Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος Κοινοπραξίας Συγκοινωνιών Αττικής
#71
20 επιπλέον λεωφορεία των ΚΤΕΛ για τις γραμμές Σαρωνίδας, Γλυφαδας κτλ συνολικά 130 μέχρι στιγμής
Απάντηση
#72
(01-11-2024, 09:26 PM)vard_57 Έγραψε: 12C και 18C είναι οι κωδικοί που εμφανίζονται στον VIN, οι αντικαταστάτες των A21 (βασικά A37) και A23
(Αν και θυμάμαι να έχω δει κάπου αναφορά το των ντίζελ με το C - εκτός κι αν είναι αυτό που λένε Mandela Effect)

Α δεν το ήξερα αυτό για τον αριθμό πλαισίου. Το C το έχω δει κι εγώ σε άλλα sites, οπότε μην ανησυχείς Tongue

(01-11-2024, 10:36 PM)420 Peiraias - Agia Paraskevi Έγραψε: Υπόθεση εργασίας: Το C είναι για combustion ή conventional σε αντιδιαστολή με Ε για electric και G για gas, ίσως για ευκολότερη διάκριση.

Ναι, πιθανόν να ισχύει αυτό. Γενικά σχολίαζα ότι το C δεν το έχω δει στο site της ίδιας της MAN στις περιγραφές των μοντέλων της και προσπαθούσα να καταλάβω αν είναι η επίσημη ονομασία του τύπου των οχημάτων.
Απάντηση
#73
(04-11-2024, 10:17 PM)214 Mercedes-Benz O405N Έγραψε: 20 επιπλέον λεωφορεία των ΚΤΕΛ για τις γραμμές Σαρωνίδας, Γλυφαδας κτλ συνολικά 130 μέχρι στιγμής

Ξέρουμε αν θα πάρουν κι άλλες γραμμές ή απλά θα λειτουργούν ως ενισχυτικά;
Απάντηση
#74
(05-11-2024, 10:42 PM)MitsosDaBest Έγραψε: Ξέρουμε αν θα πάρουν κι άλλες γραμμές ή απλά θα λειτουργούν ως ενισχυτικά;
Τα υπόλοιπα 80 αφορούν τη Δυτική Αθήνα, απλά ανανέωση στόλου από τα παλιά ΚΤΕΛ
Απάντηση
#75
Οι γραμμές και τα οχήματα είναι καθορισμένα από την σύμβαση. Συγκεκριμένα:

Κοινοπραξία Συγκοινωνιών Αττικής - ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε.

Περιαστικές Γραμμές Αττικής (63 γραμμές με 211 Οχήματα):

ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ - 25 ΓΡΑΜΜΕΣ - 96 ΟΧΗΜΑΤΑ
  • 30 πετρελαιοκίνητα αρθρωτά 18m 
  • 61 πετρελαιοκίνητα κανονικά 12m 
  • 05 πετρελαιοκίνητα τύπου Midi 8,6m

ΔΥΤΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ - 38 ΓΡΑΜΜΕΣ - 115 ΟΧΗΜΑΤΑ
  • 112 πετρελαιοκίνητα κανονικά 12m
  • 03 πετρελαιοκίνητα τύπου Midi 8,6m
Απάντηση
#76
Πάντως με 7 νταλίκες στο 171, 9 στο 122 και 12 στα 304/305/316 είναι εντελώς οριακά να βγει 12μετρο αν χρειαστεί καμία επισκευή. Επίσης 309, 543, 310 πλέον παίρνουν 12μετρο κανονικά
Απάντηση
#77
(06-11-2024, 11:56 AM)Man Lion\s city Έγραψε: Πάντως με 7 νταλίκες στο 171, 9 στο 122 και 12 στα 304/305/316 είναι εντελώς οριακά να βγει 12μετρο αν χρειαστεί καμία επισκευή. Επίσης 309, 543, 310 πλέον παίρνουν 12μετρο κανονικά
Άρα χρειάζονται 28 και περισσεύουν και 2 ως εφεδρείες-αντικαταστάτες-ενισχυτικές. Για τον χειμώνα δεν φαίνεται καθόλου άσχημο. Τώρα για το καλοκαίρι που οι ανάγκες αυξάνονται και που επαναδρομολογείται το 122Θ θα δούμε. Επίσης στο 309 χωράει 12μετρο; Το 310 είχε 8μετρα μόνο επί ΟΣΥ νομίζω.

Ωστόσο επειδή είναι καλύτερο να μιλάμε με στοιχεία, έχουμε και λέμε:

Σύμβαση Ο.Α.Σ.Α. Α.Ε. - ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε.
Τίτλος: «Παροχή Υπηρεσιών Επιβατικών Μεταφορών με Αστικά Λεωφορεία στην Ανατολική και Δυτική Αττική»
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι – Αναλυτική Περιγραφή Φυσικού και Οικονομικού Αντικειμένου της Σύμβασης
ΜΕΡΟΣ Ε – Συγκοινωνιακό Έργο - Προγραμματιζόμενη Δρομολόγηση (σελίδες 71-73)
Σύμφωνα με τους (δυστυχώς πολύ θολούς) πίνακες:
-Τμήμα Α (Περιφεριακή Ενότητα Ανατολικής Αττικής):
Με 18μετρα οι γραμμές 122, 122Θ, 171, 304, 305, 316.
Με 8μετρα οι γραμμές 309 και 310.
Με 12μετρα όλες οι υπόλοιπες.
-Τμήμα Β (Περιφεριακή Ενότητα Δυτικής Αττικής):
Με 18μετρα καμία γραμμή.
Με 8μετρα οι γραμμές 543 και 543Α.
Με 12μετρα όλες οι υπόλοιπες.

Για γραμμές που χωρούν αποδεδειγμένα 12μετρα όπως το 310/Β/Γ δεν καταλαβαίνω γιατί αναγράφουν 8μετρα. Ίσως γράφουν το ελάχιστο αναγκαίο (για να διευρκινήσουν και ότι στις γραμμές με 12μετρα να μην μπουν 8μετρα) και το αφήνουν στην διακριτική ευχέρεια του αναδόχου.
Απάντηση
#78
Πάντως εύχομαι να είναι πάντα σε άρτια κατάσταση οι νταλίκες, αλλά όλο και κάποια στιγμή θα τύχει να δρομολογηθεί 12μετρο αν υπάρχουν 2 εφεδρεία. Το οποίο ειδικά στις Λούτσες με 10λεπτα δεν είναι και κακό. Το καλοκαίρι χωρίς να ξέρουμε πόσα οχήματα ορίζει η σύμβαση, σίγουρα θα είναι τουλάχιστον 12 στα 304/305, 10-11 στο 122, 8 στο 171 και 7-8 στο 122Θ, οπότε είναι δεδομένο ότι θα δούμε 122Θ με 12μετρα και 4-5 12μετρα στα υπόλοιπα.
Στα 309, 310, 543 κλπ 10μετρα ξεκίνησε να δρομολογεί το ΚΤΕΛ, ωστόσο λόγω έλλειψης οχημάτων κατέληξαν σε 12μετρα. Οπότε δεν είναι αναγκαίο να υπάρχουν 8μετρα θεωρών. Και μην ξεχνάμε και για ένα μήνα την δρομολόγηση του 319 με νταλίκες
Απάντηση
#79
Ανεξαρτήτως σύμβασης, θεωρείτε ότι στα 314, 319 χρειάζεται κάποιος αριθμός νταλικών έστω και για κάποιες ημέρες ή εποχές του χρόνου; Επίσης οι Λούτσες τον χειμώνα έχουν τόσο κόσμο που να χρειάζονται μόνο νταλίκες;
Απάντηση
#80
Στα περισσότερα λεωφορεια της κοινοπραξίας έχει μπει πίσω, στο κέντρο του μαύρου κάπου ένα logo σαν βελάκι και δίπλα του αναγράφεται "Κοινοπραξία Συγκοινωνιών Αττικής"
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: