Δημοσιεύσεις: 940
Θέματα: 5
Εγγραφή: 20-11-2009
Το κόλπο είναι στημένο χρόνια τώρα και φοβάμαι ότι ο δήθεν διαγωνισμός είναι στημένος έτσι ώστε να μην κατέβει κανένας για να ξαναπάρουν παράταση. Σιγά μην ήρθαν οι λοιποί χωρίς εγγυήσεις. Το πράγμα βρωμάει. Ένας έλεγχος να γίνει για την μη χρήση του adblue πόσα οχήματα από αυτά θα βάλουν χειρόφρενο. Γιατί δεν ενεργοποιήθηκε Η ΡΑΕΜ ενώ έτρεξαν για την ΡΑΣ?
Δημοσιεύσεις: 46
Θέματα: 0
Εγγραφή: 21-07-2023
Σύμφωνα με
αυτό το άρθρο η μόνη προσφορά ήταν από τα ΚΤΕΛ. Αν και η πηγή δεν είναι ιδιαίτερα αξιόπιστη, πιστεύω πως παίρνουμε μια ιδέα για το πως πήγε ο διαγωνισμός.
Δημοσιεύσεις: 940
Θέματα: 5
Εγγραφή: 20-11-2009
20-12-2023, 07:51 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 20-12-2023, 07:52 PM από patrinos.)
Αναφέρει ότι στο σχήμα συμμετέχουν και 2 μεγάλα τουριστικά γραφεία των Αθηνών..Το ΚΤΕΛ Αττικής και το Ευβοίας δεν συμμετείχαν.. Για να δούμε τώρα πως θα προχωρήσει η διαδικασία..
Δημοσιεύσεις: 171
Θέματα: 3
Εγγραφή: 28-10-2021
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Εδώ άλλα λέει. Συγκεκριμένα λέει ότι δεν προέκυψε καμία προσφορά.
Δημοσιεύσεις: 1.207
Θέματα: 96
Εγγραφή: 12-10-2009
Και στο athenstransport το ίδιο γράφει, ότι δεν υποβλήθηκε καμιά προσφορά.
https://www.athenstransport.com/2023/12/...risi-oasa/
Στο σάιτ που ανέφερε ο Άκης αναφέρεται ότι υπήρχε τεχνικό πρόβλημα και δεν υποβλήθηκε η προσφορά.
https://sakisgeorgiadis.blogspot.com/202...3.html?m=1
Δημοσιεύσεις: 666
Θέματα: 1
Εγγραφή: 22-05-2020
22-12-2023, 12:34 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 22-12-2023, 12:35 AM από MitsosDaBest. Edited 1 time in total.)
Πέρα από το τεχνικό πρόβλημα, έμοιαζε λογικό να κηρυχθεί άγονος. Οι απαιτήσεις για σχεδόν καινούρια λεωφορεία ήταν "τρελές", ειδικά από την στιγμή που ο ΟΑΣΑ κυκλοφορεί ακόμα λεωφορεία 30 ετών.
Μόνο μία ξένη μεγάλη εταιρία θα μπορούσε να συμμετάσχει, αλλά όπως φαίνεται ούτε εκείνοι ενδιαφέρονται...
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(22-12-2023, 12:34 AM)MitsosDaBest Έγραψε: Πέρα από το τεχνικό πρόβλημα, έμοιαζε λογικό να κηρυχθεί άγονος. Οι απαιτήσεις για σχεδόν καινούρια λεωφορεία ήταν "τρελές", ειδικά από την στιγμή που ο ΟΑΣΑ κυκλοφορεί ακόμα λεωφορεία 30 ετών.
Μόνο μία ξένη μεγάλη εταιρία θα μπορούσε να συμμετάσχει, αλλά όπως φαίνεται ούτε εκείνοι ενδιαφέρονται...
Όταν το Υ.ΜΕ έχει επικυρώσει διαγωνισμό για ~500 νέα λεωφορεία στον ΟΑΣΑ και ετοιμάζονται να βγάλουν και δεύτερο για να αλλαχθούν όλα τα λεωφορεία εκτός Solaris / Citelis στην επόμενη 3ετια, δεν μου φαίνεται παράξενο να ζητούν και από τον ιδιώτη λεωφορεία 5ετίας.
Υποτίθεται ότι μέχρι το 2026 ο Μ.Ο ηλικίας των λεωφορείων του ΟΑΣΑ δεν θα ξεπερνάει τα 6-7 έτη (από τα 20+ σήμερα).
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 950
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
(22-12-2023, 03:08 PM)nikos1991 Έγραψε: Υποτίθεται ότι μέχρι το 2026 ο Μ.Ο ηλικίας των λεωφορείων του ΟΑΣΑ δεν θα ξεπερνάει τα 6-7 έτη (από τα 20+ σήμερα).
Η μέρα που θα αποσυρθούν τα Ν2 και οι GN θα είναι μια πολύ στενάχωρη μέρα
Δημοσιεύσεις: 940
Θέματα: 5
Εγγραφή: 20-11-2009
Αναλυτικά ποια ΚΤΕΛ και Τουριστικά Γραφεία συμμετέχουν στο νέο σχήμα..
https://eretikos.gr/kinonia/sta-cheria-t...as/643434/