Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Iveco Urbanway 18 CNG
#61
Καλορίζικα λοιπόν! Ας είναι αξιόπιστα και να έχουν χώρους για όρθιους και θα τα βρούμε τα υπόλοιπα! Big Grin

Πάντως βλέπω ότι και στα Urbanway υπάρχουν παράθυρα με ανάκλιση όπως στα Yutong. Μάλλον άλλαξαν οι προδιαγραφές.
Απάντηση
#62
(14-11-2024, 05:39 PM)ecoj Έγραψε: Μάλιστα θα ήταν ευκαιρία να πάει Ανθούσα και το Χ95 καθώς το αεροδρόμιο είναι βιτρίνα. Το Χ96 είναι άβολο για Ανθούσα.
Καλό θα ήταν να ερθουν και στην κανονική συγκοινωνία της Αθήνας. Στην αρχη διαλύσαμε τα Solaris στα Χ95/96, μετα πήραν σειρα τα leasing, κι η Αθηνα ξεμένει με τα GN ...Ας καθισουν τα leasing στο αεροδρομιο μεχρι να σπάσουν, και μετα βλεπουμε .
Απάντηση
#63
(14-11-2024, 05:39 PM)ecoj Έγραψε: Μάλιστα θα ήταν ευκαιρία να πάει Ανθούσα και το Χ95 καθώς το αεροδρόμιο είναι βιτρίνα. Το Χ96 είναι άβολο για Ανθούσα.

Μοιάζει άδικο όμως να μπαίνουν οι τουρίστες στα καινούρια λεωφορεία, για να έχουν την ψευδαίσθηση ότι είναι ακόμα στην "Ευρώπη", κι εμείς να μπαίνουμε στα διαλυμένα Volvo και GN.  Rolleyes
Απάντηση
#64
Με δεδομένο ότι θα έρχονται λίγα λίγα, θα μπορούσαν για αρχή να αντικαθιστούν τον ανάλογο αριθμό GN που με τη σειρά τους είτε θα πηγαίνουν στη Ράλλη είτε θα αποσύρονται. Το 608 θα έπρεπε να έχει προτεραιότητα ώστε να αρχίσουν να μειώνονται οι τεράστιοι αριθμοί από GN στο κέντρο.
Επίσης υπάρχει και το Α5 που θα μπορούσε να πάρει νταλίκες ώστε να αποσυρθούν οι παλιές γκαζιέρες. Πάντως μεταξύ Χ95 και κάτι 242, 250 εγώ θα τις προτιμούσα στο Χ95.

Σε κάθε περίπτωση, καλορίζικες!
Απάντηση
#65
Αν δεν καθυστερούσαν λόγω γραφειοκρατικών και οικονομικών προβλημάτων θα έρχονταν με την παλιά μούρη....
Απάντηση
#66
(14-11-2024, 08:43 PM)ecoj Έγραψε: Με δεδομένο ότι θα έρχονται λίγα λίγα, θα μπορούσαν για αρχή να αντικαθιστούν τον ανάλογο αριθμό GN που με τη σειρά τους είτε θα πηγαίνουν στη Ράλλη είτε θα αποσύρονται. Το 608 θα έπρεπε να έχει προτεραιότητα ώστε να αρχίσουν να μειώνονται οι τεράστιοι αριθμοί από GN στο κέντρο.
Επίσης υπάρχει και το Α5 που θα μπορούσε να πάρει νταλίκες ώστε να αποσυρθούν οι παλιές γκαζιέρες. Πάντως μεταξύ Χ95 και κάτι 242, 250 εγώ θα τις προτιμούσα στο Χ95.

Σε κάθε περίπτωση, καλορίζικες!
Το 2010 ήρθαν 200 Citelis CNG, τα οποία, λόγω ιδεοληψιών περί "υποβαθμισμένων δυτικών προαστίων" δεν δρομολογήθηκαν ποτέ σε γραμμές της κεντρικής Αθήνας όπου υπάρχει και το μεγαλύτερο κυκλοφοριακό πρόβλημα. Τα αφησαμε και διαλύθηκαν μεταξύ Λιοσίων και Μενιδίου. Ευχομαι να επικρατήσει η λογική αυτή τη φορά. Πραγματι, το 608, η πιο "βαριά" γραμμή της ΟΣΥ, εχει ξεμείνει με χρεπια 25ετίας. Δεν είναι λύση να βαλουμε τα Solaris στην Ακαδημίας και να βολτάρουν οι γκαζιέρες στη Μεταμόρφωση.
Απάντηση
#67
Τα Citelis ήταν στα Λιόσια οπότε δεν βόλευε να μπουν σε γραμμές στην Ακαδημία και το Σύνταγμα. Δεν έχει να κάνει με ιδεοληψίες.

Για τις νέες γκαζιερονταλίκες αν θες να είναι στο εντελώς κέντρο τοτε το Χ95 είναι must αφού θα ελευθερώσουν Solaris που θα μπορούσαν να πάνε στο 040 πχ που ειναι σχεδόν ολο GN. Γιατί να βγάλεις το 040 κατευθείαν από Ανθούσα δεν βολεύει προφανώς. Άλλωστε το ίδιο το Χ95 είναι στο Σύνταγμα.
Απάντηση
#68
Καλορίζικα!
Σύμφωνα και με τα στοιχεία που δόθηκαν παραπάνω, θα μπορούσαν να μοιραστούν κάπως έτσι:
242 (6) + 250 (8) + 550 (15) + 608 (22) + A2/3 (15) + Α7 (12) + Β5 (12) = 90
Και μερικά ενισχυτικά 421 (3) + Α5 (4) φτάνουμε στα 97
Και 3 εφεδρείες = 100
Και έτσι αποφεύγεται και το αεροδρόμιο που καλύτερα να εξυπηρετείται από Leasing οχήματα.
Απάντηση
#69
(15-11-2024, 01:01 PM)Crabman Έγραψε: Καλορίζικα!
Σύμφωνα και με τα στοιχεία που δόθηκαν παραπάνω, θα μπορούσαν να μοιραστούν κάπως έτσι:
242 (6) + 250 (8) + 550 (15) + 608 (22) + A2/3 (15) + Α7 (12) + Β5 (12) = 90
Και μερικά ενισχυτικά 421 (3) + Α5 (4) φτάνουμε στα 97
Και 3 εφεδρείες = 100
Και έτσι αποφεύγεται και το αεροδρόμιο που καλύτερα να εξυπηρετείται από Leasing οχήματα.
Α2 Α3 δεν πρόκειται να μπουν
Απάντηση
#70
(15-11-2024, 12:21 PM)ecoj Έγραψε: Τα Citelis ήταν στα Λιόσια οπότε δεν βόλευε να μπουν σε γραμμές στην Ακαδημία και το Σύνταγμα. Δεν έχει να κάνει με ιδεοληψίες.
Η ιδεοληψία ήταν να εγκατασταθούν στα Λιόσια και όχι στην Ανθούσα, απ' οπου θα μπορούσαν να κατεβαίνουν κέντρο. Αλλά όχι, επρεπε να τις χαίρονται οι ...ευπαθείς πληθυσμιακές ομάδες.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 7 Επισκέπτης (ες)