(06-11-2024, 11:56 AM)Man Lion\s city Έγραψε: Πάντως με 7 νταλίκες στο 171, 9 στο 122 και 12 στα 304/305/316 είναι εντελώς οριακά να βγει 12μετρο αν χρειαστεί καμία επισκευή. Επίσης 309, 543, 310 πλέον παίρνουν 12μετρο κανονικά
Άρα χρειάζονται 28 και περισσεύουν και 2 ως εφεδρείες-αντικαταστάτες-ενισχυτικές. Για τον χειμώνα δεν φαίνεται καθόλου άσχημο. Τώρα για το καλοκαίρι που οι ανάγκες αυξάνονται και που επαναδρομολογείται το 122Θ θα δούμε. Επίσης στο 309 χωράει 12μετρο; Το 310 είχε 8μετρα μόνο επί ΟΣΥ νομίζω.
Ωστόσο επειδή είναι καλύτερο να μιλάμε με στοιχεία, έχουμε και λέμε:
Σύμβαση Ο.Α.Σ.Α. Α.Ε. - ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε.
Τίτλος: «Παροχή Υπηρεσιών Επιβατικών Μεταφορών με Αστικά Λεωφορεία στην Ανατολική και Δυτική Αττική»
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι – Αναλυτική Περιγραφή Φυσικού και Οικονομικού Αντικειμένου της Σύμβασης
ΜΕΡΟΣ Ε – Συγκοινωνιακό Έργο - Προγραμματιζόμενη Δρομολόγηση (σελίδες 71-73)
Σύμφωνα με τους (δυστυχώς πολύ θολούς) πίνακες:
-Τμήμα Α (Περιφεριακή Ενότητα Ανατολικής Αττικής):
Με 18μετρα οι γραμμές 122, 122Θ, 171, 304, 305, 316.
Με 8μετρα οι γραμμές 309 και 310.
Με 12μετρα όλες οι υπόλοιπες.
-Τμήμα Β (Περιφεριακή Ενότητα Δυτικής Αττικής):
Με 18μετρα καμία γραμμή.
Με 8μετρα οι γραμμές 543 και 543Α.
Με 12μετρα όλες οι υπόλοιπες.
Για γραμμές που χωρούν αποδεδειγμένα 12μετρα όπως το 310/Β/Γ δεν καταλαβαίνω γιατί αναγράφουν 8μετρα. Ίσως γράφουν το ελάχιστο αναγκαίο (για να διευρκινήσουν και ότι στις γραμμές με 12μετρα να μην μπουν 8μετρα) και το αφήνουν στην διακριτική ευχέρεια του αναδόχου.