Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΑ από τα ΚΤΕΛ
Ανακοινώθηκαν οι 12 γραμμές που θα αφορούν τα ΚΤΕΛ ακόμη
https://www.athenstransport.com/2022/12/...a-symbasi/
Απάντηση
(05-12-2022, 04:39 PM)Mrtrolleibus Έγραψε: Ανακοινώθηκαν οι 12 γραμμές που θα αφορούν τα ΚΤΕΛ ακόμη
https://www.athenstransport.com/2022/12/...a-symbasi/
Το 6093 δεν το σκέφτεται κανείς?  ROFL

Εντάξει τις κανονικές γραμμές δεν τις λες ακριβώς 12 αφού μετράνε ως γραμμή το 801 πχ
Απάντηση
(05-12-2022, 04:39 PM)Mrtrolleibus Έγραψε: Ανακοινώθηκαν οι 12 γραμμές που θα αφορούν τα ΚΤΕΛ ακόμη
https://www.athenstransport.com/2022/12/...a-symbasi/
Λίγο άκυρο δεν είναι που αναλαμβάνουν τα Τοπικά Γλυφάδας;
Άρα να αναμένουμε να γίνουν ακόμα αραιότερα και χωρίς Τηλεματική αν μπει το Αττικής…
Αλλά πώς μπαίνουν έτσι αυθαίρετα εντός Αστικής Ζώνης;
Απάντηση
(05-12-2022, 04:57 PM)georgio Έγραψε: Λίγο άκυρο δεν είναι που αναλαμβάνουν τα Τοπικά Γλυφάδας;
Άρα να αναμένουμε να γίνουν ακόμα αραιότερα και χωρίς Τηλεματική αν μπει το Αττικής…
Αλλά πώς μπαίνουν έτσι αυθαίρετα εντός Αστικής Ζώνης;
Θα έχουν σίγουρα όλα ενημέρωση πραγματικού χρόνου
Απάντηση
Περίεργο πάντως που δίνουν γραμμές στο κέντρο και όχι κάποιες που κάνουν ολόκληρο ταξίδι, όπως πχ του αεροδρομίου ή το 140.
Απάντηση
(05-12-2022, 05:01 PM)panos1b Έγραψε: Θα έχουν σίγουρα όλα ενημέρωση πραγματικού χρόνου

Nαι, ασφαλώς ROFL ROFL  . Και πραγματικό χρόνο ενημέρωσης, και χειρολαβές, και κουμπιά στάσεων σε λειτουργία και καρέκλες με επένδυση και προμετωπίδες ....
Απάντηση
https://sakisgeorgiadis.blogspot.com/202...8.html?m=1

Μεταξύ ΚΤΕΛ Αττικής και Κορινθίας η κατανομή των νέων κι η ανακατανομή των παλιών γραμμών.
Δηλαδή: το ΚΤΕΛ Αττικής αναλαμβάνει 124, 128, 162, 205, 302 και το Κοριθνίας 740 (που το εκτελούσε αρχικά πάλι το Κορινθίας και - νομίζω εδώ- αναφέρθηκε ότι το είχε αναλάβει το Αττικής από τον Φεβρουάριο), 749 (αντίστοιχα, αρχικά Κορινθίας και από τον Φεβρουάριο Ευβοίας), ενώ το Κορινθίας αναλαμβάνει γραμμές που εκτελούσε αρχικά το ΚΤΕΛ Αττικής, δηλαδή 723, 724, 866 (αρχικά Αττικής και από τον Φεβρουάριο Κορινθίας), 878, 879, + τις νέες 051, 052, 801, 845, 871, 871Τ
Απάντηση
Σαν αποτέλεσμα της άριστης συνεργασίας του ΟΑΣΑ με το ΚΤΕΛ Κορινθίας, σχεδόν ο,τι είχαμε ζητήθηκε, έγινε. Φυσικά, τα νούμερα Εκτέλεσης Συγκοινωνιακού Έργου ήταν αυτά που καθόρισαν την παράδοση των γραμμών 051 και 845 στο ΚΤΕΛ Κορίνθου, εν αντιθέσει με το σύνολο της ΟΣΥ (ειδικά τον πρώην ΗΛΠΑΠ) και το ΚΤΕΛ Αττικής, που τα νούμερα είναι απογοητευτικά.
Απάντηση
(06-12-2022, 01:48 PM)Citaro Έγραψε: Nαι, ασφαλώς ROFL ROFL  . Και πραγματικό χρόνο ενημέρωσης, και χειρολαβές, και κουμπιά στάσεων σε λειτουργία και καρέκλες με επένδυση και προμετωπίδες ....
εδώ θα είμαστε πάντως. Για της καρέκλες κλπ συμφωνώ. 
Για την ενημέρωση πραγματικού χρόνου είμαι σίγουρος πάντως
Απάντηση
(06-12-2022, 09:13 PM)panos1b Έγραψε: εδώ θα είμαστε πάντως. Για της καρέκλες κλπ συμφωνώ. 
Για την ενημέρωση πραγματικού χρόνου είμαι σίγουρος πάντως

Ενημέρωση πραγματικού χρόνου για τους επιβάτες (app) ή για τους σταθμάρχες. Γιατί αν είναι για το δεύτερο δεν μας ενδιαφέρει γιατί δεν μας προσφέρει τίποτα και ίσα ίσα που μας δυσκολεύει την ζωή ειδικά με τις περικοπές που εφαρμόζονται καθημερινά σε δρομολόγια, ιδίως από το κτελ Αττικής, αν δεν συνδεθεί με το app.

Όσον αφορά τις συχνότητες απλά γελάω. Χωρίς να υπολογίσω τις περικοπές που έχει καθημερινά το 304/305. Παράδειγμα το 304 χειμερινό καθημερινή πρέπει να έχει 81 δρομολόγια και έχει 69 προγραμματισμένα. 326 πρέπει να έχει 24 και έχει 16 και πάει λέγοντας. Ας ελπίσουμε μετά από αυτό να συνδεθούν και με το app αλλά και να εκτελούνται σωστά τα δρομολόγια από εδώ και μπρος κυρίως από το Αττικής ξανά λέω.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 12 Επισκέπτης (ες)