(08-12-2010, 08:52 PM)cmegas Έγραψε: Πράγματι, είχα ζήσει κι εγώ βασανιστικές στιγμές τον 15αύγουστο στα Railbus.
Αλλά από την άλλη, θέλω να επικεντρωθώ σε 2 βασικά σημεια:
1) Ήταν μεγάλο ΛΑΘΟΣ να έχουμε Desiro μόνο στο κομμάτι Α. Λιόσια - Κιάτο! Έπρεπε οπωσδήποτε να μπει ηλεκτροδότηση άμεσα ΚΑΙ στο τμήμα μέχρι τον Πειραιά! Στο κάτω - κάτω, όσον αφορά την σιδηροδρομική εξυπηρέτηση της Πελοποννήσου, το τμήμα Πειραιάς - Λιόσια - Κιάτο υποκαθιστά το Εθνικό Δίκτυο στο ίδιο τμήμα. Και αυτός θα έπρεπε να είναι ο βασικός άξονας του Προαστιακού προς τα δυτικά. 'Η έστω πριν παραδοθεί το ΣΚΑ, για ένα αξιοπρεπές "σταυροδρόμι".
Αν οι οπιστοδρομικοι κατοικοι των Σεπολιων δεν ειχαν προσφυγει στο Συμβουλιο της επικρατειας για τα σιδηροδρομικα εργα που θα γινονταν στο κομματι Σταθμος Λαρισσης - 3 Γεφυρες, τοτε αυτη τη στιγμη θα συζητουσαμε οτι το καλοκαιρι θα ειχαμε ηλεκτρκινητους συρμους μεχρι και την Αθηνα.
Ομως οπως ειπα καποιοι ανεγκεφαλοι κατ εμε, κατοικοι, οι οποιοι οχλουνταν απο τα τραινα που περνουσαν - λες και οταν φτιαχνονταν οι γραμμες πριν απο 100 χρονια ο τοτε ΟΣΕ ηξερε οτι θα μενει εκει κοσμος σε 100 χρονια - προσεφυγαν κατα της ηλεκτροδοτησης και κατα της λειτουργιας της γραμμης οπως ειναι αυτη τη στιγμη, ζητωντας να δοθει μια λυση στο ζητημα γιατι ενοχλουνταν απ τον πολυ θορυβο.
Να μην επαιρναν / εχτιζαν εκει σπιτια!
Ετσι το ΣτΕ αποφασισε πως η σιδηροδρομικη γραμμη στο κομματι ΣΣΛ - 3 γεφυρες θα γινει υπογειο και εκει θα εξελιχθει η ηλεκτροδοτηση.
Σα να μην εφτανε αυτο, νοτιως του ΣΣΛ οι κατοικοι (λες και δεν υπηρχαν ερημιες πριν απο 100 χρονια και εκει) τυχαια, μετα την αποφαση του ΣτΕ ανακαλυψαν οτι ενοχλουνται και αυτοι. Ετσι λοιπον εκαναν καποιες διαμαρτυριες στο Δημο Αθηναιων και ο δημος, για να μη χαλασει χατιρι αποφασισε οτι πρεπει να καταγγειλει και αυτος την λειτουργια της γραμμης.
Ετσι, ενω εκει ειχαν ανακαινιστει ολα τα κομματια και απλα εμενε να μπουν οι στυλοι της ηλεκτροδοτησης ξαφνικα το ΣτΕ καλειται να παρει μια αποφαση και γι αυτο το κομματι.
Ετσι λοιπον ενω υπαρχει διπλή γραμμη σε σχεδον ολο το δικτυο του ΟΣΕ νοτιως, δεν τελειοποιειται για να χρησιμοποιηθει γι αυτον ακριβως τον λογο. Ετσι νοτιως θεωρουμε οτι εχουμε παντου μονη γραμμη κι ας ειναι διπλη και σε ορισμενα σημεια 4πλη. Καλο?
(08-12-2010, 08:52 PM)cmegas Έγραψε: 2) Με εξαίρεση περιόδους διακοπών / προεκλογικές / γιορτές, δεν έχω παρατηρήσει τέτοια κίνηση (αν κάνω λάθος εδώ, διορθώστε με) προς Κιάτο, που να δικαιολογεί συρμό με 5 βαγόνια, σε σύγκριση με το 1,5 που είχαμε ως τώρα. Ο μόνος λόγος που δικαιολογεί κάτι τέτοιο είναι η άθλια κατάσταση των πετρελαιοκίνητων, και το μαρτύριο των επιβατών μέσα σε αυτά.
1μιση βαγονι ειναι ενας συρμος RailBus μονος του. Συνηθως κυκλοφορουν 2ή 3 μαζι (παραπανω δεν επιτρεπει το λογισμικο τους να ενωθουν). Οπως λεει παρακατω ο GN δεν επαρκουν ορισμενες φορες.
(08-12-2010, 10:45 PM)abc Έγραψε: Συζητώντας σήμερα με ένα συνάδελφο σχετικά με την αραίωση των δρομολογίων που έθεσε ένα ακόμη θέμα. Μέχρι τώρα αν έχανε το τρένο για λίγο έπερνα το Χ42 από Δουκίσσης Πλακεντίας. Από την στιγμή που έχει καταργηθεί η συγκεκριμένη γραμμή, εάν κάποιος χάσει για λίγο το τρένο οι επιλογές του είναι είτε να καθυστερήσει 20 λεπτά ή να πάρει ταξί.
Στην Καβαλα, αν χασω το λεωφορειο πρεπει να περιμενω τουλαχιστον 20 λεπτα για να παρω το επομενο.
Κατανοω τι εννοεις, αλλα φροντιζω να μην το χασω, αν πραγματικα βιαζομαι. γνωριζω τι ωρα θα περασει απο τη σταση και τι ωρα θα ειμαι στον προορισμο μου κι ετσι προγραμματιζω την διαδρομη μου απο πριν.
(09-12-2010, 12:56 AM)ELBO O405GN Έγραψε: Τα RB είναι κατάλληλα για προαστιακές διαδρομές (π.χ. Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα) και όχι υπεραστικές (π.χ. Πειραιάς-Κιάτο). Μόνο άδεια δεν πάνε τα τρένα στο Κιάτο, καθώς τουλάχιστον τις καθημερινές, επικρατεί το αδιαχώρητο και τα Desiro που μέχρι στιγμής λειτουργούν με κάποια αξιοπρέπεια, θα μπορέσουν να ανακτήσουν ένα μέρος της "χαμένης τιμής" του ΟΣΕ.
Τα Desiro φαινονται να ειναι αξιοπιστα τραινα και αυτο ειναι ενα μεγαλο συν.
Επισης τα Railbus εχουν ακριβως τον χαρακτηρα που αναφερεις - ημι αστικο / προαστιακο με την εννοια της λεξης, ομως, οχι με την εννοια του ΟΣΕ.. Δηλαδη, το διαστημα που πηγαιναν αεροδρομιο - Αθηνα, ηταν ιδανικα. Οπως επισης και για τις διαδρομες που αναφερεις ισως να ταιριαζουν.
Μετα την ηλεκτροδοτηση του κομματιου Κιατο - Αεροδρομιο, οι περιττοι συρμοι θα πανε στην Χαλκιδα.
Ουτε εκει ειναι μικρη η διαδρομη, ομως.. Αν αρχισουν να μενουν, θα εχει προβλημα το εθνικο δικτυο...