Δημοσιεύσεις: 1.131
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
Άρα απλά αντάλλαξαν οχήματα μεταξύ τους? Κρίμα πάντως για το Χ93 γιατί τα ΜΑΝ είχαν πολύ καλύτερους χώρους από τα Citaro για βαλίτσες και όρθιους
Δημοσιεύσεις: 4.077
Θέματα: 11
Εγγραφή: 24-11-2012
Τα Man είναι τα καλύτερα από τα 12μετρα που έχουν έρθει στην ΟΣΥ από τα καινούρια. Μας θεωρώ τυχερούς που τα έχουμε στο 845 αφού η αναβάθμιση από τα Irisbus είναι τεράστια. Βέβαια επειδή έμειναν για ένα διάστημα εκτός γραμμής δεν μπορεί να θεωρείται δεδομένη η παρουσία τους.
Δημοσιεύσεις: 4.077
Θέματα: 11
Εγγραφή: 24-11-2012
Επιβεβαιώνεται ότι πήγαν Ρέντη αφού το 4520 φαίνεται στο 810.
Δημοσιεύσεις: 387
Θέματα: 5
Εγγραφή: 27-07-2022
Δεν είναι ακριβώς μετακίνηση λεωφορείων, αλλά θεώρησα ότι πρέπει να το βάλω εδώ
Τα μανταρίνια που βγαίνουν καθημερινές στο Β9, είναι από οδηγούς της Ράλλης που έρχονται και τα βγάζουν απ' το ΑΜ ΛΙΟ, λόγω ελλείψεων 18μετρων λεωφορείων. Το επαλήθευσα κι από μέσα, καθώς υπάρχει χαρτί που έχει συγκεκριμένα αμάξια διαθέσιμα για να δωθούν στους οδηγούς της Πέτρου Ράλλης.
Δημοσιεύσεις: 1.131
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
(11-06-2026, 01:57 AM)Pantelis Tsigas Έγραψε: Δεν είναι ακριβώς μετακίνηση λεωφορείων, αλλά θεώρησα ότι πρέπει να το βάλω εδώ
Τα μανταρίνια που βγαίνουν καθημερινές στο Β9, είναι από οδηγούς της Ράλλης που έρχονται και τα βγάζουν απ' το ΑΜ ΛΙΟ, λόγω ελλείψεων 18μετρων λεωφορείων. Το επαλήθευσα κι από μέσα, καθώς υπάρχει χαρτί που έχει συγκεκριμένα αμάξια διαθέσιμα για να δωθούν στους οδηγούς της Πέτρου Ράλλης.
Για αυτό βγαίνουν συνέχεια τα ίδια 1410-1413 δηλαδή αλλά και από τότε που ήρθαν κόπηκαν τα Ν2. Κρίμα πάντως γιατί τα Ν2 είχαν καλύτερους χώρους και επίσης για τους οδηγούς τα Λιόσια είναι πιο μακριά.
Με αφορμή αυτό πραγματικά μου κάνει εντύπωση που δεν υπήρχαν διαθέσιμες GN, δηλαδή είναι κάτω από 10 και δεν μπορούν να βγουν 4-5 αντί 1-2 στο Β9?
Δημοσιεύσεις: 387
Θέματα: 5
Εγγραφή: 27-07-2022
Όλα τα Citelis από #9092 μέχρι και όσα 100αρια έχουν απομείνει μετακινήθηκαν απ' το Σάββατο στο ΑΜ ΑΝΘ.
Δημοσιεύσεις: 4.077
Θέματα: 11
Εγγραφή: 24-11-2012
(17-06-2026, 10:20 PM)Pantelis Tsigas Έγραψε: Όλα τα Citelis από #9092 μέχρι και όσα 100αρια έχουν απομείνει μετακινήθηκαν απ' το Σάββατο στο ΑΜ ΑΝΘ.
Το 9130 και κάποια 914χ δεν πρέπει να έχουν φύγει ακόμα.
Δημοσιεύσεις: 35
Θέματα: 1
Εγγραφή: 05-01-2026
(17-06-2026, 10:20 PM)Pantelis Tsigas Έγραψε: Όλα τα Citelis από #9092 μέχρι και όσα 100αρια έχουν απομείνει μετακινήθηκαν απ' το Σάββατο στο ΑΜ ΑΝΘ.
Φαντάζομαι ότι αυτό έγινε για να πάνε Λιόσια τα menarini που δεν έχουν ακόμα κυκλοφορήσει?
Δημοσιεύσεις: 4.077
Θέματα: 11
Εγγραφή: 24-11-2012
(17-06-2026, 10:56 PM)ecoj Έγραψε: Το 9130 και κάποια 914χ δεν πρέπει να έχουν φύγει ακόμα.
Το 9130 και το 9144 παραμένουν Λιόσια για την ώρα καθώς ηταν σήμερα σε 024 και Α11 αντίστοιχα. Λογικά θα φύγουν κι αυτά. Τα υπόλοιπα δεν φαίνονται πουθενά.
Δημοσιεύσεις: 34
Θέματα: 0
Εγγραφή: 25-06-2025