Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
12-04-2023, 11:40 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-04-2023, 11:41 PM από N1Ellinikou. Edited 1 time in total.)
(02-04-2023, 08:48 PM)Citaro Έγραψε: Σε αυτό ακριβώς αναφέρομαι : ότι ανθρωποι που δεν εχουν καταβάλει καμία σπουδαία προσπαθεια στη ζωή τους (πάτε μια βόλτα από ΓΕΛ κ ΕΠΑΛ να δείτε τι εστι "απολυτηριο λυκειου', εχουν την απαιτηση να τους δοθουν 1200-1300€ στο χερι και να μην κοπιασουν ... συγνώμη αλλά δεν γίνεται.
Απαράδεκτα αυτά που διαβάζω...
Η απόκτηση επαγγελματικής άδειας οδήγησης κατηγορίας D κοστίζει σήμερα όσο ένας μισθός, οι εξετάσεις για το ΠΕΙ είναι απαιτητικές, ενώ προαπαιτούμενα είναι τα θεωρητικά και τα πρακτικά μαθήματα. Και φυσικά εάν κάποιος θελήσει να εκδόσει και την επέκταση (CE/DE) υπάρχει φυσικά επιπλέον κόστος και φυσικά ξανά ΠΕΙ για την C, συν τα μαθήματα. Επομένως, η απόκτηση επαγγελματικής άδειας οδήγησης απαιτεί
χρόνο και
χρήμα και με δεδομένη την φύση και την
ευθύνη του επαγγέλματος, είναι κάτι το οποίο πρέπει να αμειφθεί παραπάνω από τον μέσο οδηγό.
(01-04-2023, 12:35 PM)Citaro Έγραψε: Ο καθείς εφ'ω ετάχθη. Εδώ μεταπτυχιακοί πτυχιούχοι αμοίβονται με λιγότερα, ο κάτοχος απολυτηρίου λυκείου με ένα επαγγελματικό δίπλωμα όλο κ όλο, τί πρέπει να λάβει ώστε να καθίσει στο τιμόνι;
Εφόσον οι μεταπτυχιακοί διπλωματούχοι δέχονται να κάνουν τη δουλειά για εξευτελιστικά ποσά, ευτελίζοντας τον κλάδο και τους συναδέλφους τους και λένε και ευχαριστώ (κλασσικό παράδειγμα η δικηγορία), θέλουν και τα παθαίνουν. Και καλά να πάθουν. Ας βάλουν μυαλό και να πουν όχι σε απαράδεκτες πρακτικές και μισθούς. Και φυσικά ένα μεγάλο μπράβο στους οδηγούς που λένε όχι και παραιτούνται (είτε από το δημόσιο είτε από τα ΚΤΕΛ), αναγκάζοντας έτσι τους εργοδότες να ανεβάσουν τις απολαβές.
Δημοσιεύσεις: 669
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
Στην κάθοδο στο 507 δίνουν μόνο 20 λεπτά;
Των 1140/ΤΕ507, έφυγε από Ζηρίνειο 1220 αντί για 1200 για 535 και των 1215/ΤΕ έφυγε 1255 αντί για 1235 στο 503
Δημοσιεύσεις: 669
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
Και το 330 την 18:00 που μετά έχει 20:00, έκανε το δρομολόγιο των 19:00. Οπότε προφανώς επειδή δεν έχει κίνηση έβαλαν ένα όχημα να κάνει όλα τα δρομολόγια, τα ίδια με το να είχε 2!
Δημοσιεύσεις: 3.241
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Άκυρη απορία αλλά γιατί το Ε14 φαίνεται πως δεν λειτουργεί?
Δημοσιεύσεις: 252
Θέματα: 1
Εγγραφή: 19-10-2021
Το Ε14 λειτουργεί , αλλά φαίνεται πως έχει αλλάξει τέρμα και κάνει πλέον παρέα στα 410 , Α8. Κάνει έναν κύκλο μέσω Νερατζιώτισσας και τερματίζει.
Δημοσιεύσεις: 3.241
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Κοινώς ήθελε ενημέρωση η εφαρμογή και τώρα φαίνεται μια χαρά. Χωρίς ενημέρωση στον ημερήσιο προγραμματισμό δεν εμφάνιζε τίποτα ούτε και στις θέσεις λεωφορείων.
Δημοσιεύσεις: 116
Θέματα: 4
Εγγραφή: 12-03-2021
Σήμερα ανέβαιναν καροτσάδα την Παπάγου δύο 608, ένα 235 και ένα 230, φαινόμενο όχι τόσο σπάνιο απ' ότι έχω καταλάβει. Ο συντονισμός των δρομολογίων τους είναι τόσο κακός που φτάνουν στην Παπάγου όλα μαζί ή απλά τυχαίνει λόγω κίνησης να προλαβαίνει το ένα το άλλο και να συμπίπτουν;
Δημοσιεύσεις: 669
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
Έχουμε καμία ενημέρωση αν από αύριο θα μπει το θερινό ΙΙ; Άλλωστε σε όλες τις γραμμές λείπουν πολλά οχήματα και οι χρόνοι φτάνουν
Δημοσιεύσεις: 173
Θέματα: 3
Εγγραφή: 28-10-2021
(23-07-2023, 05:28 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Έχουμε καμία ενημέρωση αν από αύριο θα μπει το θερινό ΙΙ; Άλλωστε σε όλες τις γραμμές λείπουν πολλά οχήματα και οι χρόνοι φτάνουν
Το οι χρόνοι φτάνουν που το συμπερανες;
Δημοσιεύσεις: 669
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
(23-07-2023, 07:45 PM)Mrtrolleibus Έγραψε: Το οι χρόνοι φτάνουν που το συμπερανες;
Ειδικά τις τελευταίες ημέρες που έχει καύσωνα δεν έχω δει καμία γραμμή εκτός αυτές της Παραλιακής (Α1, Α2, Β2, Χ96) να μην τους φτάνει ο χρόνος. Ίσα ίσα, φτάνουν και πολύ νωρίτερα στην Αφετηρία. επίσης πάντα τελευταία Δευτέρα του Ιουλίου ξεκινούσε