Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Yutong E12
#91
Οι πρώτες μετρήσεις κατανάλωσης πάντως δεν έχουν δείξει κάτι σχετικό με τα δεδομένα που είχαμε.

Τα οχήματα υπό τις συνθήκες που εξετάζονται, επιστρέφουν στο Αμαξοστάσιο με φορτίσεις της τάξης του 50 και 60%.

Ο Οργανισμός όμως, με την αναβάθμιση του συστήματος δρομολόγησης μετά από 17 χρόνια, έχει αρκετά σενάρια μεικτής δρομολόγησης ηλεκτρικών και diesel. Το αστείο είναι το πόσο ρεαλιστικά είναι όλα στην κατάσταση της ΟΣΥ...
Απάντηση
#92
(13-04-2024, 12:13 PM)MrVanHool Έγραψε: Το αστείο είναι το πόσο ρεαλιστικά είναι όλα στην κατάσταση της ΟΣΥ...
Να φανταστώ οτι δεν είναι;
Απάντηση
#93
(13-04-2024, 12:13 PM)MrVanHool Έγραψε: Οι πρώτες μετρήσεις κατανάλωσης πάντως δεν έχουν δείξει κάτι σχετικό με τα δεδομένα που είχαμε.

Τα οχήματα υπό τις συνθήκες που εξετάζονται, επιστρέφουν στο Αμαξοστάσιο με φορτίσεις της τάξης του 50 και 60%.

Ο Οργανισμός όμως, με την αναβάθμιση του συστήματος δρομολόγησης μετά από 17 χρόνια, έχει αρκετά σενάρια μεικτής δρομολόγησης ηλεκτρικών και diesel. Το αστείο είναι το πόσο ρεαλιστικά είναι όλα στην κατάσταση της ΟΣΥ...
Μικτή δρομολόγηση; Ποιός ο λόγος; Το μόνο που θα προκαλέσει είναι αρρυθμία στα δρομολόγια, λόγω διαφορετικής ισχύος οχημάτων. 

Θυμηθείτε εποχές Π. Ραλλη στο 608, οταν προηγείτο Volvo που σερνόταν στις ανηφόρες και "κολλούσαν" από πίσω τα επόμενα με ΕΛΒΟ/ Mercedes
Απάντηση
#94
Το ίδιο συμβαίνει και τώρα στα Α10/Β10, Α7, Β9 με τις GN και τα Volvo. Ωστόσο δεν νομίζω να υπάρχει θέμα αν βάλεις ηλεκτρικό μαζί με Citaro, MAN, ακόμα και Iris Diesel, κανένα από αυτά δεν έχει θέμα στην επιτάχυνση, εκτός των Iris cng
Απάντηση
#95
Εθεάθη Yotong στην Τζων Κένεντι και το ίδιο λίγο αργότερα εθεάθη στη Σοφοκλή Βενιζέλου που επιβεβαιώνει ότι γίνονται δοκιμές και στη διαδρομή του 821. Ενδιαφέρον καθώς πρόκειται για γραμμή με αρκετά μικρή διαδρομή. Σε κάθε περίπτωση εμφανής η πρόθεση για δρομολόγηση σε γραμμές του Βοτανικού.
Απάντηση
#96
(14-04-2024, 11:11 AM)Man Lion\s city Έγραψε: Το ίδιο συμβαίνει και τώρα στα Α10/Β10, Α7, Β9 με τις GN και τα Volvo. Ωστόσο δεν νομίζω να υπάρχει θέμα αν βάλεις ηλεκτρικό μαζί με Citaro, MAN, ακόμα και Iris Diesel, κανένα από αυτά δεν έχει θέμα στην επιτάχυνση, εκτός των Iris cng
Εχουν ομαλό ανάγλυφο οι γραμμές αυτές. Στις ανηφόρες Λ. Γαλατσίου και ειδικά στην Κουσίδου στου Ζωγράφου, έκαναν μια αιωνιότητα να επιταχύνουν ...
Απάντηση
#97
(14-04-2024, 11:20 AM)Citaro Έγραψε: Εχουν ομαλό ανάγλυφο οι γραμμές αυτές. Στις ανηφόρες Λ. Γαλατσίου και ειδικά στην Κουσίδου στου Ζωγράφου, έκαναν μια αιωνιότητα να επιταχύνουν ...
Δεν διαφωνώ, εδώ λέω ότι αυτό συμβαίνει και σε αυτές τις γραμμές με ομαλό ανάγλυφο. Έχει στάση και μετά φανάρι, και σπάνια προλαβαίνει το φανάρι η Volvo, ενώ η GN έχει πάρει φόρα και έχει φτάσει στην επόμενη
Απάντηση
#98
(13-04-2024, 12:13 PM)MrVanHool Έγραψε: Οι πρώτες μετρήσεις κατανάλωσης πάντως δεν έχουν δείξει κάτι σχετικό με τα δεδομένα που είχαμε.

Τα οχήματα υπό τις συνθήκες που εξετάζονται, επιστρέφουν στο Αμαξοστάσιο με φορτίσεις της τάξης του 50 και 60%.
Άρα, αντέχουν περισσότερες ώρες έξω απ'ότι προβλέπει ο κατασκευαστής. 
Όπως έγραψα και πριν λίγες μέρες, όποιος έχει full hybrid αυτοκίνητο καταλαβαίνει τη διαφορά και ειδικά  μέσα στην Αθήνα που είναι ειδική περίπτωση ανάγλυφου. 

Ένα όχημα που ξεκινά από Κηφισιά με κατεύθυση Αλεξάνδρας, παίζει να μην κάψει τίποτα (εννοώ 0,0) διότι στην κατηφόρα επαναφορτίζεται. Ηδε κατανάλωση ενέργειας από κέντρο προς Κηφισιά, δεν είναι διπλάσια, απλώς λίγο επαυξημενη σε σχέση με μια επίπεδη διαδρομή. Αρα στο σύνολο η εξωτερική ενέργεια φόρτισης  που απαιτείται, είναι λιγότερη. 

Στη Θεσ/νικη, λογικά, τα πράγματα θα είναι διαφορετικά διότι στις κεντρικές λεωφόρους, η υψομετρική διαφορά είναι μηδεν
Απάντηση
#99
Χθες πέτυχα ένα Yutong να ανεβαίνει την Πειραιώς στο ύψος του Ταύρου στις 01:30 το βράδυ! Unpisteftable!!

Α και μια απορία: Έχει προσέξει κανένας αν είναι πλήρως χαμηλοδάπεδα; Έχω την εντύπωση πως ένα που είδα είχε σκαλί στην πίσω πόρτα αλλά δεν είμαι σίγουρος.
Απάντηση
(14-04-2024, 02:49 PM)Giannis Έγραψε: Χθες πέτυχα ένα Yutong να ανεβαίνει την Πειραιώς στο ύψος του Ταύρου στις 01:30 το βράδυ! Unpisteftable!!

Α και μια απορία: Έχει προσέξει κανένας αν είναι πλήρως χαμηλοδάπεδα; Έχω την εντύπωση πως ένα που είδα είχε σκαλί στην πίσω πόρτα αλλά δεν είμαι σίγουρος.
Πίσω είναι όπως τα τρόλεϊ Νέοπλαν. Δηλαδή δεν υπάρχει σκαλοπάτι στην πόρτα, ωστόσο οι τελευταίες θέσεις είναι υπερυψωμένες πάνω σε σκαλοπάτι
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 8 Επισκέπτης (ες)