Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προσωρινές συγκοινωνιακές ρυθμίσεις στο δίκτυο του ΟΑΣΑ
(11-03-2024, 01:35 PM)Crabman Έγραψε: Λόγω της κατασκευής του σταθμού «ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ» της Γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας αναμένονται τροποποιήσεις των διαδρομών των λεωφορειακών γραμμών στα περίξ του εργοταξίου του σταθμού. Συγκεκριμένα θα υπάρξει ολικός αποκλεισμός στο τμήμα της Λεωφόρου Βασιλέως Αλεξάνδρου από την συμβολή της με την Λεωφόρο Εθνικής Αντιστάσεως μέχρι την συμβολή της με την Λεωφόρο Υμηττού. Αυτό επηρεάζει τις γραμμές 2, 140, 214, και 224 που χρησιμοποιούν αυτόν τον δρόμο και εξυπηρετούν τη στάση ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ (No: 230032).

Τροποποιήσεις γραμμών:

224 προς Τέρμα ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ:
Από στάση ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ, ευθέια Λεωφ. Εθ. Αντιστάσεως, δεξία Υμηττού, αριστερά Χίου, συνέχεια ως εγκεκριμένα.

214 προς ΑΚΑΔΗΜΙΑ:
Από Φορμίωνος, δεξιά Φιλολάου, ευθεία Μισούντος, αριστερά Λεωφ. Εθ. Αντιστάσεως, δεξιά Υμηττού, αριστερά Χίου, συνέχεια ως εγκεκριμένα.

140 προς Αφετηρία ΠΟΛΥΓΩΝΟ:
Από Φιλολάου, ευθεία Μισούντος, αριστερά Λεωφ. Εθ. Αντιστάσεως, δεξιά Υμηττού, ευθεία Ούλωφ Πάλμε, συνέχεια ως εγκεκριμένα.

Τρόλλεϊ 2:
  • Προς Τέρμα ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ:
Από Φιλολάου, ευθεία Μισούντος, αριστερά Λεωφ. Εθ. Αντιστάσεως όπου θα πραγματοποιεί ΤΕΡΜΑ.
  • Προς Αφετηρία ΑΝΩ ΚΥΨΕΛΗ:
Από προσωρινό Τέρμα επί της Λεωφ. Εθ. Αντιστάσεως, αριστερά Υμηττού, και συνέχεια ως εγκεκριμένα.


Για την λειτουργία των παραπάνω τροποποιήσεων έχει γίνει διαγράμμιση επί της Λεωφόρου Υμηττού στο τμήμα από την συμβολή της με την Λεωφόρο Εθνικής Αντιστάσεως μέχρι την συμβολή της με την Λεωφόρο Βασιλέως Αλεξάνδρου καθώς και αλλαγή του προκαθορισμένου τρόπου στάθμευσης ώστε να διαπλατυνθεί ο δρόμος και να χωρούν τα λεωφορεία.

Όσων αφορά το τρόλλεϊ, έχει ξεκινήσει η εγκατάσταση εναέριου δικτύου επί της Λεωφ. Εθ. Αντιστάσεως στο ρεύμα καθόδου από την συμβολή της με την Λεωφόρο Βασιλέως Αλεξάνδρου μέχρι την συμβολή της με την Λεωφόρο Υμηττού όπου θα συνδέεται με την υπάρχουσα εναέριο.

Άγνωστο παραμένει αν θα μεταφερθεί προσωρινά και η στάση ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ(230032) ή αν θα παραλείπεται. Παρεπιπτόντως από τη συγκεκριμένη στάση πριν κάποιους μηνες είχε αφαιρεθεί η πινακίδα της τηλεματικής και λίγο αργότερα είχε μεταφερθεί όλη η στάση λίγα μέτρα παρακάτω.
Από πότε;
Απάντηση
(11-03-2024, 08:21 PM)Mrtrolleibus Έγραψε: Από πότε;
Δεν γνωρίζω ακριβή ημερομηνία, αλλά λογικά από όταν παραδώσει η ΕΡΕΤΒΟ το εργοτάξιο στην ΑΒΑΞ.
Απάντηση
Η στάση ΠΑΝΑΓΙΤΣΑ του 224 στο ρεύμα ανόδου έχει μεταφερθεί προσωρινά 50 μέτρα πιο πάνω λόγω των έργων ανάπλασης της πλατείας καισαριανής.
Απάντηση
Από σήμερα αλλάζει το τέρμα στην 2 στην Καισαριανή λόγω έργων μετρό λογικά
[Εικόνα: thumb_Messenger_creation_8c53ab30-cf85-4...8b3361.png]
Απάντηση
(05-04-2024, 08:05 AM)Mrtrolleibus Έγραψε: Από σήμερα αλλάζει το τέρμα στην 2 στην Καισαριανή λόγω έργων μετρό λογικά
[Εικόνα: thumb_Messenger_creation_8c53ab30-cf85-4...8b3361.png]
Έτσι ακριβώς είναι, έχει περαστεί και στην τηλεματική η αλλαγή.
Απάντηση
Εκτροπή της λεωφορειακής γραμμής 224 για 2 μήνες.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Δήμου Καισαριανής:
«Το αντιπλημμυρικό έργο της Γρηγορίου Θεολόγου, περνά στη φάση των απαραίτητων εργασιών στο οδόστρωμα για την εγκατάσταση υδρευτικών και αποχετευτικών δικτύων (εκσκαφές, εγκατάσταση δικτύων και φρεατίων, επιχώσεις, επιστρώσεις δαπέδων με κυβόλιθο & ασφαλτοστρώσεις).
Λόγω της διέλευσης του αγωγού από το κέντρο της οδού Γρ. Θεολόγου στη μεγαλύτερή της έκταση δεν θα είναι δυνατή η διέλευση του λεωφορείου 224 κατά τη διάρκεια των εργασιών από την οδό.
Ως εκ τούτου, θα γίνει εκτροπή της λεωφορειακής γραμμής 224 για το διάστημα 10/4/2024 έως 10/6/2024. Καταργείται επίσης για το ίδιο διάστημα η στάση «Αγ. Νικόλαος». Η εκτροπή αφορά την γραμμή Ελ. Βενιζέλου – Καισαριανή, δηλαδή αποκλειστικά τη διαδρομή προς την Αφετηρία. Στάσεις στο τροποποιημένο τμήμα θα γίνονται στις ήδη υπάρχουσες «Ευφρονίου» και «2ο σχολείο» επί της οδού Ευφρονίου.»

https://kaisariani.gr/2024/04/03/ektropi-tis-leoforeiakis-grammis-224/
Απάντηση
(05-04-2024, 07:05 PM)Crabman Έγραψε: Εκτροπή της λεωφορειακής γραμμής 224 για 2 μήνες.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Δήμου Καισαριανής:
«Το αντιπλημμυρικό έργο της Γρηγορίου Θεολόγου, περνά στη φάση των απαραίτητων εργασιών στο οδόστρωμα για την εγκατάσταση υδρευτικών και αποχετευτικών δικτύων (εκσκαφές, εγκατάσταση δικτύων και φρεατίων, επιχώσεις, επιστρώσεις δαπέδων με κυβόλιθο & ασφαλτοστρώσεις).
Λόγω της διέλευσης του αγωγού από το κέντρο της οδού Γρ. Θεολόγου στη μεγαλύτερή της έκταση δεν θα είναι δυνατή η διέλευση του λεωφορείου 224 κατά τη διάρκεια των εργασιών από την οδό.
Ως εκ τούτου, θα γίνει εκτροπή της λεωφορειακής γραμμής 224 για το διάστημα 10/4/2024 έως 10/6/2024. Καταργείται επίσης για το ίδιο διάστημα η στάση «Αγ. Νικόλαος». Η εκτροπή αφορά την γραμμή Ελ. Βενιζέλου – Καισαριανή, δηλαδή αποκλειστικά τη διαδρομή προς την Αφετηρία. Στάσεις στο τροποποιημένο τμήμα θα γίνονται στις ήδη υπάρχουσες «Ευφρονίου» και «2ο σχολείο» επί της οδού Ευφρονίου.»

https://kaisariani.gr/2024/04/03/ektropi-tis-leoforeiakis-grammis-224/
Αυτή η εκτροπή αν και είχε ανακοινωθεί και είχε ξεκινήσει για κάποιες μέρες, είχε διακοπεί μέχρι και εχτές όπου ξανά ξεκίνησε. Παρόλο τον 1+ μήνα διακοπής, το χρονοδιάγραμμα (10.06.2024) φαίνεται να ισχύει.
Απάντηση
(11-03-2024, 01:35 PM)Crabman Έγραψε: Λόγω της κατασκευής του σταθμού «ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ» της Γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας αναμένονται τροποποιήσεις των διαδρομών των λεωφορειακών γραμμών στα περίξ του εργοταξίου του σταθμού. Συγκεκριμένα θα υπάρξει ολικός αποκλεισμός στο τμήμα της Λεωφόρου Βασιλέως Αλεξάνδρου από την συμβολή της με την Λεωφόρο Εθνικής Αντιστάσεως μέχρι την συμβολή της με την Λεωφόρο Υμηττού. Αυτό επηρεάζει τις γραμμές 2, 140, 214, και 224 που χρησιμοποιούν αυτόν τον δρόμο και εξυπηρετούν τη στάση ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ (No: 230032).

Τροποποιήσεις γραμμών:

224 προς Τέρμα ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ:
Από στάση ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ, ευθέια Λεωφ. Εθ. Αντιστάσεως, δεξία Υμηττού, αριστερά Χίου, συνέχεια ως εγκεκριμένα.

214 προς ΑΚΑΔΗΜΙΑ:
Από Φορμίωνος, δεξιά Φιλολάου, ευθεία Μισούντος, αριστερά Λεωφ. Εθ. Αντιστάσεως, δεξιά Υμηττού, αριστερά Χίου, συνέχεια ως εγκεκριμένα.

140 προς Αφετηρία ΠΟΛΥΓΩΝΟ:
Από Φιλολάου, ευθεία Μισούντος, αριστερά Λεωφ. Εθ. Αντιστάσεως, δεξιά Υμηττού, ευθεία Ούλωφ Πάλμε, συνέχεια ως εγκεκριμένα.

Τρόλλεϊ 2:
  • Προς Τέρμα ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ:
Από Φιλολάου, ευθεία Μισούντος, αριστερά Λεωφ. Εθ. Αντιστάσεως όπου θα πραγματοποιεί ΤΕΡΜΑ.
  • Προς Αφετηρία ΑΝΩ ΚΥΨΕΛΗ:
Από προσωρινό Τέρμα επί της Λεωφ. Εθ. Αντιστάσεως, αριστερά Υμηττού, και συνέχεια ως εγκεκριμένα.


Για την λειτουργία των παραπάνω τροποποιήσεων έχει γίνει διαγράμμιση επί της Λεωφόρου Υμηττού στο τμήμα από την συμβολή της με την Λεωφόρο Εθνικής Αντιστάσεως μέχρι την συμβολή της με την Λεωφόρο Βασιλέως Αλεξάνδρου καθώς και αλλαγή του προκαθορισμένου τρόπου στάθμευσης ώστε να διαπλατυνθεί ο δρόμος και να χωρούν τα λεωφορεία.

Όσων αφορά το τρόλλεϊ, έχει ξεκινήσει η εγκατάσταση εναέριου δικτύου επί της Λεωφ. Εθ. Αντιστάσεως στο ρεύμα καθόδου από την συμβολή της με την Λεωφόρο Βασιλέως Αλεξάνδρου μέχρι την συμβολή της με την Λεωφόρο Υμηττού όπου θα συνδέεται με την υπάρχουσα εναέριο.

Άγνωστο παραμένει αν θα μεταφερθεί προσωρινά και η στάση ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ(230032) ή αν θα παραλείπεται. Παρεπιπτόντως από τη συγκεκριμένη στάση πριν κάποιους μηνες είχε αφαιρεθεί η πινακίδα της τηλεματικής και λίγο αργότερα είχε μεταφερθεί όλη η στάση λίγα μέτρα παρακάτω.

(12-03-2024, 01:47 PM)Crabman Έγραψε: Δεν γνωρίζω ακριβή ημερομηνία, αλλά λογικά από όταν παραδώσει η ΕΡΕΤΒΟ το εργοτάξιο στην ΑΒΑΞ.

(05-04-2024, 08:05 AM)Mrtrolleibus Έγραψε: Από σήμερα αλλάζει το τέρμα στην 2 στην Καισαριανή λόγω έργων μετρό λογικά
[Εικόνα: thumb_Messenger_creation_8c53ab30-cf85-4...8b3361.png]

(05-04-2024, 06:39 PM)Crabman Έγραψε: Έτσι ακριβώς είναι, έχει περαστεί και στην τηλεματική η αλλαγή.

Φαίνεται πως υπάρχουν μεγάλες καθυστερήσεις στην εξέλιξη των εργασιών κατασκευής της γραμμής 4 του μετρό. Σχεδόν 4 μήνες μετά την αρχική μου δημοσίευση για τις τροποποιήσεις διαδρομών λόγω της εκσκαφής του Στ. Καισαριανής, οι οποίες αναμένονταν μια εβδομάδα μετά την δημοσίευσή μου, ακόμα δεν έχουν πραγματοποιηθεί με υπαιτιότητα τις «καθυστερήσεις των εργολάβων», όπως επισήμως αναφέρεται.

Παραλληλα η μεταφορά του τέρματος του τρόλλεϊ 2 επί της Λεωφ. Εθ. Αντιστάσεως έχει αποδειχθεί προβληματική τόσο λόγω της κυκλοφοριακής συμφόρησης που δημιουργείται στην ήδη επιβαρυμένη λεωφόρο όσο και της πρακτικής αδυναμίας των οχημάτων να κάνουν τέρμα και διαλειμμα εκεί. Μάλιστα το θέμα έχει συζητηθεί επανελειμμένα στα δημοτικά συμβούλια του Δήμου Καισαριανής με τον Δήμο να προσπαθεί να βγάλει άκρή με όλους τους αρμόδιους φορείς ώστε να μεταφερθεί το τέρμα στην πρώτερη ενδεδειγμένη θέση. Το λυπηρό είναι ότι ο κάθε εμπλεκόμενος φορέας (δημόσιο: ΟΑΣΑ, ΟΣΥ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, και οι ανάδοχοι: ΕΡΕΤΒΟ, ΑΒΑΞ, κλπ) ουσιαστικά πετάει το μπαλάκι στον άλλον επεδή κανείς δεν θέλει να πληρώσει την τρομερά μεγάλη επέκταση του εναέριου δικτύου των μόλις 90 μέτρων!! η οποία θα έπρεπε να έχει γίνει εξαρχής. Στην τελική θα μπορούσε απλώς να μεταφερθεί το κομμάτι της εναερίου από την Λεωφ.Βασιλέως Αλεξάνδρου το οποίο πλέον ούτε χρησιμοποιείται αλλά και ούτε είναι ενωμένο με το υπόλοιπο δίκτυο. Εν τέλει οι μήνες περνούν, η κατάσταση παραμένει ως έχει και ούτε γάτα ούτε ζημιά.
Απάντηση
Wink 
Ούτε να με διάβαζαν  Big Grin
Από σήμερα οι παραπάνω ρυθμίσεις όπως διαβάζουμε παρακάτω, ενώ μας λύνεται και η απορία για την στάση με τέως ονομασία και αρίθμηση «ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ(230032)» και νυν «ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ(230039)». Να δούμε τι θα γίνει και με το προσωρινό τέρμα των τρόλλεϊ που πλέον όλη η κίνηση (και των ΙΧ) της λεωφόρου Εθ. Αντιστάσεως και της Φιλολάου θα διοχετεύεται ουσιαστικά σε μια λωρίδα μαζί με την διεύλευση και στάση άλλων 3 λεωφορειακών γραμμών. Σημαντικό ότι πέρασαν οι αλλαγές στην τηλεματική χωρίς καθυστέρηση.

Σύναψη:Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και τροποποίηση διαδρομών λεωφορειακών γραμμών λόγω της εργοταξιακής κατάληψης της Λεωφόρου Βασιλέως Αλεξάνδρου

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα ισχύσουν από την Τρίτη 04/06/2024 λόγω της εργοταξιακής κατάληψης της Β. Αλεξάνδρου, σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση από την Ελληνικό Μετρό, τον ΟΑΣΑ και την ανάδοχο εταιρία.

Το χρονικό διάστημα εφαρμογής τους υπολογίζεται σε δύο μήνες, διάστημα κατά το οποίο απαιτείται πλήρης αποκλεισμός της Λεωφόρου Βασιλέως Αλεξάνδρου, στο τμήμα μεταξύ της οδού Υμηττού και της Λεωφόρου Εθνικής Αντιστάσεως.

Συγχρόνως προβλέπεται ο αποκλεισμός της οδού Δαμάρεως στο τμήμα της μεταξύ της οδού Χρυσοστόμου Σμύρνης και της Λεωφόρου Εθνικής Αντιστάσεως.

Παράλληλα καταλαμβάνεται η δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας της Λεωφόρου Εθνικής Αντιστάσεως μεταξύ των οδών Υμηττού και Δαμάρεως, στο ρεύμα κυκλοφορίας προς την οδό Δαμάρεως.

Επισυνάπτεται το σχέδιο της εργοταξιακής κατάληψης στο οποίο διακρίνεται και η λωρίδα 5,5 μέτρων, αποκλειστικά για τη διέλευση των οχημάτων που σταθμεύουν στο υπόγειο της πολυκατοικίας της οδού Βασιλέως Αλεξάνδρου 14-16.


Εξάλλου, από την Τρίτη 4 Ιουνίου και μέχρι το πέρας των εργασιών, οι λεωφορειακές γραμμές 140, 214 και 224 τροποποιούνται μερικώς ως εξής:

  1. Λεωφ. Γραμμή 140 (από τέρμα): Από Μισούντος, αριστερά Λεωφόρο Εθνικής Αντιστάσεως, δεξιά Υμηττού, συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.
  2. Λεωφ. Γραμμή 214 (από αφετηρία): Από Μισούντος, αριστερά Λεωφ. Εθνικής Αντιστάσεως, δεξιά Υμηττού, αριστερά Χίου, συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.
  3. Λεωφ. Γραμμή 224 (από αφετηρία): Από Λεωφόρο Εθνικής Αντιστάσεως, δεξιά Υμηττού, αριστερά Χίου, συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.
Τέλος, μεταφέρεται προσωρινά η στάση με την ονομασία ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ που βρίσκεται επί της Λεωφ. Βασιλέως Αλεξάνδρου και μεταξύ της Λεωφ. Εθνικής Αντιστάσεως και Υμηττού, σε νέα θέση επί της Λεωφόρου Εθνικής Αντιστάσεως και μεταξύ της Λεωφόρου Βασιλέως Αλεξάνδρου και της οδού Υμηττού και συγκεκριμένα επί της Λεωφόρου Εθνικής Αντιστάσεως 9 και 5 μέτρα πριν από την υπάρχουσα διάβαση. Η στάση θα ισχύει για τις λεωφ. Γραμμές 140, 214 και 224.




Πηγή: https://kaisariani.gr/2024/06/03/kyklofo...i-tropopo/
Απάντηση
(04-06-2024, 02:08 PM)Crabman Έγραψε: Να δούμε τι θα γίνει και με το προσωρινό τέρμα των τρόλλεϊ που πλέον όλη η κίνηση (και των ΙΧ) της λεωφόρου Εθ. Αντιστάσεως και της Φιλολάου θα διοχετεύεται ουσιαστικά σε μια λωρίδα μαζί με την διεύλευση και στάση άλλων 3 λεωφορειακών γραμμών.

Είδαμε...

Σύναψη:ΕΚΡΥΘΜΗ Η ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ


Η Δημοτική Αρχή είχε προειδοποιήσει όλους τους υπευθύνους για την όξυνση του κυκλοφοριακού προβλήματος που ήδη βιώνουμε στον Δήμο Καισαριανής. Η πόλη μας καλείται να εξυπηρετήσει τον κυκλοφοριακό φόρτο ενός μεγάλου τμήματος της Αττικής Οδού χωρίς να έχει την υποδομή γι’ αυτό, ενώ για τα έργα που είναι σε εξέλιξη είχαμε επισημάνει ότι θα εντείνουν το σοβαρό πρόβλημα.


Η Λεωφόρος Εθνικής Αντιστάσεως, η κύρια και μοναδική κεντρική αρτηρία του Δήμου μας, με μία ουσιαστικά λωρίδα κυκλοφορίας όπου διέρχεται και το 224,έχει μετατραπεί σε βασικό μέσο σύνδεσης του κέντρου της Αθήνας με την Αττική Οδό, καθώς το 75-80% της κίνησης αφορά διερχόμενα οχήματα.

Τα εργοτάξια της «Ελληνικό Μετρό», ενός απαραίτητου έργου, είναι σε εξέλιξη και θα παραμείνουν για τα επόμενα 7 έτη. Ήδη έχει κλείσει η Λ. Βασιλέως Αλεξάνδρου (συνέχεια της Μισούντος), η κύρια δίοδος προς το κέντρο της Αθήνας, και η οδός Δαμάρεως προκαλώντας σοβαρή επιβράδυνση και μεταφορά του φόρτου σε παράλληλες οδούς μέσα από τα δρομάκια της πόλης.

Η επιμονή της ΟΣΥ στην τοποθέτηση νέου τέρματος της γραμμής 2 του Τρόλεϊ στην απόληξη της κεντρικής λεωφόρου, με αιτιολογία το κόστος, επιφέρει επιπρόσθετη κίνηση και εντείνει το ήδη ασφυκτικό πρόβλημα της στάθμευσης.

Η κατάχρηση της άδειας των εργολάβων που περνάνε δίκτυα ιδιωτικών εταιριών και οι διαρκείς βλάβες που προκαλούν στις υποδομές, προσθέτουν διαρκώς έκτακτες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, χωρίς την απαραίτητη ενημέρωση του Δήμου και κατ’ επέκταση των δημοτών.

Το κυκλοφοριακό και συγκοινωνιακό χάος που ταλαιπωρεί χρόνια τον λαό μας, πλέον γιγαντώνεται προκαλώντας σοβαρές επιπτώσεις στην καθημερινότητα και την ποιότητα ζωής του. Αυτή η κατάσταση δεν είναι «κανονικότητα», δεν είναι αναπόφευκτη.

Ο υπερτοπικός χαρακτήρας των έργων που λαμβάνουν χώρα απαιτεί συνολικότερες παρεμβάσεις στη βάση μιας ευρείας συγκοινωνιακής μελέτης και μεγάλα έργα επίλυσης του κυκλοφοριακού προβλήματος που ξεπερνούν κατά πολύ τις δυνατότητες του Δήμου και τον ρόλο του, ο οποίος δε διαθέτει καν συγκοινωνιολόγο. Οι όποιες μικρές παρεμβάσεις μπορεί να κάνει και ήδη κάνει στο μέτρο των δυνατοτήτων του ο Δήμος μεταφέρουν το πρόβλημα «παραδίπλα» και δεν δίνουν κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα.

Είναι αυτονόητο ότι μεγάλα έργα που επηρεάζουν την ευρύτερη περιοχή θα πρέπει να γίνονται με ευθύνη της Περιφέρειας και του Κράτους να σχεδιάζονται ολοκληρωμένα.

Είναι προκλητικό ότι τα έργα αυτά αφορούν μεγάλες επενδύσεις που τις πληρώνει ο ελληνικός ο λαός και οι εταιρείες που καρπώνονται την εκμετάλλευσή τους δεν κάνουν καμία ουσιαστική μελέτη εφαρμογής και δε λαμβάνουν κανένα μέτρο για την ανακούφιση του δημότη.

Ως Δημοτική Αρχή, που από την αρχή ανέδειξε ως φλέγον το κυκλοφοριακό ζήτημα, προχωρήσαμε σε κινητοποίηση με τον λαό και τους μαζικούς φορείς της πόλης μας, στις 30.3.2024, στην πιο μαζική πορεία στον Δήμο μας τα τελευταία χρόνια και το θέσαμε σε όλους τους αρμόδιους φορείς.
Μέχρι στιγμής:

  • Έχουμε τη διαβεβαίωση από την ΟΣΥ ότι θα γίνουν τα έργα στο δίκτυο μέχρι το παλιό τέρμα του τρόλεϊ της γραμμής 2 και θα προχωρήσει στην απομάκρυνσή του από την Εθν. Αντιστάσεως, καθώς και τη διαβεβαίωση από τον αρμόδιο διευθυντή της «Ελληνικό Μετρό» ότι ο ανάδοχος εργολάβος του έργου ήδη προχωρά στις μελέτες.
  • Αναμένουμε ακόμη απάντηση από το Υπουργείο Μεταφορών  από τις 02/05/2024 με την απαίτηση για:

  • Συνάντηση του Δημάρχου με τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών.

  • Άμεση εμπλοκή του Υπουργείου στην κατεύθυνση της συνολικής επίλυσης της κατάστασης που διαμορφώνεται και αναζήτηση περαιτέρω προτάσεων εναλλακτικής κυκλοφοριακής διευθέτησης.

  • Σύνταξη κυκλοφοριακής μελέτης για το οδικό δίκτυο της πόλης.

  • Άνοιγμα του δρόμου της Πανεπιστημιούπολης για το σύνολο των διερχόμενων οχημάτων για τις ώρες αιχμής για το διάστημα κατασκευής του έργου του Μετρό.
Η Δημοτική Αρχή θα συνεχίσει με όλους τους τρόπους τη διεκδίκηση από την  Περιφέρεια, το κράτος και τους αρμόδιους φορείς για ουσιαστικά έργα και μέτρα επίλυσης του κυκλοφοριακού προβλήματος. Απαιτούμε ολοκληρωμένη κυκλοφοριακή μελέτη με επικαιροποιημένα στοιχεία για την κυκλοφορία, την ατμοσφαιρική ρύπανση, την ηχορύπανση.
Πηγή: https://kaisariani.gr/2024/06/05/ekrythm...stasi-sto/
και περισσότερα στα σχόλια στο: https://www.facebook.com/share/p/2NCxyPPDX9G2Dixq/

Ήθελα να ήξερα αν επικρατεί αυτή η κατάσταση και στους υπόλοιπους δήμους. Αν εξαιρέσουμε τώρα τον Στ. Καισαριανή και τα γνωστά στους σταθμούς Ευαγγελισμός και Εξάρχεια η κατάσταση φαινόταν να εξελίσσεται ομαλά αν και με αργούς ρυθμούς.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)