Αξιολόγηση Θέματος:
  • 25 Ψήφοι - 2.56 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Σε όλες τις γέφυρες κατά μήκος της γραμμής έχουν βάλει ξύλινους στρωτήρες για λόγους βάρους, καθώς δεν σχεδιάστηκαν και δεν κατασκευάστηκαν για να "σηκώσουν" ούτε τσιμεντένιους στρωτήρες ούτε σταθερή επιδομή πολύ περισσότερο.

Μόνη εξαίρεση είναι η ανισόπεδη διάβαση στην Νερατζιώτισσα (την εκκλησία, όχι τον σταθμό) όπου η οδός Αγ. Κωνσταντίνου περνάει κάτω από τις γραμμές. Εκεί έχουν τσιμεντένιους στρωτήρες.
Καλησπέρα σας.
Είμαι ο επιβάτης, ο απλά ο συνήθης επιβάτης αλλά και ο λάτρης των Μαζικών Μέσων Μεταφοράς (ΜΜΜ)
Πιστεύω οτι τα ΜΜΜ είναι η λύση στην πράσινη μετακίνηση, είναι η λύση στο φαινόμενο του θερμοκηπίου είναι η λύση στην οικονομία.
Θέλω λοιπόν να πώ τα παρακάτω:

Τα ΜΜΜ είναι εθνικό αγαθό στην υπηρεσία του πολίτη.
Οι εργαζόμενοι στα ΜΜΜ είναι υπάλληλοι και δεν έχουν καμία δικαιοδοσία να στερούν το πολύτιμο αυτό αγαθό μεταφοράς από τον πολίτη. ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ.
Η πολιτεία τους έχει προσφέρει μια σίγουρη θέση εργασίας με πολλά πλεονεκτήματα που δεν έχει ο συνήθης εργαζόμενος, μισθοί , συντάξεις, εργασιακά διακαιώματα κλπ.
Δικαίωμα τους να διεκδικήσουν τα δικαιώματα τους αλλά χωρίς να στερούν από τον πολίτη το δικαίωμα του να μετακινηθεί.
Το σκεπτικό ότι διεκδικούμε τα δικαιώματα μας είναι μια τακτική που ανήκει στην ελίτ των εργαζομένων στις ΔΕΚΟ. Ο φουκαράς ο απλός εργαζόμενος δεν απεργεί ακόμα και όταν κηρύξει απεργία η ΓΣΕΕ. Δεν τολμά να απεργήσει.
Οι εργαζόμενοι στον ΗΣΑΠ έφτασαν στο σημείο να κάνουν 4ωρη στάση εργασίας ως συμπαράσταση στους απεργούς των λιμανιών. @ Σκεφτείτε, ``πέρα βρέχει`` για αυτόν που πληρώνει μηνιαία κάρτα.
Εμείς θα κάνουμε τη στάση μας, θα πληρωθούμε το ημερομίσθιο και εσύ να κόψεις το λαιμό σου, να πάρεις ταξί να πάς στον προορισμό σου.Angry
Ας σκεφτούν λοιπόν αυτά τα παραπάνω έτσι ώστε να λογικευτούν και να μην ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝ πλέον τον πολίτη. ΦΤΑΝΕΙ πια έως εδώ.
Τον τελευταίο καιρό ο ΗΣΑΠ ειδικά ο ΗΣΑΠ έχει ξεπεράσει κάθε όριο ανηθικότητας. Το υπ`αριθμόν 1 ΜΜΜ της Αττικής που εξυπηρετεί καθημερινώς χιλιάδες πολίτες στις μετακινήσεις του ΧΟΛΕΝΕΙ.
Με πρόφαση Undecidedπρος τον ανυποψίαστο πολίτη ``λόγω έργων`` μειώνουν τα δρομολόγια των συρμών αντί για να τα αυξήσουν επικαλούμενοι φαιδρές δικαιολογίες όταν όλοι γνωρίζουμε το λόγο που ο ΗΣΑΠ κάνει αυτες τις αυθαιρεσίες. Ο ΗΣΑΠ έχει το καλύτερο μισθολόγιο και το καλύτερο συνταξιοδοτικό καθώς και τις καλύτερες εργασιακές συνθήκες.
Εβαλε μέσα 80 εκατομμύρια ευρώ τον ΗΣΑΠ από ρεμούλες, αρπαχτές και μισθούς, τσέπωσε τις επιχορηγήσεις και τώρα αντιμετωπίζει πρόβλημα εκταμίευσης των κονδυλίων έτσι ώστε να συνεχιστούν τα έργα.
Για του λόγου το αληθές δείτε τι γράφει η εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct...id=4606786
Οι μειώσεις δρομολογίων καθώς και το ότι βρέθηκαν αρχαία στην περιοχή της Ομόνοιας δεν είναι παρά εξειδικευμένα τεχνάσματα έτσι ώστε να εξοικονομήσουν χρήματα πράγμα που αποκλείεται γιατί ούτε τους μισθούς τους μειώνουν όπως έκανε ο κυβέρνηση σε όλους τους εργαζόμενους, ούτε έχουν έσοδα αφού έχουν καταστρέψει στην κυριολεξία τον ΗΣΑΠ. Βασίζονται απλά στις επιχορηγήσεις και στο κονδύλι του προυπολογισμού.
Εάν θέλουν λοιπόν οι εργαζόμενοι στον ΗΣΑΠ να διατηρήσουν τις θέσεις τους ως δημόσιοι υπάλληλοι να βάλουν νερό στο κρασί τους και να δώσουν στον πολίτη αυτό που του ανήκει.
Τη γρήγορη, άνετη και αξιοπρεπή μετακίνηση και να μην τον στριμώχνουν στα ``σαρδέλα`` μέσα στα βαμμένα από σπρέυ τρένα.
Να φροντίσουν να έχουν συχνά δρομολόγια, να επεκταθεί ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ εως τις 2 η ώρα τη νύκτα ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ η λειτουργία τους, να φροντίσουν να λειτουργούν όλα τα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων να δέχονται όλα τα κέρματα και όχι ο πολίτης να ψάχνει να βρεί μονοεύρα ή δύευρα να λειτουργούν τα κλιματιστικά.
Το μήνα Φεβρουάριο το εισιτήριο αυξάνεται στο 1,40.
Ο πολίτης δεν θα δεχθεί να πληρώνει 1.40 το εισιτήριο, να δίνει 45 ευρώ για μηνιαία κάρτα και τις μισές μέρες να κατεβάζει ρολά ο ΗΣΑΠ.
Ο πολίτης δεν θα δεχθεί να περιμένει 20 λεπτά στο σταθμό της Βικτώριας και να ποδοπατείται για να πάει στον προορισμό του.
Ο πολίτης θα απαντήσει μια και καλή σε όλα αυτά με τον εξής τρόπο ``ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ`` http://www.euro2day.gr/news/economy/124/...ticle.aspx και αυτό θα αποτελέσει καταλυτικό ρόλο για την ιδιωτικοποίηση του ΗΣΑΠ.

(22-01-2011, 06:32 PM)ΕΠΙΒΑΤΗΣ Έγραψε: Το μήνα Φεβρουάριο το εισιτήριο αυξάνεται στο 1,40.
Ο πολίτης δεν θα δεχθεί να πληρώνει 1.40 το εισιτήριο, να δίνει 45 ευρώ για μηνιαία κάρτα και τις μισές μέρες να κατεβάζει ρολά ο ΗΣΑΠ.
Ο πολίτης δεν θα δεχθεί να περιμένει 20 λεπτά στο σταθμό της Βικτώριας και να ποδοπατείται για να πάει στον προορισμό του.
Ο πολίτης θα απαντήσει μια και καλή σε όλα αυτά με τον εξής τρόπο ``ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ`` http://www.euro2day.gr/news/economy/124/...ticle.aspx και αυτό θα αποτελέσει καταλυτικό ρόλο για την ιδιωτικοποίηση του ΗΣΑΠ.

Φίλε μην ανησυχείς. Οι ΗΣΑΠ μετράνε εβδομάδες πλέον. Το κατασκευαστικό έργο τους θα υλοποιείται πλέον από την Αττικό μετρό. Το λειτουργικό έργο πάει σε μία νέα εταιρεία στην οποία το πάνω χέρι θα έχουν οι προερχόμενοι από την ΑΜΕΛ.

Καλησπέρα αγαπητέ φίλε.

Μετρούν μέρες?
Δηλαδή?

Και το οτι θα υλοποιείται απο το Μετρό τι με αυτό?
Εμάς αυτό που μας ενδιαφέρει είναι ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος να αποκτήσει την παλιά του χαμένη αίγλη στους ρυθμούς όμως του 2010.
Μιας και μιλάμε για τον ΗΣΑΠ να πούμε και για το Μετρό.
Οπωσδήποτε το χάλι του ΗΣΑΠ είναι μοναδικό αλλά και Μετρό θα μπορούσε να δουλέψει καλύτερα.
Πρώτα απ`όλα δεν έχει κλιματισμό.
Θα μου πείς και ο ΗΣΑΠ που έχει μήπως δουλεύουν?Shy
Τα δρομολόγια στο Μετρό είναι πολύ αργά.
5 λεπτά τις ώρες αιχμής και 15 λεπτά ώρες μή αιχμής.
5 λεπτά είναι πολλά πάρα πολλά οταν Μετρό αλλων κρατών εχουν συρμούς κάθε 30 δεύτερα.
Ειδικά στο Σύνταγμα και σε Αττική υπάρχει μεγάλο πρόβλημα και αυτό δημιουργείται περισσότερο απο τον ΗΣΑΠ.
(22-01-2011, 06:32 PM)ΕΠΙΒΑΤΗΣ Έγραψε: Ο πολίτης θα απαντήσει μια και καλή σε όλα αυτά με τον εξής τρόπο [b]``ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ``

Καλησπέρα σας κύριε επιβάτη! Σας μιλώ ως συνεπιβάτης!
Αν πιστεύετε ότι η παραπάνω αντίδραση είναι αυτή που αρμόζει απο τους απλούς πολιτες στην εποχη που ζούμε που τον τελευταίο καιρό με τον ΗΣΑΠ κυκλοφορούν τεράστιοι αριθμοί μεταναστών διαφόρων προελεύσεων χωρίς να έχουν πληρώσει ούτε ένα ευρώ δεν το σκέφτεστε σωστά. Δηλάδη έρχεστε και εσείς που αν μη τι άλλο η εταιρεία έβγαζε απο το εισητηριο σας κάποιο ποσοστό των εξόδων λειτουργίας και λέτε δεν πληρώνω. Το αποτέλεσμα το έχετε φανταστεί ? Ή η κατάσταση θα εκτονωθεί τόσο που θα καταλήξετε εσείς και άλλοι συμπολίτες σας με το ίδιο σκεπτικό να κατηγορείστε για μη πληρωμή υπηρεσιών συγκοινωνιων ή ο ΗΣΑΠ θα βαρέσει "κανόνι" και πιστέψτε με τα χρέη που θα έχουν δημιουργηθεί δεν θα ενδιαφερθεί κανένας ιδιώτης.
Ολα τα καταλαβαίνω...
Ναι, να βελτιωθεί η επιδομή αφού είναι απαραίτητο.
Ναι, να βγουν στην επιφάνεια τα σημαντικά αρχαία.
Ναι, να ταλαιπωρηθούμε μέχρι να τελειώσουν αυτά.

Ενα όμως δεν καταλαβαίνω...

Γιατί να δουλεύουν Χ εργάτες, Ψ μηχανικοί και Ζ αρχαιολόγοι για να βγάλουν τη δουλειά σε κάτι χρόνια, και να μη δουλεύουν 10Χ εργάτες, 10Ψ μηχανικοί και 10Ζ αρχαιολόγοι και να τη βγάλουν σε κάτι μήνες; Γιατί εδώ πια η λέξη "ταλαιπωρία" έχει χάσει τη σημασία της, εδώ μιλάμε για μίσος ενάντια στους επιβάτες. Δεν εξηγείται αλλιώς, πρέπει να μας μισούν αφάνταστα, δεν μπορώ να φανταστώ κάτι άλλο...
Αν δεν έχεις χιούμορ, δεν στο πήρα εγώ - σόρι.
+1. Αλλά προφανώς δεν υπάρχουν λεφτά για 10Χ εργάτες. Όσο για τον συντονισμό αρχαιολογικής υπηρεσίας και ΗΣΑΠ το εχουμε ξαναπεί... προφανώς δεν υπάρχει... Και δεν υπάρχει γιατι απο την στιγμή που έχουν Χ και όχι 10Χ εργατες απλά τους πάνε σε άλλο σημείο του έργου και όλα καλά....
Σύναψη:Καλησπέρα σας κύριε επιβάτη! Σας μιλώ ως συνεπιβάτης!
Αν πιστεύετε ότι η παραπάνω αντίδραση είναι αυτή που αρμόζει απο τους απλούς πολιτες στην εποχη που ζούμε που τον τελευταίο καιρό με τον ΗΣΑΠ κυκλοφορούν τεράστιοι αριθμοί μεταναστών διαφόρων προελεύσεων χωρίς να έχουν πληρώσει ούτε ένα ευρώ δεν το σκέφτεστε σωστά.

Καλησπέρα και σε εσένα αγαπητέ συνεπιβάτη

Κατ`αρχήν αγαπητέ για το θέμα της λαθροεπιβίβασης δεν ευθύνεται ο πολίτης. Κλιμάκια ελεγκτών πληρώνονται για να κάνουν αυτή τη δουλειά αλλά είναι αραγμένοι και πίνουν καφέ.
Εαν έκαναν σωστά τη δουλειά τους αγαπητέ, ολοι θα πλήρωναν εισιτήριο. Εάν έκαναν τη δουλειά τους σωστά αγαπητέ τα τρένα δεν θα ήταν βαμμένα ως ερυθρόδερμοι επί ραγών. Υπάρχουν φύλακες οι οποίοι φυλούν τα τρένα απο το κρεβάτι του σπιτιού τους.

Τι δεν σκεφτόμαστε σωστά αγαπητέ?
Να μην πληρώνουμε εισιτήριο?
Θα αστειεύεστε φυσικάBig Grin
Αγαπητέ θα δίνω εγώ 45 ευρώ για κάρτα για να μου κατεβάζετε τα ρολά και να μου λέτε σήμερα έχουμε απεργία? Θα τρέχω με την ψυχή στο στόμα να προλάβω να πάω στη δουλειά μου και έκπληκτος να διαπιστώνω οτι έχετε στάση εργασίας?
Θα σας δίνω τα ωραία μου τα ευρώ που τα βγάζω χύνοντας αίμα, προκαταβολικά στην αρχή του μηνός για να σας πληρώνω οταν εσείς δεν το σεβόσαστε?

Σύναψη:Το αποτέλεσμα το έχετε φανταστεί ? Ή η κατάσταση θα εκτονωθεί τόσο που θα καταλήξετε εσείς και άλλοι συμπολίτες σας με το ίδιο σκεπτικό να κατηγορείστε για μη πληρωμή υπηρεσιών συγκοινωνιων ή ο ΗΣΑΠ θα βαρέσει "κανόνι" και πιστέψτε με τα χρέη που θα έχουν δημιουργηθεί δεν θα ενδιαφερθεί κανένας ιδιώτης.

Κατ`αρχην αγαπητέ αυτός που θα πρέπει να κατηγορηθεί δεν είναι ο επιβάτης αλλά οι διαχειριστές του ΗΣΑΠ.
Αυτοί κανονικά δεν θα πρέπει να κατηγορηθούν, θα πρέπει να πάνε φυλακή.
Το αποτέλεσμα φυσικά και το έχουμε φανταστεί. Αυτό ακριβώς που λές είναι. Ο ΗΣΑΠ να χτυπήσει κανόνι. Βέβαια ο ΗΣΑΠ εχει χτυπήσει κανόνι εδώ και χρόνια και το πρώτο που θα έπρεπε να κάνει είναι να εξυγιάνει τα οικονομικά του με δραστικές μειώσεις μισθών και επιδομάτων και το κυριώτερο να δουλέψει αγαπητέ.
Ας βρούν οι ράμπο απο τα καφενεία εκεί στην Αττική οπου συχνάζουν και να ξεκινήσουν να κάνουν ελέγχους, οπως στο ΜΕΤΡΟ και απο την άλλη ας βρούν εναν τρόπο να πείσουν εμένα τον επιβάτη οτι με συμφέρει να μετακινούμαι με το τρένο και οχι με το παπάκι μου. Με 3 ευρώ βενζίνη φίλε μου μετακινούμε ολη την εβδομάδα ενώ με το τραίνο χρειάζομαι 30 ευρώ εβδομαδιαίως.. και τον 5πλάσιο χρόνο να πάω στην εργασία μου.

Πρίν απο δύο χρόνια αγαπητέ έγινε πρόταση απο τον Πρόεδρο του ΣΥΝ Α. Τσίπρα ΜΕΤΡΟ και ΗΣΑΠ να λειτουργούν επι 24ώρου βάσεως.Big Grin
Καλά που ζεί ο κ. Τσίπρας εκτός τόπου και χρόνου?
Ας γίνει κ. Τσίπρα μέχρι τις 2 μετά τα μεσάνυχτα και ευχαριστημένος να είστε.
Μετά απο πολλές πιέσεις λοιπόν εδέχθησαν οι υπεύθυνοι να το κάνουν δοκιμαστικά και μόνο για τις μέρες Παρασκευή και Σάββατο.
Ετσι κάθε Παρασκευή είχαν 3 δρομολόγια ανα ώρα 6 δρομολόγια συνολικά. 4.500 άτομα μετακινήθηκαν αυτές τις δύο ώρες.
Τελικά το μέτρο απορρίφθηκε ως ζημιογόνο.
Τουλάχιστον 35.000 εισιτήρια έπρεπε να κοπούν για τα 6 αυτά δρομολόγια.
Πρέπει οι εργαζόμενοι στις ΔΕΚΟ να καταλάβουν κάτι.
Οτι οι υπηρεσίες αυτές δεν είναι τσιφλίκι τους.
Εμείς τους τοποθετήσαμε εκεί και εμείς οτι ώρα θέλουμε τους ξηλώνουμε.
Εαν δεν σεβαστούν λοιπόν τον επιβάτη που τους συντηρεί, ο επιβάτης θα τους πληρώσει με το ίδιο νόμισμα.

Φιλικά λοιπόν φίλε επιβάτη, που παράλληλα φαίνεται να ανήκεις στην κατηγορία των εργαζομένων στα ΜΜΜ σκέψου καλά αυτά που γράφω παραπάνω.

Το ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ αγαπητέ φίλε δεν είναι απλά μια αυθαίρετη απάντηση του επιβάτη.
Είναι ο μοναδικός τρόπος να διασφαλίσει τα δικαιώματα του στις μετακινήσεις του αλλά και στην κακοδιαχείριση της εθνικής περιουσίας του και πίστεψε με και εσύ και οι υπόλοιποι θα είναι ενας φοβερός πονοκέφαλος για όλους σας.
Εγώ δεν μίλησα για απεργίες. Εγώ είπα ότι οταν δουλεύει κανονικά το όλο σύστημα, δηλαδή απο τον φεβρουάριο όπως φαίνεται, το ποσό των 45 ευρώ είναι απόλυτα λογικό αν σκεφτείς το εύρος μετακινήσεων που σου παρέχει και τις αποστάσεις που μπορείς να καλύψεις. Είναι κοντά στις τιμές αντίστοιχων καρτών στο εξωτερικό...

Επίσης θα έπρεπε να είσαι πολύ ευτυχισμένος που η συγκοινωνία στην Αθήνα (με τα όποια προβληματά της) είναι ακόμα δημόσια... Σε άλλες πόλεις η μειωμένη κάρτα απεριορίστων (-25%) έχει φτάσει τα 45 ευρώ για ένα δραματικό δίκτυο 10-15 γραμμών και μόνο λεωφορεία...

Και δεν απάντησες... Πιστεύεις ότι όταν η όποια ΔΕΚΟ χτυπήσει το τελειωτικό "κανόνι" θα βρεθεί κάποιος ιδιώτης που θα το παίξει "σωτήρας" και δεν θα σου ανεβάσει τα εισητήρια για να καλύψει τις τρύπες?
Πέραν του οτι δεν καταλαβαίνεις τι ζημιά προκαλεί στο κράτος η στάση δεν πληρώνω αφού μιας και οι επιχειρήσεις είναι δημόσιες και το κράτος αναγκάζεται να καλύπτει συνέχεια τρύπες για να μην βαρέσουν κανόνι.

Και τέλος λυπάμαι που σε απογοητεύω αλλα δεν έχω καμία απολύτως σχέση με ΜΜΜ και είμαι απλώς επιβάτης. Όμως έχοντας ζήσει στην Αθήνα και πλεον σε άλλη πόλη και έχοντας επισκεφθεί αρκετές μεγαλουπόλεις της Ευρώπης βλέπω τις υπηρεσίες και τα πράγματα πιο σφαιρικά...

Σύναψη:Εγώ δεν μίλησα για απεργίες. Εγώ είπα ότι οταν δουλεύει κανονικά το όλο σύστημα, δηλαδή απο τον φεβρουάριο όπως φαίνεται, το ποσό των 45 ευρώ είναι απόλυτα λογικό αν σκεφτείς το εύρος μετακινήσεων που σου παρέχει και τις αποστάσεις που μπορείς να καλύψεις.

Παράξενο που δεν μιλάς για τις απεργίες, γιατί ολος ο κόσμος παραμιλά.
Εργαζόμενοι και επιχειρηματίες έχουν πληγεί ανεπανόρθωτα.
Θα έπρεπε λοιπόν να μιλάς.
Χλωμό το βλέπω φίλε μου το να λειτουργούν κανονικά απο το Φεβρουάριο και τα 45 ευρώ τα βρίσκω υπερβολικά για τη χλωμάδα.
Τα έργα δεν έχουν τελειώσει ακόμα, άγνωστο τό πότε θα τελειώσουν αφενός, αφετέρου η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να βάλει βαθειά το μαχαίρι στο κόκαλο σε οτι αφορά τις ΔΕΚΟ.
Οταν λοιπόν αρχίσουν οι μετατάξεις θα αρχίσουν νέες απεργίες σε καθημερινή βάση και σε συνδυασμό με τα έργα που ακόμα θα γίνονται να είσαι σίγουρος οτι οχι μόνο τα 45 ευρά.. θα είναι πολλά αλλα ακόμα και το ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ Ποιός ο λόγος να μετακινηθώ με ενα μέσον που δεν θα με πάει στον προορισμό μου έστω και ... τζάμπα..

Σύναψη:Επίσης θα έπρεπε να είσαι πολύ ευτυχισμένος που η συγκοινωνία στην Αθήνα (με τα όποια προβληματά της) είναι ακόμα δημόσια... Σε άλλες πόλεις η μειωμένη κάρτα απεριορίστων (-25%) έχει φτάσει τα 45 ευρώ για ένα δραματικό δίκτυο 10-15 γραμμών και μόνο λεωφορεία...

Εγώ να είμαι ευτυχισμένος?
Εγώ φίλε μου σου είπα, σταμάτησα πλέον να μετακινούμαι με τα ΜΜΜ.
Τα βρίσκω ασύμφορα και χρονοβόρα.
Πολύ σύντομα θα τα βρούν και αλλοι.
Η κυβέρνηση προχωρά με μαθηματική ακρίβεια στην απαξίωση των ΜΜΕ και η αύξηση του εισιτηρίου συμβάλλει σε αυτό.
Οι απεργίες και το κακό σέρβις που προσφέρουν τα ΜΜΕ ευνοούν τις βλέψεις της κυβέρνησης καθώς βρίσκουν αιτίες για τα σχέδια τους.
Τι ευτυχισμένος να είμαι.


Σύναψη:Και δεν απάντησες... Πιστεύεις ότι όταν η όποια ΔΕΚΟ χτυπήσει το τελειωτικό "κανόνι" θα βρεθεί κάποιος ιδιώτης που θα το παίξει "σωτήρας" και δεν θα σου ανεβάσει τα εισητήρια για να καλύψει τις τρύπες?
Πέραν του οτι δεν καταλαβαίνεις τι ζημιά προκαλεί στο κράτος η στάση δεν πληρώνω αφού μιας και οι επιχειρήσεις είναι δημόσιες και το κράτος αναγκάζεται να καλύπτει συνέχεια τρύπες για να μην βαρέσουν κανόνι.

Να απαντήσω.
Κατ`αρχήν δεν μπορείς να λές οτι ``δεν γνωρίζω`` ή οτι ``δεν καταλαβαίνω`` τι ζημιά μπορεί να γίνει.
Και αυτό γιατί εσύ δεν γνωρίζεις πιθανόν αυτά που γνωρίζω εγώ.
Φυσικά και γνωρίζω λοιπόν τι ζημιά θα γίνει αλλά να σου πώ την αλήθεια χωρίς φόβο και πάθος, τι με νοιάζει εμένα φίλε μου τι ζημιά θα γίνει.
Εγώ 340 ευρώ το μήνα παίρνω για 4 ωρίτσες και θα εργάζομαι έτσι μέχρι τα 67 μου.
Οι υπάλληλοι των ΔΕΚΟ αυτοί που ευθύνονται για την κατάντια μου είναι αυτοί που έφευγαν με σύνταξη στα 55 τους χρόνια με 25 χρόνια υπηρεσίας παίρνοντας βαρβάτες συντάξεις των 3.000 ευρώ και τα 340 ευρώ που είναι οι μισθός μου είναι ενα απο τα επιδόματα τους.
Πως το κατάφεραν αυτό?
Πήγαινε να τους ρωτήσεις και αν δεν σου πούν να στο αναλύσω.
Το τι ζημιά μπορεί να γίνει φίλε μου δεν πτοεί εμένα αλλά αυτούς.
Το ιδιο θα πρέπει να ισχύει και για εσένα. Τι σε πτοεί λοιπόν εάν καεί η πίτα εάν εσύ δεν τρώς απο αυτή.

Σύναψη:Και τέλος λυπάμαι που σε απογοητεύω αλλα δεν έχω καμία απολύτως σχέση με ΜΜΜ και είμαι απλώς επιβάτης. Όμως έχοντας ζήσει στην Αθήνα και πλεον σε άλλη πόλη και έχοντας επισκεφθεί αρκετές μεγαλουπόλεις της Ευρώπης βλέπω τις υπηρεσίες και τα πράγματα πιο σφαιρικά...

Τότε θα πρέπει να δείς τα πράγματα πραγματικά σφαιρικά οπως λές και να κοιτάξεις και εσύ το συμφέρον σου, έτσι οπως το κοιτούσαν όλοι αυτοι οι υπάλληλοι των ΔΕΚΟ (ειδικών ταμείων) που ακόμα και αυτή την ύστατη στιγμή η κυβέρνηση τους αφήνει να κάνουν χρήση των προνομίων τους.

Θέλω να ζητήσω συγνώμη απο τους συμμετέχοντες εάν παρουσιάζομαι κυνικός ή έαν ξεφεύγω απο το θέμα αλλά νομίζω οτι κάποιος πρέπει να τα θέσει επι τάπητος.

Παρεπιπτόντως γνωρίζει κάποιος τα έργα στον ΗΣΑΠ στην περιοχή της Ομόνοιας που βρίσκονται?[/b]


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 7 Επισκέπτης (ες)