14-09-2022, 12:36 PM
Καλησπέρα σε όλο το forum.
Ως χρήστης των μέσω μαζικής μεταφοράς και με ιδιαίτερη αδυναμία προς την σταθερή τροχιά θα ήθελα να αναφέρω κάποιες ιδέες για ανάβαθμιση του υπάρχοντος δικτύου μετρό της Αθήνας.
Στον σταθμό Σύνταγμα, θα ήταν βελτίωση να προστεθούν επιπλέον έξοδοι προς την επιφάνεια. Μία έξοδο για σύνδεση με την στάση του Τραμ και την κάθοδο της Αμαλίας. Αυτό θα προσφέρει ταχύτητα στην ανταπόκριση (ειδικά από την γραμμή 3 του μετρό προς την γραμμή 6 του τραμ) καθώς και προστασία από έντονα καιρικά φαινόμενα. Επίσης μία έξοδο επί της Βασιλίσσης Σοφίας στην πλευρά προς Αθήνα. Πολλοί πεζοί διέρχονται από την διαστάυρωση Αμαλίας/Πανεπιστημίου και Βασιλίσσης Σοφίας όπου υπάρχουν δύο φανάρια ασύγχρονα. Η διάβαση θα προσφέρει γρηγόρότερη πρόσβαση στο μετρό, διάβαση χωρίς φανάρια για τους πεζούς προς την πλατεία και την λεωφόρο. Αν δεν κάνω λάθος αρχικά είχε προβλεφθεί έξοδος αλλά τελικά δεν κατασκευάστικε λόγω αρχαίων στην συμβολή (είναι εμφανή αλλά όχι προσβάσιμα από τον δρόμο). Ίσως θα έπρεπε να κατασκευαστεί η είσοδος στον πεζόδρομο της Ζαλόκωστα ώστε να έχει και χώρο για κυλιόμενες ή και ανελκυστήρα.
Επίσης σε όλους τους σταθμούς των γραμμών 2 & 3 της πρώτης γενιάς (2000 & 2001) θα έπρεπε να προστεθούν κυλιόμενες κλίμακες. Σε αρκετούς σταθμούς, κυρίως λόγο κόστους, τοποθετήθηκαν λίγες μόνο απαραίτητες κυλιόμενες με σημαντικό παράδειγμα τον Σταθμό Λαρίσσης που δεν έχει κυλίομενη κλίμακα σε καμία είσοδος από την επιφάνεια ή στον σταθμό Σεπολίων όπου υπάρχει μία κυλιόμενη ανόδου σε μία από τις τρεις εισόδους.
Επίσης μήπως να αλλάξει και το όνομα του σταθμού από Σταθμός Λαρίσσης - Larissa Station σε Σιδηροδρομικός Σταθμός Αθήνων - Athens Central Railway Station. (Μήπως γίνουν και κοινές οι ανακοινώσεις των γραμμών σε "Επόμενος σταθμός ... / Next Station ... " αντί για "Επόμενη Στάση ... / Next Station ... " )
Ως χρήστης των μέσω μαζικής μεταφοράς και με ιδιαίτερη αδυναμία προς την σταθερή τροχιά θα ήθελα να αναφέρω κάποιες ιδέες για ανάβαθμιση του υπάρχοντος δικτύου μετρό της Αθήνας.
Στον σταθμό Σύνταγμα, θα ήταν βελτίωση να προστεθούν επιπλέον έξοδοι προς την επιφάνεια. Μία έξοδο για σύνδεση με την στάση του Τραμ και την κάθοδο της Αμαλίας. Αυτό θα προσφέρει ταχύτητα στην ανταπόκριση (ειδικά από την γραμμή 3 του μετρό προς την γραμμή 6 του τραμ) καθώς και προστασία από έντονα καιρικά φαινόμενα. Επίσης μία έξοδο επί της Βασιλίσσης Σοφίας στην πλευρά προς Αθήνα. Πολλοί πεζοί διέρχονται από την διαστάυρωση Αμαλίας/Πανεπιστημίου και Βασιλίσσης Σοφίας όπου υπάρχουν δύο φανάρια ασύγχρονα. Η διάβαση θα προσφέρει γρηγόρότερη πρόσβαση στο μετρό, διάβαση χωρίς φανάρια για τους πεζούς προς την πλατεία και την λεωφόρο. Αν δεν κάνω λάθος αρχικά είχε προβλεφθεί έξοδος αλλά τελικά δεν κατασκευάστικε λόγω αρχαίων στην συμβολή (είναι εμφανή αλλά όχι προσβάσιμα από τον δρόμο). Ίσως θα έπρεπε να κατασκευαστεί η είσοδος στον πεζόδρομο της Ζαλόκωστα ώστε να έχει και χώρο για κυλιόμενες ή και ανελκυστήρα.
Επίσης σε όλους τους σταθμούς των γραμμών 2 & 3 της πρώτης γενιάς (2000 & 2001) θα έπρεπε να προστεθούν κυλιόμενες κλίμακες. Σε αρκετούς σταθμούς, κυρίως λόγο κόστους, τοποθετήθηκαν λίγες μόνο απαραίτητες κυλιόμενες με σημαντικό παράδειγμα τον Σταθμό Λαρίσσης που δεν έχει κυλίομενη κλίμακα σε καμία είσοδος από την επιφάνεια ή στον σταθμό Σεπολίων όπου υπάρχει μία κυλιόμενη ανόδου σε μία από τις τρεις εισόδους.
Επίσης μήπως να αλλάξει και το όνομα του σταθμού από Σταθμός Λαρίσσης - Larissa Station σε Σιδηροδρομικός Σταθμός Αθήνων - Athens Central Railway Station. (Μήπως γίνουν και κοινές οι ανακοινώσεις των γραμμών σε "Επόμενος σταθμός ... / Next Station ... " αντί για "Επόμενη Στάση ... / Next Station ... " )