23-04-2011, 03:07 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 15-10-2013, 09:13 PM από N1Ellinikou.)
ΤΥΠΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ : IKARUS 260.22/ΣΤΑΓΙΕΡ ΕΛΛΑΣ ΑΒΕ ΣΙΝΔΟΣ
ΧΩΡΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ : ΟΥΓΓΑΡΙΑ(ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΙΣΗ/ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΛΛΑΔΑ)
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ :1984
ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ : 145
ΑΡΙΘΜΟΙΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ:ΥΑΕ 2301-2445 ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ:Raba-MAN D2156HM6U 6 cylinder 4-stroke diesel 10.350cc ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΛΑΙΣΙΟΥ:260228406D ΑΜΑΞΩΣΤΑΣΙΑ:ΥΑΕ 2301 εως 2385 ΕΛΛΗΝΙΚΟ,ΥΑΕ 2386 εως ΥΑΕ 2445,ΠΕΙΡΑΙΑ Tα σταγιερ ελλας ικαρους κατασκευαστικαν στην θεσσαλονικη στην συνδο στις εγκαταστασης της τοτε κρατικης σταγιερ ελλας.ηρθαν στην ελλαδα σαν εξαρτηματα κ ανταλακτικα απο την ικαρους με ανταλαγη γεωργικων προιοντων κ στοιχισαν συνολικα 703 εκατ. δραχμες.το βιβλιο της ικαρους τα αναγνωριζει σαν 145 κοματια σε kick down μορφη που εγιναν εξαγωγη στην ελλαδα, παρα το οτι το αμαξωμα ηταν κατασκευης σταγιερ.ολα τα μηχανικα μερη τους ηταν κοινα με την εκδοχη των ΗΕ ικαρους που ειχαν ερθει νωριτερα συν αρκετες μετατροπες/βελτιωσεις που εγιναν απο την σταγιερ ελλας σε συννενοηση με τους ουγγαρεζους που αργοτερα οπως περιφανα ανακοινωσε η ερτ ιοθετιθικαν κ απο την ικαρους.καποιες απο αυτες τισ μετατροπες ηταν η νεα κλημακωση στισ σχεσεις του σασμαν(μακριτερο),νεοι πνευματικοι μηχανισμοι στι πορτες για να ανοιγουν οι πορτες χωρις να κοπανανε κ με το πατημα του ιδιου διακοπτη απ τον οδηγο για το ανοιξε κλεισε.επεισης ως δοκιμαστικα κατασκευαστικαν 2 ικαρους (ΥΑΕ2444/ΥΑΕ2445)με αυτοματα κιβωτια ταχυτητων ZF τεσσαρων σχεσεων αρκετα πιο εξελιγμενα απο τα δοκιμαστικα αυτοματα αλισον κ ρενκοματ που ειχαν τοποθετιθει στα ΟΖ.Η παρδωση τους στην κυκλοφορια ολοκληρωθικε τον μαρτιο του 1985 κ 44 απο αυτα εφτασαν να δουλευουν εως κ το καλοκαιρι του 2004 στη εθελ.αρκετα εγιναν δημοτικα ενω αλλα δωθικαν το 2001 σε αλλες χωρες οπως γιογκοσλαβια κ αλβανια.σημερα διασωζετε ενα ως μουσιακο απ την εθελ στο ρεντι το ΥΑΕ 2382, ενω σε λειτουργια βρισκετε ακομα σε πισμα των καιρων το 2327 στον δημο νικαιας.αλλα 2 διασωζοντε κ εχουν παραχωριθει στην υπερεσια ιατρικης της εργασιας ΥΑΕ 2343 κ ενα στο περιοδικο ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ,το ΥΑΕ 2415.. οσο αφορα τις ενφανισιακες διαφορες σε σχεση με τα αδερφα ουγγαρεζικα οχηματα εχουμε τις εξης..εξωτερικες:μαυρες προμετοπιδες με ολοκληρο τον αριθμο γραμμης στο κυλιομενο ρολο,λογοτυπο της σταγιερ ελλας εμπρος κ πισω,η μασκα των φαναριων ειχε μαυρο περιγραμα κ οχι νικελ οπως τα υπολοιπα,οι πορτες ηταν ελληνικης κατασκευης κ εμοιαζαν αλλα δεν ηταν ιδιες με των ουγγαρεζικων(χαρακτιριστικα απουσιαζαν τα περιγραματα των κλειστων παραθηρων που ειχαν στις 2 πισω πορτες),τα παραθιρα ηταν διαφορετικα κ ειχαν αλλο μηχανισμο κλεισηματος. Εσωτερικο:εδω οι διαφορες ειναι παρα πολλεσ κ σχεδον τιποτα δεν ειναι ακριβωσ ιδιο εκτος απ το ταμπλο του οδηγου κ το τιμονι.ενα μεγαλο ασπρο ρολοι ηταν στο κεντρο της προμετοπιδας,τα πανελ του εσωτερικου ηταν σε αλλο χρωμα(δρυς αποχρωση αντι για κερασια)τα καθησματα ηταν εντελως διαφορετικα κ σχεδων ιδια με τον μαγκιρους κ βολβο Β10Μ,διεθετα κουμπι για σταση στις κολωνες οπως τα μαγκιρους κ βολβο κ τα νεοτερα συνχρονα λεωφορια,ειχαν μικρους καδους απορριματων μπροστα απο καθε πορτα,ενω ολες οι κολωνες κ οι συνδεσμοι τους ηταν διαφορετικοι κ βαμενοι σε μια πιο ζαχαρι αποχρωση.επεισης κ τα κουρτινακια για τα παραθηρα ηταν διαφορετικα κ κατασκευης gelly stop,το καθησμα του οδηγου isri με περισοτερς ρυθμισεις,τα καντραν του οδηγου ειχαν μαυρη επενδηση κ οχι λουκ ξηλινης επενδησης,ενω κ οι διακοπτεσ για τις πορτες ηταν 3 +3 λαμπακια κ ολα πρασινα κ σχεδον ιδιοι με των ΗΕ.ο λεβιες των ταχυτητων μαυρος κ πιο κοντος,δεν υπηρχε το φως κατω απο το κουτι του μηχανισμου της πορτας,αντιθετα υπηρχαν φωτα στα σκαλια της πορτας οταν ανοιγε,ενω υπηρχαν κ χειρολαβες ακριβως πανω στο πλαισιο της πορτας δεχια κ αριστερα.πισω στο τελευτεο καθι[/b]σμα υπηρχε ενα ειδικο σφηρακι για την θραυση των παραθυρων.τελος οι καθρευτες στο εσωτερικο ηταν πιο τετραγωνοι.Θα ακολουθισουν φωτο με την καθε λεπτομερια ξεχωριστα γιατι ισωσ δεν βγενει νοημα ετσι οπως τα περιγραφω!
ΧΩΡΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ : ΟΥΓΓΑΡΙΑ(ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΙΣΗ/ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΛΛΑΔΑ)
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ :1984
ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ : 145
ΑΡΙΘΜΟΙΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ:ΥΑΕ 2301-2445 ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ:Raba-MAN D2156HM6U 6 cylinder 4-stroke diesel 10.350cc ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΛΑΙΣΙΟΥ:260228406D ΑΜΑΞΩΣΤΑΣΙΑ:ΥΑΕ 2301 εως 2385 ΕΛΛΗΝΙΚΟ,ΥΑΕ 2386 εως ΥΑΕ 2445,ΠΕΙΡΑΙΑ Tα σταγιερ ελλας ικαρους κατασκευαστικαν στην θεσσαλονικη στην συνδο στις εγκαταστασης της τοτε κρατικης σταγιερ ελλας.ηρθαν στην ελλαδα σαν εξαρτηματα κ ανταλακτικα απο την ικαρους με ανταλαγη γεωργικων προιοντων κ στοιχισαν συνολικα 703 εκατ. δραχμες.το βιβλιο της ικαρους τα αναγνωριζει σαν 145 κοματια σε kick down μορφη που εγιναν εξαγωγη στην ελλαδα, παρα το οτι το αμαξωμα ηταν κατασκευης σταγιερ.ολα τα μηχανικα μερη τους ηταν κοινα με την εκδοχη των ΗΕ ικαρους που ειχαν ερθει νωριτερα συν αρκετες μετατροπες/βελτιωσεις που εγιναν απο την σταγιερ ελλας σε συννενοηση με τους ουγγαρεζους που αργοτερα οπως περιφανα ανακοινωσε η ερτ ιοθετιθικαν κ απο την ικαρους.καποιες απο αυτες τισ μετατροπες ηταν η νεα κλημακωση στισ σχεσεις του σασμαν(μακριτερο),νεοι πνευματικοι μηχανισμοι στι πορτες για να ανοιγουν οι πορτες χωρις να κοπανανε κ με το πατημα του ιδιου διακοπτη απ τον οδηγο για το ανοιξε κλεισε.επεισης ως δοκιμαστικα κατασκευαστικαν 2 ικαρους (ΥΑΕ2444/ΥΑΕ2445)με αυτοματα κιβωτια ταχυτητων ZF τεσσαρων σχεσεων αρκετα πιο εξελιγμενα απο τα δοκιμαστικα αυτοματα αλισον κ ρενκοματ που ειχαν τοποθετιθει στα ΟΖ.Η παρδωση τους στην κυκλοφορια ολοκληρωθικε τον μαρτιο του 1985 κ 44 απο αυτα εφτασαν να δουλευουν εως κ το καλοκαιρι του 2004 στη εθελ.αρκετα εγιναν δημοτικα ενω αλλα δωθικαν το 2001 σε αλλες χωρες οπως γιογκοσλαβια κ αλβανια.σημερα διασωζετε ενα ως μουσιακο απ την εθελ στο ρεντι το ΥΑΕ 2382, ενω σε λειτουργια βρισκετε ακομα σε πισμα των καιρων το 2327 στον δημο νικαιας.αλλα 2 διασωζοντε κ εχουν παραχωριθει στην υπερεσια ιατρικης της εργασιας ΥΑΕ 2343 κ ενα στο περιοδικο ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ,το ΥΑΕ 2415.. οσο αφορα τις ενφανισιακες διαφορες σε σχεση με τα αδερφα ουγγαρεζικα οχηματα εχουμε τις εξης..εξωτερικες:μαυρες προμετοπιδες με ολοκληρο τον αριθμο γραμμης στο κυλιομενο ρολο,λογοτυπο της σταγιερ ελλας εμπρος κ πισω,η μασκα των φαναριων ειχε μαυρο περιγραμα κ οχι νικελ οπως τα υπολοιπα,οι πορτες ηταν ελληνικης κατασκευης κ εμοιαζαν αλλα δεν ηταν ιδιες με των ουγγαρεζικων(χαρακτιριστικα απουσιαζαν τα περιγραματα των κλειστων παραθηρων που ειχαν στις 2 πισω πορτες),τα παραθιρα ηταν διαφορετικα κ ειχαν αλλο μηχανισμο κλεισηματος. Εσωτερικο:εδω οι διαφορες ειναι παρα πολλεσ κ σχεδον τιποτα δεν ειναι ακριβωσ ιδιο εκτος απ το ταμπλο του οδηγου κ το τιμονι.ενα μεγαλο ασπρο ρολοι ηταν στο κεντρο της προμετοπιδας,τα πανελ του εσωτερικου ηταν σε αλλο χρωμα(δρυς αποχρωση αντι για κερασια)τα καθησματα ηταν εντελως διαφορετικα κ σχεδων ιδια με τον μαγκιρους κ βολβο Β10Μ,διεθετα κουμπι για σταση στις κολωνες οπως τα μαγκιρους κ βολβο κ τα νεοτερα συνχρονα λεωφορια,ειχαν μικρους καδους απορριματων μπροστα απο καθε πορτα,ενω ολες οι κολωνες κ οι συνδεσμοι τους ηταν διαφορετικοι κ βαμενοι σε μια πιο ζαχαρι αποχρωση.επεισης κ τα κουρτινακια για τα παραθηρα ηταν διαφορετικα κ κατασκευης gelly stop,το καθησμα του οδηγου isri με περισοτερς ρυθμισεις,τα καντραν του οδηγου ειχαν μαυρη επενδηση κ οχι λουκ ξηλινης επενδησης,ενω κ οι διακοπτεσ για τις πορτες ηταν 3 +3 λαμπακια κ ολα πρασινα κ σχεδον ιδιοι με των ΗΕ.ο λεβιες των ταχυτητων μαυρος κ πιο κοντος,δεν υπηρχε το φως κατω απο το κουτι του μηχανισμου της πορτας,αντιθετα υπηρχαν φωτα στα σκαλια της πορτας οταν ανοιγε,ενω υπηρχαν κ χειρολαβες ακριβως πανω στο πλαισιο της πορτας δεχια κ αριστερα.πισω στο τελευτεο καθι[/b]σμα υπηρχε ενα ειδικο σφηρακι για την θραυση των παραθυρων.τελος οι καθρευτες στο εσωτερικο ηταν πιο τετραγωνοι.Θα ακολουθισουν φωτο με την καθε λεπτομερια ξεχωριστα γιατι ισωσ δεν βγενει νοημα ετσι οπως τα περιγραφω!