Αξιολόγηση Θέματος:
  • 5 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Ναυτεμπορική] Χειρόφρενο στα μέσα μεταφοράς
#1
Συνεχίζονται και σήμερα οι κινητοποιήσεις των εργαζομένων στα μέσα μαζικής μεταφοράς, με στάσεις εργασίας σε μετρό, ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, λεωφορεία και τρόλεϊ.

Πιο συγκεκριμένα, ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος αλλά και οι συρμοί του μετρό θα παραμείνουν ακινητοποιημένοι από τις 11:00 έως τις 15:00, ενώ πεντάωρη στάση, από τις 11 το πρωί, θα πραγματοποιήσουν και οι εργαζόμενοι στα τρόλεϊ.

Χειρόφρενο θα τραβήξουν και τα λεωφορεία της ΕΘΕΛ από τις 11 το πρωί έως τις 15:30 το απόγευμα, κάτι που θα επαναλάβουν και την Παρασκευή.

Όπως έγινε γνωστό, οι εργαζόμενοι στον ΗΣΑΠ μαζί με άλλους συναδέλφους τους από το χώρο των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, θα πάρουν μέρος στη διαδήλωση και την πορεία που διοργανώνουν στο κέντρο της Αθήνας οι γιατροί.

Εν τω μεταξύ, την Τρίτη το μεσημέρι, στα κεντρικά γραφεία της ΑΜΕΛ Αττικό Μετρό Εταιρία Λειτουργίας), ομάδα περίπου 50 ατόμων, από το Μετρό τον Ηλεκτρικό Σιδηρόδρομο και το Τραμ, άρχισαν να συγκεντρώνονται έξω από το κτήριο, φωνάζοντας διάφορα συνθήματα. Μετά από λίγη ώρα ανέβηκαν στο γραφείο του προέδρου της εταιρςίας κ. Μιχαλόπουλου, ο οποίος όμως απουσίαζε, και «έχτισαν» την πόρτα του γραφείου του κάνοντας μια ιδιοκατασκευή, με γύψο, τούβλα και άλλα υλικά.

Οι εργαζόμενοι, όπως τόνισαν, με την κίνησή τους αυτή θέλησαν να γνωστοποιήσουν την αντίθεσή τους στο νομοσχέδιο, αλλά και στις απειλές, που όπως διατείνονται, εκτοξεύονται από την πλευρά της διοίκησης προς τους υπαλλήλους, σχετικά με τη συμμετοχή τους σε απεργιακές κινητοποιήσεις.

Την ημέρα ψήφισης του νομοσχεδίου στο σύνολό του, οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες δηλώνουν ότι θα κατέλθουν σε 24ωρη απεργία, καθώς όπως διατείνονται, ο αλλαγές που κάνει το αρμόδιο υπουργείο στο επίμαχο νομοσχέδιο, δεν είναι ουσιαστικές και συνεχίζουν να χαρακτηρίζουν ως «κόκκινη γραμμή» τις αλλαγές στο θέμα των συλλογικών συμβάσεων.
Απάντηση
#2
Συνεχεια απο εδω
https://leoforeia.gr/forum2/showthread.php?tid=1727

Οπως καταλαβαινεις, Κωστα, δεν υπαρχει απαντηση.

Paul, οπως ειδες και στο αναλογο θεμα ο ΟΑΣΘ δεν ειναι κρατικος, αλλα ειναι κερδοφορος εξ αιτιας μιας σειρας συμβασεων που εχει επιτυχει με το δημοσιο και αφορουν τις επιδοτησεις που λαμβανει.

liako οι επιδοτησεις που λαμβανονται ειναι ιδιες με αυτες που ελαβε η ΕΘΕΛ τα τελευταια χρονια για να παρει καινουργια λεωφορεια. Πουθενα δεν υπαρχει 100% επιδοτηση στις αντικαταστασεις και αυτο το ξερεις οτι ειναι λαθος. Ακομα και στα Iris Diesel αν πας απο πισω θα δεις οτι συγχρηματοδοτηθηκε με 50% απο την ΕΕ η αγορα τους. Φυσικα και τα Solaris και ολα τα Iris εχουν αγορασθει με κοινοτικα κονδυλια. Δηλαδη επιδοτησεις.

Οποτε λοιπον και η ΕΘΕΛ παιρνει επιδοτησεις για αντικαταστασεις και μαζι με τον ΟΑΣΘ ειναι οι ΜΟΝΟΙ που παιρνουν επιδοτησεις στα εισιτηρια. ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ δεν παιρνει ΜΙΑ για τα εισιτηρια. Εκτος των μαθητικων.
Απάντηση
#3
(09-02-2011, 01:09 PM)Cmaniac Έγραψε: Συνεχεια απο εδω
https://leoforeia.gr/forum2/showthread.php?tid=1727

Οπως καταλαβαινεις, Κωστα, δεν υπαρχει απαντηση.

Paul, οπως ειδες και στο αναλογο θεμα ο ΟΑΣΘ δεν ειναι κρατικος, αλλα ειναι κερδοφορος εξ αιτιας μιας σειρας συμβασεων που εχει επιτυχει με το δημοσιο και αφορουν τις επιδοτησεις που λαμβανει.

liako οι επιδοτησεις που λαμβανονται ειναι ιδιες με αυτες που ελαβε η ΕΘΕΛ τα τελευταια χρονια για να παρει καινουργια λεωφορεια. Πουθενα δεν υπαρχει 100% επιδοτηση στις αντικαταστασεις και αυτο το ξερεις οτι ειναι λαθος. Ακομα και στα Iris Diesel αν πας απο πισω θα δεις οτι συγχρηματοδοτηθηκε με 50% απο την ΕΕ η αγορα τους. Φυσικα και τα Solaris και ολα τα Iris εχουν αγορασθει με κοινοτικα κονδυλια. Δηλαδη επιδοτησεις.

Οποτε λοιπον και η ΕΘΕΛ παιρνει επιδοτησεις για αντικαταστασεις και μαζι με τον ΟΑΣΘ ειναι οι ΜΟΝΟΙ που παιρνουν επιδοτησεις στα εισιτηρια. ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ δεν παιρνει ΜΙΑ για τα εισιτηρια. Εκτος των μαθητικων.

Εγώ δεν θέλω να πω επιδότηση για αντικαταστάσεις λεωφορείων αλλά για τα εισιτήρια. ΟΑΣΘ επιδοτείτε 100% στο κάθε εισιτήριο, ενώ η ΕΘΕΛ το 40%. Eπιδοτήσεις για αντικαταστάσεις παίρνει και ΟΑΣΘ όπως τα ΚΤΕΛ.
Απάντηση
#4
liako, δες αυτο το βιντεο, ο κ. Τσιόκας τα ανελυσε 1μιση μηνα πριν.

Στο 13 ανοιξαν μια κουβεντα περι ΟΑΣΘ, αν σε ενδιαφερει το βλεπεις ολο, αν οχι δες μονο εκεινο

http://www.skai.gr/player/tv/?mmid=208750
Απάντηση
#5
(09-02-2011, 02:02 PM)liakos73 Έγραψε: Εγώ δεν θέλω να πω επιδότηση για αντικαταστάσεις λεωφορείων αλλά για τα εισιτήρια. ΟΑΣΘ επιδοτείτε 100% στο κάθε εισιτήριο, ενώ η ΕΘΕΛ το 40%. Eπιδοτήσεις για αντικαταστάσεις παίρνει και ΟΑΣΘ όπως τα ΚΤΕΛ.

μακαρι τα ΚΤΕΛ να επαιρναν αυτα που επρεπε,τα νομιμα!!!τα δε μειωμενα εχουν φτασει 250 εκατ. ευρω κ δεν εχει πεσει σεντς!!!!ασε την κατασταση που επικρατει γενικοτερα με τις επιδοτησεις!!!
ΑΣΣΟΣ κ πασης Ελλαδος...-1-
Απάντηση
#6
Καλα με τις επιδοτησεις υπαρχει ενα μπαχαλο.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
Απάντηση
#7
Όλο αυτό τον καιρό που γίνονται κινητοποιήσεις, τα συνδικάτα των συγκοινωνιών δεν έχουν πείσει τον μέσο επιβάτη. Έχουν ένα δίκιο για τα μισθολογικά-εργασιακά βέβαια... Δηλώνουν ότι το μνημόνιο διαλύει τις συγκοινωνίες, όταν τόσα χρόνια προ μνημονίου οι συγκοινωνίες (πρωτίστως τα λεωφορεία) δεν ήταν σε καλύτερη μοίρα και οι περισσότεροι από εδώ μέσα χρησιμοποιούμε συχνά συγκοινωνίες και το γνωρίζουμε πολύ καλά.

Παράλληλα, ο γνωστός κ. Κουλουμπαρίτσης υποστηρίζει διαρκώς ότι συρρικνώνεται το δίκτυο και μειώνεται το συγκοινωνιακό έργο ενώ δηλώνει ότι πολλοί δήμοι και φορείς στηρίζουν τον αγώνα τους. Δηλαδή τον εξορθολογισμό του δικτύου τον βαπτίζουμε "συρρίκνωση" για να δημιουργούμε εντυπώσεις; Ίσα-ίσα κάθε λογικός άνθρωπος και δη οι εργαζόμενοι της ΕΘΕΛ θα πρέπει να υποστηρίζουν τον εξορθολογισμό του δικτύου (τοπικοποίηση/αναδιάρθρωση γραμμών), γιατί είναι μια λύση που βοηθά στην αμεσότερη μεταφορά και εξυπηρέτηση των επιβατών ενώ σε αρκετές περιπτώσεις δημιουργεί και πιο άνετο περιβάλλον εργασίας (π.χ. άλλο να έχει κάποιος δρομολόγιο στο 216 και άλλο στο Α3, για πολλούς λόγους με πρώτο και κύριο την κόπωση από την κίνηση).

Επιπλέον, αν οι Δήμοι θέλουν να δείξουν την υποστήριξη στους εργαζομένους των συγκοινωνιών, ας χτυπήσουν την παράνομη στάθμευση διότι καθημερινά υπάρχουν σημεία που για να στρίψει το λεωφορείο χρειάζεται μοιρογνωμόνιο!
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση
#8
Συμφωνώ και επαυξάνω.

Ο Κουλουμπαρίτσης και η υπόλοιπη κλίκα θεωρούν συρρίκνωση π.χ. την κατάργηση γραμμών με πολύ μικρή επιβατική κίνηση ή την περικοπή τμημάτων γραμμών παράλληλων με το Μετρό.

Ποτέ όμως δεν τους άκουσα να προτείνουν λύσεις για κάποια προβλήματα που είναι πολύ απλές:
- Ζήτησε ποτέ κανείς επέκταση των λεωφορειολωρίδων και καλλίτερη επιτήρησή τους; Έχουν δει το μπάχαλο της Λεωφ. Κηφισίας που πλέον σε όλο το μήκος της νότια των Αναβρύτων είναι απέραντο parking;
- Ζήτησε ποτέ οι οδηγοί να καταγράφουν τους αριθμούς κυκλοφορίας Ι.Χ. ή ταξί που παρακωλύουν τις συγκοινωνίες και να τους καταδίδουν στην Τροχαία;
- Ζήτησε ποτέ κανείς πολύ μικρές αλλαγές σε κάποιες γραμμές που όμως θα αύξανανα σημαντικά την επιβατική τους κίνηση, π.χ. την επέκταση των 501/527 ως το "δαχτυλίδι" του Ο.Τ.Ε., την διέλευση του 541 μέσω της Λεωφ. Κηφισίας και όχι της Πλατ. Κασταλίας, του 060 από τον σταθμό Αμπελοκήπων κ.ά.;
- Ζήτησε ποτέ κανείς την δημιουργία γραμμών νέων γραμμών express και τον εξορθολογισμό των υφιστάμενων; π.χ. την επαναφορά του Ε7 με κατάργηση των Ε6 και Ε14, την δημιουργία γραμμής Πειραιά - Κηφισιάς μέσω Κηφισού/Ν.Ε.Ο.Α.Λ., την δημιουργία γραμμής express μέσω της Περιφερειακής Υμηττού για σύνδεση των βόρειων προαστίων με τα νότια αποφεύγοντας το κέντρο, την κατάργηση των 120/125/340 με δημιουργία μίας αλλά σωστής και πυκνότερης γραμμής;

Ούτε λέμε να μην έχουν κάποια επιδόματα οι οδηγοί και οι άλλοι εργαζόμενοι. Όμως τα επιδόματα αυτά να σχετίζονται με το έργο που προσφέρουν και τα προσόντα τους. Π.Χ. ένας γλωσσομαθής οδηγός, που μιλά άριστα Αγγλικά ή και άλλες γλώσσες, να αναλαμβάνει γραμμές προς/από το αεροδρόμιο ή το λιμάνι του Πειραιά, και να έχει ένα bonus γι' αυτό, έτσι δίνονται κάποια κίνητρα για παροχή καλλίτερου προϊόντος στον επιβάτη. Να έχει επίδομα αυτός που δουλεύει στα νυχτερινά δρομολόγια ή τις Κυριακές, ή αυτός που δουλεύει σε πιο επιβαρυμένες κυκλοφοριακά γραμμές. Δεν έχει την ίδια κόπωση ο οδηγός π.χ. του 732 με αυτόν του 503! Όχι όμως να απαιτούν επίδομα για να πλύνουν τα χέρια τους!

Μέσα στο 2011 λήγει και η προθεσμία της Ε.Ε. για άρση του καμποτάζ στις αστικές συγκοινωνίες (δεν σχετίζεται αυτό με το μνημόνιο). Κατόπιν αυτού, ιδιωτικές Ελληνικές ή ξένες εταιρείες (με πρώτο και καλλίτερο το ΚΤΕΛ Αττικής) θα δικαιούνται να προσφέρουν συγκοινωνιακό έργο στην Αθήνα και δεν θα μπορεί να πει κανείς κουβέντα. Τι θα κάνουν τότε, που θα βρεθούν σε περιβάλλον ανταγωνισμού;
Απάντηση
#9
Πάνο, η απάντηση είναι απλή: αυτοί που παίρνουν τις αποφάσεις αυτές (τα στελέχη, όχι οι συγκοινωνιολόγοι) δηλ. αν θα κοπεί μια γραμμή - συχνότητες δρομολογίων κλπ, δεν έχουν ιδέα για το τι πρέπει να κάνουν!! Και ο λόγος είναι ότι δεν έχουν καμία επαφή με το αντικείμενο! Ορισμένοι από αυτούς δεν ξέρουν καν τι χρώμα έχουν απ' έξω τα Ν1 και οι γκαζιέρες!
Δεν είναι συγκοινωνιολόγοι ή κάτι συναφές. Να θυμίσω απλά ότι ο πρώην Διευθ. Σύμβουλος της ΕΘΕΛ ήταν οδοντίατρος (!!!)
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Απάντηση
#10
Λογικό είναι... όταν του την πέσουν οι αγανακτισμένοι επιβάτες και του σπάσουν 5-6 δόντια να ξέρει τι θα κάνει!!!...
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)