Αξιολόγηση Θέματος:
  • 10 Ψήφοι - 2.8 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[ΟΑΣΑ] ΔΤ: Διακοπή λειτουργίας ηλεκτρικού σιδηροδρόμου στο τμήμα ΕΙΡΗΝΗ - ΚΗΦΙΣΙΑ
#1
Από τον ΟΑΣΑ ανακοινώνεται ότι, λόγω εργασιών ανακαίνισης της Σιδηροδρομικής Γραμμής των ΗΣΑΠ, από την ΠΕΜΠΤΗ 6 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2011 και μέχρι την ΤΕΤΑΡΤΗ 19 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2011, θα παραμείνει κλειστό το τμήμα ΕΙΡΗΝΗ-ΚΗΦΙΣΙΑ.

Για το ανωτέρω τμήμα το επιβατικό κοινό θα εξυπηρετείται με την λεωφορειακή γραμμή «Χ5 ΣΤ. ΗΣΑΠ ΕΙΡΗΝΗ - ΚΗΦΙΣΙΑ (ΠΛΑΤ. ΠΛΑΤΑΝΟΥ)».

Η αφετηρία της γραμμής θα είναι έναντι της εισόδου του σταθμού ΗΣΑΠ ΕΙΡΗΝΗ και το τέρμα στην πλατεία Πλατάνου, όπου βρίσκεται και η αφετηρία των λεωφειακών γραμμών 550, Ε7, Χ14 .

Η λεωφορειακή γραμμή Χ5, στην κατεύθυνση προς Κηφισιά θα ακολουθεί την παρακάτω διαδρομή :

Από το σταθμό ΗΣΑΠ ΕΙΡΗΝΗ,δεξιά Νεραντζιωτίσσης, συνέχεια πάνω από την γέφυρα της Αττικής Οδού, δεξιά Αγ. Κων/νου, αριστερά λεωφ. Κηφισίας, αριστερά πλατεία Πλατάνου. Οι στάσεις που θα πραγματοποιούνται είναι οι εξής :
ΣΤΑΘΜΟΣ ΕΙΡΗΝΗ, ΣΤΑΘΜΟΣ ΝΕΡΑΝΤΖΙΩΤΙΣΣΑ, ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΜΕΛΙΣΣΙΩΝ, ΚΑΤ, ΖΗΡΙΝΕΙΟ, ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΛΑΤΑΝΟΥ.

Στην κατεύθυνση προς σταθμό ΕΙΡΗΝΗ θα ακολουθεί την παρακάτω διαδρομή :
Από την πλατεία Πλατάνου, λεωφ. Κηφισίας, δεξιά Αγ. Κων/νου, αριστερά Νεραντζιωτίσσης, συνέχεια πάνω από την γέφυρα της Αττικής Οδού, αριστερά στον χώρο επιβίβασης έναντι του σταθμού ΗΣΑΠ ΕΙΡΗΝΗ.

Οι στάσεις που θα πραγρατοποιούνται είναι οι εξής :
ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΛΑΤΑΝΟΥ, ΚΑΤ, ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΜΕΛΙΣΣΙΩΝ, ΣΤΑΘΜΟΣ ΝΕΡΑΝΤΖΙΩΤΙΣΣΑ, ΣΤΑΘΜΟΣ ΕΙΡΗΝΗ.

Η συχνότητα των δρομολογίων θα είναι αντίστοιχη των συρμών του ΗΣΑΠ.

Υπενθυμίζουμε ότι συνεχίζει να είναι εκτός λειτουργίας το τμήμα της γραμμής ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ-ΑΤΤΙΚΗ.

Για περισσότερες πληροφορίες το επιβατικό κοινό μπορεί να επικοινωνεί με το Τηλεφωνικό Κέντρο 185 του ΟΑΣΑ και μέσω Internet στη διεύθυνση http://www.oasa.gr
Απάντηση
#2
Εχει καταντησει φαρσοκωμωδια αυτο το πραγμα αντε να δουμε ποτε θα τελειωσουν τα εργα επιτελους.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
Απάντηση
#3
Τα έργα ΔΕΝ θα τελειώσουν. Πιστεύω ότι 1) το τμήμα Ειρήνη - Κηφισιά κλείνει οριστικά για λόγους περιορισμού κόστους / εξοικονόμησης χρημάτων (απλά δεν το ανακοινώνουν για να μην έχουν αντιδράσεις) και 2) το υπόγειο τμήμα επίσης δεν πρόκειται να ξαναανοίξει λόγω του υψηλού κόστους που συνεπάγεται για την ολοκλήρωσή του η ανεύρεση αρχαίων ευρημάτων.

Έτσι πλέον η γραμμή 1 του ΗΣΑΠ θα είναι δύο τμήματα, Πειραιάς - Μοναστηράκι και Αττική - Ειρήνη. Η Νερατζιώτισσα θα εξυπηρετείται μόνο από τον προαστιακό, ενώ το Μαρούσι (κέντρο της περιοχής, καθώς και οι σταθμοί Ειρήνης, Νερατζιώτισσας και Κηφισίας βρίσκονται εντός του Δήμου Αμαρουσίου), η Πεύκη (ΚΑΤ) και η Κηφισιά μένουν μόνο με τα λεωφορεία.
Απάντηση
#4
???

Δε νομιζω...
Απάντηση
#5
Μακάρι... χθες έκανα από την Ειρήνη ως το σπίτι μου (σύνορα Πεύκης-Αμαρουσίου) 45 λεπτά και χρειάστηκε να αλλάξω 3 λεωφορεία. Και το 020 έφυγε πριν την ώρα του και το έχασα, το Χ5 κάνει στάση πολύ μακριά από τον σταθμό του Αμαρουσίου (επί της Λεωφ. Κηφισίας), και το 446 επειδή σχόλαγε μας άφησε στον σταθμό αντί για το τέρμα...
Απάντηση
#6
(07-01-2011, 10:15 AM)panos81 Έγραψε: Μακάρι... χθες έκανα από την Ειρήνη ως το σπίτι μου (σύνορα Πεύκης-Αμαρουσίου) 45 λεπτά και χρειάστηκε να αλλάξω 3 λεωφορεία. Και το 020 έφυγε πριν την ώρα του και το έχασα, το Χ5 κάνει στάση πολύ μακριά από τον σταθμό του Αμαρουσίου (επί της Λεωφ. Κηφισίας), και το 446 επειδή σχόλαγε μας άφησε στον σταθμό αντί για το τέρμα...


ΑΝ είχες κουράγιο για λίγο ποδαρόδρομο, μπορούσες να δοκιμάσεις το Α8..... Undecided

Πάντως, πέρα από το αστείο, και εγώ έχω παρόμοιο πρόβλημα, για να φτάσω στον Πλάτανο. Άσε που, τουλάχιστον με την ισχύουσα κατάσταση στον ΗΣΑΠ, είχα υπόλογίσει κατά προσέγγιση κάθε πότε φεύγει το τρένο από την Κηφισιά(!)
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Απάντηση
#7
Εγω αυτο που δεν καταλαβαίνω ειναι γιατι τα δρομολόγια Μοναστηράκι-Πειραιας ειναι τόσο αραια (αιχμή 10-12 λεπτά, απόγευμα γυρω στα 15 λεπτα), εφόσον αυτη τη στιγμή η εξυπηρετούμενοι σταθμοί ειναι λιγότεροι, οι συρμοί υπάρχουν και οι οδηγοί πληρώνονται κανονικά. Εκτός αν οι εργαζόμενοι του ΗΣΑΠ δικαιωματικά ως ανώτερα όντα πρεπει να συνεχίζουν τις διακοπές του (περσινου) καλοκαιριού. Τοτε, ενταξει..

Απο την άλλη ζητούν να ακυρώνουμε εισιτήρια σαν καλα πρόβατα, ανεξαρτήτως οτι ταλαιπωρούμαστε συστηματικά και προκλητικά εδω και αρκετά χρόνια με αυτα τα -υποτιθέμενα- εργα. Υποτιθέμενα, γιατι στα έργα απ'οσο γνωρίζω πρεπει να δουλεύουν εργάτες αλλα σε κανενα εργοτάξιο δεν κυκλοφορεί ουτε αρουραίος, οχι εργάτης...
Απάντηση
#8
(07-01-2011, 04:52 PM)stavros2004 Έγραψε: Εγω αυτο που δεν καταλαβαίνω ειναι γιατι τα δρομολόγια Μοναστηράκι-Πειραιας ειναι τόσο αραια (αιχμή 10-12 λεπτά, απόγευμα γυρω στα 15 λεπτα), εφόσον αυτη τη στιγμή η εξυπηρετούμενοι σταθμοί ειναι λιγότεροι, οι συρμοί υπάρχουν και οι οδηγοί πληρώνονται κανονικά. Εκτός αν οι εργαζόμενοι του ΗΣΑΠ δικαιωματικά ως ανώτερα όντα πρεπει να συνεχίζουν τις διακοπές του (περσινου) καλοκαιριού. Τοτε, ενταξει..

Απο την άλλη ζητούν να ακυρώνουμε εισιτήρια σαν καλα πρόβατα, ανεξαρτήτως οτι ταλαιπωρούμαστε συστηματικά και προκλητικά εδω και αρκετά χρόνια με αυτα τα -υποτιθέμενα- εργα. Υποτιθέμενα, γιατι στα έργα απ'οσο γνωρίζω πρεπει να δουλεύουν εργάτες αλλα σε κανενα εργοτάξιο δεν κυκλοφορεί ουτε αρουραίος, οχι εργάτης...


Ομοίως, το Ειρήνη - Κηφισιά ΗΤΑΝ κάθε 15 λεπτά μόνιμα!
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Απάντηση
#9
Μόκο όμως οι νταήδες συνδικαλιστές του ΗΣΑΠ για την καθυστέρηση των έργων.
(07-01-2011, 01:52 PM)cmegas Έγραψε: ΑΝ είχες κουράγιο για λίγο ποδαρόδρομο, μπορούσες να δοκιμάσεις το Α8..... Undecided

Ακόμη και αν είχε κουράγιο για περπάτημα, έχουν φροντίσει οι εκάστοτε δήμαρχοι να μην βρίσκεις πεζοδρόμιο για περπάτημα, όπως στήν Αγίου Κωνσταντίνου στο Μαρούσι αλλά και σε άλλες κεντρικές (ή μη) οδούς του Λεκκανοπεδίου.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση
#10
(06-01-2011, 01:08 PM)panos81 Έγραψε: Τα έργα ΔΕΝ θα τελειώσουν. Πιστεύω ότι 1) το τμήμα Ειρήνη - Κηφισιά κλείνει οριστικά για λόγους περιορισμού κόστους / εξοικονόμησης χρημάτων (απλά δεν το ανακοινώνουν για να μην έχουν αντιδράσεις) και 2) το υπόγειο τμήμα επίσης δεν πρόκειται να ξαναανοίξει λόγω του υψηλού κόστους που συνεπάγεται για την ολοκλήρωσή του η ανεύρεση αρχαίων ευρημάτων.

Έτσι πλέον η γραμμή 1 του ΗΣΑΠ θα είναι δύο τμήματα, Πειραιάς - Μοναστηράκι και Αττική - Ειρήνη. Η Νερατζιώτισσα θα εξυπηρετείται μόνο από τον προαστιακό, ενώ το Μαρούσι (κέντρο της περιοχής, καθώς και οι σταθμοί Ειρήνης, Νερατζιώτισσας και Κηφισίας βρίσκονται εντός του Δήμου Αμαρουσίου), η Πεύκη (ΚΑΤ) και η Κηφισιά μένουν μόνο με τα λεωφορεία.

Μην λέμε και ότι θέλουμε! Τα έργα θα τελειώσουν. Απλά μιας και πλεον δεν έχουμε ολυμπιακούς (και εκεί καθυστέρησαν μέχρι τελευταία στιγμή) θα καθυστερήσουν αρκετα... Σύμφωνα με το αρχικό προγραμμα ήταν να τελειώσουν το φθινόπωρο... Κάτι το ένα κάτι το άλλο φτάσαμε χριστούγεννα... και μπήκαν στην μέση οι αρχαιολόγοι... Τώρα απλά αναμένουμε...
Πιθανόν και να χρειαστεί αρκετός καιρός μέχρι οι αρχαιολόγοι να τελειώσουν και να επιτρέψουν τις εργασίες στην περιοχή Μοναστηρακίου και στην σήραγγα. Πιθανόν επίσης αν είναι πολλά τα αρχαία και δεν μετακινούνται να χρειαστεί υπογειοποίηση της γραμμής ή κατασκευή νέας σήραγγας.

Ένα είναι σίγουρο. Ότι η διεύθυνση των ΗΣΑΠ αυτή την στιγμή αντί να πατήσει πόδι όπως θα έκανε κάθε σωστός συγκοινωνιακός φορεας κάθεται και περιμένει αν και όποτε τελειώσει η αρχαιολογική υπηρεσία (μπρρρρρ...) να συνεχίσει τα έργα...

Παντως πιστεύω ότι και να έχουμε καθυστέρηση παράδοσης μέχρι το καλοκαίρι φυσιολογικό είναι για δεδομένα Ελλάδας... Ας μην θίξουμε το πως θα έπρεπε να ήταν
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  [ΣΚΑΪ] ΗΣΑΠ: Διακοπή δρομολογίων στο τμήμα Ομόνοια – Θησείο λόγω βλάβης GeorgIrisbus 0 2.112 29-10-2011, 03:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  [ΟΑΣΑ] ΔΤ: Διακοπή δρομολογίων στο τμήμα Πειραιάς - Ομόνοια της Γαμμής 1 του Μετρό Cmaniac 0 2.071 01-09-2011, 01:24 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Cmaniac
  [ΟΑΣΑ] ΔΤ: Διακοπή δρομολογίων ΗΣΑΠ στο τμήμα Πειραιάς- Ομόνοια, 27 και 28/08/2011 Konstantinos MercedesBenz 2 4.068 24-08-2011, 06:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  [Το Βήμα] Κλειστό από 26/9 και για δέκα ημέρες το τμήμα «Ανω Πατήσια-Ειρήνη» Cmaniac 6 8.587 28-09-2010, 08:12 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ELBO O405GN
  [Ναυτεμπορικη] ΗΣΑΠ: Με λεωφορεία το τμήμα Αττική-Ειρήνη το Σαββατοκύριακο Cmaniac 1 3.669 20-11-2009, 10:37 PM
Τελευταία Δημοσίευση: dermitzakis

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)