Δημοσιεύσεις: 158
Θέματα: 3
Εγγραφή: 16-04-2021
22-11-2024, 04:51 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 22-11-2024, 04:54 PM από reshz. Edited 2 times in total.)
Im not sure where to post, but this might be interesting:
https://fotobus.me/photo/3448035
short 8.9m Yutong for Greece
Δημοσιεύσεις: 3.249
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
(22-11-2024, 04:51 PM)reshz Έγραψε: Im not sure where to post, but this might be interesting:
https://fotobus.me/photo/3448035
short 8.9m Yutong for Greece
Nice ones. These come as leasing for 10 years.
Δημοσιεύσεις: 1.211
Θέματα: 96
Εγγραφή: 12-10-2009
23-11-2024, 01:27 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 23-11-2024, 01:28 PM από Giannis. Edited 1 time in total.)
Μιας και τα συγκεκριμένα οχήματα θα χρησιμοποιηθούν στην Αθήνα για μια δεκαετία, σκέφτηκα ότι είναι καλύτερο να αποκτήσουν το δικό τους ξεχωριστό thread. Οπότε η συζήτηση για αυτά τα οχήματα μεταφέρεται εδώ, για να τα έχουμε όλα μαζεμένα.
Τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά είναι στο site της Yutong. -->
https://en.yutong.com/products/E9.shtml
Δημοσιεύσεις: 158
Θέματα: 3
Εγγραφή: 16-04-2021
How many of these buses will be? Its also for OSY?
Δημοσιεύσεις: 3.249
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
A total number of 100 are expected. OSY will receive them via leasing for 10 years.
Αυτό που μένει να φανεί είναι αν θα αποσυρθούν τα Neoplan midi με την έλευση τους που είναι το πιο λογικό.
Δημοσιεύσεις: 158
Θέματα: 3
Εγγραφή: 16-04-2021
Δημοσιεύσεις: 1.044
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
Φαίνεται ότι έφτασαν, άγνωστο πόσα, τα ηλεκτρικά μίντι στο λιμάνι
Δημοσιεύσεις: 239
Θέματα: 4
Εγγραφή: 12-01-2010
Δημοσιεύσεις: 3.249
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Σημειώνεται το "ελάχιστης αυτονομίας".
Δημοσιεύσεις: 1.211
Θέματα: 96
Εγγραφή: 12-10-2009
19-12-2024, 12:53 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 19-12-2024, 10:11 AM από Giannis. Edited 1 time in total.)
(18-12-2024, 03:21 PM)ecoj Έγραψε: Σημειώνεται το "ελάχιστης αυτονομίας".
Στο sustainable bus είχα διαβάσει πρόσφατα τα εξής:
Σύναψη:[...] New Yutong buses also feature silicon carbide (SiC) power modules, a first in mass production. Yutong reports that these modules enhance energy efficiency to 99.5% while reducing system weight by 50% and lowering energy consumption by 5%.
The company has also incorporated robust battery safety measures, including dual-layer fireproofing and nitrogen protection, which Yutong claims can withstand immersion in 2 meters of water for 72 hours or temperatures up to 1,300°C for two hours.
Still on the battery topic, now Yutong buses adopt batteries (sourced from CATL) with latest generation cells enabling a a 38% increase in volume energy density through a integrated structural design, resulting in an over 40% improvement in vehicle space utilization, according to Yutong’s figures. [...]
Το άρθρο στο οποίο αναφέρομαι είναι αυτό:
https://www.sustainable-bus.com/news/yut...y-bus-yea/
Μακάρι να διαθέτουν τέτοιες μπαταρίες και αυτά που θα έρθουν στην Αθήνα, απ' ότι καταλαβαίνω κάτι τέτοιο θα αύξανε την αυτονομία τους.