Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΑ από τα ΚΤΕΛ
(07-07-2023, 10:39 AM)Citaro Έγραψε: Για τελευταίο δρομολόγιο είχε Α5 από Ακαδημία που έφευγε με σήμανση "316" στις 23:20 και στις 23:40 έφευγε ένα Α5 με σήμανση "308" (μπορεί να έφευγαν και ανάποδα, δεν θυμάμαι). Πάντως τα τελευταία δρομολόγια ξεκινούσαν ως Α5 από την Ακαδημία.
Αυτά πότε περίπου σταμάτησαν;
Απάντηση
(07-07-2023, 03:59 PM)Leon377 Έγραψε: Αυτά πότε περίπου σταμάτησαν;
Πρεπει να κοπηκαν τελος του 2009 που ανοιξε το Νομισματοκοπείο και μεταφερθηκαν εκεί οι αφετηριες της Άμυνας. Κακώς βεβαια διοτι οι αλλοι κορμοι διατηρησαν τα τελευταια δρομολογια στα άκρα των τοπικων τους (πχ Α2 μεχρι Βαρη, Α7 μεχρι Αγ.Στεφανο, 865 μεχρι Μάνδρα, 115 απο Κιτσι για Αθηνα 00:10). Επρεπε κ το Α5 να κρατησει τα νυχτερινα για Λουτσα/Κορωπι
Απάντηση
(07-07-2023, 10:39 AM)Citaro Έγραψε: https://web.archive.org/web/200104201633...r/d316.htm

Aπό το αρχείο internet της ιστοσελίδας ΟΑΣΑ προκύπτει ότι στο χειμερινό 2001 (πρώτη χρονιά λειτουργίας του ΜΕΤΡΟ που τα λεωφορεία είχαν κατέβει από την ΕΡΤ στην Εθνική Άμυνα) τα δρομολόγια των 304/05/21 ήταν μέχρι τις 18:30 από Άμυνα, 19:40 από Τέρμα Αγ.Νικόλαο ή Βραυρώνα και μετά αναλάμβανε το 316 (18:45 από Άμυνα και με 20λεπτά ή 25λεπτα) με τελευταίο από Άμυνα 23:10. Για τελευταίο δρομολόγιο είχε Α5 από Ακαδημία που έφευγε με σήμανση "316" στις 23:20 και στις 23:40 έφευγε ένα Α5 με σήμανση "308" (μπορεί να έφευγαν και ανάποδα, δεν θυμάμαι). Πάντως τα τελευταία δρομολόγια ξεκινούσαν ως Α5 από την Ακαδημία.

Σωστά θυμάσαι πρώτα είχε 316 και μετά 308.

Σήμερα νέα δεδομένα δεν έχει ανανεωθεί ο ημερήσιος προγραμματισμός ή είναι ιδέα μου;
Απάντηση
(07-07-2023, 04:12 PM)Citaro Έγραψε: Πρεπει να κοπηκαν τελος του 2009 που ανοιξε το Νομισματοκοπείο και μεταφερθηκαν εκεί οι αφετηριες της Άμυνας. Κακώς βεβαια διοτι οι αλλοι κορμοι διατηρησαν τα τελευταια δρομολογια στα άκρα των τοπικων τους (πχ Α2 μεχρι Βαρη, Α7 μεχρι Αγ.Στεφανο, 865 μεχρι Μάνδρα, 115 απο Κιτσι για Αθηνα 00:10). Επρεπε κ το Α5 να κρατησει τα νυχτερινα για Λουτσα/Κορωπι
Όχι, διατηρήθηκαν μέχρι το Θερινό του 2010 νομίζω.
Μάλιστα, στο Θ2 του 2010 τις Κυριακές το Α5 τις μισές βάρδιες τις είχε πάρει η Π.Ραλλη και είχα κάνει το 23:20 έως Λούτσα. Δεν πήραμε κανέναν...
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
(07-07-2023, 08:20 PM)MrVanHool Έγραψε: Όχι, διατηρήθηκαν μέχρι το Θερινό του 2010 νομίζω.
Μάλιστα, στο Θ2 του 2010 τις Κυριακές το Α5 τις μισές βάρδιες τις είχε πάρει η Π.Ραλλη και είχα κάνει το 23:20 έως Λούτσα. Δεν πήραμε κανέναν...
Ακαδημία πόσοι είχαν μπει;
Απάντηση
(07-07-2023, 08:09 PM)GeorgIrisbus Έγραψε: Σωστά θυμάσαι πρώτα είχε 316 και μετά 308.

Σήμερα νέα δεδομένα δεν έχει ανανεωθεί ο ημερήσιος προγραμματισμός ή είναι ιδέα μου;
Πραγματι σημερα ο ημερησιος στα ΚΤΕΛ δεν ανανεωθηκε.
Απάντηση
(05-07-2023, 01:07 PM)Mrtrolleibus Έγραψε: Συγγνώμη αλλά η σύμβαση δεν προβλέπει κάποια ποινή για μη εκτέλεση των συμφωνηθέντων;
Όπως ανέφερα και παραπάνω δεν πληρώνονται για ό,τι δεν εκτελείτε. Στις εκκαθαρίσεις λαμβάνουν αυτήν την στιγμή ίδιο ποσό με τα ΚΤΕΛ Κορινθίας τόσα λίγα δρομολόγια που εκτελούν.

Από εκεί και πέρα η μόνη ποινή που μπορεί να «επιβληθεί» είναι να φύγει μονομερώς ο ΟΑΣΑ και η ΟΣΥ από την σύμβαση. Και χωρίς ποινή φεύγουν λόγω τέτοιας κατάντιας. Αλλά δεν έχουν οχήματα να γίνει κάτι τέτοιο. Σκεψου ότι θα πρέπει να στελεχώσουν και τις γραμμές των άλλων ΚΤΕΛ (πχ η Ανθούσα τα Τ.ΖΗΡ) όχι μόνο του Αττικης. Νέα σύμβαση δεν θα αφήσει ποτέ το Ελ.Συν.
Απάντηση
Πρεμιέρα για το νέο έργο της Σαλαμίνας σήμερα με τα πρώην οχήματα του ΟΑΣΘ 2142 (ΚΕΖ-7805) στο 120 και το 2144 (ΚΕΖ-7804) στα Τ.ΓΛΥ! Και συνεχίζουμε..
Απάντηση
Φαίνονται στην τηλεματική και τα 2149 και 2155 στα Τ. ΒΒΒ
Απάντηση
Ο ΟΑΣΘ κάνει με κάποιον τρόπο λοιπόν την εμφάνισή του και στην Αθήνα
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)