Λίγο περίεργα ξεκινά η συμμετοχή μου στο νέο φόρουμ.
Αρχίζω και πάλι, όπως και στο παλιό φόρουμ, μία κουβέντα για τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ σε σχέση με τις αντικαταστάσεις παλιότερων λεωφορείων με νεότερα ή τελείως καινούργια. Βέβαια οι επιδοτήσεις προς το παρόν τελείωσαν και δύσκολα θα ξαναδούμε ολοκαίνουργια οχήματα στα ΚΤΕΛ. Ωστόσο με τις τελευταίες αντικαταστάσεις πολλοί άλλαξαν με νέα σχετικά πρόσφατα λεωφορεία του 2003-04, τα οποία βλέπουμε πια όλο και συχνότερα σε άλλα νούμερα παρμπρίζ στο ίδιο ή διαφορετικό ΚΤΕΛ, με αλλαγμένους ή ίδιους αριθμούς κυκλοφορίας.
Το φαινόμενο πιστεύω πως θα συνεχιστεί τα επόμενα χρόνια, καθώς ακόμα κυκλοφορούν στα ΚΤΕΛ αρκετά παλιά λεωφορεία κατασκευής προ 2000 που, είτε το θέλουμε είτε όχι, θα πρέπει να δώσουν τη θέση τους σε νεότερα.
Ξεκινώ λοιπόν.
ΑΡΜ-8190 σε Setra S415HD της Αργολίδας που είδα την Κυριακή στον Κηφισό πριν φύγω για Ξάνθη.
Δεν είχε αρ. παρμπρίζ και πιστεύω πως είναι μεταχειρισμένο, γενιά 2003-04. Θα μπορούσε κάλλιστα να είναι το πρώην 6 Κοζάνης, τι λέτε;
Αρχίζω και πάλι, όπως και στο παλιό φόρουμ, μία κουβέντα για τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ σε σχέση με τις αντικαταστάσεις παλιότερων λεωφορείων με νεότερα ή τελείως καινούργια. Βέβαια οι επιδοτήσεις προς το παρόν τελείωσαν και δύσκολα θα ξαναδούμε ολοκαίνουργια οχήματα στα ΚΤΕΛ. Ωστόσο με τις τελευταίες αντικαταστάσεις πολλοί άλλαξαν με νέα σχετικά πρόσφατα λεωφορεία του 2003-04, τα οποία βλέπουμε πια όλο και συχνότερα σε άλλα νούμερα παρμπρίζ στο ίδιο ή διαφορετικό ΚΤΕΛ, με αλλαγμένους ή ίδιους αριθμούς κυκλοφορίας.
Το φαινόμενο πιστεύω πως θα συνεχιστεί τα επόμενα χρόνια, καθώς ακόμα κυκλοφορούν στα ΚΤΕΛ αρκετά παλιά λεωφορεία κατασκευής προ 2000 που, είτε το θέλουμε είτε όχι, θα πρέπει να δώσουν τη θέση τους σε νεότερα.
Ξεκινώ λοιπόν.
ΑΡΜ-8190 σε Setra S415HD της Αργολίδας που είδα την Κυριακή στον Κηφισό πριν φύγω για Ξάνθη.
Δεν είχε αρ. παρμπρίζ και πιστεύω πως είναι μεταχειρισμένο, γενιά 2003-04. Θα μπορούσε κάλλιστα να είναι το πρώην 6 Κοζάνης, τι λέτε;