Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Βεργίνες - Vanhool A300 - Daf B90 - Neoplan n4016nf
#1
Καλησπέρα. Τα συγκεκριμένα φαίνεται δεν ήταν αρκετά αγαπητά   Big Grin, μιας και δε βρήκα πολλά γραμμένα για αυτά στο forum. 
Για να έρθω τωρα στο κύριο λόγο που έφτιαξα το θέμα, προσπαθώ να βρω εδώ και κάνα 2ημερο τουλάχιστον, πληροφορίες για τα μηχανικά μέρη αυτών των 4 τύπων λεωφορειων.

Για τις βεργινες δεν έχω βρει κάποια πληροφορία, αλλά υποπτεύομαι πως θα έχουν το ίδιο σύνολο με τα Ν1
Για τα Α300 ,έχω βρει πως είχαν μια MAN των 230 αλογων, κουμπωμένη με ένα voith 3ων ταχυτήτων , λοιπές λεπτομέρειες άγνωστες 
Τα Den oudsten, (το οποίο το είχα βρει εδώ στο forum), μια DAF RS180L των 240 αλόγων, κουμπωμένη με ένα ZF  HP500 EST18
Για τα Neoplan επίσης δεν έχω βρει κατι.

Οποία διόρθωση η βοήθεια για τα αγνοουντα στοιχεία  θερμά ευπρόσδεκτη
Απάντηση
#2
Κάποια τεχνικά χαρακτηριστικά (κινητήρες και σασμάν) μπορείς να δεις στο phototrans:

http://phototrans.eu/24,20647,0.html
Απάντηση
#3
Όντως το συγκεκριμένο site είναι αρκετά χρήσιμο, ευχαριστώ.
Αν και βλέπω πως τα n4016 τα αναφέρει με 2 τύπους μηχανων, Mercedes και Man. Υπάρχει περίπτωση να ήταν έτσι από την αρχή η παραγγελία ή αλλάχτηκαν μηχανές σε κάποιο/κάποια?
Απάντηση
#4
Έχω την αίσθηση ότι όντως κάποια είχαν παραγγελθεί με κινητήρα MAN και τα υπόλοιπα με κινητήρα Mercedes, αλλά ας το επιβεβαιώσει και κάποιος άλλος αυτό.
Απάντηση
#5
(03-04-2024, 07:38 PM)Giannis Έγραψε: Έχω την αίσθηση ότι όντως κάποια είχαν παραγγελθεί με κινητήρα MAN και τα υπόλοιπα με κινητήρα Mercedes, αλλά ας το επιβεβαιώσει και κάποιος άλλος αυτό.
Σωστά, εξ'αρχης έτσι ήταν η παραγγελία.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)