Αξιολόγηση Θέματος:
  • 7 Ψήφοι - 2.29 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στα 1,20 ευρώ το εισιτήριο στις συγκοινωνίες
#21
Για να πούμε του στραβού το δίκιο, η αύξηση στην τιμή είναι μεν μεγάλη αλλά τα εισιτήρια της Αθήνας παραήταν φθηνά. Για την μηνιαία, πάλι η αύξηση από τα € 35 στα € 45 είναι τσιμπημένη, όμως υπολογίζοντας ότι το 2005 η μηνιαία έκανε € 38 (μετά έπεσε στα € 35), δεν είναι τόσο τρομερή αύξηση € 7 σε 5 χρόνια, μιλάμε για λιγότερο από € 1 τον χρόνο.

Το θέμα είναι ότι όσο και να ακριβύνει το εισιτήριο, δεν θα επιτευχθεί τίποτε αν δεν παταχθεί η λαθρεπιβίβαση. Αυτή είναι η ανοιχτή πληγή, όχι το φθηνό εισιτήριο.

Ωραία, κάντε το εισιτήριο € 1.20 κ.τ.λ. αλλά κάνε και τα παρακάτω:
1) Στο Μετρό (και τον ΗΣΑΠ) βάλε μπαριέρες που να ανοίγουν μόνο όταν ο επιβάτης βάζει μέσα το εισιτήριό του.
2) Στα λεωφορεία, τρόλλεϊ και τραμ αύξηση των ελέγχων. Ο ελεγκτής δεν είναι τσιράκι κανενός όπως τον αντιμετωπίζουν ορισμένοι.
3) Αλλαγή στον τρόπο ελέγχου του εισιτηρίου, και στις επιπτώσεις. Π.χ.:
- Όχι απαραίτητα έλεγχο σε όλους. Υπάρχουν συγκεκριμένες κατηγορίες που είναι πιο επιρρεπείς (π.χ. νεολαία, ηλικιωμένοι, αλλοδαποί). Ας μπαίνουν ελεγκτές ως επιβάτες, να κάθονται κάπου και μόλις πετύχουν κουβέντες του τύπου "έχει κανένας κύριος κάποιο εισιτήριο;" ή "έχεις κανένα εισιτήριο ρε μ@/\@|<@ μην μπει κανας ελεγκτής και την κάτσουμε;", τότε επίδειξη υπηρεσιακής ταυτότητας και πρόστιμο.
- Για τους συνταξιούχους άνω των 60 ετών ή με αναπηρική σύνταξη οι μετακινήσεις να είναι δωρεάν, με την έκδοση ενός ειδικού πάσου έναντι ενός εφάπαξ συμβολικού αντιτίμου. Εάν όμως πρόκειται για αναπηρική σύνταξη να απαιτείται επιπλέον ιατρική γνωμάτευση.
- Για τους μαθητές/φοιτητές το πρόστιμο να μην είναι μειωμένο, αλλά το κανονικό, και να ενημερώνεται η σχολή τους η οποία επίσης να επιβάλλει κυρώσεις. Σε περίπτωση υποτροπής (εάν μέσα σε 1 μήνα από την έκδοση προστίμου κάποιος που δικαιούται μειωμένο εισιτήριο ξαναπιαστεί "τζαμπατζής"), να υποχρεούται πλέον στην καταβολή κανονικού κομίστρου.
- Στα λεωφορεία υποχρεωτικά είσοδος από την μπροστινή πόρτα. Με εξαίρεση τους χρήστες αναπηρικών αμαξιδίων, στους οποίους επίσης να επιτραπεί να ταξιδεύουν δωρεάν, όποιος άλλος πάει να μπει από την 2η/3η/4η πόρτα, τεκμαίρεται ότι δεν έχει εισιτήριο κι ας έχει στην πραγματικότητα.
- Ξανά για τους φοιτητές, από το 2ο έτος να υποχρεούνται, προκειμένου να εκδόσουν το πάσο τους για να έχουν μειωμένο εισιτήριο, να προσκομίζουν την βαθμολογία τους και να έχουν επιτύχει απαραίτητα προβιβάσιμο βαθμό σε όλα ανεξαιρέτως τα μαθήματα του έτους τους, ώστε να μην δικαιούνται οι αιώνιοι φοιτητές μισά εισιτήρια.
- Να διευκολυνθεί η διαθεσιμότητα των εισιτηρίων. Με εξαίρεση τα μονά εισιτήρια (για μία ή πολλαπλές διαδρομές) τα περιοδικά (από ημερήσιο και πάνω) να πωλούνται και σε περίπτερα, καταστήματα ψιλικών κ.τ.λ. ειδικά σε περιοχές όπου δεν υπάρχουν κοντά σταθμοί ή σταθμαρχεία.
- Να διευρυνθεί/τροποποιηθεί η ισχύς τους. Επιτέλους να μπει το τμήμα του ΟΣΕ νότια του Αγ. Στεφάνου στην αστική ζώνη. Τα μηνιαία εισιτήρια να ισχύουν και αυτά για 30 μέρες από την ακύρωσή τους και όχι από 1η ως 28η/30η/31η του μήνα, ώστε να μην υπάρχουν ουρές στα εκδοτήρια τις μέρες που εκδίδονται.

Επίσης, σκεφθείτε τι θα γινόταν αν οι οδηγοί λεωφορείων/τρόλλεϊ φωτοράφιζαν (κινητά έχουν όλοι) οποιοδήποτε άλλο όχημα τους παρεμποδίζει με οποιοδήποτε τρόπο (στάθμευση σε στάση, ταξί που σταματά κάθε τρεις και λίγο μπροστά σε λεωφορείο "ψαρεύοντας", παραβίαση λεωφορειολωρίδων κ.ά.) και να στέλλουν αναφορά στην τροχαία. Επίσης, ο ΟΑΣΑ να έχει λογαριασμό όπου θα μπαίνουν όλες οι εισπράξεις από πρόστιμα που αφορούν παραβάσεις κατά ΜΜΜ. Οι οδηγοί μπορούν να γίνουν "μάτια" για την πάταξη τέτοιων παραβάσεων. Και είναι τόσες πολλές που έστω και το 75% τους να καταγράφονται και να τιμωρούνται, τότε να δείτε για πότε κάνει φτερά το έλλειμμα... για να μην πούμε ότι ένα λεωφορείο μόνο του σε μια βάρδια θα εξαλείψει το έλλειμμα...

Και τέλος, ας καθιερώσουν πλέον και τα έξυπνα εισιτήρια (σαν πιστωτικές κάρτες). Ναι μεν είναι μια επένδυση με κάποιο κόστος, όμως έχει πολλά οφέλη. Π.χ. αν ενός του έχει εκδοθεί πρόστιμο, καταγράφεται στο έξυπνο εισιτήριο, οπότε αν δεν "φορτίσει" το εισιτήριο με την αξία του προστίμου, οι πόρτες στους σταθμούς δεν θα ανοίγουν. Χώρια ότι αυτά μπορούν να "φορτιστούν" ακόμα και από το σπίτι με πιστωτική κάρτα μέσω internet. Αυτό θα μειώσει τις ανάγκες σε προσωπικό εκδοτηρίων, που μπορούν με την σειρά τους να ενισχύσουν το σώμα των ελεγκτών.

Είναι πολύ απλά τα πράγματα...
Απάντηση
#22
- Δεν θα σταθώ στην τιμή, δεδομένου του ότι είναι το πιο φτηνό στην Ευρώπη!

- Συμφωνώ απόλυτα με τις μπαριέρες στο Μετρό/ΗΣΑΠ, ΚΑΙ στον Προαστιακό (τώρα βέβαια, τρέχα γύρευε με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ)

- Είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ η ενθάρρυνση προς τους οδηγούς να φωτογραφίζουν τα @@αμάξια (όποιος έχει αμφιβολίες ας κάνει μια βόλτα το μεσημέρι μέχρι το Φάρο Ψυχικού)

- Ένα σύστημα "έξυπνου εισιτηρίου" είχε ακουστεί για το ΤΡΑΜ (ποτέ μου δεν έμαθα αν λειτούργησε). Ο επιβάτης έστελνε ένα SMS σε πενταψήφιο αριθμό, και ερχόταν μήνυμα με μοναδικό κωδικό, και αυτό ήταν το εισιτήριο.

- Συμφωνώ επίσης με την απελευθέρωση στις "συγκεκριμένες ημερομηνίες" για τις μηνιαίες Κ.Α.Δ. Γιατί δηλαδή εγώ να αναγκάζομαι να πληρώνω σε εισιτήρια (και αντίστοιχα να ταλαιπωρούμαι μέχρι να βρω), μονο και μόνο επειδή στις 10 του μηνός δεν πρόλαβα να ανανεώσω την κάρτα;;;

- ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!! Η πάταξη της εισιτηριοδιαφυγής μπορεί να εφαρμοστεί ΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΝ βελτιωθεί σημαντικά η διαθεσιμότητα εισιτηρίων, ήτοι να έχουν (έστω και υποχρεωτικά) εισιτήρια όσα ψιλικατζίδικα - περίπτερα βρίσκονται σε περιοχή που εξυπηρετεί ο ΟΑΣΑ. Στην ανάγκη, ΝΑΙ, ας μπουν στα οχήματα αυτόματοι πωλητές. (στην γραμμή 15 του ΟΑΣΘ π.χ.υπάρχουν στην αριστερή πλευρά, μεταξύ 1ης και 2ης πόρτας).

- Τα φοιτητικά εισιτήρια τέλος, είναι νομίζω καθαρά θέμα του Υπ. Παιδείας.

- Τέλος, η είσοδος από την 1η πόρτα έχει δύο "κωλύματα". Το ένα είναι ο συνωστισμός που θα προκαλείται εκεί και η καθυστέρηση στα δρομολόγια. Μπορεί να μην φαίνεται σοβαρό, αλλά φανταστείτε 100 άτομα να μπουκάρουν στο Ε22 ή στο 230 από μπροστά! Το άλλο είναι μια νοοτροπία που έχουν αποκτήσει οι οδηγοί να μην βάζουν/βγάζουν κόσμο από την 1η πόρτα, για να "απολαμβάνουν την μοναξιά του πιλοτηρίου" Tongue
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Απάντηση
#23
Για τα φοιτητικά εισιτήρια θα έχει πρακτικές επιπλοκές η ισχύς τους μόνο για ορισμένες διαδρομές ή ημερομηνίες. Γι' αυτό και ή θα πρέπει να καταργηθούν εντελώς και οι φοιτητές να υποχρεούνται στην πλήρη καταβολή κομίστρου, ή να είναι δωρεάν η μετακίνηση μόνο στις χαρακτηριζόμενες ως "σχολικές" γραμμές (242, 250, Ε90, Ε15, 032 κ.τ.λ.) ή να υπάρχουν άλλου είδους κυρώσεις για τους τζαμπατζήδες φοιτητές, όπως περιγράφω παραπάνω.

Άλλωστε, το να ταξιδεύει κανείς χωρίς εισιτήριο συνιστά αδίκημα. Θα μου πείτε ότι όπου λαλούν πολλοί κοκόροι αργεί να ξημερώσει, αλλά σκεφτείτε πόσο θα περιοριζόταν το πρόβλημα εάν ο ΟΑΣΑ ή/και οι θυγατρικές/εποπτευόμενες (ΤραινΟΣΕ, ΚΤΕΛ) από αυτόν εταιρείες ενημέρωναν το εκπαιδευτικό ίδρυμα που φοιτά ο τζαμπατζής και αυτό υποχρεούτο να επιβάλει π.χ. μείωση του βαθμού όλων των μαθημάτων κατά 20% στο τρέχον εξάμηνο την δεύτερη φορά που κάποιος πιάνεται "τζαμπατζής" (εντάξει, να συγχωρείται η πρώτη, ανθρώποι είμαστε) και αποβολή από την σχολή σε περίπτωση υποτροπής; Ή προκειμένου για μαθητή να έχει τριήμερη αποβολή και διαγωγή "κοσμία" ή και "ανάρμοστη"; Θα το σκέφτονταν σοβαρά τότε να κάνουν τον "τζαμπατζή".

Όπως επίσης αν αυξάνονταν οι ελεγκτές, θα μπορούσαν να επιβληθούν πρόστιμα και για άλλες ενέργειες που δεν είναι καραμπινάτα έκνομες αλλά πάλι εμποδίζουν την σωστή λειτουργία των ΜΜΜ, όπως π.χ. οι επιβάτες που πάνε να "μπουκάρουν" στο λεωφορείο/τρένο/τραμ ενόσω αποβιβάζονται οι άλλοι, ή που στέκουν αριστερά στις κυλιόμενες κ.τ.λ.; Αν ο καθένας που στέκεται αριστερά στην κυλιόμενη και εμποδίζει τους άλλους να ανέβουν ή να κατέβουν ανάλογα αντιμετώπιζε πρόστιμο π.χ. € 25, τότε δύο τινά μπορούσαν να συμβούν: ή θα είχαμε πιο εύρυθμη λειτουργία των μέσων σταθερής τροχιάς και άρα ελκυστικότερο προϊόν για τον επιβάτη, ή θα εξανεμιζόταν το έλλειμμα...
Απάντηση
#24
Σιγά μην πληρώνουμε και πρόστιμο όταν φυσάμε τη μύτη μας...
Και στις κυλιόμενες σκάλες συγνώμη, αλλά ποτέ μου δεν το κατάλαβα: Αφού από τα μεγάφωνα μας καλούν να "στεκόμαστε δεξιά", τι δουλειά έχει κάποιος να περπατάει αριστερά; Και το αριστερό τμήμα της κάθε σκάλας δηλαδή τι ρόλο εξυπηρετεί; Για να κατεβαίνουν τίποτα πρίγκηπες; Επειδή λοιπόν εγώ αυτό δεν το καταλαβαίνω και το αριστερό μέρος το έχω κι αυτό πληρωμένο από φόρους και εισιτήρια, με το συμπάθειο αλλά λέω να το χρησιμοποιώ κατά βούληση.
Οι μπάρες που σας αρέσουν, επειδή πάντα μιλάμε για την Ελλάδα, είναι η μεγαλύτερη βλακεία που έχω δει ποτέ, μια και τις πρόλαβα κάτι φεγγάρια που τις είχαν βάλει παλιά στον ηλεκτρικό. Αλλοτε δε λειτουργούσαν, άλλοτε έπρεπε να σπριντάρεις μόλις βάλεις το εισιτήριο για να προλάβεις να περάσεις, κάτι γιαγιάδες δεν καταλάβαιναν τι είναι ετούτα, και γενικά σκηνές απερίγραπτου κάλλους. Μέχρι που κατάλαβαν το λάθος τους, τις έβγαλαν και τελείωσε η υπόθεση.
Απάντηση
#25
Η άποψη μου ειναι οτι τα νέα εισιτήρια ειναι ΛΗΣΤΡΙΚΑ διότι για παράδειγμα η διαδρομή Καλλιθέα-Ταύρος χρεώνεται με 1,20 ενω επρεπε να κοστίζει 0,50 το πολυ. Τα εισιτήρια μετεπιβίβασης έπρεπε να κοστίζουν 1,50 και να διαρκούν 2 ώρες. Ετσι προωθείς τα ΜΜΜ και διώχνεις το αυτοκίνητο. Αυτα τα δυο πράγματα με συστηματικούς ελέγχους. Τελος, οπως ανέφερε κάποιος φίλος παραπάνω, η λύση ειναι η κάρτα-εισιτήριο και η χρέωση με το "χιλιόμετρο", ας πουμε.

Η πολιτική της κυβέρνησης είναι εμφανής: "Ολοι με ενα αυτοκίνητο" (θα ενεργοποιήσει την απόσυρση, λένε) και "λεφτά υπάρχουν" (απο τους επιβατες και τους εργαζόμενους).

(10-01-2011, 05:46 PM)amoran Έγραψε: Και το αριστερό τμήμα της κάθε σκάλας δηλαδή τι ρόλο εξυπηρετεί; Για να κατεβαίνουν τίποτα πρίγκηπες; Επειδή λοιπόν εγώ αυτό δεν το καταλαβαίνω και το αριστερό μέρος το έχω κι αυτό πληρωμένο από φόρους και εισιτήρια, με το συμπάθειο αλλά λέω να το χρησιμοποιώ κατά βούληση.

Ειναι θέμα πολιτισμού και εξυπηρέτησης των συνανθρώπων μας που βιάζονται για τους δικους τους λόγους και εμεις τους εμποδίζουμε γιατι βγήκαμε για βόλτα. Στην περίπτωση που η κυλιόμενη σκάλα ειναι σχετικά άδεια κι εσυ βιάζεσαι, μπορεις να ανεβεις/κατέβεις πιο γρήγορα προς τον προορισμό σου, αποφεύγοντας τα ζιγκ-ζαγκ και τα "συγνώμη". Στις περιπτώσεις Συντάγματος, Μοναστηρακίου κτλ δεν τίθεται θέμα αριστερα/δεξιά γιατι ο κόσμος είναι ποτάμι.

(10-01-2011, 05:46 PM)amoran Έγραψε: Οι μπάρες που σας αρέσουν, επειδή πάντα μιλάμε για την Ελλάδα, είναι η μεγαλύτερη βλακεία που έχω δει ποτέ ....
Οι περιστρεφόμενες μπάρες δεν αποκαρδιώνουν τον τζαμπατζή γιατι μπορεί να ακυρώσει ενα ήδη χτυπημένο εισιτήριο για να ξεκλειδώσει την "πόρτα".

Απάντηση
#26
(10-01-2011, 10:44 AM)panos81 Έγραψε: Για τα φοιτητικά εισιτήρια θα έχει πρακτικές επιπλοκές η ισχύς τους μόνο για ορισμένες διαδρομές ή ημερομηνίες. Γι' αυτό και ή θα πρέπει να καταργηθούν εντελώς και οι φοιτητές να υποχρεούνται στην πλήρη καταβολή κομίστρου, ή να είναι δωρεάν η μετακίνηση μόνο στις χαρακτηριζόμενες ως "σχολικές" γραμμές (242, 250, Ε90, Ε15, 032 κ.τ.λ.) ή να υπάρχουν άλλου είδους κυρώσεις για τους τζαμπατζήδες φοιτητές, όπως περιγράφω παραπάνω.

Οταν εισαι φοιτητης (παρακολουθωντας καθημερινα τις διαλεξεις εννοειται), δεν εχεις τον χρονο να δουλεψεις, αρα no money για ολοκληρο εισιτηριο. Και επειτα, εαν το μειωμενο κομιστρο ισχυσει μονο για τις ''σχολικες'' γραμμες, τοτε με τις σχολες του κεντρου τι γινεται??? Το συστημα του μειωμενου εισιτηριου ειναι μια χαρα ως εχει. Εκει που συμφωνω μονο μαζι σου ειναι το μειωμενο εισιτηριο να δινεται μονο στους πραγματικους φοιτητες και οχι στους ''αιωνιους''. Εκει ναι. Δεν θα πληρωσουν ολοι οι φοιτητες το τζαμπατζηλικι ομως... Μη λεμε και ο,τι να 'ναι...

Οσον αφορα τις μπαρες στα μεσα σταθερης τροχιας, ενα εχω μονο να πω. Σε αλλες χωρες που εφαρμοζεται, οι περιφημες μπαρες δεν σταματουν τους τζαμπατζηδες μιας και αυτοι περνουν... απο κατω ή απο πανω τους χωρις να πληρωσουν! Απλο!

Smile
Απάντηση
#27
(10-01-2011, 10:44 AM)panos81 Έγραψε: Για τα φοιτητικά εισιτήρια θα έχει πρακτικές επιπλοκές η ισχύς τους μόνο για ορισμένες διαδρομές ή ημερομηνίες. Γι' αυτό και ή θα πρέπει να καταργηθούν εντελώς και οι φοιτητές να υποχρεούνται στην πλήρη καταβολή κομίστρου, ή να είναι δωρεάν η μετακίνηση μόνο στις χαρακτηριζόμενες ως "σχολικές" γραμμές (242, 250, Ε90, Ε15, 032 κ.τ.λ.) ή να υπάρχουν άλλου είδους κυρώσεις για τους τζαμπατζήδες φοιτητές, όπως περιγράφω παραπάνω.

Άλλωστε, το να ταξιδεύει κανείς χωρίς εισιτήριο συνιστά αδίκημα. Θα μου πείτε ότι όπου λαλούν πολλοί κοκόροι αργεί να ξημερώσει, αλλά σκεφτείτε πόσο θα περιοριζόταν το πρόβλημα εάν ο ΟΑΣΑ ή/και οι θυγατρικές/εποπτευόμενες (ΤραινΟΣΕ, ΚΤΕΛ) από αυτόν εταιρείες ενημέρωναν το εκπαιδευτικό ίδρυμα που φοιτά ο τζαμπατζής και αυτό υποχρεούτο να επιβάλει π.χ. μείωση του βαθμού όλων των μαθημάτων κατά 20% στο τρέχον εξάμηνο την δεύτερη φορά που κάποιος πιάνεται "τζαμπατζής" (εντάξει, να συγχωρείται η πρώτη, ανθρώποι είμαστε) και αποβολή από την σχολή σε περίπτωση υποτροπής; Ή προκειμένου για μαθητή να έχει τριήμερη αποβολή και διαγωγή "κοσμία" ή και "ανάρμοστη"; Θα το σκέφτονταν σοβαρά τότε να κάνουν τον "τζαμπατζή".

Σιγά ρε Χίτλερ, δηλαδή να χάσω εγώ το 9 που κέρδισα με το σπαθί μου και τις γνώσεις μου και να γίνει 7 επειδή δεν είχα 2 φορές εισητήριο... Τι φασιστικά είναι αυτά που γράφεις? Και ποιος σου είπε οτι οι φοιτητές σχολών με 7 κ 8 μαθήματα ανα εξάμηνο θα πασαλείβουν τα μαθήματα για να τα περάσουν όλα με 5αρια και να μπορούν να βγάλουν πάσο... ΠΡΟΤΙΜΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΜΠΩ ΠΟΤΕ ΜΟΥ ΣΕ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ!!!!
Απάντηση
#28
Οι μόνοι "Χίτλερ" και "φασίστες" στον χώρο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης είναι οι αρμόδιοι που επιτρέπουν να υπάρχουν αιώνιοι φοιτητές, και οι πολιτικοποιημένες φοιτητικές παρατάξεις που κάνουν κουμάντο, σε βάρος όχι μόνο των φοιτητών αλλά κυρίως των φορολογούμενων πολιτών.

Άλλωστε όταν τα ήπια μέτρα δεν φέρνουν αποτέλεσμα, τότε πρέπει να εφαρμοστούν σκληρότερα. Ο Έλληνας στην Ελλάδα δυστυχώς, και λυπάμαι που το λέω, έχει δείξει ότι μόνο με βούρδουλα μπορεί να λειτουργήσει σωστά. Μόνο ξέροντας ότι θα έχει συνέπειες θα δουλέψει, αλλιώς θα επικρατεί ο γνωστός ωχαδερφισμός που τα έφτασε όλα στο χάλι που είναι σήμερα.
Το να ανεχόμαστε την οχλοκρατία, από όπου κι αν προέρχεται, δεν είναι λύση. Δεν μπορεί όμως ο καθένας να απαιτεί από τους άλλους να χώσουν το κεφάλι τους στα εξερχόμενα εκ του όπισθεν κάτω άκρου του πεπτικού συστήματος για να πάει μπροστά η χώρα, αλλά ο ίδιος όχι απλά να μην στερείται προνόμια αλλά να ζητάει κι άλλα από πάνω.
Απάντηση
#29
Μία λεπτομέρεια: οι αιώνιοι φοιτητές δεν δικαιούνται μειωμένο εισιτήριο καθώς δεν έχουν πάσο. Μετά από τα ν χρόνια κανονικής φοίτησης, πάσο μπορούν να έχουν για ν/2 χρόνια επιπλέον.

Πχ αν κάποιος φοιτεί σε μία σχολή με διάρκεια κανονικής φοίτησης 4 χρόνια, μπορεί να έχει πάσο μέχρι και για 6 χρόνια, μετά δεν μπορεί να ανανεώσει το πάσο του.
Απάντηση
#30
(13-01-2011, 11:56 AM)Giannis Έγραψε: Μία λεπτομέρεια: οι αιώνιοι φοιτητές δεν δικαιούνται μειωμένο εισιτήριο καθώς δεν έχουν πάσο. Μετά από τα ν χρόνια κανονικής φοίτησης, πάσο μπορούν να έχουν για ν/2 χρόνια επιπλέον.

Πχ αν κάποιος φοιτεί σε μία σχολή με διάρκεια κανονικής φοίτησης 4 χρόνια, μπορεί να έχει πάσο μέχρι και για 6 χρόνια, μετά δεν μπορεί να ανανεώσει το πάσο του.

Αν είναι έτσι εντάξει.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ανατροπή στις συγκοινωνίες: Ερχεται το ηλεκτρονικό εισιτήριο - Η μηνιαία κάρτα γίνεται... πιστωτική TMantzas 0 2.688 26-12-2014, 06:41 PM
Τελευταία Δημοσίευση: TMantzas

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)