06-06-2024, 07:37 AM
Από το ΚΤΕΛ Σαλαμίνας, νομίζω το καλοκαίρι έχει πάρα πολύ κόσμο
Νυχτερινές γραμμές
|
06-06-2024, 07:37 AM
Από το ΚΤΕΛ Σαλαμίνας, νομίζω το καλοκαίρι έχει πάρα πολύ κόσμο
06-06-2024, 11:19 AM
06-06-2024, 11:33 AM
10-06-2024, 01:56 AM
Το 400 είναι και "επισήμως" επισήμως νυχτερινή γραμμή μιας και πλέον δεν χώρας να μπεις. Το δρομολόγιο των 00:55 από Πειραιά έφτασε Σύνταγμα περίπου 01:50 (55 λεπτά αργότερα) και πέρασε γεμάτο από τις στάσεις "ΣΥΝΤΑΓΜΑ" και "ΚΗΠΟΣ" επί της Βασιλίσσης Σοφίας χωρίς να κάνει φυσικά στάση. Εγώ περιμένω το δρομολόγιο των 1:30 από Πλακεντίας, απο τη στάση Σύνταγμα (το οποίο ξεκίνησε με μόνο 10 λεπτά καθυστέρηση). Για να δούμε αν θα μου τύχει το ίδιο (πολύ πιθανόν).
(10-06-2024, 01:56 AM)Korkis Έγραψε: Το 400 είναι και "επισήμως" επισήμως νυχτερινή γραμμή μιας και πλέον δεν χώρας να μπεις. Το δρομολόγιο των 00:55 από Πειραιά έφτασε Σύνταγμα περίπου 01:50 (55 λεπτά αργότερα) και πέρασε γεμάτο από τις στάσεις "ΣΥΝΤΑΓΜΑ" και "ΚΗΠΟΣ" επί της Βασιλίσσης Σοφίας χωρίς να κάνει φυσικά στάση. Εγώ περιμένω το δρομολόγιο των 1:30 από Πλακεντίας, απο τη στάση Σύνταγμα (το οποίο ξεκίνησε με μόνο 10 λεπτά καθυστέρηση). Για να δούμε αν θα μου τύχει το ίδιο (πολύ πιθανόν). Για καλή μου τύχη έχει φυσιολογικό κόσμο (όλες οι θέσεις πιασμένες σχεδόν και έχει λίγο χώρο για όρθιους)
24-06-2024, 02:22 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 24-06-2024, 02:24 PM από Larioupol. Edited 1 time in total.)
(06-06-2024, 01:57 AM)Crabman Έγραψε: Καλησπέρα σε όλους. Γνωρίζει κανείς το 115 Κίτσι-Ακαδημία πως πηγαίνει από επιβατική κίνηση; Επίσης δρομολογείται από το κτελ αττικής ή από κάποιο άλλο και από ποιο αμαξοστάσιο βγαίνει; Από επιβατικη κίνηση, το 2021 που το χρησιμοποιούσα, μάζευε τον κόσμο του (δεν ήταν φισκα, αλλά είχε κόσμο). Αλλά αυτό από Βάρκιζα και μετά. Μετά ση Γλυφάδα φανταζόμαι ότι γεμίζει μιας και είναι το τελευταίο βραδινό στην παραλιακή Θεωρητικά θα έπρεπε να βγαίνει από το ίδιο που βγαίνει το 116
24-06-2024, 05:33 PM
Από ΚΤΕΛ Σαλαμίνας βγαίνει από όχημα που απ' το πρωί κάνει 116/117 και μετά συνεχίζει 115
25-08-2024, 02:42 AM
Καλησπέρα σε όλους,
Βρέθηκα σήμερα στην Αθήνα και χρησιμοποίησα το νυχτερινό 11 προς Παγκράτι (όχημα 8013). Το όχημα είχε κατεβασμένες τις κεραίες και πήγαινε με τον ντιζελοκινητήρα, βγάζοντας τις ανηφόρες με τα χίλια ζόρια. Είναι πάγια τακτική το να πηγαίνει χωρίς ρεύμα στα νυχτερινά δρομολόγια; Κι αν ναι, τότε ποιος ο λόγος να γίνονται τα συγκεκριμένα δρομολόγια με τρόλεϊ, αντί για συμβατικό θερμικό ή ηλεκτρικό με μπαταρία; Ευχαριστώ πολύ.
25-08-2024, 07:34 AM
(25-08-2024, 02:42 AM)O530lover Έγραψε: Καλησπέρα σε όλους,Η συντήρηση στο δίκτυο γίνεται βράδυ . Πολύ πιθανόν να έγινε κάτι κάποια βλάβη. Έτυχε στο δρομολόγιο που ήσουν. Αν δουλεύε το δίκτυο θα ήταν όλα καλά. Οπότε ένα γεγονός δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι πρέπει να γίνει όλη αυτή η αλλαγή
25-08-2024, 09:16 PM
(25-08-2024, 07:34 AM)Mrtrolleibus Έγραψε: Η συντήρηση στο δίκτυο γίνεται βράδυ . Πολύ πιθανόν να έγινε κάτι κάποια βλάβη. Έτυχε στο δρομολόγιο που ήσουν. Αν δουλεύε το δίκτυο θα ήταν όλα καλά. Οπότε ένα γεγονός δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι πρέπει να γίνει όλη αυτή η αλλαγή Άρα ήταν μεμονωμένο περιστατικό. Ευχαριστώ, καλύφθηκα.
Γίνεται να αγοράσει ο ΟΑΣΘ 100 Citaro και 100 Volvo 7700 ή ζητάω πολλά;
|
|