Αξιολόγηση Θέματος:
  • 21 Ψήφοι - 3.24 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Μετακινήσεις λεωφορείων ανα Α/Σ - Πλήρης καταγραφή
Όχι δεν γίνεται έτσι. Το 416 έχει 2 οχήματα το ένα κάνει το 19:25 και σχολάει και το άλλο κάνει το 20:10 και σχολάει. Το 418 επίσης έχει 2 οχήματα το ένα κάνει μέχρι 23:15 το βράδυ κανονικά και το άλλο κάνει στις 19:45 και έπειτα στις 20:35 ξεκινάει να κάνει όλα τα δρομολόγια του 416 που έχει μείνει χωρίς όχημα. Ο λόγος που τα τελευταία δρομολόγια γίνονται ως την μέση είναι γιατί εκείνες τις ώρες ο περισσότερος κόσμος πηγαίνει από κέντρο προς αυτές τις περιοχές και όχι από εκεί προς κέντρο
Απάντηση
(17-11-2024, 07:19 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Το πρόβλημα περισσότερο με τα μίντι είναι ότι με τα λεωφορεία φυσικού αερίου Λιόσια και Ανθούσα θα έχουν γεμίσει και οριακά θα χωρέσουν αυτά, ενώ Βοτανικός και Μπραχάμι θα έχουν πολύ χώρο για οχήματα
Όπως και να το κάνουμε εκεί γυρνάμε στην ανάγκη να μπουν φορτιστές στον βοτανικό 
Το συζητάνε αλλά δίχως άκρη σύμφωνα με φίλο οδηγό
Απάντηση
(17-11-2024, 05:22 PM)Leon377 Έγραψε: Τα λεωφορεία που αποσύρθηκαν με τα yutong δεν είναι σε καμία περίπτωση 50. Έχουμε 16 Ν2 Ανθούσας, 15 Ν2 Μπραχαμίου,  περίπου 15 Γκαζιέρες Λιοσίων, σίγουρα 20 Γκαζιέρες Ανθούσας. Εχω τα νουμερα δεν τα κατεβάζω από το μυαλό μου. Μετά οτι βγαίναν 3 από τα 10 διπορτα βοτανικού για ένα μήνα (που ακόμα δεν είχαμε πολλούς φορτιστές) και άλλες δύο φορές το φθινόπωρο δεν είναι τίποτα οπότε βάλε και τα 10 διπορτα, προσμετραμε και την σταθερή μείωση τρίπορτων Ν2 βοτανικού που από 15 την ημέρα ζήτημα να βγαίνουν 5 οπότε οπότε τα βγάζω τουλάχιστον 80 τα αποσυρμενα

Οι μιντοποιησεις γραμμών που μπορούν να γίνουν δεν είναι και λίγες. Όπως είπες και συ και γω μπορούν να στείλουν ακόμα και στο Μπραχάμι σολάρις. Είναι γύρω στα 20 12μετρα σίγουρα αν βάλεις όλες τις γραμμές που μπορούν να πάρουν μίντι από βοτανικό και Μπραχάμι. Κακό μεν αλλά θα έχουμε +50 μίντι να κάθονται 

Αποκλειστικά ηλεκτρικό αμαξοστασίο δεν μπορεί να γίνει πουθενά έτσι και αλλιώς γτ δεν βγαίνουν τα νούμερα. Το Μπραχάμι δεν χωράει φορτιστές για τόσα ηλεκτρικά και ξέρω ότι δεν πρόκειται να πάρει πάνω από 40-50

Για τα αγκόρα δε ξέρω δεν τα έχω μετρήσει ποτέ ακριβώς αλλά με το μάτι τα βγάζω πιο κοντά στα 200 από 150. Θα τα μετρήσω τον Δεκέμβριο

Η διαφορά στα 12μετρα σώζεται μόνο αν γίνει επαναστατική ανακατανομή στα οχήματα και στις γραμμές. Τα 50 αν τα πάρει φυσικού αερίου Λιοσίων θα κάνουν την διαφορά γτ όπως είπες θα μπορεί να πάρει γραμμές Α13 Α15. Το ίδιο με τα 150 της Ανθούσας που θα διώξουν από τα ανατολικά τον βοτανικό

Για τα σολάρις συμφωνώ ότι ίσως αποσύρουν το εγχείρημα αλλά ελπίζω να μην το κάνουν

Υπάρχει μία διαφορά εδώ. Τα Ν2 της Ανθούσας αποσύρθηκαν σε μία νύχτα και ήταν όλα λειτουργικά όταν έγινε αυτό. Οι παλιές γκαζιέρες των Λιοσίων το ίδιο αλλά δύο μήνες αργότερα. Αντίθετα τα Ν2 του Μπραχαμίου είναι οχήματα που σταδιακά τέθηκαν εκτός και απλά δεν επισκευάστηκαν πειδή υπήρχε διαθεσιμότητα να πάνε λεωφορεία από τον Ρέντη. 
Η ΟΣΥ δεν μπορεί δηλαδή να αγοράσει 100 καινούρια λεωφορεία και να αποσύρει 100 λειτουργικά την ίδια στιγμή γαιτί μετά θα μείνει από λεωφορεία. 

Επίσης αν θες να μετρήσεις τα Ν2 πρέπει να το κάνεις γύρω στις 7:30 με 8:00 το πρωί καθημερινής και ξανά λίγο αργότερα. Πχ ένα Ν2 βγαίνει στο 730 το πρωί και σχολάει γύρω στις 8. Μένει για ελάχιστο χρόνο έξω αλλά το πρωί πρέπει να το έχεις διαθέσιμο να το στείλεις.
Απάντηση
(17-11-2024, 08:10 PM)ecoj Έγραψε: Υπάρχει μία διαφορά εδώ. Τα Ν2 της Ανθούσας αποσύρθηκαν σε μία νύχτα και ήταν όλα λειτουργικά όταν έγινε αυτό. Οι παλιές γκαζιέρες των Λιοσίων το ίδιο αλλά δύο μήνες αργότερα. Αντίθετα τα Ν2 του Μπραχαμίου είναι οχήματα που σταδιακά τέθηκαν εκτός και απλά δεν επισκευάστηκαν πειδή υπήρχε διαθεσιμότητα να πάνε λεωφορεία από τον Ρέντη. 
Η ΟΣΥ δεν μπορεί δηλαδή να αγοράσει 100 καινούρια λεωφορεία και να αποσύρει 100 λειτουργικά την ίδια στιγμή γαιτί μετά θα μείνει από λεωφορεία. 

Επίσης αν θες να μετρήσεις τα Ν2 πρέπει να το κάνεις γύρω στις 7:30 με 8:00 το πρωί καθημερινής και ξανά λίγο αργότερα. Πχ ένα Ν2 βγαίνει στο 730 το πρωί και σχολάει γύρω στις 8. Μένει για ελάχιστο χρόνο έξω αλλά το πρωί πρέπει να το έχεις διαθέσιμο να το στείλεις.
Λες για αυτό που κάνει δρομολόγια 05:15 από ΑΦ μέχρι 07:40 από ΑΦ και βγαίνει ξανά στις 17:00 από Τέρμα. Όντως στις 8 είναι η καλύτερη ώρα να μετρήσεις τα οχήματα έξω καθώς εκείνη την ώρα βγαίνουν αρκετές 4ωρες κατσαρές όπως στο 057, στο 171 και σε πολλά ακόμα.

Οντοπικ, εγώ πιστεύω ότι η δρομολόγηση θα βγει καθώς οι διαθεσιμότητες των leasing ποτέ δεν άγγιζαν πάνω από το 50-60%, ενώ στα νέα οχήματα προφανώς θα είναι καλύτερα αρχικά
Απάντηση
(17-11-2024, 08:10 PM)ecoj Έγραψε: Υπάρχει μία διαφορά εδώ. Τα Ν2 της Ανθούσας αποσύρθηκαν σε μία νύχτα και ήταν όλα λειτουργικά όταν έγινε αυτό. Οι παλιές γκαζιέρες των Λιοσίων το ίδιο αλλά δύο μήνες αργότερα. Αντίθετα τα Ν2 του Μπραχαμίου είναι οχήματα που σταδιακά τέθηκαν εκτός και απλά δεν επισκευάστηκαν πειδή υπήρχε διαθεσιμότητα να πάνε λεωφορεία από τον Ρέντη. 
Η ΟΣΥ δεν μπορεί δηλαδή να αγοράσει 100 καινούρια λεωφορεία και να αποσύρει 100 λειτουργικά την ίδια στιγμή γαιτί μετά θα μείνει από λεωφορεία. 

Επίσης αν θες να μετρήσεις τα Ν2 πρέπει να το κάνεις γύρω στις 7:30 με 8:00 το πρωί καθημερινής και ξανά λίγο αργότερα. Πχ ένα Ν2 βγαίνει στο 730 το πρωί και σχολάει γύρω στις 8. Μένει για ελάχιστο χρόνο έξω αλλά το πρωί πρέπει να το έχεις διαθέσιμο να το στείλεις.
Πάσο για το δεύτερο. Και πάλι πόσα είναι αυτά τα Ν2 γενικά; Άλλα πέντε;


Για το πρώτο η διαθεσιμότητα να πάνε λεωφορεία από τον Ρέντη υπήρχε επειδή η κυρία μάζα ηλεκτρικών πήγαν στον Ρέντη. Αλλιώς πως θα είχε διαθεσιμότητα ο Ρέντης; Έμμεση απόσυρση αλλά απόσυρση
Και δεν ήταν και τόσο σταδιακά έφυγε μια 7δα τελευταία εβδομάδα Μαίου και άλλη μία μέσα σε ένα διήμερο τέλος Ιουνίου (659 672 674 682 693 713 λειτουργικά μέχρι τελευταία μέρα). Νομίζω μόνο τα του Απριλίου ήταν αυτά που δεν επισκευάστηκαν (663 685 741.). Από Ιούλιο μέχρι αυτή την εβδομάδα μόνο το 664 έφυγε τον 15αυγουστο


Το ότι η οσυ δεν μπορεί να αγοράσει και ν αποσύρει την ίδια μέρα είναι σίγουρο. Ας μείνουν κάποια λιζινγκ μέχρι το τέλος του 2025 για να υπάρχει ένα εξάμηνο προσαρμογής
Απάντηση
(17-11-2024, 08:10 PM)ecoj Έγραψε: Υπάρχει μία διαφορά εδώ. Τα Ν2 της Ανθούσας αποσύρθηκαν σε μία νύχτα και ήταν όλα λειτουργικά όταν έγινε αυτό. Οι παλιές γκαζιέρες των Λιοσίων το ίδιο αλλά δύο μήνες αργότερα. Αντίθετα τα Ν2 του Μπραχαμίου είναι οχήματα που σταδιακά τέθηκαν εκτός και απλά δεν επισκευάστηκαν πειδή υπήρχε διαθεσιμότητα να πάνε λεωφορεία από τον Ρέντη. 
Η ΟΣΥ δεν μπορεί δηλαδή να αγοράσει 100 καινούρια λεωφορεία και να αποσύρει 100 λειτουργικά την ίδια στιγμή γαιτί μετά θα μείνει από λεωφορεία. 

Επίσης αν θες να μετρήσεις τα Ν2 πρέπει να το κάνεις γύρω στις 7:30 με 8:00 το πρωί καθημερινής και ξανά λίγο αργότερα. Πχ ένα Ν2 βγαίνει στο 730 το πρωί και σχολάει γύρω στις 8. Μένει για ελάχιστο χρόνο έξω αλλά το πρωί πρέπει να το έχεις διαθέσιμο να το στείλεις.
Όσες φορές έχω ξυπνήσει το πρωί βλέποντας από την εφαρμογή της τηλεματικής και ειδικά τις Δευτέρες βγαίνουν όλα τα Ν2 του βοτανικού έχω μετρήσει κάπου στα 16-17 πρέπει να είναι (με εξαίρεση τα 2πορτα) που έχον να βγουν κάνα μήνα και άλλα τόσα που βγάζει το Μπραχάμι αγγίζει άνετα τα 35-40 Ν2 που είναι ενεργά.Για τις γκαζιέρες τις Ανθούσας έχω μετρήσει κάπου στα 15 λεωφορεία.Όσον αφορά τις Αθηνές (σόμπες) βγαίνουν 7-8 τις καθημερινές και από 3-4τα ΣΚ.Εξαφανισμένα είναι τα επακόλουθα #136,#140#141,#150,#221#227,#233 που έχουν να βγούν από καλοκαίρι τότε που έκαναν δρομολόγια στα:703,843,Α1 θυμίζοντας άλλες εποχές
Απάντηση
(17-11-2024, 08:32 PM)SniperB12 Έγραψε: Όσες φορές έχω ξυπνήσει το πρωί βλέποντας από την εφαρμογή της τηλεματικής και ειδικά τις Δευτέρες βγαίνουν όλα τα Ν2 του βοτανικού έχω μετρήσει κάπου στα 16-17 πρέπει να είναι (με εξαίρεση τα 2πορτα) που έχον να βγουν μήνα και άλλα τόσα που βγάζει το Μπραχάμι αγγίζει άνετα τα 35-40 Ν2 που είναι ενεργά.Για τις γκαζιέρες τις Ανθούσας έχω μετρήσει κάπου στα 15 λεωφορεία.Όσον αφορά τις Αθηνές (σόμπες) βγαίνουν 7-8 τις καθημερινές.Εξαφανισμένα είναι τα παρακάτω  #136,#140#141,#150,#221#227,#233 που έχουν να βγούν από καλοκαίρι τότε που έκαναν δρομολόγια στα:703,843,Α1 θυμίζοντας άλλες εποχές
37 ενεργά Ν2 είχε το Μπραχάμι μέχρι αρχή πριν την εμφάνιση των ηλεκτρικών προχθές 

Παραπάνω πρέπει να είναι τα λειτουργικα του βοτανικού. Λειτουργεί όλη η σειρά 590 με εξαίρεση 2 που δεν θυμάμαι ποια είναι τώρα
Απάντηση
(17-11-2024, 08:21 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Λες για αυτό που κάνει δρομολόγια 05:15 από ΑΦ μέχρι 07:40 από ΑΦ και βγαίνει ξανά στις 17:00 από Τέρμα. Όντως στις 8 είναι η καλύτερη ώρα να μετρήσεις τα οχήματα έξω καθώς εκείνη την ώρα βγαίνουν αρκετές 4ωρες κατσαρές όπως στο 057, στο 171 και σε πολλά ακόμα.

Οντοπικ, εγώ πιστεύω ότι η δρομολόγηση θα βγει καθώς οι διαθεσιμότητες των leasing ποτέ δεν άγγιζαν πάνω από το 50-60%, ενώ στα νέα οχήματα προφανώς θα είναι καλύτερα αρχικά
Το απόγευμα βγαίνει Yutong πάντως ενώ το Ν2 που συνήθως βάζουν σε αυτήν την πρωινή βάρδια δεν ξαναβγαίνει.
Τις περισσότερες αν κοιτάξεις το πρωί συνήθως είναι δύο Ν2, ένα leasing και ένα Yutong. Το ένα Ν2 σχολάει στις 8. Το Yutong σχολάει περίπου στις 12 αφού τη μετά βάρδια δεν την επανδρώνουν. Για μεσημέρι μένει το άλλο Ν2 και το leasing. Το απόγευμα βγαίνει για τη βάρδια που πιάνει 17:00 ένα Yutong (κάποιες φορές το ίδιο με αυτό που ήταν το πρωί) ενώ ένα εκ των άλλων δύο που ήταν το μεσημέρι σχολάει κάπου κοντά στις 19:00.
Ουσιαστικά για μια γραμμή που το μεγαλύτερο μέρος της μέρας έχει δύο οχήματα χρειάζονται τέσσερα διαθέσιμα για τη δρομολόγηση του. 

Κάτι παρόμοιο γίνεται και στο 811 που το πρωί εμφανίζει 4 οχήματα (συνήθως τα 2 είναι Ν2, ένα Yutong και ένα leasing) αλλά μετά μένουν δύο.
Απάντηση
(17-11-2024, 08:43 PM)ecoj Έγραψε: Το απόγευμα βγαίνει Yutong πάντως ενώ το Ν2 που συνήθως βάζουν σε αυτήν την πρωινή βάρδια δεν ξαναβγαίνει.
Τις περισσότερες αν κοιτάξεις το πρωί συνήθως είναι δύο Ν2, ένα leasing και ένα Yutong. Το ένα Ν2 σχολάει στις 8. Το Yutong σχολάει περίπου στις 12 αφού τη μετά βάρδια δεν την επανδρώνουν. Για μεσημέρι μένει το άλλο Ν2 και το leasing. Το απόγευμα βγαίνει για τη βάρδια που πιάνει 17:00 ένα Yutong (κάποιες φορές το ίδιο με αυτό που ήταν το πρωί) ενώ ένα εκ των άλλων δύο που ήταν το μεσημέρι σχολάει κάπου κοντά στις 19:00.
Ουσιαστικά για μια γραμμή που το μεγαλύτερο μέρος της μέρας έχει δύο οχήματα χρειάζονται τέσσερα διαθέσιμα για τη δρομολόγηση του. 

Κάτι παρόμοιο γίνεται και στο 811 που το πρωί εμφανίζει 4 οχήματα (συνήθως τα 2 είναι Ν2, ένα Yutong και ένα leasing) αλλά μετά μένουν δύο.
Υποτίθεται ότι η δρομολόγηση έχει 5 οχήματα με 3 16ωρες, 1 20ωρη και 1 διακοπή με Κατσαρή το πρωί (4 ώρες πρωί και 8 βράδυ). Για να έχει 4/5 το πρωί σημαίνει ότι λείπει το Καρτ. 5 (καθώς τα δύο πρωινά δεν γίνεται να λείπουν) και για να έχει 2/4 το μεσημέρι και να σχολάει το ένα στις 11, σημαίνει ότι λείπει και το Β μέρος σε ένα από τα δύο πρωινά που το ένα σχολάει 19:10 και το άλλο 19:30
Απάντηση
Τα ηλεκτρικά 880 885 886 Μπραχάμι

Τα Ν2 632 661 677 694 701 705 712 719 720 723 συνεχίζουν να μην εμφανίζονται για πάνω από εβδομάδα οπότε σίγουρο πλέον ότι είναι αυτά τα οποία αντικατέστησαν τα ηλεκτρικά
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)