Αξιολόγηση Θέματος:
  • 21 Ψήφοι - 3.24 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Μετακινήσεις λεωφορείων ανα Α/Σ - Πλήρης καταγραφή
Σίγουρα αριθμητικά βγαίνει να φύγουν όλα τα leasing. Έχουμε 200 νέες γκαζιέρες + 100 leasing 12μετρα για αντικατάσταση 30 Iris Cng, 60 N2 και 240 leasing, δηλαδή είμαστε στο -30 ωστόσο δεν υπήρχε μέρα που να βγήκαν πάνω από 210/240 leasing οπότε στα ίδια είμαστε.
Το πρόβλημα είναι ότι τα νέα οχήματα θα πρέπει να πάνε είτε Λιόσια είτε Ανθούσα. Ωστόσο αν η Ανθούσα ξεφορτωθεί τα 70 Crossway και τα 20 Yutong και τις 30 γκαζιέρες και τα 10 Solaris, θα χωρέσει 150 νέα λεωφορεία και αντίστοιχα τα Λιόσια θα χωρέσουν 50 λεωφορεία αν υποθέσουμε ότι αρχικά είχαν 200 Citelis + γκαζιέρες, ενώ πλέον δεν έχουν μείνει πάνω από 120 Citelis.
Αντίστοιχα θα περισσέψουν 40 Yutong τα οποία θα πρέπει μαζί με 100 νεα leasing να καλύψουν 60 Ν2 και 160 12μετρα σε Ράλλη, Βοτανικό και Μπραχάμι. Η διαφορά σίγουρα δεν θα είναι 80 οχήματα, καθώς έξω έβγαιναν τα μισά leasing, οπότε αν υπολογίσουμε και τα έξτρα midi βγαίνει κάπως έτσι και ανά αμαξοστασιο
Απάντηση
Τα 100 12m ντιζελ από το leasing θα πάνε Μπραχάμι, το μόνο σίγουρο εξάλλου μέχρι τόσα χωράει
Απάντηση
(16-11-2024, 10:16 PM)214 Mercedes-Benz O405N Έγραψε: Τα 100 12m ντιζελ από το leasing θα πάνε Μπραχάμι, το μόνο σίγουρο εξάλλου μέχρι τόσα χωράει

Αφού θα έχει και ηλεκτρικά και αγκόρα πως θα πάρει και τα εκατο;

Η πλειοψηφία των 100 12μ (μη πω και το 100%) θα πάει βοτανικό αφού αν φύγουν τα Ν2 και τα λιζινγκ θα μείνει με 10 ηλεκτρικά που πάνε και παίρνουν από τον Ρέντη 

Κάπως έτσι αν φύγουν τα λιζινγκ θα έχουμε 

Λιόσια και Ανθούσα με φυσικό αέριο. Αφού η Ανθούσα θα έχει καμία 30ρια παραπάνω 12μετρα από ότι τώρα θα πάρει και τα πάντα από βυρωνοπαγκρατουμμητους, 211 ξανά, 220 221 ολόκληρα μη πάρει και κάνα 212

Μπραχαμι με ηλεκτρικά και αγκόρα και κανένα παράπονο. Θα πάρει παραπάνω αγκόρα από Πειραιά
 
Ρέντης με ηλεκτρικά και αγκόρα και κανένα παράπονο επίσης. Να πάρει και ηλεκτρικά από Αττική (και τα 20) αν πάνε όντως 50 φυσικού αερίου στα Λιόσια. Φτιάχνουν και σιτέλις στα Λιόσια 

Ράλλη και Ανθούσα με νταλικουλες. 270 νταλίκες αν βάλεις και τα σολάρις λογικά δεν θα ξαναδούμε 12μετρα Α7 Β9 049 Α1 και Β5. Αν φτιάξουν όλα τα χωραφοσολαρα θα φτάσουμε 285-290 νταλίκες και φτάνουν και για Β2 841 842

Βοτανικός με όλα τα νέα λιζινγκ
Ρεύμα στον Βοτανικό πρέπει να μπει και για τα ηλεκτρικά μίντι και για καμία 40ρια ηλεκτρικά 12μετρα. Σολαρινια και ηλεκτρικά μίντι είτε από βοτανικό είτε από Πειραιά στα 619 811 820 837 και τσακιρ κέφι και 821 730. Λίγα αγκόρα μπορούν να πάνε και βοτανικό 

Σύμφωνα με τα παραπάνω τα 140 ηλεκτρικά μπορούν να χωριστούν σε 40 Μπραχάμι 60 Πειραιά 40 Βοτανικό
Το Μπραχάμι μπορεί να έχει θέμα με 40 αγκόρα και 40 ηλεκτρικά. Ας πάρει κάνα σολαρινι να βάζει 131 142 και 201

Τα αγκόρα βγαίνουν 40 Μπραχάμι, 120 Πειραιά και λίγα βοτανικό πιστεύω πρέπει να έχουν μείνει περίπου 200

Μετά περιμένουμε τα υδρογόνου
Απάντηση
(16-11-2024, 11:05 PM)Leon377 Έγραψε: [...]

Μετά περιμένουμε τα υδρογόνου
 Το θέμα του υδρογόνου έχει αρκετό ενδιαφέρον. Μέχρι στιγμής δεν προβλέπονται λεωφορεία υδρογόνου από κάποιο διαγωνισμό αλλά και ούτε θα πρέπει να τα περιμένουμε σύντομα καθώς είναι αρκετή η προετοιμασία που πρέπει να γίνει. Με δεδομένα τους υπάρχοντες χώρους της ΟΣΥ, το μόνο αμαξοστάσιο που θα μπορούσε να φιλοξενίσει ένα τέτοιο εγχείρημα είναι αυτό του Θριασίου. Σε αυτό συμφωνεί και η ΟΣΥ όπως είχα αναφέρει στο αντίστοιχο τοπικ (https://leoforeia.gr/forum/showthread.ph...0#pid57690) 6,5 μήνες πριν. Οι λόγοι προτίμησης του Θριασίου είναι η απόσταση του από πυκνοκατοικημένες περιοχές, η μη συνύπαρξη του με δεξαμενές αποθήκευσης μεγάλης ποσότητας άλλου είδους καυσίμου, καθώς και η μεγάλη έκταση που υπάρχει εκεί και είναι αναγκαία για την αποθήκευση του υδρογόνου. Για να καταλάβετε καλύτερα, το υδρογόνο, ακόμα και όταν συμπιεστεί σε 700 bar (συνήθης μέγιστη πίεση αποθήκευσης), χρειάζεται 4-5 φορές περισσότερο όγκο για να αποθηκεύσει την ίδια ποσότητα ενέργειας με το πετρέλαιο. Επίσης στην Ελλάδα δεν υπάρχουν Βιομηχανικές Μονάδες Παραγωγής Υδρογόνου αλλά ούτε και δίκτυο μεταφοράς του. Αυτό σημαίνει ότι, με τα υπάρχοντα δεδομένα, υπάρχουν δύο σενάρια. Το πρώτο, και νομίζω πιο εφικτό αλλά και πιο πιθανό να γίνει, είναι να κατασκευαστεί κάποιος τοπικός σταθμός παραγωγής υδρογόνου εντός του αμαξοστασίου. Το δεύτερο είναι πιο περίπλοκο και αφορά κάποια συνεργασία μεταξύ του κράτους και της Motor Oil ώστε το αμαξοστάσιο στο Θριάσιο να συνδεθεί με κάποιο αγωγό με τα διυλιστήρια Κορίνθου όπου αναμένεται το 2026-2028 να ξεκινήσει η παραγωγή ανανεώσιμου «πράσινου» υδρογόνου. Επομένως, και για να επιστρέψουμε στο θέμα συζήτησης, δεν θα μας απασχολήσουν σε ό,τι αφορά «Μετακινήσεις λεωφορείων ανα Α/Σ». Για αρχή ας αδείασει το Αμαξοστάσιο Θριασίου από τα παρατημένα οχήματα, ύστερα ταυτόχρονα, αν όχι νωρίτερα, από τον διαγωνισμό των λεωφορείων, ας ξεκινήσει να κατασκευάζεται ένα κανονικό αμαξοστάσιο (μην στρώσουν απλά ένα τσιμέντο) μαζί με το πρατήριο υδρογόνου, και όταν ολοκληρώνονται αυτά, βλέπουμε σε ποιες γραμμές θα δρομολογηθούν. Θα έχει ενδιαφέρον πάντως.
Απάντηση
(16-11-2024, 11:05 PM)Leon377 Έγραψε:
Αφού θα έχει και ηλεκτρικά και αγκόρα πως θα πάρει και τα εκατο;

Η πλειοψηφία των 100 12μ (μη πω και το 100%) θα πάει βοτανικό αφού αν φύγουν τα Ν2 και τα λιζινγκ θα μείνει με 10 ηλεκτρικά που πάνε και παίρνουν από τον Ρέντη 

Κάπως έτσι αν φύγουν τα λιζινγκ θα έχουμε 

Λιόσια και Ανθούσα με φυσικό αέριο. Αφού η Ανθούσα θα έχει καμία 30ρια παραπάνω 12μετρα από ότι τώρα θα πάρει και τα πάντα από βυρωνοπαγκρατουμμητους, 211 ξανά, 220 221 ολόκληρα μη πάρει και κάνα 212

Μπραχαμι με ηλεκτρικά και αγκόρα και κανένα παράπονο. Θα πάρει παραπάνω αγκόρα από Πειραιά
 
Ρέντης με ηλεκτρικά και αγκόρα και κανένα παράπονο επίσης. Να πάρει και ηλεκτρικά από Αττική (και τα 20) αν πάνε όντως 50 φυσικού αερίου στα Λιόσια. Φτιάχνουν και σιτέλις στα Λιόσια 

Ράλλη και Ανθούσα με νταλικουλες. 270 νταλίκες αν βάλεις και τα σολάρις λογικά δεν θα ξαναδούμε 12μετρα Α7 Β9 049 Α1 και Β5. Αν φτιάξουν όλα τα χωραφοσολαρα θα φτάσουμε 285-290 νταλίκες και φτάνουν και για Β2 841 842

Βοτανικός με όλα τα νέα λιζινγκ
Ρεύμα στον Βοτανικό πρέπει να μπει και για τα ηλεκτρικά μίντι και για καμία 40ρια ηλεκτρικά 12μετρα. Σολαρινια και ηλεκτρικά μίντι είτε από βοτανικό είτε από Πειραιά στα 619 811 820 837 και τσακιρ κέφι και 821 730. Λίγα αγκόρα μπορούν να πάνε και βοτανικό 

Σύμφωνα με τα παραπάνω τα 140 ηλεκτρικά μπορούν να χωριστούν σε 40 Μπραχάμι 60 Πειραιά 40 Βοτανικό
Το Μπραχάμι μπορεί να έχει θέμα με 40 αγκόρα και 40 ηλεκτρικά. Ας πάρει κάνα σολαρινι να βάζει 131 142 και 201

Τα αγκόρα βγαίνουν 40 Μπραχάμι, 120 Πειραιά και λίγα βοτανικό πιστεύω πρέπει να έχουν μείνει περίπου 200

Μετά περιμένουμε τα υδρογόνου

Δεν νομίζω ότι είναι τόσο απλά τα πράγματα. 

Αν πρέπει να αποσυρθούν όλα τα μεταχειρισμένα leasing μαζί με τα Ν2 και τις παλιές γκαζιέρες τότε ο αριθμός των 12μετρων που έρχονται είναι λιγότερα από αυτά που αποσύρονται. Θεωρητικά πρέπει να φτάνουν αλλά στην πράξη δεν είναι δεδομένο αυτό καθώς δεν προκύπτει από πουθενά ότι θα έχεις 100% διαθεσιμέοτητα στα καινούρια. 
Για να καταλάβει κανείς ήρθαν 140 καινούρια Yutong και αποσύρθηκαν οι παλιές γκαζιέρες στα Λιόσια, τα Ν2 της Ανθούσας ενώ τα δίπορτα Ν2 του Βοτανικού έχουν κυκλοφορήσει ελάχιστα από τότε (τελευταία φορά εθεάθησαν 2-3 από αυτά στις 03/10). Άρα ήρθαν 140 καινούρια λεωφορεία και ζήτημα να απέσυραν 50.
Βέβαια τα Yutong έχουν περιορισμούς στο πόσα μπορούν να φορτίσουν και ποιες βάρδιες μπορούν να αναλάβουν (λόγω αυτονομίας) αλλά αυτό δείχνει ότι μάλλον δεν μπορείς να στηρίξεις τη δρομολόγηση ενός αμαξοστασίου (πχ Μπραχάμι) σε αυτά. Δεν ξέρω πως το κάνουν στη Θεσσαλονίκη αλλά με τον τρόπο που δουλεύει η ΟΣΥ αυτό δεν γίνεται. 
Αυτό που ίσως γίνεται, σε περίπτωση που οι νέες γκαζιέρες χωριστούν σε Λιόσια και Ανθούσα, είναι αντιστροφή αυτού που έγινε το 2021 μεταξύ Λιοσίων και Βοτανικού. Δηλαδή να ανάλάβουν τα Λιόσια ότι 12μετρο υπάρχει μέχρι λεωφόρο Αθηνών (Α13, Α15, 730, 821, ίσως 054) ώστε να πάρει ο Βοτανικός πίσω μιντογραμμές στο πουθενά. Αυτό βέβαια αυξάνει τα νεκρά χιλιόμετρα και δεν ξέρω αν θα το δεχόντουσαν και τα συνδικάτα πλέον.
Τέλος δεν υπάρχει περίπτωση τα Irisbus Του Ρέντη που είναι διαθέσιμα για δρομολόγηση να είναι 200. Ούτε 160 δεν είναι και μιλάμε για οχήματα 20ετίας με ότι αυτό συνεπάγεται. Αν φύγουν κι άλλα δεν ξέρω αν φτάνουν για να καλύπτονται οι γραμμές του Ρέντη; Μόνο αν περάσεις μίντι σε γραμμές που τώρα έχουν 12μετρο ίσως γίνεται αλλά οι διαθέσιμες γραμμές που βγαίνουν με μίντι είναι λιγότερες από όσες περιμένει κανείς ειδικά με τις συχνότητες που παίζουν τώρα.   

Θεωρητικά θα πρέπει να υπάρχει άνεση στις νταλίκες αλλά αυτό προυποθέτει να μην αποσυρθούν όλες οι GN. Με δοδομένο το αεροδρόμιο δεν νομίζω ότι θα βλέπεις πάνω από 60 νέες νταλίκες της Ράλλη έξω ταυτόχρονα και κάπου τόσες θα βγαίνουν και της Ανθούσας. Μην περιμένετε καμιά 90αρια από κάθε είδος. Οι ιδόκτητες Solaris είναι οχήματα 15ετίας με εκατομμύρια χιλιόμετρα που θέλουν συνεχή συντήρηση. Τώρα μπορεί να μάζεψαν κάποιες αλλά δεν προκύπτει από πουθενά ότι θα συνεχίσουν τόση υποστήριξη, ειδικά όταν θα έρθουν τα καινούρια.
Απάντηση
Τα λεωφορεία που αποσύρθηκαν με τα yutong δεν είναι σε καμία περίπτωση 50. Έχουμε 16 Ν2 Ανθούσας, 15 Ν2 Μπραχαμίου,  περίπου 15 Γκαζιέρες Λιοσίων, σίγουρα 20 Γκαζιέρες Ανθούσας. Εχω τα νουμερα δεν τα κατεβάζω από το μυαλό μου. Μετά οτι βγαίναν 3 από τα 10 διπορτα βοτανικού για ένα μήνα (που ακόμα δεν είχαμε πολλούς φορτιστές) και άλλες δύο φορές το φθινόπωρο δεν είναι τίποτα οπότε βάλε και τα 10 διπορτα, προσμετραμε και την σταθερή μείωση τρίπορτων Ν2 βοτανικού που από 15 την ημέρα ζήτημα να βγαίνουν 5 οπότε οπότε τα βγάζω τουλάχιστον 80 τα αποσυρμενα

Οι μιντοποιησεις γραμμών που μπορούν να γίνουν δεν είναι και λίγες. Όπως είπες και συ και γω μπορούν να στείλουν ακόμα και στο Μπραχάμι σολάρις. Είναι γύρω στα 20 12μετρα σίγουρα αν βάλεις όλες τις γραμμές που μπορούν να πάρουν μίντι από βοτανικό και Μπραχάμι. Κακό μεν αλλά θα έχουμε +50 μίντι να κάθονται 

Αποκλειστικά ηλεκτρικό αμαξοστασίο δεν μπορεί να γίνει πουθενά έτσι και αλλιώς γτ δεν βγαίνουν τα νούμερα. Το Μπραχάμι δεν χωράει φορτιστές για τόσα ηλεκτρικά και ξέρω ότι δεν πρόκειται να πάρει πάνω από 40-50

Για τα αγκόρα δε ξέρω δεν τα έχω μετρήσει ποτέ ακριβώς αλλά με το μάτι τα βγάζω πιο κοντά στα 200 από 150. Θα τα μετρήσω τον Δεκέμβριο

Η διαφορά στα 12μετρα σώζεται μόνο αν γίνει επαναστατική ανακατανομή στα οχήματα και στις γραμμές. Τα 50 αν τα πάρει φυσικού αερίου Λιοσίων θα κάνουν την διαφορά γτ όπως είπες θα μπορεί να πάρει γραμμές Α13 Α15. Το ίδιο με τα 150 της Ανθούσας που θα διώξουν από τα ανατολικά τον βοτανικό

Για τα σολάρις συμφωνώ ότι ίσως αποσύρουν το εγχείρημα αλλά ελπίζω να μην το κάνουν
Απάντηση
Όσον αφορά τις μίντι γραμμές θα μπορούσε να στείλει ο Βοτανικός μερικά solaris στα Λιόσια για να πάρουν τα τοπικά Κηφησιάς πχ 522,523κτλ και μερικά μίντι επίσης να πάνε στην Ανθούσα για αναλάβουν γραμμές όπως 406,407,610,416,418,410,447 για να μην κάνουν νεκρά χιλιόμετρα .Δηλαδή να έχουν τα Λιόσια σόλαρις από #170-220 και #150-169 στην Ανθούσα όσα βέβαια είναι σε κυκλοφορία και τα υπόλοιπα να μείνουν στον βοτανικό μαζί, με τα καινούργια μίντι που όταν έρθουν αποσύροντας έτσι,όλα τα neoplan midi.
Απάντηση
(17-11-2024, 06:40 PM)SniperB12 Έγραψε: Όσον αφορά τις μίντι γραμμές θα μπορούσε να στείλει ο Βοτανικός μερικά solaris στα Λιόσια για να πάρουν τα τοπικά Κηφησιάς πχ 522,523κτλ και μερικά μίντι επίσης να πάνε στην Ανθούσα για αναλάβουν γραμμές όπως 406,407,610,416,418,410,447 για να μην κάνουν νεκρά χιλιόμετρα .Δηλαδή να έχουν τα Λιόσια σόλαρις από #170-220 και #150-169 στην Ανθούσα όσα βέβαια είναι σε κυκλοφορία και τα υπόλοιπα να μείνουν στον βοτανικό μαζί, με τα καινούργια μίντι που όταν έρθουν αποσύροντας έτσι,όλα τα neoplan midi.
Είχα ρωτήσει και προχθές αν οι φορτιστές της Ανθούσας θα κάνουν για τα μιντι. Αν κάνουν να πάνε 15 ηλεκτρικά μίντι Ανθούσα αλλιώς 15 σολάρις 
(416 δεν παίρνει μίντι με εξαίρεση το τελευταίο δρομολόγιο που βγαίνει από 418. 610 είναι περίπου στη μέση οπότε μπορεί να μείνει βοτανικό
Απάντηση
Το πρόβλημα περισσότερο με τα μίντι είναι ότι με τα λεωφορεία φυσικού αερίου Λιόσια και Ανθούσα θα έχουν γεμίσει και οριακά θα χωρέσουν αυτά, ενώ Βοτανικός και Μπραχάμι θα έχουν πολύ χώρο για οχήματα
Απάντηση
(17-11-2024, 06:47 PM)Leon377 Έγραψε: Είχα ρωτήσει και προχθές αν οι φορτιστές της Ανθούσας θα κάνουν για τα μιντι. Αν κάνουν να πάνε 15 ηλεκτρικά μίντι Ανθούσα αλλιώς 15 σολάρις 
(416 δεν παίρνει μίντι με εξαίρεση το τελευταίο δρομολόγιο που βγαίνει από 418. 610 είναι περίπου στη μέση οπότε μπορεί να μείνει βοτανικό
Στην Ανθούσα έχουν μπει μόνιμοι φορτιστές ή έχουν τους "προσωρινούς";

Επίσης δηλαδή το 416 των 23.55 (μέχρι πλατεία Χολαργού) γίνεται από το τελευταίο μίντι του 418; Και αν ναι τότε γιατί το τελευταίο 418 των 23.15 εκτελείται μέχρι στάση Δημαρχείο; Για να γυρνάει Εθνική Άμυνα νωρίτερα και να ξεκινάεο το τελευταίο 416 πριν τα μεσάνυχτα;
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 16 Επισκέπτης (ες)