Δημοσιεύσεις: 155
Θέματα: 11
Εγγραφή: 01-06-2020
(28-08-2025, 08:31 PM)Leon377 Έγραψε: To 790 θα έπρεπε να γίνει 205 και το 164 237 Γιατι πολυ απλα δεν το κάνουμε όπως στην Θεσσαλονίκη με τις νυχτερινές να έχουν το χαρακτηριστικο Ν μπροστά και μετά 1,2,3 κλπ πιστεύω ετσι εξυπηρετείται καλύτερα το νόημα του σκοπού τους από το να μπλέκουμε με νούμερα κάθε φορά αφού στο τέλος υποτίθεται πως χωρίζονται σε τομείς η κάθε γραμμές όμως και πριν οσυ μεγάλο μέρος των γραμμών έχει καταργηθεί και μειωθεί οπότε και ο σύγχρονος τρόπος αρίθμησης δεν βγάζει σε έναν βαθμό νόημα αφού ο επιβάτης δεν τον ενδιαφέρει ή ξέρει την διαδρομή που καλύπτει ο ένας κλάδος και την λογική πίσω από αυτό από τον ένα τομεα σε έναν άλλο
Δημοσιεύσεις: 362
Θέματα: 7
Εγγραφή: 17-06-2023
(29-08-2025, 07:55 PM)Aggele Έγραψε: Γιατι πολυ απλα δεν το κάνουμε όπως στην Θεσσαλονίκη με τις νυχτερινές να έχουν το χαρακτηριστικο Ν μπροστά και μετά 1,2,3 κλπ πιστεύω ετσι εξυπηρετείται καλύτερα το νόημα του σκοπού τους από το να μπλέκουμε με νούμερα κάθε φορά αφού στο τέλος υποτίθεται πως χωρίζονται σε τομείς η κάθε γραμμές όμως και πριν οσυ μεγάλο μέρος των γραμμών έχει καταργηθεί και μειωθεί οπότε και ο σύγχρονος τρόπος αρίθμησης δεν βγάζει σε έναν βαθμό νόημα αφού ο επιβάτης δεν τον ενδιαφέρει ή ξέρει την διαδρομή που καλύπτει ο ένας κλάδος και την λογική πίσω από αυτό από τον ένα τομεα σε έναν άλλο Αυτό θα είχε νόημα για γραμμές που λειτουργούν μόνο το βράδυ. Για υπάρχουσες γραμμές που απλά θα λειτουργούν και 1 βράδυ της εβδομάδας η διαφορετική αρίθμηση μόνο σύγχυση θα προκαλεί. Επίσης θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε ένα νέο δίκτυο νυχτερινών γραμμών, άμα γινόταν ένας εξ' αρχής σχεδιασμός με μόνο νέες γραμμές, αλλά δεν υπάρχει ανάγκη για κάτι τέτοιο.
Δημοσιεύσεις: 319
Θέματα: 7
Εγγραφή: 09-08-2018
(28-08-2025, 08:31 PM)Leon377 Έγραψε: To 790 θα έπρεπε να γίνει 205 και το 164 237
Το 164 είναι μια χαρά το βράδυ, ειδικά εφόσον εξυπηρετεί 3 δήμους ούτως ή άλλως. Θα μπορούσε όμως να μείνει με ένα όχημα, με το άλλο να δοθεί στο 237.
Για το 790 δε συζητάω καν το πόσο σημαντικό είναι, μιας και 10, Α13, Α3 δε λειτουργούν μετά τις 12. Κιόλας, αν υπάρχει το 164, το 205 είναι ουσιαστικά άχρηστο.
Δημοσιεύσεις: 2.143
Θέματα: 5
Εγγραφή: 05-01-2023
(30-08-2025, 01:46 AM)Larioupol Έγραψε: Το 164 είναι μια χαρά το βράδυ, ειδικά εφόσον εξυπηρετεί 3 δήμους ούτως ή άλλως. Θα μπορούσε όμως να μείνει με ένα όχημα, με το άλλο να δοθεί στο 237.
Για το 790 δε συζητάω καν το πόσο σημαντικό είναι, μιας και 10, Α13, Α3 δε λειτουργούν μετά τις 12. Κιόλας, αν υπάρχει το 164, το 205 είναι ουσιαστικά άχρηστο.
Όταν κάνεις ένα μέσο 24ωρο για μια ημέρα της εβδομάδας δεν γίνεται να έχεις ταυτόχρονα σε λειτουργία εκείνη τη μέρα το άλλο μέσο που λειτουργεί ως αντικατάσταση του πρώτου. Αφού υπάρχει το πρώτο. Όταν υπάρχουν άλλα μέρη που χρήζουν και αυτά 24ωρης λειτουργίας
Οπότε αφού δεν είναι απαραίτητο να υπάρχει 790 κάτι πρέπει να καλύψει την Γλυφάδα-μετρο. Εκεί έρχεται το 205 το οποίο συνδέει και το μέτρο με την Τερψιθέα. Αφού τώρα η Τερψιθέα με αυτή τη λογική έχει 24ωρη λειτουργία δεν χρειάζεται το 164
Το 164 ο βασικός λόγος που έγινε 24ωρο σίγουρα δεν είναι το 1ο 1/3 που είναι σε απόσταση περπάτηματος από το μέτρο αλλά τα υπόλοιπα 2/3. Με την άνω Γλυφάδα καλυμμένη πλέον χρειάζεται μόνο για την Κύπρου
Αν είναι να διαθέσουμε 2 οχήματα για την Κύπρου και όχι για το 237 που διανύει όλη την Ηλιούπολη πάνω κάτω και ανεβαίνει βουνά πάω πάσο
Αντίστοιχα είναι για το 400 όπως ειπώθηκε πάνω. Αφού η γραμμή 3 θα δουλεύει θα ήταν σοφότερο να πάνε τα 3 αμάξια της σε Πεντέλη και Άνω Κορυδαλλό
Δημοσιεύσεις: 155
Θέματα: 11
Εγγραφή: 01-06-2020
(30-08-2025, 03:21 AM)Leon377 Έγραψε: Όταν κάνεις ένα μέσο 24ωρο για μια ημέρα της εβδομάδας δεν γίνεται να έχεις ταυτόχρονα σε λειτουργία εκείνη τη μέρα το άλλο μέσο που λειτουργεί ως αντικατάσταση του πρώτου. Αφού υπάρχει το πρώτο. Όταν υπάρχουν άλλα μέρη που χρήζουν και αυτά 24ωρης λειτουργίας
Οπότε αφού δεν είναι απαραίτητο να υπάρχει 790 κάτι πρέπει να καλύψει την Γλυφάδα-μετρο. Εκεί έρχεται το 205 το οποίο συνδέει και το μέτρο με την Τερψιθέα. Αφού τώρα η Τερψιθέα με αυτή τη λογική έχει 24ωρη λειτουργία δεν χρειάζεται το 164
Το 164 ο βασικός λόγος που έγινε 24ωρο σίγουρα δεν είναι το 1ο 1/3 που είναι σε απόσταση περπάτηματος από το μέτρο αλλά τα υπόλοιπα 2/3. Με την άνω Γλυφάδα καλυμμένη πλέον χρειάζεται μόνο για την Κύπρου
Αν είναι να διαθέσουμε 2 οχήματα για την Κύπρου και όχι για το 237 που διανύει όλη την Ηλιούπολη πάνω κάτω και ανεβαίνει βουνά πάω πάσο
Αντίστοιχα είναι για το 400 όπως ειπώθηκε πάνω. Αφού η γραμμή 3 θα δουλεύει θα ήταν σοφότερο να πάνε τα 3 αμάξια της σε Πεντέλη και Άνω Κορυδαλλό Κυριολεκτικά αυτο ολόκληρος ανω Κορυδαλλος καραβας σχιστου και λίγο Νίκαια πιυ καλύπτει μένουν εκτός οπότε ένα όχι όπως πχ λέω εγώ το 807 θα μπορούσε ανά μισή ώρα να έχει ένα όχημα αλλά ίσως ως τέρμα την Μπότσαρη και όχι στον καταυλισμό
Δημοσιεύσεις: 319
Θέματα: 7
Εγγραφή: 09-08-2018
(30-08-2025, 03:21 AM)Leon377 Έγραψε: Όταν κάνεις ένα μέσο 24ωρο για μια ημέρα της εβδομάδας δεν γίνεται να έχεις ταυτόχρονα σε λειτουργία εκείνη τη μέρα το άλλο μέσο που λειτουργεί ως αντικατάσταση του πρώτου. Αφού υπάρχει το πρώτο. Όταν υπάρχουν άλλα μέρη που χρήζουν και αυτά 24ωρης λειτουργίας
Οπότε αφού δεν είναι απαραίτητο να υπάρχει 790 κάτι πρέπει να καλύψει την Γλυφάδα-μετρο. Εκεί έρχεται το 205 το οποίο συνδέει και το μέτρο με την Τερψιθέα. Αφού τώρα η Τερψιθέα με αυτή τη λογική έχει 24ωρη λειτουργία δεν χρειάζεται το 164
Το 164 ο βασικός λόγος που έγινε 24ωρο σίγουρα δεν είναι το 1ο 1/3 που είναι σε απόσταση περπάτηματος από το μέτρο αλλά τα υπόλοιπα 2/3. Με την άνω Γλυφάδα καλυμμένη πλέον χρειάζεται μόνο για την Κύπρου
Αν είναι να διαθέσουμε 2 οχήματα για την Κύπρου και όχι για το 237 που διανύει όλη την Ηλιούπολη πάνω κάτω και ανεβαίνει βουνά πάω πάσο
Αντίστοιχα είναι για το 400 όπως ειπώθηκε πάνω. Αφού η γραμμή 3 θα δουλεύει θα ήταν σοφότερο να πάνε τα 3 αμάξια της σε Πεντέλη και Άνω Κορυδαλλό
Με την ίδια λογική που συνυπάρχουν μαζί με το μέτρο τα Α3, Α13 και 12, έτσι θεωρώ πως έχει και λόγο ύπαρξης να συνδυάζεται με το μετρό.
Κατά τη διάρκεια της νύχτας, σκοπός είναι η εξυπηρέτηση πολλών περιοχών ταυτοχρόνως και όχι η ύπαρξη τοπικών γραμμών. Συνεπώς, το 205 τρώει μεγάλο άκυρο.
Το 164 τουλάχιστον εξυπηρετεί άξονες όπως Γεννηματά, Κύπρου, Κυπρίων Ηρώων, καλύπτοντας ένα μεγάλο μέρος της Άνω Γλυφάδας, της Αργυρούπολης και της μισής Ηλιούπολης , χωρίς να αναγκάζει σε μετεπιβιβασεις τους κατοίκους της περιοχής.
Και επειδή το δοκίμασα τον Ιούλιο, σε δρομολόγιο κατά τις 3 πάρα 10 (νομίζω) ήταν γραμμή που είχε σχεδόν 10 άτομα μέσα, που είναι καλό δείγμα για την περιοχή.
Το 205, αντιθέτως, δεν έχει άλλο σκοπό εκείνη την ώρα, πάρα τη σύνδεση Άνω - Κάτω Γλυφάδας, η οποία δε χρειάζεται να υπάρχει σε μεταμεσονύκτιες ώρες.
Ας μπουν νυχτερινά δρομολόγια σε core γραμμές, όπως 550, Α2, 703 και μετά βλέπουμε τα υπόλοιπα
Δημοσιεύσεις: 2.143
Θέματα: 5
Εγγραφή: 05-01-2023
(30-08-2025, 02:54 PM)Larioupol Έγραψε: Με την ίδια λογική που συνυπάρχουν μαζί με το μέτρο τα Α3, Α13 και 12, έτσι θεωρώ πως έχει και λόγο ύπαρξης να συνδυάζεται με το μετρό.
Κατά τη διάρκεια της νύχτας, σκοπός είναι η εξυπηρέτηση πολλών περιοχών ταυτοχρόνως και όχι η ύπαρξη τοπικών γραμμών. Συνεπώς, το 205 τρώει μεγάλο άκυρο.
Το 164 τουλάχιστον εξυπηρετεί άξονες όπως Γεννηματά, Κύπρου, Κυπρίων Ηρώων, καλύπτοντας ένα μεγάλο μέρος της Άνω Γλυφάδας, της Αργυρούπολης και της μισής Ηλιούπολης , χωρίς να αναγκάζει σε μετεπιβιβασεις τους κατοίκους της περιοχής.
Και επειδή το δοκίμασα τον Ιούλιο, σε δρομολόγιο κατά τις 3 πάρα 10 (νομίζω) ήταν γραμμή που είχε σχεδόν 10 άτομα μέσα, που είναι καλό δείγμα για την περιοχή.
Το 205, αντιθέτως, δεν έχει άλλο σκοπό εκείνη την ώρα, πάρα τη σύνδεση Άνω - Κάτω Γλυφάδας, η οποία δε χρειάζεται να υπάρχει σε μεταμεσονύκτιες ώρες.
Ας μπουν νυχτερινά δρομολόγια σε core γραμμές, όπως 550, Α2, 703 και μετά βλέπουμε τα υπόλοιπα Το Α3 δεν έγινε για να αναπληρώσει κανένα μετρό. Τα Α13 και 12 δεν έχουν σχέση με το μετρό στο 80 και 50% της διαδρομής τους. Η σύγκριση είναι από μόνη της άτυχης γτ είναι διαφορετικό να μιλάμε για μέρα και διαφορετικό για νύχτα
Κατά τη διάρκεια της της νύχτας ο σκοπός είναι να έχουμε γραμμές που πανε ανθρώπους από το κέντρο Αθήνας/σταθμούς μετρό προαστίων στις γειτονιές (γτ εκεί μένουν οι άνθρωποι) και αντίστροφα και σίγουρα όχι η εξυπηρέτηση πολλών περιοχών ταυτοχρόνως. Για παράδειγμα το 140 με την μορφή που έχει δεν μπορεί να γίνει νυχτερινή έτσι ακριβώς επειδή περνάει από ένα μέτρο και καθόλου από το κέντρο Αθήνας
Συνεπώς το 205 δεν τρώει κανένα άκυρο. Οι λειτουργίες του είναι κυριολεκτικά
1: σύνδεση κέντρου Γλυφάδας (που έχει μόνο του πολύ κόσμο) με μέτρο. 2: σύνδεση μετρό με γειτονιές ελληνικού και άνω Γλυφάδας 3: σύνδεση κέντρου Γλυφάδας με άνω Γλυφάδα. Είναι η ιδανικότερη νυχτερινή γραμμή στα νότια. Το 205 από μόνο του είναι η σημαντικότερη γραμμή κάτω από το ύψος της Αλίμου όλη μέρα
Το 164 ανελυσα ήδη (χθες και σήμερα) ότι συγκριτικά με το 205 είναι λιγότερο σημαντικό. Η Κυπρίων Ηρώων είναι 15 λεπτά με τα πόδια από τους σταθμούς Ηλιούπολης και Αλίμου. Αυτό με τις μεταβιβάσεις από πού προκύπτει; Αυτός που θα έρθει από το κέντρο για να το πάρει δεν θα κάνει μετεπιβίβαση;
Σχεδόν 10 άτομα μέσα θα είχαν πολλές γραμμές αν γίνονταν 24ωρο αλλά και πάλι αυτοί είναι λίγοι. Το 205 την ίδια ώρα η δική μου εκτίμηση είναι ότι θα έχει σαφώς περισσότερους, περιλαμβάνοντας και μερικούς από τους 10 ανθρώπους του 164 που αντί να κατέβουν Άγιο Δημήτριο θα κατέβουν Ελληνικό, σαφώς πιο χαρούμενοι όμως επειδή το 205 θα τους πάει πιο κοντά στο σπίτι τους στην άνω Γλυφάδα από ότι το 164 που κάνει λίγες στάσεις εκεί
Οπότε ξανά όχι το 205 δεν έχει μόνο την λειτουργία σύνδεση Άνω κάτω Γλυφάδα. Εν τω μεταξύ, δεν πάει καν κάτω Γλυφάδα, πάει κέντρο Γλυφάδας που ξανά το Σάββατο βράδυ είναι γεμάτο (σε αντίθεση με την Κυπρίων ηρώων και την Κύπρου που δεν έχουν καν μαγαζιά ή πολλές άλλες τέτοιες λεωφόρους και κέντρα δήμων σε όλο το λεκανοπέδιο).
Ολοκληρώντας μιλάω όλη αυτήν την ώρα για μια περιοχή (Γλυφάδα+ Άνω Γλυφάδα) που δεν κατοικώ απλά πήγαινα τις περισσότερες μέρες την εβδομάδα τα 2 προηγούμενα έτη και όχι πλέον. Μένω Περιστέρι. Για αυτό και σκέφτομαι καθαρά λαμβάνοντας υπόψιν όλες τις παραμέτρους και όχι την μοναδική παράμετρο ότι μένω κοντά σε στάση του 164 και το θελω για μένα
Δημοσιεύσεις: 1.032
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
Ελπίζω στις νυχτερινές γραμμές να μην υπάρξει ξανά τόσο σφιχτός χρόνος όπως την Κυριακή στο Καρτ. 02 του 500. Έχει Α7 2155/ΑΦ, έπειτα μόνο 40 λεπτά για άνοδο Κηφισιά (2235/ΤΕ), μετά 40 λεπτά για κάθοδο πάλι και 20 λεπτά διάλειμμα (2335/ΑΦ) το οποίο δρομολόγιο είναι για Κρυονέρι που του δίνει 55 λεπτά! (0030) και 10 λεπτά να κατέβει κενό από Κρυονέρι για να πιάσει 500 (0040/ΤΕ). Ούτε μια φορά δεν έχει βγει αυτό το πράγμα και πάντα την πληρώνει το δρομολόγιο των 02:15 από Πειραιά που φεύγει κενό
Δημοσιεύσεις: 2.143
Θέματα: 5
Εγγραφή: 05-01-2023
31-08-2025, 10:57 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 31-08-2025, 10:57 PM από Leon377.)
(31-08-2025, 10:30 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Ελπίζω στις νυχτερινές γραμμές να μην υπάρξει ξανά τόσο σφιχτός χρόνος όπως την Κυριακή στο Καρτ. 02 του 500. Έχει Α7 2155/ΑΦ, έπειτα μόνο 40 λεπτά για άνοδο Κηφισιά (2235/ΤΕ), μετά 40 λεπτά για κάθοδο πάλι και 20 λεπτά διάλειμμα (2335/ΑΦ) το οποίο δρομολόγιο είναι για Κρυονέρι που του δίνει 55 λεπτά! (0030) και 10 λεπτά να κατέβει κενό από Κρυονέρι για να πιάσει 500 (0040/ΤΕ). Ούτε μια φορά δεν έχει βγει αυτό το πράγμα και πάντα την πληρώνει το δρομολόγιο των 02:15 από Πειραιά που φεύγει κενό Κορυφαίο. Πάει ήδη καθυστερημένος οπότε θα χασει το μισό διάλειμμα
Δημοσιεύσεις: 2.143
Θέματα: 5
Εγγραφή: 05-01-2023
|