Δημοσιεύσεις: 22
Θέματα: 1
Εγγραφή: 09-09-2023
Καλώς ήρθαν, το καλοτάξιδα παίζεται, μακάρι να πάει καλά. Τα 12μετρα αδέρφια τους δεν έδειξαν να τα πηγαίνουν τόσο ικανοποιητικά σε θέματα αυτονομίας. Ουκ ολίγες οι φορές που κόπηκαν δρομολόγια που ήταν να εκτελεστούν από ηλεκτρικό και προφανώς "φαγώθηκαν" με το ηλεκτρικό να φεύγει το απόγευμα για αμαξοστάσιο και να μην υπάρχει αντικατάσταση του. Τα 9μετρα πιθανώς βαρειά βαρειά να την βγάζουν μέχρι αργά το μεσημέρι.
Επίσης, η μετάβαση από τα 7.8 μέτρα των Neoplan στα 9 μέτρα των Yutong θαρρώ θα είναι αρκετά απότομη καθώς αν δρομολογηθούν σε συγκεκριμένες γραμμές (βλ. 046, 035) πιθανώς να υπάρξουν αρκετά προβλήματα στην κίνηση τους καθώς μέχρι και τα Solaris δυσκολεύονται αρκετά από θέμα μήκους..
Δημοσιεύσεις: 1.548
Θέματα: 4
Εγγραφή: 05-01-2023
03-02-2025, 12:45 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 03-02-2025, 12:45 PM από Leon377.)
Τελικά δεν πήγαν μέσα για φαγητό. Κυκλοφορούν αλλά κάτι κάνουν με τις τηλεματικες τους
Δημοσιεύσεις: 794
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
(03-02-2025, 12:29 PM)Leon377 Έγραψε: Και τα 2 του 060 και τα 4 του 022 και αυτό του 227 πήγαν μέσα για φαγητό. Το 022 έμεινε με δύο σολάρις μόνο. Ξεφτίλα Είναι και το 2182 που δεν φαίνεται στην τηλεματική
Δημοσιεύσεις: 118
Θέματα: 1
Εγγραφή: 27-07-2022
03-02-2025, 01:07 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 03-02-2025, 03:03 PM από Pantelis Tsigas. Edited 2 times in total.)
Έκανα βόλτα με το #2165 στο 022.
Εντελώς αθόρυβα σε σχέση με τον λιγοστό ήχο των Yutong E12, και χωρίς beeper στις πόρτες όταν ανοίγουν και κλείνουν. Πανέμορφα εσωτερικά και εξωτερικά, με χώρο για όρθιους και καθήμενους πολλούς. Στο μπροστά μέρος έχει 2 μονά καθίσματα, σαν αυτά που είχαν κάποτε τα ορθόδοξα "ξύλινα" που λέγαμε. Έχει θύρες USB και Type-C απ' όσο κατάλαβα καλώδιο, που καλύπτονται, και τα κατεβάζεις ώστε να βάλεις μέσα το καλώδιο για να λειτουργεί η φόρτιση τους.
Μόνο μειονέκτημα στον οδηγό, είναι πως η στάση χτυπάει τρεις φορές ο ήχος, σα να έχει κολλήσει κάτι με τον ήχο του stop.
Κατά τ' αλλά όλα τα υπόλοιπα ωραία. Καλοτάξιδα και καλά χιλιόμετρα να έχουν!
Δημοσιεύσεις: 1.302
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(03-02-2025, 12:45 PM)Leon377 Έγραψε: Τελικά δεν πήγαν μέσα για φαγητό. Κυκλοφορούν αλλά κάτι κάνουν με τις τηλεματικες τους
Έξω είναι κανονικά. Εν των μεταξύ, είδα σε ένα όχημα του 230 στην Ιπποκράτους στις 12:15, να έχει ακόμη ένδειξη αυτονομίας 78%.
Δεν πιστεύω ότι η αυτονομία θα προβληματίσει στα 9μετρα. Οι γραμμές στις οποίες θα μπαίνουν, λογικά θα είναι αυτές που ήδη πήραν δρομολόγια σήμερα, δηλαδή κέντρο Αθήνας και κέντρο Πειριαιά. Οι ταχύτητες στις γραμμές αυτές είναι 8-9km/h, oπότε ακόμη και με 16ωρη βάρδια, δεν ξεπερνάνε τα 135-145 km συνολικής δρομολόγησης. Επίσης, με τις μεγάλες κατωφέρειες και τα μποτιλιαρίσματα, γίνεται ανάκτηση ενέργειας και οικονομία μπαταρίας.
Αντιθέτως, όπως άλλωστε φαίνεται και απο τη σημερινή "πρώτη", δεν βλέπω να πηγαίνουν σε γραμμές μακριά από τα αμαξοστάσια (Τοπικά Κηφισιάς, Ηρακλείου, Πλακεντίας) ή σε γραμμές με αρκετό μήκος διαδρομής (πχ 610, 602)
Δημοσιεύσεις: 118
Θέματα: 1
Εγγραφή: 27-07-2022
(03-02-2025, 01:34 PM)Citaro Έγραψε: Έξω είναι κανονικά. Εν των μεταξύ, είδα σε ένα όχημα του 230 στην Ιπποκράτους στις 12:15, να έχει ακόμη ένδειξη αυτονομίας 78%.
Δεν πιστεύω ότι η αυτονομία θα προβληματίσει στα 9μετρα. Οι γραμμές στις οποίες θα μπαίνουν, λογικά θα είναι αυτές που ήδη πήραν δρομολόγια σήμερα, δηλαδή κέντρο Αθήνας και κέντρο Πειριαιά. Οι ταχύτητες στις γραμμές αυτές είναι 8-9km/h, oπότε ακόμη και με 16ωρη βάρδια, δεν ξεπερνάνε τα 135-145 km συνολικής δρομολόγησης. Επίσης, με τις μεγάλες κατωφέρειες και τα μποτιλιαρίσματα, γίνεται ανάκτηση ενέργειας και οικονομία μπαταρίας.
Αντιθέτως, όπως άλλωστε φαίνεται και απο τη σημερινή "πρώτη", δεν βλέπω να πηγαίνουν σε γραμμές μακριά από τα αμαξοστάσια (Τοπικά Κηφισιάς, Ηρακλείου, Πλακεντίας) ή σε γραμμές με αρκετό μήκος διαδρομής (πχ 610, 602) 602/640/642 λίγο αδύνατο για την ώρα καθώς είναι γραμμές του ΑΜ ΛΙΟ, και δεν έχουν καμία σχέση με τα ηλεκτρικά εκείνοι.
Μέχρι να πάνε τα μικρά στην Αττική, θα βγαίνουν σε λίγες και συγκεκριμένες γραμμές για αρχή, και μετά βλέπουμε.
Δημοσιεύσεις: 1.548
Θέματα: 4
Εγγραφή: 05-01-2023
Λογικά 025 026 δεν θα δούμε ποτέ αφού θα βγαίνουν από Αττική και 025/026 θα βγαίνουν κατευθείαν από βοτανικό μέσα
Δημοσιεύσεις: 220
Θέματα: 6
Εγγραφή: 17-06-2023
03-02-2025, 04:10 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 03-02-2025, 04:11 PM από Crabman.)
(03-02-2025, 03:31 PM)Leon377 Έγραψε: Λογικά 025 026 δεν θα δούμε ποτέ αφού θα βγαίνουν από Αττική και 025/026 θα βγαίνουν κατευθείαν από βοτανικό μέσα
Τότε, λογικά θα γίνουν οι απαρταίτητες τροποποιήσεις ώστε να βγαίνουν και σε αυτές τις γραμμές, τόσο για λόγους εικόνας και προβολής όσο και για πολιτικούς λόγους, όπως είχα αναφέρει και παλαιότερα στο παρακάτω ποστ
Σύναψη:Crabman 04-01-2025
Τα νέα μίντι πιστεύω ότι τα ήθελαν κυρίως για να βελτιωθεί η εικόνα στο κέντρο της Αθήνας (κυρίως ευρύτερη περιοχή Μοναστηρακίου) που αυτή η κατάσταση με τα χρέπια τσιμεντόλιθους ανάμεσα στον κόσμο ήταν και είναι μια κωμικοτραγική κατάσταση που δυσφημεί το «..τουριστικό προϊόν» και όχι μόνο, και έβλεπα τους τουρίστες (σε συνδυασμό με την αισχρή κατάσταση δρόμων και πεζοδρομίων) να αναρρωτιούνται σε ποια ήπειρο βρίσκονται. Τώρα το τι όχημα θα παίρνει το 162 λίγο τους κόπτει. Ούτως ή άλλως κάτι τέτοιες γραμμές προβλέπω να παραχωρούνται λιαν συντόμως.
Δημοσιεύσεις: 1.548
Θέματα: 4
Εγγραφή: 05-01-2023
(03-02-2025, 04:10 PM)Crabman Έγραψε: Τότε, λογικά θα γίνουν οι απαρταίτητες τροποποιήσεις ώστε να βγαίνουν και σε αυτές τις γραμμές, τόσο για λόγους εικόνας και προβολής όσο και για πολιτικούς λόγους, όπως είχα αναφέρει και παλαιότερα στο παρακάτω ποστ Μα δεν υπάρχει κανένας λόγος. Τα σολάρις τι έχουν;
Δημοσιεύσεις: 3.510
Θέματα: 10
Εγγραφή: 24-11-2012
Ευτυχώς έστειλαν το 2147 στο 731 κάνοντας μου τη ζωή πολύ εύκολη. Θετική πρώτη εντύπωση όπως είπαν και οι υπόλοιποι. Να γραφτεί ότι έχουν αναβαθμίδα στο πίσω μέρος όπως και τα Temsa της κοινοπραξίας.
|