Αξιολόγηση Θέματος:
  • 14 Ψήφοι - 2.57 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Πρόγραμμα Δρομολογίων
(31-10-2025, 06:32 PM)MrVanHool Έγραψε: Επειδή μεγάλος λόγος γίνεται εδώ και σε άλλο topic για τους χρόνους διαδρομής που έχουν τιναχτεί σε πολλές γραμμές λόγω της αύξησης του κυκλοφοριακού..

Ήδη από τις πρώτες μου μέρες στο Τμήμα Δρομολόγησης του Οργανισμού ξεκίνησα να ασχολούμαι με αυτό το θέμα. Με λίγες νέες υπηρεσίες για το χειμερινό, λίγες για τα Θερινά και τώρα κάθε μήνα, στο πλαίσιο των νέων υπηρεσιών που μπορεί να λάβει η ΟΣΥ, η διόρθωση συνεχίζεται. Ενδεικτικά:

Από 11/9:
025/6 Σαβ (αύξηση χδ 1100-1500 και 1900-λήξη) ειδικά το βράδυ μιλάμε για +10’ ανά κατεύθυνση)
035 Σαβ (όπως 025/6)
046 Σαβ, Κυρ (αύξηση χδ στην μια κατεύθυνση)
049 Καθ, Σαβ, Κυρ (από 1/6 ισχύει - αύξηση χδ, αύξηση δρομολογίων Κυρ)
054 Σαβ, Κυρ (αύξηση χδ)
ΤΟΠΓΛΥΦ (αύξηση δρομ όλες τις ημέρες όλων των γραμμών - και Θ1-Θ2)
154 Καθ, Σαβ, Κυρ (αύξηση χδ και Θ1-Θ2, 2325 τελευταίο ξανά Καθ)
227 Καθ, Σαβ, Κυρ (αύξηση χδ)
550 Καθ (αύξηση χδ)
701/5-704 (αύξηση χδ 701-704, αύξηση δρομ)
703 Καθ, Σαβ, Κυρ (αύξηση χδ και Θ1-Θ2)
820 Καθ, Σαβ (αύξηση δρομ)
821 Καθ (αύξηση δρομ)
828 Καθ, Σαβ, Κυρ (αύξηση χδ και Θ1-Θ2)
906 Κυρ (αύξηση δρομ)
909 Καθ, Σαβ, Κυρ (αύξηση δρομ)
Α7 Καθ, Σαβ (αύξηση χδ)
18-19Β (αύξηση χδ 18, αύξηση δρομ και Θ1-Θ2, Κυρ Θ2 19Β κανονικά)

Από 1/10:
101 Σαβ, Κυρ (αύξηση χδ 1100-1400)
106/126 Σαβ, Κυρ (αύξηση χδ)
109 Καθ, Σαβ (αύξηση χδ, Καθ +10’)
112 Καθ, Σαβ (Καθ 45’ το απόγευμα, Σαβ 40’ έως 2200)
130 Καθ, Σαβ, Κυρ (αύξηση χδ)
136/7 Καθ, Σαβ, Κυρ (-1 βάρδια)
Α1 Σαβ, Κυρ (αύξηση χδ και όλες τις ημέρες Θ1-Θ2)
Ε14 Καθ (αύξηση δρομ από ΤΕ)

Από 1/11:
140 Καθ, Σαβ (αύξηση χδ και Θ1, +10’ στην μια κατεύθυνση/ +5’ στην άλλη)
141 Σαβ (αύξηση χδ)
164 Καθ, Σαβ (αύξηση δρομ)
203/204-Β Καθ, Σαβ, Κυρ (αύξηση χδ, βέλτιστη συνδυασμένη εξυπηρέτηση, μείωση 204 εις 203)
206 Καθ, Σαβ (αύξηση χδ, +10’ Καθ)
209 Καθ, Σαβ, Κυρ (ισχύει η προσωρινή δρομολόγηση από 1/6 λόγω των έργων της Ολγας με αύξηση χδ)
211 Καθ, Σαβ, Κυρ (αύξηση χδ)
214 Καθ, Σαβ, Κυρ (αύξηση χδ)
230 Καθ, Σαβ (αύξηση δρομ)
235 Σαβ (αύξηση χδ)
237 Καθ, Σαβ (αύξηση χδ)
406 Καθ, Σαβ, Κυρ (αύξηση χδ, 2255 7ημερες)
407 Καθ, Σαβ, Κυρ (αύξηση χδ, επέκταση Κυρ)
409 Καθ, Σαβ (αύξηση χδ)
410 Καθ, Σαβ, Κυρ (αύξηση χδ, αλλαγή/αύξηση δρομ - συγχρονισμός με 446, επέκταση Κυρ)
418 Καθ, Σαβ (αύξηση χδ)
447 Καθ, Σαβ, Κυρ (αύξηση χδ - δρομ, 2300/2330 7ημερες)
500 Σαβ (αύξηση χδ)
Β2 Καθ, Σαβ, Κυρ (αύξηση χδ, +10’ Καθ)
Χ96-Χ97 7ημ (αύξηση χδ επιστροφή Χ96 120’ το απόγευμα)
ΤΟΠΑΧΑΡΝ (νέα δρομολόγηση, αύξηση χδ σε όλες τις γραμμές 537, 712, 728, 734, 735, 752, 878-879, αλλαγή δρομ 878/9 το πρωί, συγχρονισμός αντίρροπων 728-752, 878/9 από Τέρμα με εναλλάξ διέλευση από Λεωφ.ΝΑΤΟ, 537 προσέγγιση με δρομ Χαλκίδας)

Παράλληλα, πριν το καλοκαίρι είχαν ενισχυθεί εκ νέου οι χρόνοι των 122, 2-4, 5 και 11 (με την 11 να έχει πλέον μέχρι και 20λεπτα την νύχτα), έχει τροποποιηθεί το ωράριο λειτουργίας του Χ80 σύμφωνα με τις ώρες άφιξης των κρουαζιερόπλοιων με 3 βάρδιες πρωί - 1 απόγευμα και στα Θερινά συνεχίζουν σε άλλες γραμμές, ώστε να κοπούν βάρδιες), ενώ στα Θερινά εκτός από κάποια από τα παραπάνω έχουν επικαιροποιηθεί οι χδ, με μείωση σε 843, Α2, 10 και αύξηση δρομ και αύξηση χδ και δρομ στην 25)

Και φυσικά, αφήνω για το τέλος το Χ93 που πλέον έχει φτάσει στα 195’ στην αιχμή (100’ στην επιστροφή) αλλά πλέον με Καθ και με άλλη υπηρεσία ΣΚ με σαφώς μειωμένο χρόνο, αύξηση δρομ με χαρακτηριστικό το 0415 - 0440 το πρωί από Κηφισό)..

Αυτά τα λίγα, για να ξέρετε πως ο Οργανισμός γνωρίζει το θέμα και το κοιτάει, αλλά δεν είναι πάντα όσο απλό φαντάζει έξω από τον χορό. Παράλληλα έχουμε και νέα θέματα, όπως επέκταση 309Β και συγχρονισμός αφίξεων-αναχωρήσεων με Μετρό και Προαστιακό μαζί με 311, αύξηση δρομ 314Γ, 509Β, 861Β) και πόσα ακόμα..

Αλλά σαν δώρο, από αύριο οι βάρδιες του ΑΜ ΒΟΤ στο Α3 θα πάνε στο ΑΜ ΡΑΛ με νταλίκες, τα 203/204Β Καθ και Σαβ θα πάνε στο ΑΜ ΒΟΤ και το Α7 όλες τις ημέρες μόνο από ΑΜ ΑΝΘ.

Τι ανάλυση έγινε ακριβώς για τους νέους χρόνους; Έγινε ανάλυση δεδομένων τηλεματικής; Ελήφθησαν υπόψη στη στατιστική ανάλυση διαφορές ανάλογα με τη μέρα της εβδομάδας, ακόμα και τις καθημερινές;
Απάντηση
Τελευταίο ολόκληρο 205 τις καθημερινές από 23.05 23.10
Απάντηση
(01-11-2025, 02:05 AM)Mrtrolleibus Έγραψε: Θα σχολιάσω και θα γίνω κακός... 
Θα μπορούσα να απαντήσω για το ποιοι είναι οι άσχετοι, ωστόσο δεν θα σηκώσω το γάντι. Θα απαντήσω όμως φυσικά στα ερωτήματα σου.

1) Ο ασσος δεν πάει στο Μοσχάτο, πάει μέχρι Τζιτζιφιές. Δεν γίνεται να δίνουμε 75λεπτα Αττική - Τζιτζιφιές. Ακόμα και τα 60 που δίνουμε είναι υπερβολικά, βάση πάντα των μετρήσεων. Με την μείωση του χρόνου διαδρομής στα 60’ (όταν ο μέσος όρος είναι 48’-50’) έχουν κοπεί 3 βάρδιες όλες τις ημέρες για να στελεχωθούν άλλες γραμμές και να υπάρχει συνδυασμένη αναχώρηση από τις Τζιτζιφιές των γραμμών 1 και 5. Όταν τελειώσουν τα έργα, θα επανέλθει η κανονική δρομολόγηση. Εσύ περίμενες να δίνουμε 75 λεπτά και να κάθονται τα βαγόνια 25’ σε κάθε δρομολόγιο την στιγμή που ο κόσμος περιμένει στις στάσεις; Θα κάνεις πλάκα λογικά..
2) Διότι υπολογίζονται οι εργασιακοί χρόνοι. Σαφώς ποτέ δεν φτάνει το όχημα ακριβώς στην ώρα του, ποικίλουν οι χρόνοι. Αλλά φυσικά δεν είναι όλα τα δρομολόγια οριακά, υπάρχουν και αναμονές. Δεν υπολογίζεται σε καμία επιχείρηση πως κάθε μισή ώρα πρέπει να κάθεται ο εργαζόμενος 5 λεπτά. Αλλά σε αυτό θα επανέλθω στο τέλος..
3) Η Παρασκευή έχει παραπάνω φόρτο το βράδυ. Αλλά οι χρόνοι είναι προσαρμοσμένοι και δεν θεωρώ πως θα έπρεπε να δημιουργηθεί παραπάνω σύγχυση στους επιβάτες σχετικά με το τι ώρα έχει δρομολόγιο ανά ημέρα. Άλλωστε, η κάθε μέρα έχει τα δικά της και κατά γραμμή. Θα προκαλούσε χάος αυτό, ωστόσο πιλοτικά θα μπορούσε να εφαρμοστεί έστω σε κάποιες γραμμές (για να αντιληφθείς πως δεν είμαστε εχθροί)
4) Δεν εφαρμόζεται άλλη δρομολόγηση στις γιορτές, γιατί δεν είναι ξεκάθαρο πότε ξεκινάει η κίνηση. Και αφού αυτή η δρομολόγηση θα είναι σαφώς μειωμένη σε σχέση με την τυπική καθημερινή, γιατί να χαθούν προγραμματισμένα δρομολόγια ενώ μπορούν να γίνουν; Άσε που οι αλλαγές σε Αμαξοστάσια, διαδρομές, ειδικά δρομολόγια είναι τόσες πολλές που δεν γίνεται να φτιαχτούν εκ νέου τόσες νέες δρομολογήσεις (μειωμένες) για μια βδομάδα πλέον που διαρκεί το πρόβλημα. 

Και τώρα πάμε στα δικά μου. Καταρχάς, έχεις ποτιστεί στην νοοτροπία του Δημοσίου. Δεν μιλάω για το (απαράδεκτο) 13ωρο, αλλά εσύ μιλάς για 7ωρο στην Ελλάδα; Έχεις ιδέα τι γίνεται έξω; Ή θα πληρώνει ο φορολογούμενος τον οδηγό τρόλεϊ να δουλεύει 7 ώρες και 45 λεπτά και να μην αλλάζει στην Γαργαρεττα (Φιξ) στην 1 και την 5; Γιατί κάθε δουλειά έχει τις δυσκολίες της, οπότε μην αναφέρουμε διαρκώς μόνο τα αρνητικά.
Δεν καταλαβαίνω επίσης γιατί πρέπει να πιέσει ο κάθε ΟΑΣΑ, όταν ο μέσος πολίτης με την ψήφο του έχει επικροτήσει τις μνημονιακές πολιτικές εδώ και χρόνια (όπως αυτό μεταφράζεται). Γιατί να μην πιέσει η ΟΣΥ ή το κάθε συνδικάτο και είναι υποχρέωση του ΟΑΣΑ να πιέσει για το πρόβλημα επάρκειας προσωπικού μιας άλλης εταιρείας; Ο ΟΑΣΑ καλείται να διαχειριστεί αυτό το πρόβλημα με τον βέλτιστο τρόπο για τον λόγο που υφίστανται οι συγκοινωνίες, δηλαδή την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού πρωτίστως.

Οπότε, αντί να μετράτε πόσα δρομολόγια κάνει η βάρδια που πιάνει 15:20 και πόσα αυτή που πιάνει 16:45 και αν η δεύτερη κάνει ένα παραπάνω δρομολόγιο, να αρχίζουν κάτι κραυγαλέες σκόπιμες βραδυπορίες για να κάνετε κάνα γύρισμα, να θυμάστε τι σκοπό επιτελεί ο καθένας μας στην συγκοινωνία. Δεν είμαστε εχθροί και ειδικά εγώ μπορώ να σας καταλάβω, γιατί οδηγάω και λεωφορείο και είμαι χρόνια στα της ΟΣΥ.. Οπότε, αντί να επιτίθεσαι, δες ότι γίνεται μια συστηματική προσπάθεια να προσαρμοστούν οι χρόνοι διαδρομής όλων των γραμμών στα δεδομένα που διαρκώς αλλάζουν, ακριβώς επειδή ξέρουμε και τι είναι να πηγαίνουν σβούρα οι οδηγοί, αλλά και τι είναι να περιμένουν οι επιβάτες 30 και 40 λεπτά στην στάση μετά από 8,9 και 10 ώρες δουλειάς..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
(07-11-2025, 04:33 PM)MrVanHool Έγραψε: Θα μπορούσα να απαντήσω για το ποιοι είναι οι άσχετοι, ωστόσο δεν θα σηκώσω το γάντι. Θα απαντήσω όμως φυσικά στα ερωτήματα σου.

1) Ο ασσος δεν πάει στο Μοσχάτο, πάει μέχρι Τζιτζιφιές. Δεν γίνεται να δίνουμε 75λεπτα Αττική - Τζιτζιφιές. Ακόμα και τα 60 που δίνουμε είναι υπερβολικά, βάση πάντα των μετρήσεων. Με την μείωση του χρόνου διαδρομής στα 60’ (όταν ο μέσος όρος είναι 48’-50’) έχουν κοπεί 3 βάρδιες όλες τις ημέρες για να στελεχωθούν άλλες γραμμές και να υπάρχει συνδυασμένη αναχώρηση από τις Τζιτζιφιές των γραμμών 1 και 5. Όταν τελειώσουν τα έργα, θα επανέλθει η κανονική δρομολόγηση. Εσύ περίμενες να δίνουμε 75 λεπτά και να κάθονται τα βαγόνια 25’ σε κάθε δρομολόγιο την στιγμή που ο κόσμος περιμένει στις στάσεις; Θα κάνεις πλάκα λογικά..
2) Διότι υπολογίζονται οι εργασιακοί χρόνοι. Σαφώς ποτέ δεν φτάνει το όχημα ακριβώς στην ώρα του, ποικίλουν οι χρόνοι. Αλλά φυσικά δεν είναι όλα τα δρομολόγια οριακά, υπάρχουν και αναμονές. Δεν υπολογίζεται σε καμία επιχείρηση πως κάθε μισή ώρα πρέπει να κάθεται ο εργαζόμενος 5 λεπτά. Αλλά σε αυτό θα επανέλθω στο τέλος..
3) Η Παρασκευή έχει παραπάνω φόρτο το βράδυ. Αλλά οι χρόνοι είναι προσαρμοσμένοι και δεν θεωρώ πως θα έπρεπε να δημιουργηθεί παραπάνω σύγχυση στους επιβάτες σχετικά με το τι ώρα έχει δρομολόγιο ανά ημέρα. Άλλωστε, η κάθε μέρα έχει τα δικά της και κατά γραμμή. Θα προκαλούσε χάος αυτό, ωστόσο πιλοτικά θα μπορούσε να εφαρμοστεί έστω σε κάποιες γραμμές (για να αντιληφθείς πως δεν είμαστε εχθροί)
4) Δεν εφαρμόζεται άλλη δρομολόγηση στις γιορτές, γιατί δεν είναι ξεκάθαρο πότε ξεκινάει η κίνηση. Και αφού αυτή η δρομολόγηση θα είναι σαφώς μειωμένη σε σχέση με την τυπική καθημερινή, γιατί να χαθούν προγραμματισμένα δρομολόγια ενώ μπορούν να γίνουν; Άσε που οι αλλαγές σε Αμαξοστάσια, διαδρομές, ειδικά δρομολόγια είναι τόσες πολλές που δεν γίνεται να φτιαχτούν εκ νέου τόσες νέες δρομολογήσεις (μειωμένες) για μια βδομάδα πλέον που διαρκεί το πρόβλημα. 

Και τώρα πάμε στα δικά μου. Καταρχάς, έχεις ποτιστεί στην νοοτροπία του Δημοσίου. Δεν μιλάω για το (απαράδεκτο) 13ωρο, αλλά εσύ μιλάς για 7ωρο στην Ελλάδα; Έχεις ιδέα τι γίνεται έξω; Ή θα πληρώνει ο φορολογούμενος τον οδηγό τρόλεϊ να δουλεύει 7 ώρες και 45 λεπτά και να μην αλλάζει στην Γαργαρεττα (Φιξ) στην 1 και την 5; Γιατί κάθε δουλειά έχει τις δυσκολίες της, οπότε μην αναφέρουμε διαρκώς μόνο τα αρνητικά.
Δεν καταλαβαίνω επίσης γιατί πρέπει να πιέσει ο κάθε ΟΑΣΑ, όταν ο μέσος πολίτης με την ψήφο του έχει επικροτήσει τις μνημονιακές πολιτικές εδώ και χρόνια (όπως αυτό μεταφράζεται). Γιατί να μην πιέσει η ΟΣΥ ή το κάθε συνδικάτο και είναι υποχρέωση του ΟΑΣΑ να πιέσει για το πρόβλημα επάρκειας προσωπικού μιας άλλης εταιρείας; Ο ΟΑΣΑ καλείται να διαχειριστεί αυτό το πρόβλημα με τον βέλτιστο τρόπο για τον λόγο που υφίστανται οι συγκοινωνίες, δηλαδή την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού πρωτίστως.

Οπότε, αντί να μετράτε πόσα δρομολόγια κάνει η βάρδια που πιάνει 15:20 και πόσα αυτή που πιάνει 16:45 και αν η δεύτερη κάνει ένα παραπάνω δρομολόγιο, να αρχίζουν κάτι κραυγαλέες σκόπιμες βραδυπορίες για να κάνετε κάνα γύρισμα, να θυμάστε τι σκοπό επιτελεί ο καθένας μας στην συγκοινωνία. Δεν είμαστε εχθροί και ειδικά εγώ μπορώ να σας καταλάβω, γιατί οδηγάω και λεωφορείο και είμαι χρόνια στα της ΟΣΥ.. Οπότε, αντί να επιτίθεσαι, δες ότι γίνεται μια συστηματική προσπάθεια να προσαρμοστούν οι χρόνοι διαδρομής όλων των γραμμών στα δεδομένα που διαρκώς αλλάζουν, ακριβώς επειδή ξέρουμε και τι είναι να πηγαίνουν σβούρα οι οδηγοί, αλλά και τι είναι να περιμένουν οι επιβάτες 30 και 40 λεπτά στην στάση μετά από 8,9 και 10 ώρες δουλειάς..
Γελάει ο κόσμος που δουλεύει στα λεωφορεία και στα τρόλεϊ οδηγοί όταν λες είναι ποτισμενοι με την νοοτροπία δημοσίου . Επίσης ειδικά για τον άσσο που πάει Τζιτζιφιές υπολόγισαν που δέκα λεπτά πήγαινε Μοσχάτο και δέκα γυρνά δλδ 20 λεπτά σε κάθε δρομολόγιο που έκανε 4 πρώτα και τα 80 λεπτά αυτά τα κάναμε ένα δρομολόγιο πήγαινε έλα 40 λεπτό .Αυτό το μπακαλιστικο είναι που έφτιαξε η δρομολόγηση. Γιατί άλλη ώρα πρέπει να έχεις στις 19:00 και άλλη στις 23:00 για να το υπολογίζεις για 80 λεπτά πήγαινε έλα. Όσων αφορά για το ενδιαφέρον του ΟΑΣΑ για τον κόσμο το έχουμε δει με τους χρόνους που δίνει και τα κενα δρομολόγια που γυρνάνε στις γραμμές και τα βαγόνια που γυρνάνε κάθε τρεις και λίγο .Γιατί το να λες έχω και 15 λεπτά δρομολόγια και αν γίνουν έγιναν έχει διαφορά από το να λες έχω κάθε 20 αλλά τουλάχιστον να γίνονται .Είναι χειρότερο με την τηλεματική να μην ξέρει ο κόσμος αν θα γίνει πάρα να περιμένει ένα πεντάλεπτο.Αν ενδιεφερε τον ΟΑΣΑ ο κόσμος δεν θα είχε δρομολόγιο τις Κυριακές κάθε μία ώρα .Όσον αφορά για τα συνδικάτα που μου λες να πιέσουν ξέρεις πολύ καλά αφού είσαι μέσα ότι είναι πουλημένα και κάνουν μόνο εξυπηρέτησεις για να είναι εκλεγμένοι συνδικαλιστές και κάνουν πλάτες στην εταιρεία,όπως και κάνουν και οι διοικήσεις που είναι διορισμένες όπως σου είπα . Εφόσον έχετε στοιχεία για τα δρομολόγια κάθε μέρα πόσα χάνονται πόσα γίνονται στην ώρα τους πόσα καθυστερούν γιατί δεν αναθεωρούνται τα δρομολόγια καθε χρόνο και περιμένει ο ΟΑΣΑ να έρθει ο κάθε συνδικαλιστής εκεί να τον πιέσει να φτιαχτεί η γραμμή; Οι ποτισμενοι δημόσιοι υπάλληλοι είναι οι γραφιαδες και όχι αυτοί που είναι στην κίνηση όπως οι οδηγοί . Γιατί δεν έχετε βάλει στύλους στις αφετηρίες και στα τέρματα όπως στις στάσεις που λένε τα λεπτά ώστε  λένε ποτέ φεύγει το επόμενο δρομολόγιο όπως είχε παλια τα βαρελάκια ; Πώς η γιαγιά και παππούς θα ξέρει ποτε θα αναχωρήσει το επόμενο ;Όταν είσαι σε ένα τέρμα και κάθε ένα λεπτό έρχεται ο καθένας που κανείς διαλλειμα να σε ρωτάει τι ώρα φεύγει το ώρα φεύγει δεν είναι διαλλειμα κύριε . Και όσον αφορά τα 5 λεπτά στο τέρμα για κατούρημα ναι πρέπει να υπάρχει γιατί εγώ δεν ξέρω αν θα φτάσω μετά από μια ώρα από το δρομολόγιο στο άλλο τέρμα ή μετά από δύο ώρες . Ούτε είμαι σε γραφείο να σηκωθώ να πάω ότι ώρα θέλω .Είμαι στον δρόμο και δεν μπορώ να το παρατήσω να πάω για κατούρημα με τον κόσμο μεσα .Μάλλον αφού οδηγούσες έχεις ξεχάσει πολύ γρήγορα το σημαίνει το έξω
Απάντηση
Θα σου επαναλάβω κάποια πράγματα και θα σταματήσω την συζήτηση, διότι δεν θα συνεχίσω σε αυτό το επίπεδο καφενείου ποιος το κάνει καλύτερα ή χειρότερα και να απαντώ σε ό,τι λες και εσύ να πετάς την μπάλα στην εξέδρα λέγοντας κάθε φορά και κάτι άλλο. Δεν δικάζω κάποιον, αλλά ούτε φυσικά πρόκειται να κάθομαι να απολογούμαι και να ανέχομαι χαρακτηρισμούς.

- Ο νέος χρόνος διαδρομής του άσσου τις καθημερινές (60 ανά κατεύθυνση) είναι κατά αρκετά καλύτερος από αυτόν που χρειάζεται. Από την 1/11 δε, δόθηκε λίγος παραπάνω χρόνος, αφού οι βάρδιες είχαν περιθώριο.

- Το ζήτημα της αύξησης του χρόνου διαδρομής δεν είναι μπακαλίστικο, όπως παρουσιάζεται. Κάθε μήνας είναι διαφορετικός, κάθε ημέρα είναι διαφορετική, κάθε γραμμή έχει τις ιδιαιτερότητες της και αλληλεπιδρά με άλλα μέσα παράλληλα, υπάρχουν διαρκείς υπηρεσιακές μετακινήσεις που αυξομειώνουν τον διαθέσιμο έμφορτο χρόνο όπως και τις βάρδιες λόγω θέσεων αλλαγών, η πόλη αλλάζει σιγά-σιγα συνήθειες και επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες που επιδρούν στην κίνηση στους δρόμους και χίλια δυο ακόμα..

- Σε συνάρτηση με τα παραπάνω, είναι γνωστή η έλλειψη προσωπικού κίνησης στους εκτελεστικούς φορείς. Συνεπώς, η όποια κίνηση υπάρχει, γίνεται με γνώση αυτού του θέματος, όχι όμως με αποδοχή και συμμετοχή. Το αν η ΟΣΥ επιλέγει να κατεβάζει από το τιμόνι ικανούς οδηγούς ή να επιτρέπει αποσπάσεις ή δεν απαιτεί προσλήψεις και καθίσταται μη επιχειρησιακά ικανή, δεν αποτελεί υπαιτιότητα του ΟΑΣΑ ώστε να είναι υποχρέωση του να προσαρμόσει τις βάρδιες στην δυνατότητα του φορέα, όπως ακριβώς έγινε και με τα ΚΤΕΛ. Η υπαιτιότητα της μη τήρησης του υπογεγραμμένου και υπό ανάθεση έργου δεν είναι του ΟΑΣΑ.

- Δεν περιμένουμε κανέναν συνδικαλιστή για να κάνουμε την δουλειά μας και απόδειξη είναι η καθολική αποδοχή ή μη θέσεων των σωματείων από τον Οργανισμό.

- Και για το κλείσω, η νοοτροπία του δημοσίου υπαλλήλου υπάρχει παντού. Από μηχανικούς, γραφειάδες, οδηγούς.. Παντού! Και στην ΟΣΥ και στον ΟΑΣΑ. Οι απόψεις αυτών περιορίζονται στην λιγότερη δυνατή εργασία και αδιαφορώντας πλήρως τόσο για το παραγόμενο αντικείμενο της εργασίας όσο και για την οικονομική ευρωστία της εταιρείας - η οποία μελλοντικώς ενέχει πολλούς κινδύνους. Αυτοί σε μια ιδιωτική επιχείρηση θα είχαν πάει σπίτι τους, αν δεν παρήγαγαν έργο. Εδώ, αναλώνονται σε καφενεία συζητήσεων και μάχονται για το καλό απέναντι στην αδικία! Για ποιανού το καλό δεν ξέρω βέβαια…

Καλή συνέχεια!
Απάντηση
Από την 1/12 ισχύουν αλλαγές, μεταξύ των οποίων, εκτός του 109 που ανέφερα:
- 206 Καθ (αύξηση χδ +15’ πρωί - μείωση δρομολογίων)
- 410 Καθ (αύξηση χδ), Κυρ (αύξηση δρομολογίων, τελευταίο στις 2145 πλέον)
- 418 Καθ, Σαβ (αύξηση χδ)
- 420 7ημερες (αύξηση χδ - αύξηση δρομολογίων, 2305 τελευταίο Κυρ)
- 421 7ημερες (αύξηση χδ)
- 619 Καθ, Σαβ (αύξηση χδ)
- 18/19 Καθ (αύξηση χδ +10’ 18, +15’ 19Β)
- 217/229 7ημερες (αύξηση χδ)
- 790 7ημερες (αύξηση χδ)
και

15 από ΑΜΡΟΥΦ (αύξηση δρομολογίων και γυρίσματα)
Α15 Καθ στο ΑΜ ΒΟΤ (μόνο τα Καρτ.1 και 2 από ΑΜ ΛΙΟ)
730 Καθ ΑΜ ΛΙΟ
821 Καθ ΑΜ ΛΙΟ
748 Καθ ΑΜ ΛΙΟ
829 Καθ ΑΜ ΠΕΙ
750 7ημερες ΑΜ ΒΟΤ
856 7ημερες ΑΜ ΠΕΙ
227 7ημερες ΑΜ ΒΟΤ
Και αλλαγές στις βάρδιες Καθ σε Α1 και 841-842 από ΑΜ ΡΑΛ και ΑΜ ΠΕΙ.
Απάντηση
MrVanHool
καλησπερα φιλαρακι θα ηθελα να σου κανω μια ερωτηση λες οτι το 748 θα παει στα λιοσια καταρχας ειναι σιγουρο οτι θα παει γιατι μου εχουνε πει οδηγοι του ΒΟΤ και των ΛΙΟ οτι τελικα δεν θα παει  και οτι θα μεινει οπως ειναι οτι τα ΛΙΟ θα ειναι μονο τα σκ. και αν παει στα ΛΙΟ ξερεις αμα τα σκ θα ειναι ΒΟΤ; Αυτα που λες οτι θα γινουν σε καποια λεωφορεια ειναι σιγουρα οτι θα γινουν;
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: Mercedes O405N2, 3 Επισκέπτης (ες)