Αξιολόγηση Θέματος:
  • 13 Ψήφοι - 3.15 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Irisbus Citelis GNV
Από που πηγάζει αυτό? θα βγούν από daf, βγήκαν από τα 50 midi που πήγαν θριάσειο, τα πιο πολλά απ' τις solaroντελίκες που αλλάξανε και μπήκανε τα καινούργια ακυρωτικά στην θέση των παλιών ακυρωτικών, βγήκανε τα ακυρωτικά. Αυτό δεν παίζει που λέτε
Απάντηση
(07-07-2010, 04:29 PM)Cmaniac Έγραψε: [Εικόνα: normal_DSC0909x.JPG]

Η αποκαλυψη του... του ... του.. λεωφορειου τελος παντων, για να μην το χαρακτηρισω διαφορετικα.Dodgy

Ξερω οτι οι περισσοτεροι απο εσας εχετε την φωτο, αλλα σεκφτειτε μονο ποσοι απο εσας εχετε την φωτο κατοπιν αδειας. Και ποιος ηταν ο εγκληματιας που σας την εστειλε χωρις να ρωτησει κανεναν.

Κανενα νεο υπαρχει απο αυτα?
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
Απάντηση
Σχετικά με το σχόλιο του Cmaniac:

Ναι, είναι λεωφορείο.

Η λέξη "λεωφορείο" ετυμολογικά θα πει ότι φέρει (μεταφέρει) τον λαό.
Το Irisbus Citelis GNC απλά μεταφέρει τον λαό με φορείο, εξ ού και λεω+φορείο (χι χι χι)

Και για να σοβαρευτούμε λίγο, αυτή την στιγμή υπάρχει πρόβλημα χώρου για το πού θα μπουν αυτά τα λεωφορεία χωρίς να αναγκάζονται σε δεκάδες νεκρά χιλιόμετρα καθημερινά για ανεφοδιασμό. Και σε μια εποχή που πρέπει να γίνονται περικοπές δαπανών για να επιτευχθεί η μείωση του ελλείματος, δεν υπάρχει περιθώριο για κάτι τέτοιο. Στα Λιόσια, αν κρίνω ότι στην θέση των παλιών γκαζιέρων που έφυγαν για Ανθούσα δεν ήρθε κάτι άλλο, υπάρχουν λίγες - ελάχιστες - κενές θέσεις. Η Ανθούσα όμως δεν έχει άλλο χώρο, ακόμα κι αν τα midi πάνε αλλού και στην θέση τους έρθουν κάποια Citelis, δεν έχουμε ουσιαστικό ώφελος καθώς τα midi που πήγαν Ανθούσα κυκλοφορούν σε γραμμές με μικρή κίνηση όπου τα 12μετρα πηγαινοέρχονταν άδεια. Αν πάνε τα midi π.χ. Ελληνικό τότε ή θα πρέπει πολλές γραμμές του Α/Σ Ελληνικού να λειτουργούν με μικρά λεωφορεία ή να γίνονται πολλά νεκρά χιλιόμετρα, τόσο από τα Citelis της Ανθούσας που θα πρέπει να κατεβαίνουν νότια όσο και με τα midi του Ελληνικού που θα πρέπει να ανεβαίνουν στα ΒΑ προάστια και τα Μεσόγεια.

Και από την άλλη, ο χώρος στο Θριάσειο αν ήταν διαμορφωμένος με άσφαλτο ή μπετόν για να μπορούν να παρκάρουν και κυκλοφορούντα λεωφορεία, θα μπορούσε να προσφέρει μια λύση καθώς είναι κοντά στα Άνω Λιόσια. Πρέπει όμως να φτιαχτεί και ο δρόμος ως εκεί που είναι σε κάκιστη κατάσταση.
Απάντηση
Ενα σημειο ανεφοδιασμου για τις γκαζιερες? ελεος! τοσα λεφτα περασανε με τους ολυμπιακους αγωνες δεν μπορουσανε να φτιαξουνε και δευτερο σταθμο ανεφοδιασμου σε αλλο σημειο, δεν ξεραν οτι θα παρουν και αλλες γκαζιερες αρε ΕΛΛΑΔΑΡΑ με τους κρατικοδιαιτους σου.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
Απάντηση
Δύο είναι τα σημεία, τα Α/Σ Ανθούσας και Άνω Λιοσίων.

Τώρα για το αν ήταν γνωστό ότι θα αγοραστούν κι άλλες γκαζιέρες στο μέλλον... ο Λιάπης είχε δηλώσει ότι "από εδώ και πέρα, όλα τα 12μετρα λεωφορεία της Αθήνας θα είναι φυσικού αερίου". Αυτό έγινε όταν προκηρύχθηκε για πρώτη φορά ο διαγωνισμός από τον οποίο προέκυψαν τα Solaris.
Απάντηση
Ε, άρα δύο λύσεις υπάρχουν μόνο: η μια είναι να πάνε στο Α/Σ που είναι πιο κοντά στα Λιόσια ή στην Ανθούσα (Βοτανικό δηλαδή), και η άλλη είναι να πάρουν δρόμο μερικές από τις πρώτες γκαζιέρες που δεν την παλεύουν μία, και να
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Απάντηση
..και να.. γλυτωσουμε? Big Grin

Τελος παντων το ζητημα ειναι λιγο πιο περιπλοκο αλλα και υπαρχει λυση. Εχει ενοικιαστει απο την ΕΘΕΛ ο χωρις σταθμευσης των λεωφορειων του ΟΣΕ. Αυτη τη στιγμη τα Citelis ειναι εκει (τα ειδα χρησιμοποιωντας τον Προαστιακο πριν περιπου ενα μηνα) πραγμα που σημαινει οτι δεν ειναι και τοσα πολλα τα κενα οχηματοχιλιομετρα..

Πρεπει να υπαρχει ζητημα οδηγων.Καιρο ειχε να βγει στην επιφανεια αυτο..
Απάντηση
Με τα citelis τελικά υπάρχει το πρόβλημα ακυρωτικών που αναφέρθηκε αλλού. Δεν υπάρχουν ακυρωτικά, γιατί τα υπάρχοντα δεν ταιριάζουν στην συνδεσμολογία των citelis τα οποία παίρνουν άλλα. Και άρα πρέπει να προκυρηχθεί διαγωνισμός για ακυρωτικά. Ζήτημα οδηγών δεν πιστεύω να υπάρχει. Εδώ προσπαθούν να κόψουν από παντού, μισθούς, ρεπό δεδουλευμένα, επιδόματα, βάρδιες δεν παίζει να θέλουν άλλους οδηγούς. Πλέον είναι αρκετοί, δεν χρειάζονται άλλοι (παλιά όντως υπήρχε ζήτημα). Και έχουν γίνει και πολλές αλλαγές στις γραμμές άρα...
Απάντηση
(12-01-2011, 01:40 AM)Cmaniac Έγραψε: ..και να.. γλυτωσουμε? Big Grin

Εχει ενοικιαστει απο την ΕΘΕΛ ο χωρις σταθμευσης των λεωφορειων του ΟΣΕ. Αυτη τη στιγμη τα Citelis ειναι εκει (τα ειδα χρησιμοποιωντας τον Προαστιακο πριν περιπου ενα μηνα) ..

Πού βρίσκεται αυτό; Στο Θριάσειο Πεδίο κοντά στον σταθμό Ασπροπύργου του προαστιακού;
Απάντηση
Αν θυμαμαι σωστα φαινονται και απο την σταση του προαστιακου Ασπροπυργου. Το αμαξοστασιο ειναι λιγο πριν τη σταση του προαστιακου (ερχομενοι απο Αθηνα).
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 8 Επισκέπτης (ες)