Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Yutong E12
#1
Μιας και έχουμε πλέον περισσότερες πληροφορίες για το διαγωνισμό πήρα τη πρωτοβουλία να ανοίξω ένα νέο θέμα για τα Yutong E12. 
Έχει και κάποιες φωτογραφίες το πρώτο θέμα από την επίσκεψη του υπουργού στη Κίνα:

https://www.protothema.gr/greece/article...ssaloniki/

Παραθύρια γιοκ Big Grin
Απάντηση
#2
Και ένα βίντεο από κανάλι του ΓΓ Μεταφορών από την πρόσφατή του επίσκεψη στο εργοστάσιο της Yutong στη Λαϊκή Δημοκρατία:

https://youtu.be/gPITrTGwh6s?si=GppfSadPaJg5naOc

Κάποιες γενικές παρατηρήσεις:
- Δεν επιλέχθηκε κάποιος διαφορετικός χρωματισμός για τα μπαταριούχα λεωφορεία (όπως πχ με τα αεριούχα), κρατώντας τα στάνταρ των ντιζελοκίνητων.
- Τα χρώματα είναι βαμμένα στο αμάξωμα και όχι αυτοκόλλητα.
- Μπροστά και πίσω ο σχηματισμός των τριγώνων διαφέρει από τα υπόλοιπα λεωφορεία της ΟΣΥ.
- Το μπροστινό μέρος των πλαϊνών μερών είναι λευκό, απουσιάζει δηλαδή ο κίτρινος και σκούρος μπλε χρωματισμός.
- Στο πίσω πλαϊνό μέρος πλέον υπάρχει λευκό κενό μεταξύ της γαλάζιας ρίγας, της κίτρινης ρίγας και του σκούρου μπλε τριγώνου.
- Δεν υπάρχει πλέον γκρι "ποδιά" γύρω-γύρω, πράγμα που κατά τη γνώμη μου κάνει το λεωφορείο πιο όμορφο.
- Παράθυρα υπάρχουν και είναι πλέον καπακωτά και όχι σειρόμενα.
Απάντηση
#3
Μια απογοήτευση είναι ο σχεδιασμός... Αναρωτιέμαι για την αισθητική των υπευθύνων, μοιάζει άβαφο, σαν παιχνίδι-μινιατούρα. Αλήθεια θέλω να δω το λευκό μια βδομάδα (βασικά όχι, μέρα) μέσα στους παμβρόμικους Αθηναϊκούς δρόμους.

Θα έπρεπε επιτέλους όλα τα λεωφορεία να έχουν κοινό σχεδιασμό, δεν ενδιαφέρει κανέναν το καύσιμο που καίνε. (Εξαιρώ τα τρόλευ ως άλλο μέσο)
Απάντηση
#4
https://www.instagram.com/p/C3iD4HNtyJU/ - Έφτασε το πρώτο Yutong στον Ρέντη.
Απάντηση
#5
Β1 με yutong στην Τερψιθέα και τι στο κόσμο

Σε ποια αμαξοστάσια θα πάνε;
Απάντηση
#6
(19-02-2024, 07:26 PM)Leon377 Έγραψε: Β1 με yutong στην Τερψιθέα και τι στο κόσμο

Σε ποια αμαξοστάσια θα πάνε;
Θα το πώ εντελώς "ρατσιστικά" : τα τελευταία εργοστασιακά οχήματα που παρέλαβε η ΟΣΥ ήταν οι γκαζιέρες IVECO του 2010. Τις έστειλε ΟΛΕΣ στα Άνω Λιόσια να τις χαίρονται οι "ευπαθείς πληθυσμιακές ομάδες". 

Τα Iris Diesel του 2004, κάθισαν 20 χρόνια στον Πειραιά. 

Η Ανθούσα (και παλαιότερα το Ελληνικό) είχαν πάντοτε τα χρέπια (Ν1 και νταλίκες Ν2) . Τα ανατολικά προάστια είναι αδικημένα εδώ και 20 χρόνια. Δεν έχουμε δει ούτε ένα λεωφορείο από τις παραλαβές του 2009 (εκτός από τα midi Solaris). Συνεπώς, δικαιούνται αυτες οι περιχές τα νεα ηλεκτροκίνητα
Απάντηση
#7
(21-02-2024, 11:56 PM)Citaro Έγραψε: Θα το πώ εντελώς "ρατσιστικά" : τα τελευταία εργοστασιακά οχήματα που παρέλαβε η ΟΣΥ ήταν οι γκαζιέρες IVECO του 2010. Τις έστειλε ΟΛΕΣ στα Άνω Λιόσια να τις χαίρονται οι "ευπαθείς πληθυσμιακές ομάδες". 

Τα Iris Diesel του 2004, κάθισαν 20 χρόνια στον Πειραιά. 

Η Ανθούσα (και παλαιότερα το Ελληνικό) είχαν πάντοτε τα χρέπια (Ν1 και νταλίκες Ν2) . Τα ανατολικά προάστια είναι αδικημένα εδώ και 20 χρόνια. Δεν έχουμε δει ούτε ένα λεωφορείο από τις παραλαβές του 2009 (εκτός από τα midi Solaris). Συνεπώς, δικαιούνται αυτες οι περιχές τα νεα ηλεκτροκίνητα

Σύμφωνα με όσα διάβασα στο athenstransport πάντως φορτιστές θα μπουν στα αμαξοστάσια Ρέντη, Μπραχαμίου, Αττικής και Ρουφ, επομένως ηλεκτροκίνητα δεν νομίζω να πάνε στην Ανθούσα.

Πάντως και το Μπραχάμι πάντα παλιά οχήματα είχε (Den Oudsten & Βεργίνες και αργότερα O405N) οπότε θα μπορούσαν να πάνε και εκεί τα Yutong.

Στα ανατολικά θα πάνε τα Urbanway, αν θυμάμαι καλά, και θα αντικαταστήσουν τις GN λογικά (οι οποίες είναι ~25-26 ετών πλέον και τις οποίες ποτέ δεν συμπάθησα ιδιαίτερα λόγω της άβολης εσωτερικής τους διαρρύθμισης). Ίσως πάνε Ανθούσα και τα 200 νέα οχήματα φυσικού αερίου της Industria Italiana Autobus (Citymood μάλλον).
Απάντηση
#8
(21-02-2024, 11:56 PM)Citaro Έγραψε: Θα το πώ εντελώς "ρατσιστικά" : τα τελευταία εργοστασιακά οχήματα που παρέλαβε η ΟΣΥ ήταν οι γκαζιέρες IVECO του 2010. Τις έστειλε ΟΛΕΣ στα Άνω Λιόσια να τις χαίρονται οι "ευπαθείς πληθυσμιακές ομάδες". 

Τα Iris Diesel του 2004, κάθισαν 20 χρόνια στον Πειραιά. 

Η Ανθούσα (και παλαιότερα το Ελληνικό) είχαν πάντοτε τα χρέπια (Ν1 και νταλίκες Ν2) . Τα ανατολικά προάστια είναι αδικημένα εδώ και 20 χρόνια. Δεν έχουμε δει ούτε ένα λεωφορείο από τις παραλαβές του 2009 (εκτός από τα midi Solaris). Συνεπώς, δικαιούνται αυτες οι περιχές τα νεα ηλεκτροκίνητα
Οι γκαζιέρες του 2005 δεν πήγαν Ανθούσα και κυκλοφορούσαν αποκλειστικά στην Ανατολική Αθήνα και Αττική για πολλά χρόνια?
Απάντηση
#9
Πόση ώρα θα μπορούν να λειτουργούν χωρίς φόρτιση τα Yutong?
Απάντηση
#10
Για να γκρινιάξω λίγο... Πόσα χρόνια ζωής δίνετε στα κινέζικα κουβαδακια; Εγώ το πολύ 10. Tongue
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)