Benz]. Έγραψε: Νομιζω πως τωρα που οι ''βεργινες'' αποστρατευτηκαν απο την ΕΘΕΛ και σουλουπωθηκαν δειχνουν καλυτερες στο ματι και ειναι οπως οταν ειχαν ερθει την δεκαετια του 90' στην Αθηνα για δρομολογια απλες και λιτες και οχι καρναβαλια που τις ειχαν κανει, εχει αρκετες στον Ρεντη.

οι βεργινες που ειναι στο ρεντι δεν εχουν καμοια βελτιωση απο τι μερα που σταματισαν απο εθελ..απλα εχουν αφερεθει τα αυτοκολιτα..μεσα ειναι σε ψιλοτραγικη κατασταση λειπουν κουμπια απ το ταμπλο,με ολα τα πλαστκα κ μεταλικα ντουλαπια κ πανελ σε κακη κατασταση με χασματα,κενα κ ρογμες..εχω μπει μεσα.πρωσοπικη μου αποψη πως οι βεργινες ηταν οτι ποιο τραγικο απο πλευρας αμαξωματος κυκλοφορισε το 94..μηχανικα ηταν μια χαρα καθωσ οπως αναφερε κ ο πανος,μερσεντες...κατι εχω ακουσει οτι οι 3 βεργινες που ειναι ρεντι προοριζοντε για πατρα...κ για να μην ξευφευγω απο το ωραιο θεμα που ξεκινησε ο κων/νος, η πρωτη μου βολτα ηταν με Ν1 στο 312 κ 402 επι σεπ εποχη.ηταν πρωτοποριακο τοτε σε ολα,υπερσυνχρωνο για ελλαδα,αλλα εγω πιτσιρικας τοτε κ κολημενος ικαρακιας τα μισουσα γιατι ειχαν ερθει να αντικαταστισουν τα ικαρακια μου...Rolleyes
Απάντηση
#18
(12-01-2011, 06:42 PM)panos81 Έγραψε: Και τα χρώματα των καινούριων λεωφορείων τότε έμοιαζαν περισσότερο με αυτών της δεκαετίας 1980. Δεν υπήρχε το κίτρινο και το σκούρο μπλε ούτε τα τρίγωνα και τα τόξα που έχουν σήμερα.

Και ο οποίος χρωματισμός μου αρέσει πιο πολύ απ' τον σημερινό που μου φαίνεται ένα χάλι μαύρο
Απάντηση
#19
(12-01-2011, 06:52 PM)Konstantinos [Mercedes Benz]. Έγραψε: Βεβαια και αν θυμασε ειχε αποφασιστει τοτε τα λεωφορεια της δεκαετιας του 80' να εναρμονιστουν σε χρωματισμο με αυτα του 90' και αλλαζε σταδιακα και σε αυτα ο χρωματισμος γκρι ποδια και μπλε γραμμη κατω απο τα παραθυρα και μπλε ποδια μπλε γραμμη κατω απο τα παραθυρα.

Όντως έτσι είναι. Τα Magirus Deutz, Ikarus και Volvo ("Δεινόσαυροι") είχαν βαφτεί σε νέο χρωματισμό σε δύο παραλλαγές. Βασικό χρώμα ήταν το άσπρο, με μια γαλάζια λεπτή λωρίδα περιμετρικά γύρω από τα παράθυρα. Η πρώτη παραλαγή μετά είχε γκρι ποδιά και προφυλακτήρες, ενώ η δεύτερη λευκούς προφυλακτήρες, ενώ η ποδιά ήταν γαλάζια στο πάνω μέρος και άσπρη στο κάτω.

Όσον αφορά την γενιά του '94, κάθε τύπος είχε άλλη εφαρμογή του χρωματισμού:

MB O405N1 εργοστασιακά: Το γαλάζιο ήταν στους προφυλακτήρες, τις ποδιές, μια γαλάζια λωρίδα περιμετρικά ακριβώς κάτω από τα παράθυρα, και ίσου περίπου πάχους μπλε λωρίδες πάνω από τα παράθυρα στα πλάγια μόνο (όχι μπρος και πίσω). Ήταν τα μόνα που δεν είχαν γκρι στον χρωματισμό τους.

Βεργίνες: Οι προφυλακτήρες και η ποδιά ήταν ανοικτό γκρι. Σε σχέση με τα εργοστασιακά, η λωρίδα κάτω από τα παράθυρα ήταν λίγο πιο φαρδιά, ενώ αυτή πάνω από τα παράθυρα πιο λεπτή και ανάγλυφη.

Neoplan: Πάλι γρι ποδιά (πιο σκούρα από τις Βεργίνες), γαλάζιο περιμετρικά κάτω από τα παράθυρα, και δύο ίσου πάχους λεπτές γαλάζιες λωρίδες περιμετρικά πάνω από τα παράθυρα

Van Hool: Όπως οι Βεργίνες, αλλά πάνω από τα παράθυρα οι γαλάζιες λωρίδες ήταν τρεις, όχι ανάγλυφες, η πάνω πιο χοντρή, η μεσαία λεπτότερη και η κάτω αρκετά πιο λεπτή.

DenOudsten: Σκούρα γκρι ποδιά και προφυλακτήρες, χοντρή γαλάζια λωρίδα περιμετρικά κάτω από τα παράθυρα (πιο κάτω σε σχέση με τα Mercedes και Van Hool) ενώ πάνω από τα παράθυρα οι γαλάζιες λωρίδες ήταν δύο, η πάνω πιο φαρδιά από την κάτω.
Απάντηση
#20
Χαιροσουνα να τα βλεπεις τοτε και θυμαμαι οταν ηρθαν υπηρχε εντονη μυρωδια του πλαστικου και το δαπεδο απατητο γυαλιζε ειδικα στα Ν1.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)