Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος Κοινοπραξίας Συγκοινωνιών Αττικής
#61
Αν εξαιρέσεις μερικά σπασμένα τζάμια δεν θα έχουν θέμα.
Απάντηση
#62
(08-10-2024, 02:26 PM)kostas720 Έγραψε: Δεν θεωρώ ότι είναι καλή ιδέα... Γιατί δεν παίρνουν οι Συγκοινωνίες ΑΕ μία καλή κεντρική γραμμή πχ. το ζεύγος 220/221 ή το 224 (καλύτερα) να δρομολογήσουν κάποια καινούργια MAN εκεί και να αφήσουν στα Μενιδοζεφύρια τα Citaro. Φανταστείτε άμα έγιναν επιθέσεις στη Λούτσα τι πρόκειται να γίνει στις Δυτικές περιοχές. Την ίδια στιγμή που ο κόσμος στο κέντρο στενάζει με τα αραιά δρομολόγια σε πολύ κεντρικές γραμμές ,σίγουρα πρέπει να αναθεωρηθεί πως θα αξιοποιηθεί το νέο υλικό που υπάρχει. Άλλη λύση είναι τα καινούργια MAN να αντικαταστήσουν μία γραμμή τρόλει που εκεί και αν υπάρχει πρόβλημα με τα δρομολόγια. Λύσεις υπάρχουν , όμως πρέπει κάποιος να τις σκεφτεί
Το έργο των περιαστικών δρομολογίων έχει αναληφθεί μέσα από τα ΚΤΕΛ μέσω των συμβάσεων και τελευταία υπήρξε σύμβαση για ανανέωση του στόλου. Πολλές από τις γραμμές έχουν αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια και εξυπηρετούνται οι πολίτες της Αττικής που βρίσκονται εκτός Λεκανοπεδίου. Είναι κρίμα αυτοί οι πολίτες να μην έχουν πρόσβαση σε νέα λεωφορεία φιλικά προς τον πολίτη και το περιβάλλον. Το αν γίνονται επιθέσεις με πέτρες κτλ ευθύνη της Αστυνομίας ειναι. Όσον αφορά τον ΟΣΥ μέχρι το καλοκαίρι θα έχουν μπει επιπλέον 600 νέα λεωφορεία. Επίσης το 224 (επειδή αναφέρθηκε) έχει καθημερινά από τα 10 λεωφορεία που κυκλοφορούν τα 7 είναι ηλεκτρικά, προφανώς πρεπει να γίνουν και άλλα βήματα και σε άλλες πολλές γραμμές
Απάντηση
#63
Εγώ σήμερα μπήκα σε καινούργια MAN, γιατί έλειπα από Αθήνα. Στο #3882 που ήταν στο 319, αυτό που επέστρεψα δεν το θυμάμαι. Θεωρώ ότι αυτά τα MAN είναι τα πιο όμορφα αστικά λεωφορεία που κυκλοφορούν στην Αττική. Δεύτερα θα έβαζα την προηγούμενη γενιά MAN (leasing) και τρίτα τα Agora.

Το εσωτερικό είναι αρκετά στιβαρό, χωρίς τριξιματα. Ωραία η ξύλινη επένδυση, με το σκούρο καφέ. Ωραία και τα γκρι καθίσματα, με τις πράσινες λεπτομέρειες. Το μόνο αρνητικό που έχουν είναι ότι δεν υπάρχουν καθόλου "κουρτίνες" για τους επιβάτες, ούτε είναι φιμε τα τζάμια, οπότε ψήνεσαι από τον ήλιο...

Επίσης, σε μερικά καινούργια MAN έχουν αρχίσει ήδη να χαλάνε(!) οι πλαϊνές προμετωπιδες στα δεξιά. Στο #9992 έχει χαλάσει σχεδόν ολόκληρη, μόνο ο αριθμός 302 φαινόταν και 2 γραμμές δίπλα να τρεμοπαίζουν. Σε αυτό που ήμουν εγώ, φαίνονταν τα γράμματα, αλλά κομμένα.

Υ.Γ. Οι πόρτες όντως αργούν να ανοίξουν, από την στιγμή που σταματά το λεωφορείο. Αλλά όταν ξεκινήσουν το άνοιγμα/κλείσιμο, έχουν παρόμοια ταχύτητα με τα Agora. Τα ηλεκτρικά Yutong θεωρώ ότι είναι ακόμα χειρότερα σε αυτό.
Απάντηση
#64
Για τα ΜΑΝ υπάρχει και το γνωστο ρητό Μαν αμαν αμαν Big Grin
Απάντηση
#65
(10-10-2024, 08:23 PM)MitsosDaBest Έγραψε: Επίσης, σε μερικά καινούργια MAN έχουν αρχίσει ήδη να χαλάνε(!) οι πλαϊνές προμετωπιδες στα δεξιά. Στο #9992 έχει χαλάσει σχεδόν ολόκληρη, μόνο ο αριθμός 302 φαινόταν και 2 γραμμές δίπλα να τρεμοπαίζουν. Σε αυτό που ήμουν εγώ, φαίνονταν τα γράμματα, αλλά κομμένα.
Aπο την πρώτη μέρα
Απάντηση
#66
Μέχρι στιγμής, και βάσει του opencar τα οχήματα είναι 130, 100 12C και 30 18C
Απάντηση
#67
Σήμερα κυκλοφόρησαν 35 νέα λεωφορεία από την κοινοπραξία στη Δυτική Αττική, μαζί με τα 75 που κυκλοφορούν στην Ανατολική. Συνολικά 110 από τα ΚΤΕΛ με τα υπόλοιπα 100 από τη νέα χρονιά
Απάντηση
#68
(11-10-2024, 06:05 PM)vard_57 Έγραψε: Μέχρι στιγμής, και βάσει του opencar τα οχήματα είναι 130, 100 12C και 30 18C

Απορία: Το C στα MAN Lion's City πώς προέκυψε; Το έχω ξαναδεί σε διάφορα sites αλλά στο site της MAN, στην μπροσούρα του Lion's City, βλέπω ότι τα 12Ε/18Ε είναι τα ηλεκτρικά, 12G/18G είναι τα οχήματα που κινούνται με φυσικό αέριο και 12/18 τα συμβατικά ντιζελοκίνητα.

Ομοίως και εδώ --> https://www.man.eu/gr/el/bus/city_buses/...ionen.html
Απάντηση
#69
12C και 18C είναι οι κωδικοί που εμφανίζονται στον VIN, οι αντικαταστάτες των A21 (βασικά A37) και A23
(Αν και θυμάμαι να έχω δει κάπου αναφορά το των ντίζελ με το C - εκτός κι αν είναι αυτό που λένε Mandela Effect)
Απάντηση
#70
(01-11-2024, 08:36 PM)Giannis Έγραψε: Απορία: Το C στα MAN Lion's City πώς προέκυψε; Το έχω ξαναδεί σε διάφορα sites αλλά στο site της MAN, στην μπροσούρα του Lion's City, βλέπω ότι τα 12Ε/18Ε είναι τα ηλεκτρικά, 12G/18G είναι τα οχήματα που κινούνται με φυσικό αέριο και 12/18 τα συμβατικά ντιζελοκίνητα.

Ομοίως και εδώ --> https://www.man.eu/gr/el/bus/city_buses/...ionen.html
Υπόθεση εργασίας: Το C είναι για combustion ή conventional σε αντιδιαστολή με Ε για electric και G για gas, ίσως για ευκολότερη διάκριση.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)