Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Yutong E12
#81
(11-04-2024, 07:14 PM)Citaro Έγραψε: Θεωρώ ότι - πανω κατω - εχουν αποκρυσταλλωθεί οι γραμμές που θα παρουν EV. Όπου δεν τα βλέπετε για δοκιμή, δεν θα έρθουν

Μου κάνει εντύπωση ότι δεν έχουμε πετύχει καμία δοκιμή στα 136/137. Το κομμάτι της διαδρομής στη Συγγρού είναι αρκετά επίπεδο, και εκεί άλλωστε δοκιμάζονται ήδη ηλεκτρικά λεωφορεία, και μετά έχει αρκετά σημεία και στις 2 γραμμές με κατηφόρες που θα μείωναν την κατανάλωση ή θα φόρτιζαν τις μπαταρίες, αν και βέβαια αυτό μάλλον αντισταθμίζεται από τις ανηφόρες αμέσως πριν ή μετά. Η αφετηρία πάντως είναι η κοντινότερη στο Α/Σ Αγίου Δημητρίου μετά από το 131 του οποίου είναι ακριβώς απέξω, σε καμία περίπτωση δεν θα είχαν παραπάνω από 3χλμ νεκρών χιλιομέτρων κατά την εισαγωγή/εξαγωγή από το Α/Σ.
Απάντηση
#82
(11-04-2024, 05:40 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Στο 421 κάνουν αρκετά λεωφορεία δοκιμή και όλες τις ώρες της ημέρας, ακόμα και μετά την λήξη των δρομολογίων
Πάντως το 421 είναι γραμμή που στο μεγαλύτερο μέρος της βγαίνει από Λιόσια με Citelis ενώ η Ανθούσα σε 1-2 οχήματα που βγάζει καθημερινές το τελευταίο διάστημα φαίνεται πως βάζει νταλίκες. Αν όντως σκέφτονται δρομολόγηση ηλεκτρικών στο 421 τότε λογικά θα πρέπει να φύγει από Λιόσια και άρα τα Λιόσια να πάρουν κάτι άλλο όπως Α13 ή Α15 που έτσι κι αλλιώς έχουν λιγότερες πιθανότητες να δουν ηλεκτρικά.
Απάντηση
#83
(11-04-2024, 07:53 PM)ecoj Έγραψε: Πάντως το 421 είναι γραμμή που στο μεγαλύτερο μέρος της βγαίνει από Λιόσια με Citelis ενώ η Ανθούσα σε 1-2 οχήματα που βγάζει καθημερινές το τελευταίο διάστημα φαίνεται πως βάζει νταλίκες. Αν όντως σκέφτονται δρομολόγηση ηλεκτρικών στο 421 τότε λογικά θα πρέπει να φύγει από Λιόσια και άρα τα Λιόσια να πάρουν κάτι άλλο όπως Α13 ή Α15 που έτσι κι αλλιώς έχουν λιγότερες πιθανότητες να δουν ηλεκτρικά.
Ναι 3/14 οχήματα έχει η Ανθούσα στο 421, φυσικά και θα πρέπει να αλλάξει αμαξοστάσιο. Αν και γενικότερα η μεικτή δρομολόγηση ηλεκτρικών λεωφορείων με κανονικά, πιστεύω θα είναι συχνό φαινόμενο. Αλλά γενικά θα είναι περίοδος αλλαγών τόσο σε αλλαγές αμαξοστασίων, όσο και σε μετακινήσεις οχημάτων.
Αν πάνε Ανθούσα στην θέση των 20 Ν2 πχ, στο Μπραχάμι στην θέση των 60 Ν2 και άλλα 60 στον Πειραιά, θα πρέπει να μετακινηθούν και Iris προς κάπου, αλλιώς θα αποσυρθούν αυτά και όχι τα Ν2
Απάντηση
#84
(11-04-2024, 07:53 PM)ecoj Έγραψε: Πάντως το 421 είναι γραμμή που στο μεγαλύτερο μέρος της βγαίνει από Λιόσια με Citelis ενώ η Ανθούσα σε 1-2 οχήματα που βγάζει καθημερινές το τελευταίο διάστημα φαίνεται πως βάζει νταλίκες. Αν όντως σκέφτονται δρομολόγηση ηλεκτρικών στο 421 τότε λογικά θα πρέπει να φύγει από Λιόσια και άρα τα Λιόσια να πάρουν κάτι άλλο όπως Α13 ή Α15 που έτσι κι αλλιώς έχουν λιγότερες πιθανότητες να δουν ηλεκτρικά.
Α13 πάντως κάθε μέρα έχει 3 ηλεκτρικά
Απάντηση
#85
(12-04-2024, 07:08 AM)Mrtrolleibus Έγραψε: Α13 πάντως κάθε μέρα έχει 3 ηλεκτρικά
Να υποθέσω ότι είναι αυτά που έρχονται από Λένορμαν και αναστρέφουν στη στρογγυλή πλατεία Καραϊσκάκη στο Μεταξουργείο.
Απάντηση
#86
(12-04-2024, 08:44 AM)ecoj Έγραψε: Να υποθέσω ότι είναι αυτά που έρχονται από Λένορμαν και αναστρέφουν στη στρογγυλή πλατεία Καραϊσκάκη στο Μεταξουργείο.
Ναι δεν πάνε Ζήνωνος
Απάντηση
#87
(11-04-2024, 11:13 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Ναι 3/14 οχήματα έχει η Ανθούσα στο 421, φυσικά και θα πρέπει να αλλάξει αμαξοστάσιο. Αν και γενικότερα η μεικτή δρομολόγηση ηλεκτρικών λεωφορείων με κανονικά, πιστεύω θα είναι συχνό φαινόμενο. Αλλά γενικά θα είναι περίοδος αλλαγών τόσο σε αλλαγές αμαξοστασίων, όσο και σε μετακινήσεις οχημάτων.
Αν πάνε Ανθούσα στην θέση των 20 Ν2 πχ, στο Μπραχάμι στην θέση των 60 Ν2 και άλλα 60 στον Πειραιά, θα πρέπει να μετακινηθούν και Iris προς κάπου, αλλιώς θα αποσυρθούν αυτά και όχι τα Ν2
 N2 υπάρχουν και στον Βοτανικό. Για την Ανθούσα ήδη ειπώθηκε οτι θα πάρει 10 EV, αποκλειστικά για το Α5 και μετά, θα ξαναδει νεο λεωφορείο μόλις ερθουν οι 100 αρθρωτες γκαζιέρες Iveco. 

To Μπραχάμι θα διώξει λογικά όλα τα Ν2, δεν ξερω όμως αν θα πάρει ισόποσα EV ή θα μπολιαστεί με ντηζελοκίνητα από αλλού.

Κύρια υποψήφια δρομολόγηση παραμένει η ευθύνη του Α/Σ Βοτανικού, απλά η στάθμευση των EV θα γίνεται και Ραλλη και Αττική (άρα θα πηγαινοέρχονται οδηγοί). Θα μπορούσε να διωξει ισάριθμα leasing diesel για Μπραχάμι κ Ανθούσα
Απάντηση
#88
Καλησπέρα. Εθεάθη ένα στην στάση Μαρκέτου (επι Λ. Κηφησίας) να πηγαίνει προς τον βορρά. Ίσως ακολουθεί κάποιο δρομολόγιο των Τ.ΖΗΡ. Ωστόσο δεν καταλαβαίνω γιατί αφού θα παραμεινουν για τα επόμενα χρόνια τα Τ.ΖΗΡ. υπο την δρομολόγηση της Συγκοινωνίες
Απάντηση
#89
Το θέμα είναι ότι για να φύγουν όλα τα Ν2 από Ανθούσα, τα 10 ηλεκτρικά δεν φτάνουν, θέλει 20. Οπότε μια λογική σκέψη θα ήταν να πάνε 20 ώστε να φύγουν τα Ν2, να πάνε 60 στο Μπραχάμι στην θέση των Ν2 και 60 στον Πειραιά στην θέση 60 Iris, τα οποία θα πάνε είτε βοτανικό απευθείας, είτε Μπραχάμι για να στείλει VOLVO στον ΒΟΤ. Φυσικά υπάρχει και το σενάριο να πάνε μόνο 10 ηλεκτρικά, αλλά έτσι θα πρέπει να πάει κάποιος άλλος τύπος λεωφορείου στην Ανθούσα, μόνο για 8-10 οχήματα
Απάντηση
#90
Εφόσον υπάρχει πρόθεση απόσυρσης οχημάτων του 1999 εμένα θα μου φαινόταν πιο σωστό να ξεκινήσουν από τα Neoplan midi που πρέπει να είναι γύρω στα 40 βάζοντας 12μετρα σε γραμμές που τα χωράνε ενώ τώρα έχουν μιντι (πχ 827, 828). Άλλωστε δεν έχει ακουστεί κάτι για αγορά μικρότερων των 12μετρων λεωφορείων.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)