Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Menarini Citymood 12 CNG
#61
Είμαι και εγώ σε ένα στο 732. Έχει πάρει ήδη αριθμό παρμπρίζ. Ξεκινάνε από το 1261 μάλλον μέχρι 1460 (δηλαδή μετά τις νέες νταλίκες). Το χρώμα είναι πολύ περίεργο και ειδικά το πίσω μέρος σαν εικόνα. Θόρυβο κάνει ελάχιστο, κλιματισμό έχει πολύ καλό, οι θέσεις αναπαυτικές αν και ο χώρος για όρθιους σίγουρα δεν επαρκεί. Επιτάχυνση κλπ δεν υπήρχε θέμα και μέσα έχει σχετικά ωραίο εσωτερικό, χρώματα, USB με καπάκι, με λίγα λόγια δεν φαίνεται φθηνό. Οι πόρτες έχουν έναν συναγερμό όταν κλείνουν. Καλορίζικα
Απάντηση
#62
Πήρα νωρίτερα το 1263 από Στουρνάρη μέχρι το Μπουρνάζι. Καταρχάς όχι μόνο είχε αριθμό παρμπρίζ αλλά και οθόνη επιβατών μέσα! Γενικά εμφανισιακά απ' έξω μοιάζουν αλλόκοτα σε σχέση με κάθε άλλο τύπο που κυκλοφορεί ενώ το livery μοιάζει σας κάποιος να έχει κάνει γκράφιτι. Εσωτερικό ευχάριστο ενώ η διαρρύθμιση οκ. Επίσης συμφωνώ πως είναι ήσυχο όχημα και θα προσθέσω αρκετά στιβαρό, δηλαδή δεν κοπανάει.

Δεν μπορώ να κρίνω αν τραβάει σαν όχημα αφού αυτό το κομμάτι είναι αρκετά δύσκολο με συνεχές σταμάτα ξεκίνα και δεν αφήνει περιθώρια για γκάζι. Βασικά θα προτιμούσα η πρώτη γνωριμία να ήταν σε μία πιο οικία γραμμή με λιγότερο κόσμο από το 732 αλλά δεν μπορούσα να μην μπω πρώτη μέρα. Έτσι κι αλλιώς είναι μόνο 11 για την ώρα και θα πάρει καιρό να τα δούμε αλλού εκτιμώ.

ΥΓ: Θα έπρεπε να έχουν προβλέψει 60 από αυτά να πάρουν αριθμούς 1101 ως 1160 και να πάνε στην Ανθούσα και μετά 1261 ως 1400 στα Λιόσια αλλά πολλά ζητάω...
Απάντηση
#63
Και εγώ πρώτη φορά στο 732 σήμερα. Όντως εμφανισιακά μοιάζουν αλλόκοτα και εσωτερικά επίσης έχουν διαφορετική δομή από ότι έχουμε συνηθίσει , όπως το σήμα στάσης πάνω από τις πόρτες και κάποια άλλα σήματα που βρίσκονταν κοντά στον οδηγό που δεν κατάλαβα ακριβώς τι είναι. Καλή εντύπωση μου έκανε ότι δεν έτριζε σαν τα Irisbus και οι αναπαυτικές καρέκλες , ενώ κακή εντύπωση ο υπερβολικά μικρός χώρος ορθίων , τα εσωτερικά χρώματα και ότι το μαξιλαράκι που βρίσκεται στη μεσαία πόρτα στον χώρο των ορθίων είναι πολύ ψηλό με αποτέλεσμα οι θέσεις πίσω αριστερά να μην έχουν ορατότητα μπροστά. Ο κλιματισμός σαν θερμοκρασία πολύ καλός , όμως χτύπαγε σε ένα συγκεκριμένο σημείο με μεγάλη ισχύς και ήταν ενοχλητικός , καμία σχέση με τα Yutong ας πούμε που η αίσθηση της θερμοκρασίας είναι αρμονική σε όλο το όχημα. Γενικά η πρώτη μου εμπειρία ήταν μέτρια προς καλή και πραγματικά είναι πρωτόγνωρα οχήματα για τα ελληνικά δεδομένα. Καλοτάξιδα να είναι.
Απάντηση
#64
Απλά έχουν θέμα με τον χώρο των ορθίων. Τα Citaro παρ όλο που έχουν ίδια διαρρύθμιση, επειδή είναι χαμηλά χωράνε πολύ περισσότερους όρθιους.
Στο Α8 υπέφερε σήμερα το 1271. Στην Πατησίων ειδικά είναι ανέκδοτο που συνήθως έχει 2-3 παιδικά καροτσάκια. 12:25 πέρασε το 5 και μάζεψε ακόμα και τον τελευταίο επιβάτη από την στάση της ΑΣΣΟΕ. 12:29 το Α8 και δεν χωρούσε ο κόσμος μέσα, έπειτα μέχρι το Μαρούσι είχε 10 όρθιους και ήταν λες και είχε γεμίσει, ενώ το Citelis με 10 όρθιους φαίνεται άδειο. Πως να δρομολογηθεί σε Λιοσίων (ειδικά Α11/Β11), Πατησίων, Αχαρνών (Β9), Ιλίσια Ζωγράφου κλπ?
Απάντηση
#65
Εγώ επειδή θα εργάζομαι στην επαρχία για λίγο καιρό ακόμα, δύσκολα θα μπω σε τέτοιο σύντομα.

Από φωτογραφίες βλέπω ότι το εσωτερικό του ως διαρρύθμιση μοιάζει λίγο με τα Agora, με εξαίρεση τη μηχανή πίσω που μάλλον είναι σε όρθια διάταξη και χωράνε καθίσματα στο πλάι. 

Το εξωτερικό του είναι κακάσχημο, σε σημείο που ακόμα και τα Crossway μοιάζουν με "κουκλάκια" μπροστά του. Tongue

Το κύριο θετικό είναι ότι ήρθαν καινούργια λεωφορεία. Να δούμε και από αξιοπιστία πως θα πάνε.
Απάντηση
#66
(20-06-2025, 12:54 AM)Man Lion\s city Έγραψε: . Στην Πατησίων ειδικά είναι ανέκδοτο που συνήθως έχει 2-3 παιδικά καροτσάκια.
Πάλι καλά που δεν θα μπαίνουν 813
Απάντηση
#67
(20-06-2025, 01:51 AM)Leon377 Έγραψε: Πάλι καλά που δεν θα μπαίνουν 813
Γιατί στο 813 συγκεκριμένα; Το κέντρο με τους μετανάστες στον Ελαιώνα έχει κλείσει εδώ και καιρό οπότε η επιβατική του κίνηση σε όλο αυτό το κομμάτι είναι μέτρια. Το 732 μαζεύει αρκετά παραπάνω.
Απάντηση
#68
(20-06-2025, 07:56 AM)ecoj Έγραψε: Γιατί στο 813 συγκεκριμένα; Το κέντρο με τους μετανάστες στον Ελαιώνα έχει κλείσει εδώ και καιρό οπότε η επιβατική του κίνηση σε όλο αυτό το κομμάτι είναι μέτρια. Το 732 μαζεύει αρκετά παραπάνω.
Όσες φορές το έχω πάρει έχει
Απάντηση
#69
(20-06-2025, 10:20 AM)Leon377 Έγραψε: Όσες φορές το έχω πάρει έχει
To 813 ειναι ταλαιπωρημένη περίπτωση. Στην ουσία δεν εχει κάποια αποκλειστική εξυπηρέτηση  (δεν είναι ακτινική γραμμή κάποιας συνοικίας) , από την άλλη όμως είναι βασικός παίχτης κεντρικών συνδέσεων ( κάτι σαν το 230). Αρα, μπορεί να το πετύχεις από πολύ αδειο ( Αιγαλεω, Ιερα Οδο) μέχρι πολύ γεμάτο (Αλεξανδρας/Ιπποκρατους)
Απάντηση
#70
(20-06-2025, 11:39 AM)Citaro Έγραψε: To 813 ειναι ταλαιπωρημένη περίπτωση. Στην ουσία δεν εχει κάποια αποκλειστική εξυπηρέτηση  (δεν είναι ακτινική γραμμή κάποιας συνοικίας) , από την άλλη όμως είναι βασικός παίχτης κεντρικών συνδέσεων ( κάτι σαν το 230). Αρα, μπορεί να το πετύχεις από πολύ αδειο ( Αιγαλεω, Ιερα Οδο) μέχρι πολύ γεμάτο (Αλεξανδρας/Ιπποκρατους)
Στα παιδικά καροτσάκια αναφέρομαι
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: