Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ηλεκτρικά Λεωφορεία & ΟΑΣΑ/ΟΣΥ
#21
Πρέπει να 'ναι στην γραμμή 2
Απάντηση
#22
Έχουμε καθόλου ιδέα ποια δρομολόγια κάνει το Irizar; Θέλω να το πάρω για βόλτα αλλά θα ήθελα να ξέρω έστω και κατά προσέγγιση τι ώρα θα το πετύχω κάπου.
Απάντηση
#23
https://www.car.gr/classifieds/buses/vie...78067-allo
Αυτό είναι (ή ένα ίδιο) που κυκλοφορεί στη γραμμή 2.
Απάντηση
#24
(12-07-2021, 12:18 PM)avalonlll Έγραψε: Έχουμε καθόλου ιδέα ποια δρομολόγια κάνει το Irizar; Θέλω να το πάρω για βόλτα αλλά θα ήθελα να ξέρω έστω και κατά προσέγγιση τι ώρα θα το πετύχω κάπου.

Θυμάμαι ότι τα ηλεκτροκίνητα BYD και Solaris τον Γενάρη είχαν αναχώρηση κατά τις 10:30 το πρωί από την Κυψέλη και έκαναν δρομολόγια στις γραμμές τρόλλεϋ 2 και 4, αυτό όμως πιθανότατα δεν έχει σχέση με σήμερα. Θα σου πρότεινα να τσεκάρεις την τηλεματική, λογικά τα δοκιμαστικά οχήματα δεν φαίνονται στην τηλεματική, οπότε αν δεις μεγάλα κενά στην δρομολόγηση των τρόλλεϋ, ενώ κανονικά έπρεπε να κυκλοφορεί όχημα με βάση τις ώρες αναχωρήσεων, ίσως κυκλοφορεί εκεί το Irizar.
Απάντηση
#25
(13-07-2021, 07:42 PM)Giannis Έγραψε: Θυμάμαι ότι τα ηλεκτροκίνητα BYD και Solaris τον Γενάρη είχαν αναχώρηση κατά τις 10:30 το πρωί από την Κυψέλη και έκαναν δρομολόγια στις γραμμές τρόλλεϋ 2 και 4, αυτό όμως πιθανότατα δεν έχει σχέση με σήμερα. Θα σου πρότεινα να τσεκάρεις την τηλεματική, λογικά τα δοκιμαστικά οχήματα δεν φαίνονται στην τηλεματική, οπότε αν δεις μεγάλα κενά στην δρομολόγηση των τρόλλεϋ, ενώ κανονικά έπρεπε να κυκλοφορεί όχημα με βάση τις ώρες αναχωρήσεων, ίσως κυκλοφορεί εκεί το Irizar.
Ευχαριστώ! Το πέτυχα χθες στις 12.00 με κατεύθυνση προς Καισαριανή, αλλά είχε πίσω του ένα vanhool με μικρή διαφορά. 
Ο οδηγός την προηγούμενη ημέρα με είχε ενημερώσει ότι έχει δρομολόγια (από κυψέλη) περίπου 10.15 και περίπου 12.30, οπότε υποθέτω γίνονται μικροπροσαρμογές στις ώρες.
Απάντηση
#26
Τι σημαίνει αυτή η δήλωση ;Ότι θα κρατήσουν τα τρόλεϊ τελικά και τα ηλεκτρικά λεωφορεία θα αντικαταστήσουν θερμικά;

"Ο επόμενος στόχος, κατά τον ίδιο, είναι η κυκλοφορία των ηλεκτροκίνητων λεωφορείων στους δρόμους της πόλης, με τον σχετικό διαγωνισμό, όπως επισήμανε ο Πρόεδρος της ΟΣΥ Α.Ε., να εξελίσσεται ομαλά και, εκτός απροόπτου, το πρώτο εξάμηνο του 2023 θα κυκλοφορούν στην Αθήνα τα πρώτα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία, γεγονός το οποίο αναμένεται να αλλάξει εντελώς την εικόνα της πόλης.

O κ. Ξυπολυτάς μίλησε και για την συμβολή των τρόλεϊ στην ηλεκτροκίνηση, αναφέροντας ότι στην πόλη κυκλοφορούν 220 λειτουργικά τρόλεϊ, σε 260 χλμ δίκτυο, κάνοντας, ήδη, την Αθήνα να βρίσκεται ανάμεσα στις πρώτες χώρες, ήδη, στη χρήση του ηλεκτρικού στις αστικές μεταφορές."

https://www.insider.gr/oikonomia/228723/...athina?amp
Απάντηση
#27
(18-06-2022, 12:13 PM)Mrtrolleibus Έγραψε: Τι σημαίνει αυτή η δήλωση ;Ότι θα κρατήσουν τα τρόλεϊ τελικά και τα ηλεκτρικά λεωφορεία θα αντικαταστήσουν θερμικά;

"Ο επόμενος στόχος, κατά τον ίδιο, είναι η κυκλοφορία των ηλεκτροκίνητων λεωφορείων στους δρόμους της πόλης, με τον σχετικό διαγωνισμό, όπως επισήμανε ο Πρόεδρος της ΟΣΥ Α.Ε., να εξελίσσεται ομαλά και, εκτός απροόπτου, το πρώτο εξάμηνο του 2023 θα κυκλοφορούν στην Αθήνα τα πρώτα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία, γεγονός το οποίο αναμένεται να αλλάξει εντελώς την εικόνα της πόλης.

O κ. Ξυπολυτάς μίλησε και για την συμβολή των τρόλεϊ στην ηλεκτροκίνηση, αναφέροντας ότι στην πόλη κυκλοφορούν 220 λειτουργικά τρόλεϊ, σε 260 χλμ δίκτυο, κάνοντας, ήδη, την Αθήνα να βρίσκεται ανάμεσα στις πρώτες χώρες, ήδη, στη χρήση του ηλεκτρικού στις αστικές μεταφορές."

https://www.insider.gr/oikonomia/228723/...athina?amp
Κι εγώ ως αναγνώστης αυτό καταλαβαίνω. Άλλωστε γιατί να αντικατασταθούν τα τρόλλευ ενώ κυκλοφορούν ικανοποιητικά, αν εξαιρέσουμε την έλλειψη οδηγών τους; Και το δίκτυο συντηρείται και πιο καθαρά από όλες τις απόψεις είναι και πιο σύγχρονα συνεργεία έχουν από ό,τι καταλαβαίνω.
Απάντηση
#28
(18-06-2022, 02:43 PM)Ody. Έγραψε: Κι εγώ ως αναγνώστης αυτό καταλαβαίνω. Άλλωστε γιατί να αντικατασταθούν τα τρόλλευ ενώ κυκλοφορούν ικανοποιητικά, αν εξαιρέσουμε την έλλειψη οδηγών τους; Και το δίκτυο συντηρείται και πιο καθαρά από όλες τις απόψεις είναι και πιο σύγχρονα συνεργεία έχουν από ό,τι καταλαβαίνω.

Το να αντικαταστήσεις τρόλεϊ με μπαταριοκίνητα λεωφορεία είναι πεταμένα λεφτά, χωρίς να έχεις κανένα περιβαλλοντικό αντίκτυπο. Επιπλέον τα τρόλεϊ έχουν το πιο σύγχρονο αμαξοστάσιο στην Αθήνα (Ρουφ) και πολλή τεχνογνωσία που είναι κρίμα να πάει χαμένη (κρίμα και από οικονομικής πλευράς).
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#29
(21-06-2022, 10:52 AM)nikos1991 Έγραψε: Το να αντικαταστήσεις τρόλεϊ με μπαταριοκίνητα λεωφορεία είναι πεταμένα λεφτά, χωρίς να έχεις κανένα περιβαλλοντικό αντίκτυπο. Επιπλέον τα τρόλεϊ έχουν το πιο σύγχρονο αμαξοστάσιο στην Αθήνα (Ρουφ) και πολλή τεχνογνωσία που είναι κρίμα να πάει χαμένη (κρίμα και από οικονομικής πλευράς).
Και πέρα από αυτό, θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί στο μέλλον και σαν ένα δίκτυο In Motion Charging. Που σημαίνει ότι γραμμές (όπως το 550, Α7, Β9, 622, 040 και ισως 126) θα μπορούσαν να μετατραπούν σε γραμμές τρόλεϊ με μικρότερες μπαταρίες από ένα καθαρά ηλεκτρικό λεωφορείο (ακριβώς όπως τα Hess στην Λυόν)
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)