Αξιολόγηση Θέματος:
  • 6 Ψήφοι - 1.83 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Ημερησία] Κινητοποιήσεις και προσφυγές
#41
Δεν την επικροτώ αλλά κάποιες φορές γίνεται αναγκαία και η έσχατη (σκληρότερη) λύση όταν οι ηπιότερες δεν επιφέρουν αποτέλεσμα. Και εδώ φαίνεται ότι κάθε ηπιότερη λύση απέτυχε. Αν τώρα προσέλθουν σε διάλογο, θα ζητάνε κι άλλα, κι άλλα, κι άλλα, και θα εξακολουθήσουν να πηδάνε όλον τον Ελληνικό λαό (γιατί τις Αθηναϊκές συγκοινωνίες τις πληρώνει όλη η Ελλάδα και όχι μόνο οι Αθηναίοι) χειρότερα απ' ότι μέχρι σήμερα.

Μιλάμε για μια παρανομία που τελείται σε βάρος του λαού εδώ και δύο μήνες πια σε σχεδόν καθημερινή βάση. Και δεν δέχονται μια δικαστική απόφαση. Προβαίνουν σε κατάληψη δημόσιων χώρων χωρίς να έχουν το δικαίωμα και παρότι τους επιδίδεται δικαστική απόφαση για να διαλυθούν, δεν την σέβονται. Υπάρχει φήμη ότι κάποιος από τους δικαστικούς επιμελητές λιντζαρίστηκε από καταληψίες. Πάνε γυρεύοντας. Και πολύ φοβάμαι ότι η βία θα ασκηθεί από τον απλό κοσμάκη και όχι από την αστυνομία.
#42
(13-01-2011, 04:16 PM)panos81 Έγραψε: Οποιαδήποτε κατανόηση μπορούσε να δείξει στους απεργούς πλέον νομίζω ότι διαλύεται, από την στιγμή που δεν συμμορφώνονται με δικαστική απόφαση, δηλαδή δεν σέβονται τον θεσμό της δικαιοσύνης και την δικαστική εξουσία. Πλέον όλοι οι σχετιζόμενοι με τις αστικές συγκοινωνίες, εκτός από τους εργαζόμενους του Προαστιακού που δεν απεργούν σήμερα, πρέπει να θεωρούνται εγκληματίες.

Δυστυχώς ο Ρέππας αποδείχθηκε πιο μαλθακός απ' ότι έπρεπε. Τους ανθρώπους (; ) που αξίζει να τους στείλει τα Μ.Α.Τ. για να τους λιώσουν στο ξύλο, αυτούς που τους αξίζει να σαπίσουν σε μια φυλακή για τα υπόλοιπα χρόνια τους, τους καλεί άκουσον άκουσον σε διάλογο! Δηλαδή τώρα πάει πρακτικά με το μέρος τους!

Το να τους καλούσε για διάλογο εάν δεν είχαν κάνει κινητοποιήσεις ως τώρα θα ήταν απόλυτα λογικό και φυσικά καθόλου κατακριτέο, εφόσον τώρα υπάρχει νομοσχέδιο για να συζητηθεί, ως τώρα δεν υπήρχε. Όταν όμως αυτοί φασκελώνουν τον υπέρτατο θεσμό της δικαιοσύνης, τότε δεν χωρεί διάλογος, αλλά μόνο παραδειγματική τιμωρία και εξάντληση της αυστηρότητας. Φαίνεται όμως ότι το κράτος είναι ανίκανο να επιβάλει την δικαιοσύνη.

Επίσης σήμερα γίνεται και κάτι άλλο που κάποτε ήταν ανήκουστο: απεργεί η δημοτική συγκοινωνία Αμαρουσίου, κάτι που γίνεται για πρώτη φορά ως συμμετοχή σε απεργίες μόνο του Ο.Α.Σ.Α. Τον παλιό καλό καιρό επί δημαρχίας Τζανίκου, δεν είχαν απεργήσει ούτε μία μέρα. Τώρα επί Πατούλη (άλλος ελεϊνός και τρισάθλιος από κει) άρχισαν πρώτα να παίρνουν μέρος στις απεργίες ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ, τα λεωφορεία έγιναν χρέπια, οι στάσεις το μαύρο τους το χάλι, η τήρηση των δρομολογίων πήγε περίπατο, τώρα συμμετέχουν σε μία απεργία που δεν τους αφορά καθόλου! Για έναν νόμο που δεν αλλάζει τίποτε στην Συγκοινωνία Αμαρουσίου! Το κάνουν για συμπαράσταση; Σε ποιους; Σε αυτούς τους καταφανέστατα παρανομούντες; Ντροπή τους απλά. Αλλά αυτή η λέξη φαίνεται ότι πλέον έχει εκλείψει.
panos81! Η απαντησή μου θα ξεκινήσει από τα τελευταία λόγια από λογίδιο, που έγραψες.
Έχει εκλείψει ο σεβασμός και η αξιοπρέπεια ότι δεν "κατέχεις".
Σε ενημερώνω ότι, η απόφαση την λάβαμε σήμερα στις 12:30, ενώ γνωρίζεις αφού παρακολουθείς στενά την εργασία μας, ότι η απεργία ξεκίνησε στις 04:00 το πρωϊ.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί βγάζεις τέτοια έχθρα;
Όταν κάποιος αγωνίζεται για την αξιοπρέπεια και τα δικαιωματά του είναι κατακριτέο;;; (όταν θα αγωνίζεσαι και εσύ αύριο για τα δικά σου!!!).
Όταν καποιος μάχεται για ένα καλύτερο αύριο όχι μόνο για εμάς, αλλά και για την γεννιά που ακολουθεί είναι κατακριτέο;
Ωραία επιχειρήματα γράφεις στο κείμενο σου να έρθουν δηλαδή τα ΜΑΤ κ.τ.π.
Λυπάμαι που είσαι όπως λές δικηγόρος και έχεις αυτές τις απόψεις, αλλά και πάλι έχεις το δικαίωμα να εκφράζεις τις απόψεις σου όπως και εγώ με την σειρά μου θα εκφράσω τις αποψείς μου παρόλο που μου σπαταλάς πολύτιμο χρόνο για να σου απαντήσω.
#43
Φίλε liako73!

Κανείς δεν αμφισβητεί το δικαίωμά σας ως εργαζόμενοι να απεργήσετε. Το έχετε ασκήσει το δικαίωμα αυτό και είχατε αρκετά μεγάλο μέρος του κόσμου μαζί σας - αρχικά.
Όμως, θα πρέπει να μου εξηγήσουν αυτοί που σας καθοδηγούν (οι οποίοι είνα κατά κοινή ομολογία λουφαδόροι και δεν ξέρουν ούτε τι χρώμα έχει το λεωφορείο από μέσα) τι σκοπούς θέλουν να πετύχουν, με το να ξετεντώνουν το επιβατικό κοινό επί ενάμιση μήνα!
Ποιόν περιμένετε να σας στηρίξει πλέον, όταν ο μέσος επιβάτης σας που είναι εργαζόμενος - φοιτητής - συνταξιουχος είτε αναγκάζεται να αναβάλει το πρόγραμμά του , είτε να ξεσκιστεί στα ταξί / στις βενζίνες, είτε τέλος να γράφει κάθε φορά χιλιόμετρα ποδαρόδρομο;
Εγώ πχ σήμερα περπάτησα συνολο 12 χιλιόμετρα, τα μισά υπό βροχή. Με πληρωμένη κάρτα απεριορίστων! Γιατί αν δεν πάω στη δουλειά μου, αύριο είμαι άνεργος.
Να κατανοησω τι; Θα χάσετε τις δουλειές σας; ΟΧΙ! Θα αυξηθεί το ωράριό σας; ΟΧΙ! Τι θέλετε;
Όσο για τη σημερινη απεργία: Δεν ξέρω τί ώρα σας κοινοποιήθηκε η δικαστικη απόφαση, αλλά από τη στιγμη που σας την έφερε ο δικαστικός επιμελητής και δεν βγήκαν τα λεωφορεία (με εντολή νταηλίδικη των συνδικαλιστών σας), έχετε παραβεί διατακτικό δικαστικής απόφασης και είστε ποινικά υπόλογοι. ΤΕΛΟΣ!
Αν δεν σέβεστε τις δικαστικές αποφάσεις, δεν σέβεστε το κράτος. Και κράτος το οποίο να το ανέχεται αυτό, πλην της Ελλάδας, δύσκολα θα βρείτε στο χάρτη.
Την ημέρα που έληξε η στάση εργασίας στις 5 και κλειδαμπάρωσαν ορισμένοι "μάγκες" τα αμαξοστάσια και απειλούσαν τους συναδέλφους σου από το κινητό, γιατί το ανεχτήκατε και τους καλύπτετε; Γιατί αφήσατε τη μισή Αθήνα απροετοίμαστη στο δρόμο; Είμαι λάθος που κατέθεσα αναφορά στον Εισαγγελέα;
Η απεργία έχει κανόνες. Οι κανόνες γράφονται στο Ν. 1264/82. Η χύμα απεργία είναι παράνομη. Και σήμερα απεργήσατε χύμα και χωρίς να έχετε δικαίωμα.
Σταματήστε να καλύπτετε τους βολεμένους και ταχθείτε με το επιβατικό κοινό. Τα δικά σας συμφέροντα δεν είναι τα ίδια με των εργατοπατέρων σας. Εκτός κι αν προτιμάτε να οδηγείτε λεωφορείο και να σας στολίζουν μπινελίκια! Σεβαστείτε μας για να σας σεβαστούμε.
#44
Τη δευτερα 10 με 12 εχουν σταση τα γιδια του μητσου του τραχανοπλαγια!
12 με 4 εχουν σταση τα προβατα του μπαμπη του μητσαντρικου!!
αντε ρε που κανατε τη δημοσια περουσια τσιφλικι σας!!!ποτε θα μαζευτει ο κοσμος κ θα σας στριμωξει σε καμια γωνια!!!αλλα δε φταινε οι απλοι υπαληλλοι!!τπ ψαρι απο το κεφαλι βρωμαει...
ΑΣΣΟΣ κ πασης Ελλαδος...-1-
#45
Πρώτος εγώ θα σεβαστώ το δικαίωμα του εργαζόμενου στην απεργία όταν θίγονται τα δικαιώματά του. Δεν μπορώ όμως να μην παρατηρήσω ότι:

1) Ολοι οι δημόσιοι υπάλληλοι επηρεάστηκαν από τα μέτρα για την κρίση, αλλά μόνο οι εργαζόμενοι στις συγκοινωνίες δείχνουν τόσο μεγάλη αντοχή στις επαναλαμβανόμενες και συνεχείς απεργίες. Ετυχε να δουλεύουν εκεί οι πιο μάγκες και σκληρόπετσοι; Εχουν βρει φόρμουλα ώστε να κάνουν τις απεργίες εκ του ασφαλούς χωρίς να χάνουν μεροκάματα, αλλά συμψηφίζοντας τα ρεπό τους; Δεν τους πολυνοιάζει γιατί έχουν πολλά στην πάντα; Ποιος ξέρει...

2) Υποτίθεται πως η κυβέρνηση έχει φάει στη μάπα το πολιτικό κόστος από την κρίση και τα μέτρα για αυτήν. Υποτίθεται επίσης πως οι δημόσιες συγκοινωνίες αφήνουν ζημίες, άρα η κυβέρνηση, αν βγάλεις έξω το πολιτικό κόστος που όπως είπαμε το έφαγε στη μάπα άρα δεν την πολυνοιάζει, κερδίζει λεφτά όταν δεν κινούνται. Αντιθέτως, χάνει λεφτά όταν κινούνται αλλά η ίδια δεν έχει καθόλου έσοδα από τη λειτουργία τους. Πώς γίνεται αυτό; Κλείνοντας τα ακυρωτικά. Και μόνο με την απειλή κλεισίματός τους, η διοίκηση έβγαλε οργισμένη ανακοίνωση απειλώντας με νομικές κυρώσεις, αρα αυτό είναι που πονάει. Είναι παράνομο; Ισως, αλλά και η 24ωρη απεργία κρίθηκε παράνομη αλλά έγινε, άρα δεν μασάτε από αυτά. Γιατί λοιπόν, αντί για τις απεργίες που δεν ενδιαφέρουν την κυβέρνηση αλλά πονάνε τον επιβάτη, δεν προτιμάτε να προσφέρετε τζάμπα μετακινήσεις που πονάνε την κυβέρνηση αλλά τις αγαπάει ο επιβάτης; Ποιος ξέρει...



Να συμπληρώσω και κάτι ακόμα, γιατί δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσω ή να κλάψω. Εντάξει, ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και Μπακογιάννη σύμφωνοι, δεν έχουν ιδέα από συγκοινωνίες και λογικό άλλωστε, κανένα στέλεχός του δεν καταδέχεται ποτέ να τις χρησιμοποιήσει (το περίεργο είναι πως μόνη εξαίρεση ήταν ο... Μητσοτάκης, που όταν ήταν πρωθυπουργός μπήκε μια φορά σε τρόλεϊ για να πάει στον οδοντογιατρό του, με συνέπεια να πέσουν οι κεραίες καμιά εικοσαριά φορές σε διαδρομή δεκαπέντε λεπτών).

Θα περίμενε κανείς τουλάχιτον το ΚΚΕ να έχει μια παραπάνω γνώση. Να πεις, ρε παιδί μου "απεργώ, αλλά υπάρχει κάποιο νόημα. Θα σιχαθούν τον παλαιοκομματισμό και θα ψηφίσουν κάποια στιγμή κι ένα εργατικό κόμμα που θα ακούσει τη φωνή του εργαζόμενου". Βλέπεις λοιπόν τη φωνή του ΚΚΕ στα ΜΜΕ, τη Λιάνα Κανέλλη, να σχολιάζει την κατάσταση στις συγκοινωνίες κι εκεί είναι που απελπίζεσαι τελείως και συνειδητοποιείς πως οι απεργίες δεν έχουν κανένα νόημα, αφού άσχετοι θα φύγουν αν πετύχουν, κι άσχετοι πάλι θα' ρθουν.

Κάντε ένα διάλειμμα, κάντε ένα ΚΙΤ-ΚΑΤ, και ακούστε τα σχόλιά της εδώ: http://www.youtube.com/watch?v=cksnBpgX-Z0

Κατ' αρχάς η γυναίκα μας διευκρινίζει πως μιλάει σαν απλός πολίτης. Ε, ρε, γλέντια. Στα 4 λεπτά που ακολουθούν έντρομοι μαθαίνουμε ότι:

- Οι νέες τιμές των εισιτηρίων έχουν ήδη εφαρμοστεί εδώ και 2 μέρες (!)
- Κάποιος μπορεί να πληρώσει 40 και 50 ευρώ το μήνα μόνο για να πάει στη δουλειά του με τις αστικές συγκοινωνίες (τι κι αν η κάρτα κάνει 35) (!!)
- Το ΚΚΕ προτείνει να πηγαίνουμε στη δουλειά μας τζάμπα αλλά να πληρώνουμε όταν γυρνάμε (καλό!)
- Αλλά το σημαντικότερο όλων, εκεί όπου η Λιάνα εξαπέλυσε τις ύβρεις της και εξοργίστηκε η γυναίκα ποιο ήταν; Οτι αν ένα λεωφορείο για κάποιο λόγο κάνει πάνω από 90 λεπτά για να φτάσει στον προορισμό του, ο επιβάτης θα πρέπει να πληρώσει και δεύτερο εισιτήριο! Τι κι αν ο ΟΑΣΑ λέει σαφώς ότι "Στην περίπτωση που στη λήξη του 90λεπτου η τελευταία διαδρομή δεν έχει ολοκληρωθεί, ο επιβάτης υποχρεούται να επικυρώσει για δεύτερη φορά το εισιτήριό του, είτε στο όχημα είτε στο επικυρωτικό μηχάνημα του σταθμού, στη πίσω ή στην απέναντι πλευρά από την πρώτη επικύρωση, ώστε αυτό να ισχύει μέχρι να ολοκληρωθεί η τελευταία μετακίνησή του.", η Λιάνα μας δεν το έχει ακούσει ποτέ, αφού δεν έχει μπει ποτέ της άλλωστε σε λεωφορείο.

Ποιοι να μας σώσουν, λοιπόν; Να πετύχουν οι απεργίες και να έρθουν ποιοι; Ελα ντε...
#46
Δεν θέλω να γίνω κακός, αλλά σε όποιες χώρες υπήρχε κουμουνισμός σαν κυβέρνηση μόνο καλό δεν έκανε. Δεν υπάρχει κάποιος που θα ανέβει πάνω και θα κάνει καλό. Μην τρέφουμε αυταπάτες. Οι απεργίες δυστυχώς μόνο ταλαιπωρία δημιουργούν και τπτ άλλο. Το νομοσχέδιο έχει περάσει και δεν γίνεται κάτι παραπάνω. Και θα έλεγα ότι ως ένα σημείο για τους μεγάλους μισθούς έγινε για καλό.
#47
Κρίνοντας από την μείωση των ελλειμάτων ΑΜΕΛ και ΟΣΕ φαίνονται τα αποτελέσματα των περικοπών, που σημειωτέων πρέπει να αφορούν καταρχήν τις σπατάλες και μετά άλλες δαπάνες.

Πάντως και ο Ρέππας σήμερα έριξε κι άλλες "μπηχτές" στους απεργούς, δηλώνοντας ότι όσο γίνονται απεργίες και το κοινό ταλαιπωρείται, ο διάλογος δεν έχει νόημα. Επίσης είπε ότι υπάρχει και η επιλογή της ιδιωτικοποίησης που είτε θα αφήσει αρκετούς (φωτογραφίζοντας τους συνδικαλιστές) χωρίς δουλειά, είτε θα αναγκάσει κάποιους κηφήνες να δουλέψουν.

Και ρωτώ εγώ σαν επιβάτης: φταίει ο Ρέππας να κρατήσει δημόσιο το Μετρό και το Τραμ που διέκοψαν τις απεργίες και προσέρχονται στον διάλογο, να το κάνει να απορροφήσει τον ΗΣΑΠ, με αποτέλεσμα η ηγεσία της νέας εταιρείας να προέρχεται εξ ολοκλήρου από ΑΜΕΛ/ΤΡΑΜ και να "ξηλωθούν" όλοι οι διοικούντες του ΗΣΑΠ, ενώ για τα λεωφορεία και τα τρόλλεϊ να πάει κατευθείαν σε ιδιωτικοποίηση και οι νταήδες-φωνακλάδες-συνδικαλιστές να πάρουν ένα ραβασάκι και να κατευθυνθούν προς το ταμείο ανεργίας;
#48
(17-01-2011, 03:19 PM)panos81 Έγραψε: Κρίνοντας από την μείωση των ελλειμάτων ΑΜΕΛ και ΟΣΕ φαίνονται τα αποτελέσματα των περικοπών, που σημειωτέων πρέπει να αφορούν καταρχήν τις σπατάλες και μετά άλλες δαπάνες.

Πάντως και ο Ρέππας σήμερα έριξε κι άλλες "μπηχτές" στους απεργούς, δηλώνοντας ότι όσο γίνονται απεργίες και το κοινό ταλαιπωρείται, ο διάλογος δεν έχει νόημα. Επίσης είπε ότι υπάρχει και η επιλογή της ιδιωτικοποίησης που είτε θα αφήσει αρκετούς (φωτογραφίζοντας τους συνδικαλιστές) χωρίς δουλειά, είτε θα αναγκάσει κάποιους κηφήνες να δουλέψουν.

Και ρωτώ εγώ σαν επιβάτης: φταίει ο Ρέππας να κρατήσει δημόσιο το Μετρό και το Τραμ που διέκοψαν τις απεργίες και προσέρχονται στον διάλογο, να το κάνει να απορροφήσει τον ΗΣΑΠ, με αποτέλεσμα η ηγεσία της νέας εταιρείας να προέρχεται εξ ολοκλήρου από ΑΜΕΛ/ΤΡΑΜ και να "ξηλωθούν" όλοι οι διοικούντες του ΗΣΑΠ, ενώ για τα λεωφορεία και τα τρόλλεϊ να πάει κατευθείαν σε ιδιωτικοποίηση και οι νταήδες-φωνακλάδες-συνδικαλιστές να πάρουν ένα ραβασάκι και να κατευθυνθούν προς το ταμείο ανεργίας;

πολυ σωστη η τοποθετηση σου!!χαιρομαι κ συμφωνω....Wink
ΑΣΣΟΣ κ πασης Ελλαδος...-1-
#49
(17-01-2011, 03:19 PM)panos81 Έγραψε: Κρίνοντας από την μείωση των ελλειμάτων ΑΜΕΛ και ΟΣΕ φαίνονται τα αποτελέσματα των περικοπών, που σημειωτέων πρέπει να αφορούν καταρχήν τις σπατάλες και μετά άλλες δαπάνες.

Πάντως και ο Ρέππας σήμερα έριξε κι άλλες "μπηχτές" στους απεργούς, δηλώνοντας ότι όσο γίνονται απεργίες και το κοινό ταλαιπωρείται, ο διάλογος δεν έχει νόημα. Επίσης είπε ότι υπάρχει και η επιλογή της ιδιωτικοποίησης που είτε θα αφήσει αρκετούς (φωτογραφίζοντας τους συνδικαλιστές) χωρίς δουλειά, είτε θα αναγκάσει κάποιους κηφήνες να δουλέψουν.

Και ρωτώ εγώ σαν επιβάτης: φταίει ο Ρέππας να κρατήσει δημόσιο το Μετρό και το Τραμ που διέκοψαν τις απεργίες και προσέρχονται στον διάλογο, να το κάνει να απορροφήσει τον ΗΣΑΠ, με αποτέλεσμα η ηγεσία της νέας εταιρείας να προέρχεται εξ ολοκλήρου από ΑΜΕΛ/ΤΡΑΜ και να "ξηλωθούν" όλοι οι διοικούντες του ΗΣΑΠ, ενώ για τα λεωφορεία και τα τρόλλεϊ να πάει κατευθείαν σε ιδιωτικοποίηση και οι νταήδες-φωνακλάδες-συνδικαλιστές να πάρουν ένα ραβασάκι και να κατευθυνθούν προς το ταμείο ανεργίας;

Σωστος.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
#50
υποτιθεται οτι ο ΟΑΣΑ εληγε τη σταση 15.30... τα 040, που ειδα εγω κ τα 910 ειχαν βγει ακριβως κ νωριτερα μην πω!!!ο γαμ... ΗΛΠΑΠ θελει πολυ ξυλο!!!το 10 το τρολλευ ενω εληγαν 15.00,ηρθε Καλλιθεα το πρωτο στις 17.00!!!!!οι αφισες του μαραναν που κατηγορουν ΟΑΣΘ Κ ΚΤΕΛ για χρηματα!κ ειναι τοσο ηλιθιοι που αναφερουν κιολας οτι αυτοι οι δυοι ειναι ιδιωτες!!!ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΡΑ ΡΕΕΕΕΕΕ..ΚΑΤΣΑΠΛΙΑΔΕΣ!!ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΦΡΑΠΕ!!!!!
ΑΣΣΟΣ κ πασης Ελλαδος...-1-


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 8 Επισκέπτης (ες)