Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος λεωφορείων ΚΤΕΛ
(05-08-2024, 02:46 PM)patrinos Έγραψε: Πληροφοριακά τα ΜΑΝ της κοινοπραξίας  ήρθαν από Πολωνία..Κάποια παρτίδα θα ήταν και πιθανόν να ακυρώθηκε για το όπου ήταν να πάει.. Και όχι τίποτα άλλο κλάφτηκαν επειδή ήταν τρίπορτα τα αρθρωτά και τους τα πέρασαν αλλά γράφτηκε και η παπάτζα από το γνωστό blo ότι τάχα είναι δύσκολη η κατασκευή των τετράθυρων..Ναι καλά το πιστέψαμε.. Άσε που μπορεί να τα πήραν σε τιμή ευκαιρίας..
Αφού η MAN πλέον κατασκευάζει αστικά μόνο στην Πολωνία (Starachowice), λογικό δεν είναι να έρθουν από εκεί; Η απορία μου είναι αν αγοράστηκαν ή ήρθαν με leasing, γιατί στις προσόψεις τους στις φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν διακρίνεται το αυτοκόλλητο «Papadakis». Τέλος, τα τρίπορτα αρθρωτά δεν τα θεωρώ πρόβλημα, ίσα ίσα οι περισσότερες θέσεις καθήμενων πλεονέκτημα είναι για τις γραμμές που προορίζονται (Μεσόγεια / νότια προάστια). Αυτό που με ανησυχεί είναι πώς θα καταντήσει σύντομα το σαλονάκι στο βαγόνι από τους διάφορους «καλλιτέχνες» (ελπίζω να έχουν κάμερες τα οχήματα).9
Απάντηση
Και τα Yutong που έχουν κάμερες (και αυτοκόλλητο), στην Θεσσαλονίκη τουλάχιστον είναι απενεργοποιημένες
Απάντηση
Θα μπορούσαν να έχουν έρθει από Τουρκία.. Και το λέω αυτό γιατί τουλάχιστον μια φορά την βδομάδα υπάρχει εμπορευματική σύνδεση από την Τουρκία με το λιμάνι της Πάτρας..
Απάντηση
(05-08-2024, 03:49 PM)420 Peiraias - Agia Paraskevi Έγραψε: Η απορία μου είναι αν αγοράστηκαν ή ήρθαν με leasing, γιατί στις προσόψεις τους στις φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν διακρίνεται το αυτοκόλλητο «Papadakis».

Μπορεί να είναι οτιδήποτε από τα δύο, καθώς ο Παπαδάκης πέρα από εταιρεία leasing είναι και ο επίσημος αντιπρόσωπος για τα λεωφορεία της MAN/Neoplan και τα ανταλλακτικά τους στην Ελλάδα. Ας μην ξεχνάμε ότι συμμετέχει και μέσω των θυγατρικών του στην κοινοπραξία, αφού η Panolympia, η οποία έχει την Smile Acadimos, ανήκει στον Όμιλο Παπαδάκη.
Απάντηση
(05-08-2024, 03:49 PM)420 Peiraias - Agia Paraskevi Έγραψε: Αφού η MAN πλέον κατασκευάζει αστικά μόνο στην Πολωνία (Starachowice), λογικό δεν είναι να έρθουν από εκεί; Η απορία μου είναι αν αγοράστηκαν ή ήρθαν με leasing, γιατί στις προσόψεις τους στις φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν διακρίνεται το αυτοκόλλητο «Papadakis». Τέλος, τα τρίπορτα αρθρωτά δεν τα θεωρώ πρόβλημα, ίσα ίσα οι περισσότερες θέσεις καθήμενων πλεονέκτημα είναι για τις γραμμές που προορίζονται (Μεσόγεια / νότια προάστια). Αυτό που με ανησυχεί είναι πώς θα καταντήσει σύντομα το σαλονάκι στο βαγόνι από τους διάφορους «καλλιτέχνες» (ελπίζω να έχουν κάμερες τα οχήματα).9

Το εργοστάσιο της ΜΑΝ στην Άγκυρα έχει σταματήσει να κατασκευάζει αστικά; Γιατί στο site της MAN αναφέρεται το παρακάτω:

Σύναψη:MAN’s history in Turkey goes back a long way. MAN Türkiye A.Ş. was MAN’s first production site outside Germany, starting operations in 1966.
MAN Türkiye can look back on over 55 years of success in the Turkish automotive industry. At its plant in Ankara, Akyurt, the company produces MAN and NEOPLAN brand city, coach and intercity buses on a total area of 317,000 m² and is MAN’s largest bus production centre.
The competence of bus development continues to lie in Ankara – from city buses to NEOPLAN premium coaches. New additions include the topic of bus modification and the new test track.

Από εδώ --> https://www.man.eu/corporate/en/about-ma...sites.html

Και για να επιστρέψουμε on topic, τα midi των ΚΤΕΛ τι τύπου θα είναι;

Btw τα νέα οχήματα των ΚΤΕΛ θα είναι αμιγώς ντιζελοκίνητα σωστά; Ή υπάρχει περίπτωση να δούμε και υβριδικά (mild hybrid);
Απάντηση
(05-08-2024, 10:58 PM)Giannis Έγραψε: Το εργοστάσιο της ΜΑΝ στην Άγκυρα έχει σταματήσει να κατασκευάζει αστικά; Γιατί στο site της MAN αναφέρεται το παρακάτω:


Από εδώ --> https://www.man.eu/corporate/en/about-ma...sites.html

Και για να επιστρέψουμε on topic, τα midi των ΚΤΕΛ τι τύπου θα είναι;

Btw τα νέα οχήματα των ΚΤΕΛ θα είναι αμιγώς ντιζελοκίνητα σωστά; Ή υπάρχει περίπτωση να δούμε και υβριδικά (mild hybrid);
Τα χαμηλοδαπεδα αστικά MAN κατασκευάζονται (ακόμα) αποκλειστικά στην Πολωνία. Στην Τουρκία κατασκευάζονται απ όσο γνωρίζω πούλμαν, υπεραστικά και ορισμένα low entry. 
Και για να επιστρέψουμε στο θέμα, να προσθέσω μια ερώτηση σε αυτές του Giannis: Τα χρώματα είναι βαμμένα ή αυτοκόλλητα?
Απάντηση
Δεν γνώριζα ότι στην Τουρκία δεν κατασκευάζουν αστικά παρά μόνο πούλμαν.. Το ντύσιμο στα χρώματα του ΟΑΣΑ πιθανόν να είναι και με βινύλιο.. Τα midi θα είναι temsa αλλά υπολείπονται και άλλα δωδεκάμετρα τα οποία μπορεί να μην είναι MAN.. Όλα θα είναι ντήζελ..Δεν μπλέκουν με υβριδικά τα οποία είναι ακριβότερα..
Απάντηση
(06-08-2024, 01:40 AM)patrinos Έγραψε: Δεν γνώριζα ότι στην Τουρκία δεν κατασκευάζουν αστικά παρά μόνο πούλμαν.. Το ντύσιμο στα χρώματα του ΟΑΣΑ πιθανόν να είναι και με βινύλιο.. Τα midi θα είναι temsa αλλά υπολείπονται  και άλλα δωδεκάμετρα τα οποία μπορεί να μην είναι MAN.. Όλα θα είναι ντήζελ..Δεν μπλέκουν με υβριδικά τα οποία είναι ακριβότερα..
Αερολογίες και εμπάθειες. Αλλά ας τα πιάσουμε από την αρχή.

Τα οχήματα ως leasing αγοράστηκαν από τον Παπαδάκη, ο οποίος είναι ο μεγαλύτερος εισαγωγέας λεωφορείων στην Ελλάδα αυτή την στιγμή, ώστε να είναι ΑΜΕΣΑ διαθέσιμα για κυκλοφορία (μήνες πριν την αναμενόμενη υπογραφή του διαγωνισμού ήρθε η πρώτη παρτίδα των 130 οχημάτων). Δεν αποφάσισαν τα ΚΤΕΛ για τα οχήματα που αγόρασαν, όπως ούτε για τα οχήματα που πήραν στην αρχή της ανάθεσης. Ο διαγωνισμός δεν προέβλεπε υβριδικά, αλλά πετρελαίου 5ετιας τουλάχιστον, τα οποία θα ντυθούν με τον γνωστό τρόπο.

Οι νταλίκες ήταν ένα τυπογραφικό λάθος στην κατάθεση προσφοράς που ακόμα κι έτσι όμως, ήταν μέσα στους όρους του διαγωνισμού, γι'αυτό και δεν υπάρχει κάποιο κόλλημα. Κανείς δεν κλάφτηκε και σίγουρα όχι τα ΚΤΕΛ!

Τα υπόλοιπα 63 οχήματα όταν έρθουν, θα δείτε τι είναι. Άλλωστε, δεν θα βρείτε μια καλή κουβέντα να πείτε κάποιοι.. Στον μικρόκοσμό σας!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
Εμπάθειες και τυπογραφικό λάθος; ΧΑ ΧΑ ΧΑ.. Παιδαριώδες λάθος αν έχει γίνει έτσι τα οποία δεν "γίνονται" .Το έχεις δει το κείμενο ότι είναι έτσι; Ούτε οι ίδιοι δεν μπορούν να κάνουν κουμάντο για το τι λεωφορεία θα φέρουν.Να είναι καλά οι μέτοχοι του ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ.. Τα υπόλοιπα 63 λες και δεν μας πάει το μυαλό τι μπορει να είναι; Και γιατί να είναι διαφορετικά; Συμφέρει μια εταιρεία όπως οι "ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΑΕ" να έχουν διαφορετικό τύπο οχημάτων η τους τα επέβαλαν οι "άλλοι" για να είναι όλοι ευχαριστημένοι; Μεγάλη μπίζνα και λαμογιά..
Απάντηση
(06-08-2024, 11:00 AM)patrinos Έγραψε: Εμπάθειες και τυπογραφικό λάθος; ΧΑ ΧΑ ΧΑ.. Παιδαριώδες λάθος αν έχει γίνει έτσι τα οποία δεν "γίνονται" .Το έχεις δει το κείμενο ότι είναι έτσι; Ούτε οι ίδιοι δεν μπορούν να κάνουν κουμάντο για το τι λεωφορεία θα φέρουν.Να είναι καλά οι μέτοχοι του ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ.. Τα υπόλοιπα 63 λες και δεν μας πάει το μυαλό τι μπορει να είναι; Και γιατί να είναι διαφορετικά; 
Δηλαδή μας ενοχλεί που ερχονται ολοκαίνουργα Γερμανού κατασκευαστή ... μάλιστα. Ενώ τα τριμπο@ρδελα ΙVECO, που μας εχουν βασανισει 25 χρόνια κ θα μας φορτωσουν κ αλλα, είναι καλύτερα; Τα Solaris που επί 14 χρόνια δεν βγαίνουν ούτε στο 40%; 
Για τα ηλεκτρικα κινέζικα δεν μιλάω, αφ'ενος γιατι ακομη ειναι πολυ νεα για να βγαλουν κουσούρια, αφ'ετερου διοτι οι Κινεζοι στα EV είναι μονοπώλιο.

Ακόμη όμως και με τα leasing MAN/Citaro 2010, η συγκοινωνία αλλαξε πρόσωπο. 

Καλώς να ερθουν, λοιπον
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ Cmaniac 898 1.041.716 2 ώρες πριν
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 8 Επισκέπτης (ες)