Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Yutong E12
Γενικά παρατηρώ συνέχεια αντικαταστάσεις μάλλον δεν βγάζουν 16ωρες με κλιματισμό. Τα βγάζουν κυρίως σε διακοπές και σε Α7 Α8 Β9 όταν είχαν αντικαταστάθηκαν όλα. Για Α5 ειδικά είναι σίγουρο ότι αλλάζει στις 8 ώρες
Απάντηση
(30-07-2024, 03:58 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Γενικά παρατηρώ συνέχεια αντικαταστάσεις μάλλον δεν βγάζουν 16ωρες με κλιματισμό. Τα βγάζουν κυρίως σε διακοπές και σε Α7 Α8 Β9 όταν είχαν αντικαταστάθηκαν όλα. Για Α5 ειδικά είναι σίγουρο ότι αλλάζει στις 8 ώρες
Λογικό ακούγεται, το είχα ξεχάσει το ζήτημα κλιματισμού
Απάντηση
Επίσης άκουσα από οδηγό ότι το κλιματιστικό ήταν στους 24 βαθμούς αυτόματα και βρήκαν τρόπο να το βάζουν πιο χαμηλά δηλαδή στους 19 βαθμούς αλλά η μπαταρία έχει τεράστια διαφορά
Απάντηση
(30-07-2024, 05:24 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Επίσης άκουσα από οδηγό ότι το κλιματιστικό ήταν στους 24 βαθμούς αυτόματα και βρήκαν τρόπο να το βάζουν πιο χαμηλά δηλαδή στους 19 βαθμούς αλλά η μπαταρία έχει τεράστια διαφορά

Δεν έκανε τίποτα ο κλιματισμός στους 24/26 . Με τόση πολυκοσμία και συνεχές άνοιξε/κλείσε των θυρών, η ατμόσφαιρα ήταν αποπνικτική, σε σημείο που έπρεπε να ανοίξει παράθυρο για να πάρει κανείς αναπνοή.

Αν δεν αντέχουν τον κλιματισμό στο φούλ (19 στη ρύθμιση, 27-28 στην πραγματικότητα) επί 9,30 ώρες τουλάχιστον (10:00  - 19:30) τότε όντως τα οχήματα δεν κάνουν. Για εξοικονόμηση, θα μπορούσαν να βγαίνουν χωρίς κλιματισμό τις πρωϊνές και τις βραδυνές ώρες.
Απάντηση
Θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν τους φορητούς φορτιστές που ήρθαν μαζί με τα λεωφορεία για να τα φορτίζουν στις αφετηρίες, όσο κάνουν το διάλειμμα τους οι οδηγοί, για να λύσουν αυτό το πρόβλημα.

Στο Debrecen που βρέθηκα τον Μάιο είδα σταθερούς φορτιστές σε αφετηρία λεωφορείων όπου εκεί φόρτιζαν τα eCitaro που παρέλαβαν πρόσφατα. Φοβάμαι βέβαια ότι στην Αθήνα βέβαια τέτοιοι φορτιστές δεν θα έβγαζαν μήνα. Tongue

Αλήθεια έχουμε εικόνα για την εγκατάσταση των σταθερών φορτιστών στα αμαξοστάσια;
Απάντηση
(30-07-2024, 07:51 PM)Giannis Έγραψε: Θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν τους φορητούς φορτιστές που ήρθαν μαζί με τα λεωφορεία για να τα φορτίζουν στις αφετηρίες, όσο κάνουν το διάλειμμα τους οι οδηγοί, για να λύσουν αυτό το πρόβλημα.

Στο Debrecen που βρέθηκα τον Μάιο είδα σταθερούς φορτιστές σε αφετηρία λεωφορείων όπου εκεί φόρτιζαν τα eCitaro που παρέλαβαν πρόσφατα. Φοβάμαι βέβαια ότι στην Αθήνα βέβαια τέτοιοι φορτιστές δεν θα έβγαζαν μήνα. Tongue

Αλήθεια έχουμε εικόνα για την εγκατάσταση των σταθερών φορτιστών στα αμαξοστάσια;
Δεν θα έβγαζαν εβδομάδα
Απάντηση
Άρχισαν οι καφρίλες : στο 9848 (σημερα στο 235) εχει απενεργοποιηθεί το ηλεκτρόφρενο των θυρών, κι έτσι μόλις ο οδηγός πατήσει το κουμπί κλεισίματος, το όχημα κινείται, χωρίς να πρεπει να περιμένει το πλήρες κλείσιμο (όπως στα Ιris Diesel/γκαζιερες).
Η πρακτική αυτή είναι επικίνδυνη γι'αυτό και σε τόσους τύπους οχημάτων ΔΕΝ μπορεί να γίνει επέμβαση. Τα Ν1 τα μίσησαν οι οδηγοι για το λόγο αυτό, αλλά από το 1994 μέχρι το 2023 δεν καταφεραν να "σπάσουν" τον μηχανισμό. Ουτε στα Σολάρις τους βγηκε.
Εδώ στα κινέζικα, ποιός επενέβη, και μάλιστα εντός χρόνου εγγύησης όπου οι Κινέζοι εποπτεύουν ακόμη; Δεν συζητώ κάν για τον κίνδυνο να πέσει κάποιος επιβάτης κ να φυγει εξω από το όχημα εν κινήσει.
Βέβαια, κάναμε Ζωγράφου - Ευαγγελισμό 12 λεπτά ...αντί για 15-16 που κάνουν τα Citaro σημερα
Απάντηση
(05-08-2024, 09:03 AM)Citaro Έγραψε: Άρχισαν οι καφρίλες : στο 9848 (σημερα στο 235) εχει απενεργοποιηθεί το ηλεκτρόφρενο των θυρών, κι έτσι μόλις ο οδηγός πατήσει το κουμπί κλεισίματος, το όχημα κινείται, χωρίς να πρεπει να περιμένει το πλήρες κλείσιμο (όπως στα Ιris Diesel/γκαζιερες).
Η πρακτική αυτή είναι επικίνδυνη γι'αυτό και σε τόσους τύπους οχημάτων ΔΕΝ μπορεί να γίνει επέμβαση. Τα Ν1 τα μίσησαν οι οδηγοι για το λόγο αυτό, αλλά από το 1994 μέχρι το 2023 δεν καταφεραν να "σπάσουν" τον μηχανισμό. Ουτε στα Σολάρις τους βγηκε.
Εδώ στα κινέζικα, ποιός επενέβη, και μάλιστα εντός χρόνου εγγύησης όπου οι Κινέζοι εποπτεύουν ακόμη; Δεν συζητώ κάν για τον κίνδυνο να πέσει κάποιος επιβάτης κ να φυγει εξω από το όχημα εν κινήσει.
Βέβαια, κάναμε Ζωγράφου - Ευαγγελισμό 12 λεπτά ...αντί για 15-16 που κάνουν τα Citaro σημερα
Αυτό χρήζει καταγγελίας
Απάντηση
Ελάχιστα Yutong τώρα το μεσημέρι στους δρόμους
Απάντηση
(05-08-2024, 03:03 PM)kostas720 Έγραψε: Ελάχιστα Yutong τώρα το μεσημέρι στους δρόμους
Έτσι γίνεται από την αρχή του θερινού 2 την προγούμενη βδομάδα. Εμφανίζονται αρκετά το πρωί σε διάφορες γραμμές αλλά τα περισσότερα σχολάνε το μεσημέρι. Κάποια επιστρέφουν το απόγευμα, κάποια όχι. Προφανώς έχουν διαλεχτεί βάρδιες τέτοιες.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)