Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Iveco Urbanway 18 CNG
#11
Το όχημα εμένα προσωπικά μου αρέσει πολύ, είναι αρκετά όμορφο, μακάρι και στην πράξη να είναι καλό
Απάντηση
#12
(20-06-2023, 08:12 PM)Giannis Έγραψε: Πριν λίγες μέρες ο argy ρώτησε αν υπάρχουν νεότερα από τα αρθρωτά Urbanway. Argy πες αλεύρι... Big Grin

[Εικόνα: 1.jpg]

Σε αυτό το άρθρο γράφει λεπτομέρειες: https://sakisgeorgiadis.blogspot.com/202...g.html?m=1

Απ' ότι γράφει στο παραπάνω site, έχει αρχίσει η κατασκευή των Urbanway οπότε μιας και πλησιάζει η ώρα που θα τα δούμε στην Αθήνα λέω να ανοίξω αυτό το θέμα.

Προσωπικά δεν μου αρέσει ο χρωματισμός της πρόσοψης του, κάτι με χαλάει, θα προτιμούσα να είναι πράσινο όλο το μπροστά μέρος από τους προβολείς και κάτω. Θα περιμένω βέβαια να τα δω και από κοντά γιατί αρχικά και τα Citelis στην αρχή δεν μου πολυάρεσαν αλλά τελικά πλέον μια χαρά μου φαίνονται.
Ομολογώ πως δεν περίμενα να το αντικρίσω τόσο σύντομα και πως είναι μία αρκετά ευχάριστη έκπληξη σε μία κατά τ' άλλα δύσκολη μέρα. Το θέαμα είναι λίγο εξωγήινο οφείλω να πω, καθώς το συγκεκριμένο σουλούπι το έχω συνηθίσει τόσο πολύ να εμφανίζεται σε 12μετρα που δεν μου κολλάει τόσο σε 18μετρο αλλά υποθέτω πως θέμα συνήθειας είναι όλαBig Grin .
Απάντηση
#13
Και ένα ακόμα άρθρο για τα Urbanway, από το athenstransport, με περισσότερες φωτογραφίες από το εργοστάσιο της Iveco:

https://www.athenstransport.com/2023/06/...kataskeui/


(20-06-2023, 08:52 PM)Thanos2265 Έγραψε: Αυτό που με προβληματίζει εμενα η αληθεια είναι τα παραθυρα, η μάλλον η απουσία τους

Όπως γράφει και στο άρθρο, μπορεί να είναι το πρωτότυπο Urbanway για την Αθήνα αυτό το όχημα και να γίνουν τροποποιήσεις αργότερα. Δεν νομίζω να έχει μόνο αυτά τα παράθυρα με δεδομένο ότι ακόμα και στα leasing προστέθηκαν παράθυρα εκ των υστέρων.
Απάντηση
#14
Διαβάζοντας το άρθρο μάλλον αυτό θα συμβαίνει.. Θα πάρει πρωτα έγκριση τύπου και έπειτα οι αλλαγές..
Απάντηση
#15
Σκεφτόμουν ότι όταν έρθουν τα Urbanway πιθανόν να βλέπουμε καθημερινά καποιες νταλίκες στο Α5 και επανεμφάνιση νταλικών στο 421. Υπάρχει άλλη γραμμή που δύναται να πάρει νταλίκες;

Σίγουρα επίσης θα βλέπουμε πιο σπάνια 12μετρα σε Α1/Β5/Α7/Β9/049
Απάντηση
#16
(12-07-2023, 01:25 PM)Leon377 Έγραψε: Σκεφτόμουν ότι όταν έρθουν τα Urbanway πιθανόν να βλέπουμε καθημερινά καποιες νταλίκες στο Α5 και επανεμφάνιση νταλικών στο 421. Υπάρχει άλλη γραμμή που δύναται να πάρει νταλίκες;

Σίγουρα επίσης θα βλέπουμε πιο σπάνια 12μετρα σε Α1/Β5/Α7/Β9/049

Παλιότερα διαβάζαμε ότι υπήρχε σκέψη να φύγουν όλες οι GN από την Ανθούσα. Οπότε δεν αποκλείεται να φτιάξουν σταθμό CNG και στην Πέτρου Ράλλη και να πάνε εκεί τα Urbanway. 

Αναμένεται και πρόσληψη οδηγών από τον ΟΑΣΑ.
Απάντηση
#17
(12-07-2023, 01:32 PM)MitsosDaBest Έγραψε: Παλιότερα διαβάζαμε ότι υπήρχε σκέψη να φύγουν όλες οι GN από την Ανθούσα. Οπότε δεν αποκλείεται να φτιάξουν σταθμό CNG και στην Πέτρου Ράλλη και να πάνε εκεί τα Urbanway. 

Αναμένεται και πρόσληψη οδηγών από τον ΟΑΣΑ.
Το σύνολο αν είναι 100 δεν είναι πιο λογικό να χωριστούν; Πόσες θέσεις έχει η Ανθουσα για νταλίκες;  δεν έχω ιδέα απο χωρητικότητα αμαξοστάσιων
Απάντηση
#18
Να πάνε Ράλλη ώστε να θυσιαστούν κι αυτές στο Χ95 και το Χ96.
Απάντηση
#19
(12-07-2023, 01:25 PM)Leon377 Έγραψε: Σκεφτόμουν ότι όταν έρθουν τα Urbanway πιθανόν να βλέπουμε καθημερινά καποιες νταλίκες στο Α5 και επανεμφάνιση νταλικών στο 421. Υπάρχει άλλη γραμμή που δύναται να πάρει νταλίκες;

Σίγουρα επίσης θα βλέπουμε πιο σπάνια 12μετρα σε Α1/Β5/Α7/Β9/049
Προσωπικά πιστεύω πως δεν θα μπουν στον κόπο να φτιάξουν σταθμό ανεφοδιασμού στο Α/Σ Ράλλη. Αν πάνε όλες Ανθούσα θα πάρουν σίγουρα γραμμές όπως 608 , Β5. Μπορούν επίσης να πάρουν Α7 που νομίζω για ένα διάστημα ήταν και αυτό Ανθούσα και γίνεται ικανή η επανεμφάνιση νταλικών στα Α5 και 421 (μακάρι να μπουν). Επίσης μπορεί να πάρει και το 550 ως μισό Ανθούσα - μισό Ράλλη και η Ανθούσα να πάρει τις βάρδιες από Κηφισιά καθώς το Π. Φάληρο πέφτει μακριά. Σε πρώτο στάδιο να δρομολογηθούν σε γραμμές με ανθρώπινους δρόμους όπως αυτές που αναφέρθηκαν και σε καμία περίπτωση να μην πάνε Αεροδρόμιο. Θα πάνε πριν την ώρα τους (σαν τα Solaris) και θα είναι και κανούργιες. Βέβαια όλα είναι θέμα συντήρησης...
Απάντηση
#20
(12-07-2023, 05:23 PM)kostas720 Έγραψε: Προσωπικά πιστεύω πως δεν θα μπουν στον κόπο να φτιάξουν σταθμό ανεφοδιασμού στο Α/Σ Ράλλη. Αν πάνε όλες Ανθούσα θα πάρουν σίγουρα γραμμές όπως 608 , Β5. Μπορούν επίσης να πάρουν Α7 που νομίζω για ένα διάστημα ήταν και αυτό Ανθούσα και γίνεται ικανή η επανεμφάνιση νταλικών στα Α5 και 421 (μακάρι να μπουν). Επίσης μπορεί να πάρει και το 550 ως μισό Ανθούσα - μισό Ράλλη και η Ανθούσα να πάρει τις βάρδιες από Κηφισιά καθώς το Π. Φάληρο πέφτει μακριά. Σε πρώτο στάδιο να δρομολογηθούν σε γραμμές με ανθρώπινους δρόμους όπως αυτές που αναφέρθηκαν και σε καμία περίπτωση να μην πάνε Αεροδρόμιο. Θα πάνε πριν την ώρα τους (σαν τα Solaris) και θα είναι και κανούργιες. Βέβαια όλα είναι θέμα συντήρησης...
Σωστό αυτό για 550 δε το είχα σκεφτεί
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)