Αξιολόγηση Θέματος:
  • 21 Ψήφοι - 3.24 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Μετακινήσεις λεωφορείων ανα Α/Σ - Πλήρης καταγραφή
9819 στο 112
9824 στο 106/126
9864 στο 131
9868 στο 164
9826 στο 212
...για τώρα εκτός αν τα 112 και 212 είναι από Αττική. Το μόνο σίγουρο για Μπραχάμι είναι τα 9868, 9864 και 9824.
Απάντηση
Ο Βοτανικός λογικά τα έχει στείλει στο 112 και το 212.
Απάντηση
Κι άλλο παράδειγμα Yutong που έχουν μετακινηθεί τα 9929 και 9940 είναι στο 813.
Απάντηση
(16-11-2024, 12:07 PM)ecoj Έγραψε: Κι άλλο παράδειγμα Yutong που έχουν μετακινηθεί τα 9929 και 9940 είναι στο 813.
Μάλλον η Ανθούσα διώχνει τα yutong της
Απάντηση
(16-11-2024, 06:50 AM)N1Brahamiou Έγραψε: 9819 στο 112
9824 στο 106/126
9864 στο 131
9868 στο 164
9826 στο 212
...για τώρα εκτός αν τα 112 και 212 είναι από Αττική. Το μόνο σίγουρο για Μπραχάμι είναι τα 9868, 9864 και 9824.
864 866 868 870 872 875 σε γραμμές Μπραχαμίου τώρα έξω
Απάντηση
Έχουν μειωθεί τα Yutong βγαίνουν σε γραμμές της Ανθούσας αλλά δεν έχουν σταματήσει ακόμα. Θα έχει ενδιαφέρον όταν έρθουν οι 12μετρες γκαζιέρες καθώς 200 λεωφορεία μου φαίνονται υπερβολικά πολλά για να βγαίνουν όλα από Ανθούσα. Δηλαδή 200 12μετρα + 100 18μετρα κάπως πολλά δεν είναι;
Αν προσθέσεις τα Crossway, όσες παλιές γκαζιέρες έχουν μείνει, τα 12μετρα Solaris και ότι Yutong υπάρχει στην Ανθούσα δεν βγάζουν 200 όλα μαζί. Για την ακρίβεια γύρω στα 100 με 120 βγαίνουν. Και με δεδομένο ότι στα Λιόσια υπάρχει ακόμα ικανοποιητικός αριθμός Citelis ενώ οι ανάγκες απόσυρσης (πχ Ν2) είναι σε Βοτανικό κιαι Μπραχάμι ίσως έχει έρθει η ώρα να δούμε γκαζιέρες σε άλλα αμαξοστάσια;

Πάντως με τη δρομολόγηση τους και από Μπραχάμι τα Yutong είναι τα πρώτα λεωφορεία από τότε που θυμάμαι που να έχουν δρομολογηθεί ταυτόχρονα σε γραμμές όλων των αμαξοστασίων.
Απάντηση
(16-11-2024, 06:30 PM)ecoj Έγραψε: Έχουν μειωθεί τα Yutong βγαίνουν σε γραμμές της Ανθούσας αλλά δεν έχουν σταματήσει ακόμα. Θα έχει ενδιαφέρον όταν έρθουν οι 12μετρες γκαζιέρες καθώς 200 λεωφορεία μου φαίνονται υπερβολικά πολλά για να βγαίνουν όλα από Ανθούσα. Δηλαδή 200 12μετρα + 100 18μετρα κάπως πολλά δεν είναι;
Αν προσθέσεις τα Crossway, όσες παλιές γκαζιέρες έχουν μείνει, τα 12μετρα Solaris και ότι Yutong υπάρχει στην Ανθούσα δεν βγάζουν 200 όλα μαζί. Για την ακρίβεια γύρω στα 100 με 120 βγαίνουν. Και με δεδομένο ότι στα Λιόσια υπάρχει ακόμα ικανοποιητικός αριθμός Citelis ενώ οι ανάγκες απόσυρσης (πχ Ν2) είναι σε Βοτανικό κιαι Μπραχάμι ίσως έχει έρθει η ώρα να δούμε γκαζιέρες σε άλλα αμαξοστάσια;

Πάντως με τη δρομολόγηση τους και από Μπραχάμι τα Yutong είναι τα πρώτα λεωφορεία από τότε που θυμάμαι που να έχουν δρομολογηθεί ταυτόχρονα σε γραμμές όλων των αμαξοστασίων.

Ενδιαφέρουσα παρατήρηση. Στην Ανθούσα και στα Άνω Λιόσια υπάρχουν σταθμοί ανεφοδιασμού φυσικού αερίου μέσα στα αμαξοστάσια; Το ρωτάω γιατί έχω την εντύπωση πως στην Ανθούσα τα λεωφορεία ανεφοδιάζονται σε πρατήριο δίπλα μεν, έξω δε από το αμαξοστάσιο.

Πού θέλω να καταλήξω: Πριν λίγα χρόνια είχαν κατέβει Citelis στον Πειραιά για ανεφοδιασμό, για κάποιον λόγο που δεν θυμάμαι. Υπάρχει πρατήριο φυσικού αερίου πολύ κοντά στο αμαξοστάσιο του Ρέντη και σκεφτόμουν μήπως υπάρχει ενδεχόμενο να στείλουν εκεί κάποια από τα νέα δωδεκάμετρα Menarini που θα έρθουν σε λίγο καιρό.

Εδώ είναι το δίκτυο πρατηρίων φυσικού αερίου στην Αττική --> https://fisikon.gr/diktyo-pratirion/

Προφανώς μια υπόθεση κάνω, μπορεί και να πέφτω τελείως έξω.

Πάντως, και άσχετα με το φυσικό αέριο, θα περίμενα ότι οι τελευταίες παραγγελίες λεωφορείων θα γίνονταν ώστε ο κάθε τύπος οχήματος να πήγαινε σε ένα αμαξοστάσιο, για να είναι ευκολότερη η συντήρηση των λεωφορείων και η διαχείριση των ανταλλακτικών τους. Μου κάνει εντύπωση που τα Yutong έχουν πάει παντού και όχι μόνο στον Βοτανικό ή στο Μπραχάμι πχ.

Ή δεν μπορώ να καταλάβω τον αριθμό των ηλεκτρικών leasing midi, μου φαίνεται πολύ μεγάλος, ενώ δεν υπάρχει έλλειψη σε Solarίνια.
Απάντηση
Λογικά θα αδειάσει από πετρελαίου η Ανθουσα. Θα δουλέψει μόνο τα φυσικά αέρια, αντε να στείλουν και οποία δε χωράνε Ανθουσα στα Λιόσια για να κάνουν γραμμές Ηρακλείου, Νέας Ιωνίας κλπ

Τα crossway θα μπορούσαν να πανε Ρέντη που δουλεύει ήδη irisbus πετρελαίου, νταλίκες οποίες είναι στα καλα τους Πέτρου Ράλλη και τα Solaris 12 όπου χρειάζονται.

Κατά πόσο θα μπορούσε να φτιαχτεί αμαξοστάσιο φυσικού αερίου μέσα στον αστικο ιστό δε ξέρω
Απάντηση
1. Ακούγεται πολύ από το αμαξοστάσιο Λιοσίων ότι θα πάνε 50 νέα 12μετρα φυσικού αερίου εκεί και τα 150 Ανθούσα

2. Σίγουρα θα γίνουν μεγάλες ανακατανομές γραμμών ειδικά σε σχέση με Ανθούσα

3. Τα crossway ίσως διωχθούν και τελείως, αν δεν διωχθούν ναι λογικά θα πάνε Ρέντη 

4. Λογικά η πληθώρα μίντι που θα έρθουν σημαίνει ότι θα βλέπουμε περισσότερα μιντι σε γραμμές που είναι στα όρια 8-12 πχ 811 837 619 820

5. Οι φορτιστές των 12μετρων και των 8μετρων είναι διαφορετικοί; Γτ αν όχι τότε σκέφτομαι ότι μπορεί να δούμε καμία ντουζίνα 8μετρων μιντι Ανθούσα να πάρουν κάνα 406 407 447

6. Σοβαρό ερώτημα που θα πάνε τα λιγοστά 12μ σολάρις όταν φύγουν από Ανθούσα. Δεν το είχα σκεφτεί καθόλου
Απάντηση
Και στα Λιόσια απ' έξω είναι ένα πρατήριο που γεμίζουν και όχι μέσα από όσο ξέρω. Δεν νομίζω ότι το θέμα είναι πλέον το που θα γεμίζουν αλλά αν μπορεί να γίνει συντήρηση λεωφορείων φυσικού αερίου σε άλλο αμαξοστάσιο όπως πχ ο Ρέντης.

Δεν ξέρουμε ποια θα είναι η κατάληξη των μεταχειρσιμένων leasing. Αν τα κρατήσουν (έστω κάποια από αυτά) αλλάζουν τα δεδομένα. Επίσης δεν ξέρω αν τα leasing πρέπει να είναι σε συγκεκριμένο αμαξοστάσιο γιατί τυχαία πήγαν όλα του Σταματίου στην Ανθούσα;

Πάντως αριθμητικά πρέπει να βγαίνει και πλήρης απόσυρση όλων των μεταχειρισμένων leasing μαζί με N2, Neoplan midi και παλιές γκαζιέρες όταν ολοκληρωθούν οι παραλαβές όλων των καινούριων μαζί με τα νέα leasing. Υπάρχει πάντα η λύση αντικατάστασης 12μετρων με Solaris midi σε κάποιες περιπτώσεις (πχ στο Μπαρχάμι).
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)