Αξιολόγηση Θέματος:
  • 6 Ψήφοι - 1.83 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[TheBest.gr] ΚΤΕΛ Αιτωλoακαρνανίας: Περικοπές στα δρομολόγια
#1
Μετά τις μαζικές περικοπές στο ΚΤΕΛ Ευρυτανίας, και το υπεραστικό ΚΤΕΛ Αιτωλ/νίας ανακοίνωσε περικοπή στο βραδινό δρομολόγιο προς Αθήνα. Το κλίμα στις τάξεις των μετόχων είναι αρνητικό για την επόμενη μέρα στον κλάδο.Τα ανυπέρβλητα οικονομικά προβλήματα του ΚΤΕΛ Ευρυτανίας δεν είναι και τα μοναδικά και μάλλον αποτυπώνουν μια πανελλαδική κατάσταση, που εν μέρει σχετίζεται και με την οικονομική κρίση.

Για πρώτη φορά μετά από χρόνια, το υπεραστικό ΚΤΕΛ Αιτωλ/νίας Α.Ε., προχώρησε στην περικοπή του βραδινού δρομολογίου των 10 προς Αθήνα, που θα υφίσταται μόνον κάθε Παρασκευή και Κυριακή.Η μείωση των εσόδων στο ΚΤΕΛ του νομού, που είναι και το μεγαλύτερο της Ελλάδας και από τα πλέον εύρωστα κυμαίνεται πλέον στο 15% τη στιγμή που το κόστος, λόγω καυσίμων ΦΠΑ κλπ έχει εκτοξευθεί στα ύψη. Το μόνοι που έχει συγκρατήσει την περαιτέρω μείωση είναι η διατήρηση στα ίδια επίπεδα της μισθοδοσίας του προσωπικού.

Το ΚΤΕΛ αν και έχει κερδίσει νέους πελάτες, «χάνει» τους τακτικούς του, που λόγω της κρίσης έχουν περιορίσει κατά πολύ τις μετακινήσεις τους, κυρίως προς την πρωτεύουσα. Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με τους φοιτητές σε Αγρίνιο και Μεσολόγγι, που οι περισσότεροι πλέον δεν φεύγουν κάθε Σαββατοκύριακο για τα σπίτια τους, όπως συνέβαινε κατά το πρόσφατο παρελθόν.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΔΣ της εταιρίας κ. Καψιαμπέτη, τόσο σε τοπικό όσο και σε πανελλαδικό επίπεδο οι διοικήσεις των υπεραστικών ΚΤΕΛ δέχονται μεγάλες πιέσεις από τους μετόχους τους, αναφορικά με το μέλλον του κλάδου. Ένα μέλλον που σχετίζεται συνολικά με την πολιτική στις υπεραστικές συγκοινωνίες στην Ελλάδα, την απελευθέρωσή τους, το ρόλο που θα διαδραματίσει ο ΟΣΕ πχ στην ενδεχόμενη εκτέλεση δρομολογίων με λεωφορεία κλπ.

Υπό αυτές τις συνθήκες το κλίμα που μεταφέρεται από τα υπεραστικά ΚΤΕΛ είναι αρνητικό.
Απάντηση
#2
Δυστυχως αυτα συμβαινουν οταν αγοραζεις οχηματα τα οποια μετα δεν μπορεις να τα ξεπληρωσεις..και πιεσεις θα δεχεσαι και δρομολογια θα κοβεις και τρελα θα σε πιανει για το πως θα ξεχρεωσεις..ειδικα αν δεν σου εχουν δωσει και την επιδοτηση..Υπο αλλες συνθηκες η οικονομικη κριση στην Ελλαδα θα ηταν μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ ευκαιρια για τα κατα τοπους ΚΤΕΛ καθως η τιμη της αμολυβδης ειναι στα υψη και πολλοι το σκεφτονται για να κινησουν τα ιχ τους.Και φυσικα αυτη η αυξηση της κινησης θα εξισσοροπουσε και την αυξηση της τιμης του πετρελαιου κ του φπα
Απάντηση
#3
Ώρες είναι τώρα να μας πει το Αιτωλ/νίας (να σημειωθεί ότι είναι προνομιακό ως πρός την έλλειψη ανταγωνιστικής μεταφοράς στο νομό) ότι μπαίνει μέσα. Και άντε κόβουν δρομολόγια, δεν σώνεται έτσι η κατάσταση. Μπορούν να γίνουν και άλλες ενέργειες όπως π.χ.: 1) Αντικατάσταση λεωφορείων με μικρότερα για άγονες ή ορεινές γραμμές, 2) Αναδιάρθρωση δρομολογίων και υπηρεσιών (π.χ. δρομολόγια ανταπόκρισης με τα αεροπλάνα στα Ιωάννινα, ανταποκρίσεις με δρομολόγια του ΟΣΕ από Κόρινθο ή Κιάτο)
3) Αναβάθμιση υπηρεσιών. Η γραμμή Αγρίνιο-Μεσολόγγι-Αθήνα που παρουσιάζει και τη μεγαλύτερη κίνηση, θα μπορούσε να έχει μερικά δρομολόγια ΕΧPRESS με ορισμένες παρεχόμενες ανέσεις όπως π.χ. καθίσματα με μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ τους, τουαλέτα, τηλεόραση κλπ. έστω και με ελαφρώς ακριβότερο εισιτήριο.

Επίσης (κάτι που αφορά όλα τα ΚΤΕΛ), πρέπει να επιδιωχθούν συνεργασίες-κοινοπραξίες με ΚΤΕΛ όμορων νομών για να υπάρξει μείωση στα γενικότερα κόστη.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)