Δημοσιεύσεις: 133
Θέματα: 3
Εγγραφή: 04-08-2022
Μιας και έχουμε πλέον περισσότερες πληροφορίες για το διαγωνισμό πήρα τη πρωτοβουλία να ανοίξω ένα νέο θέμα για τα Yutong E12.
Έχει και κάποιες φωτογραφίες το πρώτο θέμα από την επίσκεψη του υπουργού στη Κίνα:
https://www.protothema.gr/greece/article...ssaloniki/
Παραθύρια γιοκ
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
Και ένα βίντεο από κανάλι του ΓΓ Μεταφορών από την πρόσφατή του επίσκεψη στο εργοστάσιο της Yutong στη Λαϊκή Δημοκρατία:
https://youtu.be/gPITrTGwh6s?si=GppfSadPaJg5naOc
Κάποιες γενικές παρατηρήσεις:
- Δεν επιλέχθηκε κάποιος διαφορετικός χρωματισμός για τα μπαταριούχα λεωφορεία (όπως πχ με τα αεριούχα), κρατώντας τα στάνταρ των ντιζελοκίνητων.
- Τα χρώματα είναι βαμμένα στο αμάξωμα και όχι αυτοκόλλητα.
- Μπροστά και πίσω ο σχηματισμός των τριγώνων διαφέρει από τα υπόλοιπα λεωφορεία της ΟΣΥ.
- Το μπροστινό μέρος των πλαϊνών μερών είναι λευκό, απουσιάζει δηλαδή ο κίτρινος και σκούρος μπλε χρωματισμός.
- Στο πίσω πλαϊνό μέρος πλέον υπάρχει λευκό κενό μεταξύ της γαλάζιας ρίγας, της κίτρινης ρίγας και του σκούρου μπλε τριγώνου.
- Δεν υπάρχει πλέον γκρι "ποδιά" γύρω-γύρω, πράγμα που κατά τη γνώμη μου κάνει το λεωφορείο πιο όμορφο.
- Παράθυρα υπάρχουν και είναι πλέον καπακωτά και όχι σειρόμενα.
Δημοσιεύσεις: 67
Θέματα: 3
Εγγραφή: 02-11-2021
Μια απογοήτευση είναι ο σχεδιασμός... Αναρωτιέμαι για την αισθητική των υπευθύνων, μοιάζει άβαφο, σαν παιχνίδι-μινιατούρα. Αλήθεια θέλω να δω το λευκό μια βδομάδα (βασικά όχι, μέρα) μέσα στους παμβρόμικους Αθηναϊκούς δρόμους.
Θα έπρεπε επιτέλους όλα τα λεωφορεία να έχουν κοινό σχεδιασμό, δεν ενδιαφέρει κανέναν το καύσιμο που καίνε. (Εξαιρώ τα τρόλευ ως άλλο μέσο)
Δημοσιεύσεις: 46
Θέματα: 0
Εγγραφή: 21-07-2023
Δημοσιεύσεις: 947
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
Β1 με yutong στην Τερψιθέα και τι στο κόσμο
Σε ποια αμαξοστάσια θα πάνε;
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(19-02-2024, 07:26 PM)Leon377 Έγραψε: Β1 με yutong στην Τερψιθέα και τι στο κόσμο
Σε ποια αμαξοστάσια θα πάνε;
Θα το πώ εντελώς "ρατσιστικά" : τα τελευταία εργοστασιακά οχήματα που παρέλαβε η ΟΣΥ ήταν οι γκαζιέρες IVECO του 2010. Τις έστειλε ΟΛΕΣ στα Άνω Λιόσια να τις χαίρονται οι "ευπαθείς πληθυσμιακές ομάδες".
Τα Iris Diesel του 2004, κάθισαν 20 χρόνια στον Πειραιά.
Η Ανθούσα (και παλαιότερα το Ελληνικό) είχαν πάντοτε τα χρέπια (Ν1 και νταλίκες Ν2) . Τα ανατολικά προάστια είναι αδικημένα εδώ και 20 χρόνια. Δεν έχουμε δει ούτε ένα λεωφορείο από τις παραλαβές του 2009 (εκτός από τα midi Solaris). Συνεπώς, δικαιούνται αυτες οι περιχές τα νεα ηλεκτροκίνητα
Δημοσιεύσεις: 1.205
Θέματα: 96
Εγγραφή: 12-10-2009
(21-02-2024, 11:56 PM)Citaro Έγραψε: Θα το πώ εντελώς "ρατσιστικά" : τα τελευταία εργοστασιακά οχήματα που παρέλαβε η ΟΣΥ ήταν οι γκαζιέρες IVECO του 2010. Τις έστειλε ΟΛΕΣ στα Άνω Λιόσια να τις χαίρονται οι "ευπαθείς πληθυσμιακές ομάδες".
Τα Iris Diesel του 2004, κάθισαν 20 χρόνια στον Πειραιά.
Η Ανθούσα (και παλαιότερα το Ελληνικό) είχαν πάντοτε τα χρέπια (Ν1 και νταλίκες Ν2) . Τα ανατολικά προάστια είναι αδικημένα εδώ και 20 χρόνια. Δεν έχουμε δει ούτε ένα λεωφορείο από τις παραλαβές του 2009 (εκτός από τα midi Solaris). Συνεπώς, δικαιούνται αυτες οι περιχές τα νεα ηλεκτροκίνητα
Σύμφωνα με όσα διάβασα στο athenstransport πάντως φορτιστές θα μπουν στα αμαξοστάσια Ρέντη, Μπραχαμίου, Αττικής και Ρουφ, επομένως ηλεκτροκίνητα δεν νομίζω να πάνε στην Ανθούσα.
Πάντως και το Μπραχάμι πάντα παλιά οχήματα είχε (Den Oudsten & Βεργίνες και αργότερα O405N) οπότε θα μπορούσαν να πάνε και εκεί τα Yutong.
Στα ανατολικά θα πάνε τα Urbanway, αν θυμάμαι καλά, και θα αντικαταστήσουν τις GN λογικά (οι οποίες είναι ~25-26 ετών πλέον και τις οποίες ποτέ δεν συμπάθησα ιδιαίτερα λόγω της άβολης εσωτερικής τους διαρρύθμισης). Ίσως πάνε Ανθούσα και τα 200 νέα οχήματα φυσικού αερίου της Industria Italiana Autobus (Citymood μάλλον).
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
22-02-2024, 03:59 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 22-02-2024, 04:01 PM από ecoj. Edited 1 time in total.)
(21-02-2024, 11:56 PM)Citaro Έγραψε: Θα το πώ εντελώς "ρατσιστικά" : τα τελευταία εργοστασιακά οχήματα που παρέλαβε η ΟΣΥ ήταν οι γκαζιέρες IVECO του 2010. Τις έστειλε ΟΛΕΣ στα Άνω Λιόσια να τις χαίρονται οι "ευπαθείς πληθυσμιακές ομάδες".
Τα Iris Diesel του 2004, κάθισαν 20 χρόνια στον Πειραιά.
Η Ανθούσα (και παλαιότερα το Ελληνικό) είχαν πάντοτε τα χρέπια (Ν1 και νταλίκες Ν2) . Τα ανατολικά προάστια είναι αδικημένα εδώ και 20 χρόνια. Δεν έχουμε δει ούτε ένα λεωφορείο από τις παραλαβές του 2009 (εκτός από τα midi Solaris). Συνεπώς, δικαιούνται αυτες οι περιχές τα νεα ηλεκτροκίνητα
Οι γκαζιέρες του 2005 δεν πήγαν Ανθούσα και κυκλοφορούσαν αποκλειστικά στην Ανατολική Αθήνα και Αττική για πολλά χρόνια?
Δημοσιεύσεις: 947
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
Πόση ώρα θα μπορούν να λειτουργούν χωρίς φόρτιση τα Yutong?
Δημοσιεύσεις: 666
Θέματα: 1
Εγγραφή: 22-05-2020
22-02-2024, 06:39 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 22-02-2024, 06:41 PM από MitsosDaBest. Edited 2 times in total.)
Για να γκρινιάξω λίγο... Πόσα χρόνια ζωής δίνετε στα κινέζικα κουβαδακια; Εγώ το πολύ 10.