Δημοσιεύσεις: 1.380
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
05-07-2025, 07:18 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 05-07-2025, 07:20 PM από Citaro. Edited 1 time in total.)
(05-07-2025, 06:40 PM)Leon377 Έγραψε: Οι χαμένοι της σημερινής ημέρας εν τω μεταξύ είναι οι κάτοικοι της Γλυφάδας αφού το 790 έμεινε ίδιο σε συχνότητα και δεν υπάρχει άλλη σύνδεση από το σταθμό Ελληνικό προς όλα τα πιο νότια
Γτ το να πας με τραμ από Αθήνα προς Γλυφάδα/Βούλα είναι αστείο ειδικά τώρα με την αλλαγή πικροδάφνη Το θέμα ειναι να παρασχεις συγκοινωνία το βράδυ. Όχι οπωσδήποτε τη συντομότερη, αλλά να υπάρχει και να μπορεις να φτασεις στον προορισμό σου. Ας ήταν καθε Σαββατο αυτή η παροχή και τα πραγματα θα ήταν πολύ καλύτερα. Τώρα, αν βιαζεται κάποιος και δεν μπορεί το τραμ, ας παρει κι ενα ταξι Γλυφαδα/Ελληνικό. Άλλο τα 7-8€ γι αυτη τη διαδρομή κι άλλο τα 30€ που θα ήθελες για να πας κέντρο.
Χαμένη είναι και η Καισαριανή , χαμένα και τα Πετραλωνα, η Αμφιθέας, ο Πειραιας, πολλοί δήμοι.
Δημοσιεύσεις: 2.143
Θέματα: 5
Εγγραφή: 05-01-2023
(05-07-2025, 07:18 PM)Citaro Έγραψε: Το θέμα ειναι να παρασχεις συγκοινωνία το βράδυ. Όχι οπωσδήποτε τη συντομότερη, αλλά να υπάρχει και να μπορεις να φτασεις στον προορισμό σου. Ας ήταν καθε Σαββατο αυτή η παροχή και τα πραγματα θα ήταν πολύ καλύτερα. Τώρα, αν βιαζεται κάποιος και δεν μπορεί το τραμ, ας παρει κι ενα ταξι Γλυφαδα/Ελληνικό. Άλλο τα 7-8€ γι αυτη τη διαδρομή κι άλλο τα 30€ που θα ήθελες για να πας κέντρο.
Χαμένη είναι και η Καισαριανή , χαμένα και τα Πετραλωνα, η Αμφιθέας, ο Πειραιας, πολλοί δήμοι. Οι δήμοι αυτοί είναι σίγουρα λιγότερο χαμένοι από την Γλυφάδα
Διαφωνώ για τον χρόνο γτ κανείς δεν θα κάτσει να πάρει τραμ για τόση ώρα. Αν είναι να κάνεις κάτι να προσφέρεις συγκοινωνία νύχτα να προσφέρεται γενικά σωστά και σχεδιασμένα. Με την ίδια λογική θα μπορούσε να γίνει νυχτερινό αντί για το 608 το 421 και να λέμε πήγαινε μετρό Αγία Παρασκευή και πάρε 421 για Γαλάτσι. Θα ήταν μακράν καλύτερο να μην είχε τραμ και να είχε Α1 και Α2. Θα ήταν μακράν καλύτερο να μην είχε 790 (αφού έχει μετρό) και να έχει 205 (και αν γινόταν αυτό να μην είχε 164 αλλά 237). Αυτό ήταν το ποιντ μου
Η Καισαριανή έχει ανά μισάωρο 221
Τα Πετράλωνα έχουν 049 από τη μια και Συγγρού Φιξ από την άλλη ή έστω 040 στη Πάντειο
Η Αμφιθέας είναι η δεύτερη στη σειρά για μένα αλλά έχει το τραμ σε ένα κομμάτι
Ο Πειραιάς από πού ως που;
Δημοσιεύσεις: 169
Θέματα: 0
Εγγραφή: 07-03-2011
(05-07-2025, 09:14 PM)Leon377 Έγραψε: Οι δήμοι αυτοί είναι σίγουρα λιγότερο χαμένοι από την Γλυφάδα
Διαφωνώ για τον χρόνο γτ κανείς δεν θα κάτσει να πάρει τραμ για τόση ώρα. Αν είναι να κάνεις κάτι να προσφέρεις συγκοινωνία νύχτα να προσφέρεται γενικά σωστά και σχεδιασμένα. Με την ίδια λογική θα μπορούσε να γίνει νυχτερινό αντί για το 608 το 421 και να λέμε πήγαινε μετρό Αγία Παρασκευή και πάρε 421 για Γαλάτσι. Θα ήταν μακράν καλύτερο να μην είχε τραμ και να είχε Α1 και Α2. Θα ήταν μακράν καλύτερο να μην είχε 790 (αφού έχει μετρό) και να έχει 205 (και αν γινόταν αυτό να μην είχε 164 αλλά 237). Αυτό ήταν το ποιντ μου
Η Καισαριανή έχει ανά μισάωρο 221
Τα Πετράλωνα έχουν 049 από τη μια και Συγγρού Φιξ από την άλλη ή έστω 040 στη Πάντειο
Η Αμφιθέας είναι η δεύτερη στη σειρά για μένα αλλά έχει το τραμ σε ένα κομμάτι
Ο Πειραιάς από πού ως που; Στο 61177 στο 608 που το πηρα απο Ευαγγελισμο για Γαλατσι αλλαξε οδηγο.Μαλλον θα συνεχισει για τα νυχτερινα 22:25 εγινε η αλλαγη
Δημοσιεύσεις: 1.380
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(05-07-2025, 09:14 PM)Leon377 Έγραψε: Οι δήμοι αυτοί είναι σίγουρα λιγότερο χαμένοι από την Γλυφάδα
Διαφωνώ για τον χρόνο γτ κανείς δεν θα κάτσει να πάρει τραμ για τόση ώρα. Αν είναι να κάνεις κάτι να προσφέρεις συγκοινωνία νύχτα να προσφέρεται γενικά σωστά και σχεδιασμένα. Με την ίδια λογική θα μπορούσε να γίνει νυχτερινό αντί για το 608 το 421 και να λέμε πήγαινε μετρό Αγία Παρασκευή και πάρε 421 για Γαλάτσι. Θα ήταν μακράν καλύτερο να μην είχε τραμ και να είχε Α1 και Α2. Θα ήταν μακράν καλύτερο να μην είχε 790 (αφού έχει μετρό) και να έχει 205 (και αν γινόταν αυτό να μην είχε 164 αλλά 237). Αυτό ήταν το ποιντ μου
Η Καισαριανή έχει ανά μισάωρο 221
Τα Πετράλωνα έχουν 049 από τη μια και Συγγρού Φιξ από την άλλη ή έστω 040 στη Πάντειο
Η Αμφιθέας είναι η δεύτερη στη σειρά για μένα αλλά έχει το τραμ σε ένα κομμάτι
Ο Πειραιάς από πού ως που; Ας μείνουμε στο θετικό, ότι το 2025 μια ευρωπαϊκη πόλη 4 εκ. κατοίκων , από τις 10 πιο αναγνωρίσιμες σε τουρισμό, κατάλαβε ότι τα ΜΜΜ πρέπει να δουλεύουν μέρα - νύχτα.
Τώρα, ας στηριχθει το εγχείρημα για απόψε από τον κόσμο και σε δεύτερο χρόνο, ας βρεθούν οδηγοί να βγάζουν δρομολόγια.
Το κόστος δεν πρεπει να υπολογίζεται διότι η δημόσια συγκοινωνία στην Αθήνα είναι σαν το νερό και το ηλεκτρικό ρεύμα. Χωρίς αυτή, παραλύει.
Δημοσιεύσεις: 319
Θέματα: 7
Εγγραφή: 09-08-2018
(05-07-2025, 06:40 PM)Leon377 Έγραψε: Οι χαμένοι της σημερινής ημέρας εν τω μεταξύ είναι οι κάτοικοι της Γλυφάδας αφού το 790 έμεινε ίδιο σε συχνότητα και δεν υπάρχει άλλη σύνδεση από το σταθμό Ελληνικό προς όλα τα πιο νότια
Γτ το να πας με τραμ από Αθήνα προς Γλυφάδα/Βούλα είναι αστείο ειδικά τώρα με την αλλαγή πικροδάφνη
Εγώ θα πω πως αντίθετα, οι κάτοικοι της Γλυφάδας είναι οι πιο κερδισμένοι, μετά τους δήμους Αθηναίων και Πειραιά, φυσικά.
Αρχικά, έχουν εδώ και δεκαετίες νυχτερινή γραμμή ενώ δήμοι όπως Αιγάλεω, Χαλάνδρι, Περιστέρι (σε μεγάλο βαθμό) δε διέθεταν μέχρι και πέρσι.
Πσοο μάλλον απόψε που έχουν Τραμ, 164 και 790, καλύπτοντας έτσι το μεγαλύτερο μέρος της
Δημοσιεύσεις: 319
Θέματα: 7
Εγγραφή: 09-08-2018
Δρομολόγιο 164 στις 2:50 από Άγιο Δημήτριο. Για την περιοχή, το ότι μέχρι να κατέβω ήμασταν 7-8 άτομα είναι καλή αρχή θα πω σίγουρα, ίσως και καλύτερη από τις προσδοκίες μου (περίμενα να ήμουν τελείως μόνος).
Παρόλα αυτά, όπως γυρνούσα, είδα το 164 της επιστροφής, στο οποίο δεν υπήρχε ούτε ένας επιβάτης, οπότε προσγειώθηκα και στην πραγματικότητα.
Αναμένω και τις δικές σας εμπειρίες.
ΥΓ. Το μέτρο θα μείνει 24ωρο 100%. Το εγχείρημα πέτυχε και μάζεψε πάρα πολύ κόσμο.
Δημοσιεύσεις: 89
Θέματα: 0
Εγγραφή: 12-08-2022
Εγώ κάνω μια λεπτομερή καταγραφή (όσο μπόρεσα) για τις γραμμές που χρησιμοποιήσαμε εγώ και 2 φίλες μου, θα το ανεβάσω μόλις ολοκληρώσουμε τη βραδιά και γυρίσουμε σπίτια μας [με γραμμή που εξυπηρετεί άμεσα την περιοχή μας  ]
Δημοσιεύσεις: 89
Θέματα: 0
Εγγραφή: 12-08-2022
(06-07-2025, 03:30 AM)Korkis Έγραψε: Εγώ κάνω μια λεπτομερή καταγραφή (όσο μπόρεσα) για τις γραμμές που χρησιμοποιήσαμε εγώ και 2 φίλες μου, θα το ανεβάσω μόλις ολοκληρώσουμε τη βραδιά και γυρίσουμε σπίτια μας [με γραμμή που εξυπηρετεί άμεσα την περιοχή μας ]
*Να σημειώσω πως προσπάθησα να καταγράψω όσα μπορούσα καθώς ήμουν με παρέα και μερικά νούμερα μπορεί να μην είναι 100% ακριβή. Επιπλέον το αρχικό πλάνο ήταν η ακριβώς αντίστροφη διαδρομή από αυτή που ακολουθήσαμε καθώς χάσαμε το 703 των 00:15 από Πειραιά, αλλά μας έκατσε καλά σε γενικές γραμμές.
- 049 (Solaris 18m ιδιόκτητο)-(Δρομολόγιο των 00:25 από Πειραιά)
Δεν ξεπέρασε τα 20 άτομα στο σύνολο της διαδρομής, οι περισσότεροι κατέβηκαν από Γκάζι και ύστερα. Ανέβαιναν άτομα διάσπαρτα σε στάσεις, δεν υπήρξε κάποια στάση με ιδιαίτερα πολλά άτομα.
Χρόνος διαδρομής (Από Πειραιά έως Ομόνοια): ~33 λεπτά
- 221 (Mercedes-Benz Citaro C2)-(Δρομολόγιο των 00:55, με επιβίβαση ~01:15 από Ακαδημία)
10 άτομα περίπου ανέβηκαν Ακαδημία, 5 ακόμη Σύνταγμα στη στάση δίπλα στη Βουλή. Γύρω στα 15-20 άτομα στον Ευαγγελισμό. Άνετο με χώρο για όρθιους και 2-3 διαθέσιμες θέσεις. 8 άτομα κατέβηκαν στις φοιτητικές εστίες του ΕΚΠΑ, και ακόμη λιγότερα στις ενδιάμεσες στάσεις από τον Ευαγγελισμό (στο σύνολο των στάσεων). Σιγά σιγά, εντός Ιλισίων κατέβαιναν 2 άτομα ανά στάση κατά μέσο όρο. Στο τέρμα κατεβήκαμε εμείς (3 άτομα) με 5 ακόμη άτομα.
Διάρκεια διαδρομής (Από Ακαδημία έως τέρμα Ιλισίων): ~20 λεπτά
- 608 (Iveco Urbanway 18m CNG)-(Δρομολόγιο των 01:40 από Νεκροταφείο Ζωγράφου)
13 περίπου άτομα επιβιβάστηκαν από Νεκροταφείο Ζωγράφου έως Ούλωφ Πάλμε (2η Ζωγράφου). Ευαγγελισμό φτάσαμε με 15-18 άτομα, ενώ εκεί κατέβηκαν περίπου 5 και ανέβηκαν περίπου 10. Πάλι γύρω στα 10-15 άτομα ανέβηκαν Σύνταγμα. Ακαδημία, γεμάτες θέσεις αλλά με χώρο για όρθιους. Κατέβηκαν αρκετά άτομα διάσπαρτα επί της Πατησίων και αρκετά άτομα Γαλάτσι (συγκεκριμένα στάση Φάρων).
Χρόνος διαδρομής (Από Ζωγράφου έως Γαλάτσι): 53 λεπτά
*Επιστρέψαμε με το ίδιο όχημα έως Άγιο Λουκά (15 λεπτά) και περπατήσαμε μέχρι Άγιο Ελευθέριο.*
- 703 (Solaris 18m ιδιόκτητο)-(Δρομολόγιο των 03:30 από Άγιο Ελευθέριο)
Απο αφετηρία έως στάση Πλ.Αναργύρων 4 άτομα σύνολο, ανέβηκαν εκεί ακόμη 3. Επόμενη στάση που σταμάτησε ήταν ο "Φούρνος" (9 στάσεις). Πρώτη αποβίβαση στάση "ΙΚΑ", επειτα μια επιβίβαση "Αγ.Σπυριδωνας" και μια αποβίβαση ξανά "Θεώδορος Πολυκανδριώτης" και στην ακριβώς επόμενη "Αιγάλεω". Αποβίβαση ατόμων στη στάση "Μακρής" ή "Γεφυράκι" (δεν παρατήρησα δυστυχώς). Στη στάση "Γ Νεκροταφείο" κατέβηκε το άτομο που ήταν μαζί μας από Άγιο Ελευθέριο και μείναμε οι 3 μας (εγώ και οι 2 φίλες μου) (4 με τον οδηγό) μέχρι τον Πειραιά.
Χρόνος διαδρομής (Από Άγιο Ελευθέριο έως Πειραιά): 31 λεπτά (30 αν δεν τον έπιανε το φανάρι στην Καραϊσκάκη)
*Μια υποσημείωση/σχόλιο, για το 703 περίμενα σχετικά σύντομο χρόνο διαδρομής και όπως φαίνεται ήταν αρκετά μικρός μιας και η χρήση του ήταν ελάχιστη σε σχέση με τις υπόλοιπες γραμμές που πήραμε. Υποθέτω θα ίσχυσε και για τα δρομολόγια πέραν αυτού που πήραμε. Για παράδειγμα, το δρομολόγιο των 00:15 από Πειραιά το έκανε 35 λεπτά έως Άγιο Ελευθέριο.
- Μετρό γραμμή 3 (3ης γενιάς)-(Από Πειραιά έως Κορυδαλλό)
Αρχικά να αναφέρω πως μπαίνουμε στην αποβάθρα 04:08 και γράφει πως έρχεται σε 3, μετά από λίγο το γράφει σε 5, περιμένουμε 9 λεπτά. Εντάξει μετρό είναι θα έρθει αλλά τα έπαιξε λίγο η τηλεματική. Το επόμενο του έλεγε σε 5. Τελικά ήταν δρομολόγιο "φάντασμα" ? , το πραγματικό ήταν το δεύτερο που έγραφε. Κόσμο το συγκεκριμένο κομμάτι δεν είχε. Μπαίνοντας Μανιάτικα περίμενε ένα άτομο ενώ στη Νίκαια 3. Στον Κορυδαλλό περίμεναν παραπάνω άτομα, θα πω πάνω από 7 σίγουρα.
- 842 [Mercedes-Benz O530LE Citaro (leasing)]-(Δρομολόγιο των 04:30 από Πέραμα, με επιβίβαση 04:45 από στάση "Πλατεία Ελευθερίας")
Ήρθε άδειο, μπήκαμε σύνολο 7 άτομα. Αποβιβάστηκαν 2 στη στάση "Γυμναστήριο" και επιβιβάστηκε ένα άτομο στην "Παιδική Στέγη". Το ίδιο άτομο αποβιβάστηκε στο σταθμό Κορυδαλλό όπου επιβιβάστηκαν 9 άτομα. Από εκεί και πέρα δε σημείωσα εκείνη την ώρα αλλά απόσο θυμάμαι δεν κατέβηκε άλλο άτομο μέχρι τη στάση "Άγιος Αντώνιος".
Χρόνος διαδρομής:
-Από Πέραμα έως Πλατεία Ελευθερίας 15 λεπτά
-Ο κύκλος "Πλατεία Ελευθερίας → Στ.Κορυδαλλός" 10 λεπτά
-Απο "Στ.Κορυδαλλός" έως "Άγιος Αντώνιος" 8 λεπτά
Δημοσιεύσεις: 43
Θέματα: 0
Εγγραφή: 05-08-2023
Θα πω και εγώ την εμπειρία μου. Όπως μάλλον είναι προφανές απο το username και τις προηγούμενες αναρτήσεις μου, συχνα βασίζομαι στο 500 για τις νυχτερινές μετακινήσεις. Συνήθως το Σάββατο βράδυ είναι απροσπέλαστο απο κέντρο και μετά, καθώς τα δρομολόγια της 1 ώρας οδηγούν σε ακραίο συνωστισμό, ο οποίος μεταφράζεται και σε ακραίες καθυστερήσεις (το λεωφορείο τυπικά σταματάει για ενα πλήρες λεπτό σε κάθε στάση μέχρι να βγουν/μπουν όλοι). Αρκετές φορές μάλλιστα ο κόσμος δεν χωράει να μπει και περιμένει το επόμενο (σε μια ώρα!).
Αντιθέτως, η χθεσινή εμπειρία ηταν πολύ ευχάριστη. Τα μισαώρα δρομολόγια αφαίρεσαν σε εναν βαθμό το άγχος να προγραμματίσουμε ποτε θα έπρεπε να πάμε στη στάση. Τα λεωφορεία δεν κόλλησαν πουθενά. Ακόμα και με την μειωμένη χωρητικότητα των Citaro,δεν υπήρχε σε κανένα σημείο συνωστισμός. Αντι για τα συνήθη (και δικαιολογημενα) παράπονα των υπόλοιπων επιβατών, υπήρχε ηρεμία. Αντίθετα με αλλες εμπειρίες που διαβάζω εδώ, το 500 συνέχεια έπαιρνε και κατέβαζε κόσμο, οποτε ή ζήτηση ήταν αυξημένη σε σχέση με άλλα Σάββατα.
Γενικά ο διπλασιασμός των δρομολογίων ήταν σωτήριος για τη γραμμή. Μακάρι να μείνει κάτι απο αυτό στο μέλλον.
Δημοσιεύσεις: 72
Θέματα: 0
Εγγραφή: 10-09-2020
06-07-2025, 01:59 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 06-07-2025, 02:04 PM από Sotirisdim4. Edited 2 times in total.)
Ευχάριστο αποτελεί το γεγονός ότι η περιοχή μου (Ίλιον) εξυπηρετήθηκε από όχι μια, αλλά 3 γραμμές (Β11, Β12, 703)! Εγώ χρησιμοποίησα το 703. Το δρομολόγιο των 00:25 από Άγιο Ελευθέριο είχε πολύ κόσμο, αλλά 01:30 από Πειραιά σχεδόν τίποτα (επίσης τερματίζει πλατεία Καραϊσκάκη και δεν συνεχίζει μέχρι την Ε1 όπως είναι κανονικά, και το δρομολόγιο τελικά έγινε 01:25 παρά που στην εφαρμογή έγραφε αλλιώς. Αυτό θα πρέπει να προσεχθεί διότι τη νύχτα που είναι και πιο αραιή η συχνότητα μπορεί να προκαλέσει μεγάλο μπέρδεμα για τυχόν επιβάτες). Πάντως σε ίσως ιστορική πρωτιά για το 703, έφτασα από Πειραιά Ίλιον μέσα σε μόλις 25 λεπτά (το Solaris Urbino 18 862 που έκανε τα δύο αυτά δρομολόγια έβγαλε πρόβλημα με τη δεύτερη πόρτα του πρώτου βαγονιού και ο οδηγός αναγκαζόταν σε πολλές στάσεις να την ανοιγοκλείσει πολλές φορές μέχρι να μπορέσει να προχωρήσει). Τώρα για την εικόνα της γραμμής τις επόμενες ώρες απ'ότι φαίνεται καλύφθηκε από τις παραπάνω αναρτήσεις, οπότε δε ξέρω κατά πόσο μπορούμε να ελπίζουμε σε μονιμοποίηση του 24ωρου για αυτήν, παρόλαυτα σίγουρα αποτέλεσε μια ανάσα για εμάς που οι επιλογές μας για τη νυχτερινή συγκοινωνία είναι ή το 790 μέχρι Ανθούπολη ή το 500 μέχρι Άνω Πατήσια και μετά περπάτημα ή ταξί.
|