Δημοσιεύσεις: 1.793
Θέματα: 742
Εγγραφή: 22-08-2009
Μήνυση κατά ομάδων πολιτών, που παροτρύνουν το επιβατικό κοινό να μην πληρώνει εισιτήριο, κατέθεσε η Τραμ ΑΕ.
Όπως αναφέρει, στη μηνυτήρια αναφορά της, η Τραμ ΑΕ «αυτοαποκαλούμενες ομάδες πολιτών ή επιτροπές πολιτών παρακινούν το επιβατικό κοινό να μην εκδίδει εισιτήρια ή και χορηγούν στο επιβατικό κοινό εισιτήρια, τα οποία δεν έχουν ξεπεράσει το χρονικό διάστημα της μιάμισης ώρας, παρακινώντας να τα χρησιμοποιήσουν, προκειμένου να μην εκδώσουν νέα».
Η Τραμ ΑΕ διαπιστώνει ότι τα ανωτέρω περιστατικά άρχιζαν να εκδηλώνονται στις 5 Ιανουαρίου του 2011 ως και σήμερα, ιδίως στο δίκτυο του τραμ στη Νέα Σμύρνη.
Σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ, το Τραμ διακινεί ετησίως 18-19 εκατ. επιβάτες, με τα έσοδα από τα εισιτήρια (εξαιρούνται οι κάρτες) να ανέρχονται μόλις στα 3,4 εκατ., όταν το αντίστοιχο μέγεθος στην ΕΘΕΛ φτάνει τα 65 εκατ. ευρώ.
Εξαιτίας των ανωτέρω μεγεθών, το Τραμ αδυνατεί να αποπληρώσει με ίδιες δυνάμεις προσωπικό και προμηθευτές, καταφεύγοντας συνεχώς σε νέο δανεισμό και σε αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου (η τελευταία ΑΜΚ ήταν 5 εκατ. ευρώ).
Ως τα τέλη του 2009, τα έντοκα δάνεια ανέρχονταν στα 118 εκατ. ευρώ, οι συσσωρευμένες ζημιές στα 150 εκατ., το σύνολο των υποχρεώσεων στα 131 εκατ. και οι αμοιβές και τα έξοδα προσωπικού στα 21 εκατ., για μια εταιρεία με 650 εργαζομένους και κύκλο εργασιών μόλις 5,6 εκατ. ευρώ.
Εφόσον συγχωνευτεί με το Αττικό Μετρό και τον ΗΣΑΠ, το Τραμ έχει ως μοναδική διέξοδο ανάπτυξης την επέκταση στο Πειραιά, με τη συνεπακόλουθη γενναία αύξηση επιβατών και εσόδων.
Η επέκταση στον Πειραιά θεωρείται αυτοσκοπός για την οικονομική βιωσιμότητα της Τραμ ΑΕ, καθώς θα επιφέρει αύξηση της επιβατικής κίνησης κατά 25.000 ημερησίως.
Πάντως, χθες κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του ν/σ για τα δημόσια έργα, ο κ. Ρέππας ανέφερε ότι το υπουργείο Υποδομών προωθεί τροπολογία, προκειμένου να καταστεί πλημμέλημα η μη καταβολή διοδίων.
Η μείωση του ύψους των διοδίων θα γίνει χωρίς να αλλάξουν οι συμβατικοί όροιτων πέντε παραχωρήσεων οδικών αξόνων.
Φώτης Φωτεινός
Δημοσιεύσεις: 1.890
Θέματα: 1.795
Εγγραφή: 12-09-2010
Ενταξει και το τραμ δεν ειναι και για πεταμα υπαρχουν μερικα σημεια στα νοτια που δεν καλυπτονται απο το μετρο και αναπληρωνονται απο το τραμ.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''
Stephen Hawking.
Δημοσιεύσεις: 220
Θέματα: 10
Εγγραφή: 09-09-2010
Ναι αλλά είναι αργό, ενώ οι διαδρομές του καλύπτονται και από λεωφορεία!
Αν κοβότανε το Α1 και έμενε το Ε1, κατ' εμέ, τα πράγματα θα ήταν πολύ καλύτερα!!
Και έχει πάρα - μα πάρα πολλές στάσεις!!!
Προφανώς και πρέπει να επεκταθεί πάση θυσία προς τον Πειραιά και την Αργυρούπολη!!!!!
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Δημοσιεύσεις: 9
Θέματα: 0
Εγγραφή: 15-11-2009
10-02-2011, 10:11 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 10-02-2011, 10:12 PM από Track.)
(10-02-2011, 08:55 PM)cmegas Έγραψε: Ναι αλλά είναι αργό, ενώ οι διαδρομές του καλύπτονται και από λεωφορεία!
Αν κοβότανε το Α1 και έμενε το Ε1, κατ' εμέ, τα πράγματα θα ήταν πολύ καλύτερα!!
Και έχει πάρα - μα πάρα πολλές στάσεις!!!
Προφανώς και πρέπει να επεκταθεί πάση θυσία προς τον Πειραιά και την Αργυρούπολη!!!!!
Αν και είμαστε εκτός θέματος, θα συμφωνήσω με τον όρο 'αργό'. Πριν από μια βδομάδα, γύρω στις 6 απόγευμα καθημερινής, πήγα από τη Μουσών προς το Νέο Κόσμο και έκανα 22 λεπτά. Δηλαδή, 22 λεπτά για περίπου 5 χιλιόμετρα, που σημαίνει μέση ταχύτητα γύρω στα 14 χιλιόμετρα την ώρα. Υπενθυμίζω ότι η εμπορική ταχύτητα είχε υπολογιστεί στις μελέτες γύρω στα 21 χλμ/ώρα συνεπώς η διαδρομή Μουσών-Ν.Κόσμος θα έπρεπε να γίνεται σε περίπου 14-15 λεπτά αντί για 22 ...
Δημοσιεύσεις: 1.890
Θέματα: 1.795
Εγγραφή: 12-09-2010
Σχετικα με την επεκταση του τραμ προς Πειραια προσωπικη μου αποψη δεν νομιζω να επιφερει και πολλα γιατι θα ανταγωνιζεται με τον ηλεκτρικο που ειναι πιο γρηγορο μεσο, αν και δεν ειμαι συγκοινωνιολογος πιστευω πως αν το τραμ θελει να κερδισει επιβατικο κοινο πρεπει να επεκταθει σε περιοχες οπου δεν υπαρχουν μεσα σταθερης τροχιας πχ Νικαια, Κορυδαλλος κα.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''
Stephen Hawking.
Δημοσιεύσεις: 220
Θέματα: 10
Εγγραφή: 09-09-2010
Το Τραμ, απ' όσο έχω καταλάβει, μέχρι ένα σημείο θα ακολουθεί διαφορετική ρότα, που θα πιάνει κιόλας σημαντικό μέρος του Κέντρου (Γρ. Λαμπράκη κλπ). Εκεί θα έχει σίγουρα απήχηση, ειδικά σε συνδυασμό με τον σταθμό του ΗΣΑΠ, που δρομολογείται να κατασκευαστεί στην Ομ. Σκυλίτση.
Αλλά, σε κάθε περίπτωση πρέπει να συνεχίσει η επέκταση, είτε προς Πέραμα (είχε ακουστεί κάποτε), είτε προς Αγ. Βαρβάρα - Κορυδαλλό.
Υπενθυμίζω δε, και την επέκταση του Κέντρου, (Πανεπιστημίου, Πατησίων κλπ). Ξέρει κανείς τι απέγινε εκείνο το όνειρο;;; (γιατί όνειρο είναι, προφανώς !!!)
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Δημοσιεύσεις: 1.218
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(10-02-2011, 11:03 PM)Konstantinos MercedesBenz Έγραψε: Σχετικα με την επεκταση του τραμ προς Πειραια προσωπικη μου αποψη δεν νομιζω να επιφερει και πολλα γιατι θα ανταγωνιζεται με τον ηλεκτρικο που ειναι πιο γρηγορο μεσο, αν και δεν ειμαι συγκοινωνιολογος πιστευω πως αν το τραμ θελει να κερδισει επιβατικο κοινο πρεπει να επεκταθει σε περιοχες οπου δεν υπαρχουν μεσα σταθερης τροχιας πχ Νικαια, Κορυδαλλος κα.
Δεν έχεις δίκιο. Ο ηλεκτρικός προσεγγίζει τον Πειραιά μόνο ως προς το λιμάνι. Μια μεγάλη πλειοψηφία επιβατών αποβιβάζεται στο Ν. Φάληρο και πάει προς τα λεωφορεία που προσεγγίζουν το κέντρο (Δημοτικό Θέατρο).
Επίσης, το σύνολο σχεδόν του ρεύματος των επιβατών της παραλιακής έχει προορισμό τον Πειραιά και όχι το ...ΣΕΦ. Και εδώ είναι το μεγάλο πρόβλημα : Είτε παίρνεις το (πιό συχνό) λεωφορείο, κάθεσαι και φτάνεις (συνήθως) σε 50-55' από το Ασκληπιείο στο Δημοτικό (παράδειγμα) χωρίς μετεπιβίβαση, είτε πάς στο τράμ, περιμένεις μέχρι και 20 λεπτά, κάνεις μια εκνευριστικά αργή διαδρομή στην παραλία (45') μέχρι Ν. Φάληρο και αναγκάζεσαι να κάνεις μετεπιβίβαση στο ...Α1 που ξεκίνησε πάνω - κάτω την ίδια ώρα από τη Βούλα και πηγαίνατε σχεδόν παράλληλα.
Αν μπεί το τράμ στον Πειραιά, μπορούν να κοπούν αμέσως τα Α1 και 217. Επίσης θα μπορούσε να (ξανα)γίνει τοπικό το Β1 (πρώην 160) και να κοπεί και το 101 στον κλάδο της παραλιακής.
Αλλά, ακόμη και να μείνει ως έχει η κατάσταση, πρέπει οπωσδήποτε να αλλάξει η φιλοσοφία των γραμμών του τράμ. Όχι από παντού για παντού κάθε 15-20, αλλά 2 γραμμές ανά 8λεπτο: Η μία Σύνταγμα - Πικροδάφνη (που έχει και την σχετική υποδομή) και η άλλη ΣΕΦ - Βούλα. Στην Πικροδάφνη θα γίνεται η ανταπόκριση προς όλες τις κατευθύνσεις και έτσι θα μπορείς να πας από παντού για παντού κάθε 8 λεπτά.
Δημοσιεύσεις: 118
Θέματα: 0
Εγγραφή: 14-11-2009
15-02-2011, 04:13 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 15-02-2011, 05:20 PM από christos126.)
Συμφωνώ με τα παραπάνω που ο Citaro αναφέρει. Όμως πρέπει να μας προβληματίζει το γεγονός ότι το πράσινο κύμα εφαρμόστηκε, υποτίθεται, αλλά το μόνο που καταφέρνει το τραμ είναι στην καλύτερη να πηγαίνει το ίδιο γρήγορα με το λεωφορείο και συνηθέστερα στη χειρότερη ακόμη πιο αργά. Ο επιβάτης θέλει συγκοινωνία με διάφορα χαρακτηριστικά, τα σημαντικότερα των οποίων είναι η ασφάλεια και η ταχύτητα. Εδώ τίθεται πια θέμα χρησιμότητας του μέσου: τι να το κάνεις το τραμ, όταν σε αναγκάζει σε ακόμα μεγαλύτερους χρόνους διαδρομών για κάθε πιθανό σου δρομολόγιο? Όλα καλά στην άνεση, στην προσβασιμότητα και στα ωράρια λειτουργίας, αλλά αν πηγαίνει σέρνοντας... Σε αυτό να απαντήσει η Τραμ ΑΕ και τα συναρμόδια υπουργεία. Μπορούν?
Δημοσιεύσεις: 1.890
Θέματα: 1.795
Εγγραφή: 12-09-2010
(15-02-2011, 12:12 PM)Citaro Έγραψε: Δεν έχεις δίκιο. Ο ηλεκτρικός προσεγγίζει τον Πειραιά μόνο ως προς το λιμάνι. Μια μεγάλη πλειοψηφία επιβατών αποβιβάζεται στο Ν. Φάληρο και πάει προς τα λεωφορεία που προσεγγίζουν το κέντρο (Δημοτικό Θέατρο).
Επίσης, το σύνολο σχεδόν του ρεύματος των επιβατών της παραλιακής έχει προορισμό τον Πειραιά και όχι το ...ΣΕΦ. Και εδώ είναι το μεγάλο πρόβλημα : Είτε παίρνεις το (πιό συχνό) λεωφορείο, κάθεσαι και φτάνεις (συνήθως) σε 50-55' από το Ασκληπιείο στο Δημοτικό (παράδειγμα) χωρίς μετεπιβίβαση, είτε πάς στο τράμ, περιμένεις μέχρι και 20 λεπτά, κάνεις μια εκνευριστικά αργή διαδρομή στην παραλία (45') μέχρι Ν. Φάληρο και αναγκάζεσαι να κάνεις μετεπιβίβαση στο ...Α1 που ξεκίνησε πάνω - κάτω την ίδια ώρα από τη Βούλα και πηγαίνατε σχεδόν παράλληλα.
Αν μπεί το τράμ στον Πειραιά, μπορούν να κοπούν αμέσως τα Α1 και 217. Επίσης θα μπορούσε να (ξανα)γίνει τοπικό το Β1 (πρώην 160) και να κοπεί και το 101 στον κλάδο της παραλιακής.
Αλλά, ακόμη και να μείνει ως έχει η κατάσταση, πρέπει οπωσδήποτε να αλλάξει η φιλοσοφία των γραμμών του τράμ. Όχι από παντού για παντού κάθε 15-20, αλλά 2 γραμμές ανά 8λεπτο: Η μία Σύνταγμα - Πικροδάφνη (που έχει και την σχετική υποδομή) και η άλλη ΣΕΦ - Βούλα. Στην Πικροδάφνη θα γίνεται η ανταπόκριση προς όλες τις κατευθύνσεις και έτσι θα μπορείς να πας από παντού για παντού κάθε 8 λεπτά.
Εγω το πηγα γενικα, εσυ ξερεις κατι παραπανω και το δεχομαι.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''
Stephen Hawking.
Δημοσιεύσεις: 475
Θέματα: 1
Εγγραφή: 20-11-2009
15-02-2011, 10:38 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 15-02-2011, 10:40 PM από ELBO O405GN.)
(15-02-2011, 04:13 PM)christos126 Έγραψε: Όμως πρέπει να μας προβληματίζει το γεγονός ότι το πράσινο κύμα εφαρμόστηκε, υποτίθεται, αλλά το μόνο που καταφέρνει το τραμ είναι στην καλύτερη να πηγαίνει το ίδιο γρήγορα με το λεωφορείο και συνηθέστερα στη χειρότερη ακόμη πιο αργά. Ο επιβάτης θέλει συγκοινωνία με διάφορα χαρακτηριστικά, τα σημαντικότερα των οποίων είναι η ασφάλεια και η ταχύτητα. Εδώ τίθεται πια θέμα χρησιμότητας του μέσου: τι να το κάνεις το τραμ, όταν σε αναγκάζει σε ακόμα μεγαλύτερους χρόνους διαδρομών για κάθε πιθανό σου δρομολόγιο?
Στην παραλιακή ιδίως, το ΤΡΑΜ θεωρώ ότι είναι η πιο αξιόπιστη λύση μετακίνησης, αν υπολογίσουμε ότι διαρκώς είναι "πηγμένη".
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
|