Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Διαγωνισμός προμήθειας 770 λεωφορείων από το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών
#1
Δημοσιεύτηκε η υπ' αρ. 06/2021 διακήρυξη του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την προμήθεια καινούργιων οχημάτων για την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη.

Ο διαγωνισμός αυτός χωρίζεται σε 5 τμήματα (σε αντίθεση με τον προηγούμενο που ακυρώθηκε από την ΑΕΠΠ και δεν προχώρησε η σημερινή κυβέρνηση ο οποίος χωριζόταν σε 3 τμήματα) και έχει ως εξής:

Τμήμα 1: Προμήθεια 100 απλών υβριδικών αστικών οχημάτων 12m, κατηγορίας EURO VI, με δικαίωμα προαίρεσης για αύξηση κατά 20 οχήματα κατά το στάδιο της κατακύρωσης των αποτελεσμάτων του Διαγωνισμού.
Τμήμα 2: Προμήθεια 200 απλών αστικών λεωφορείων 12m συμπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) EURO VI.
Τμήμα 3: Προμήθεια 100 λεωφορείων συμπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) 18μ. για την ανανέωση του στόλου λεωφορείων σε Αθήνα.
Τμήμα 4: Προμήθεια 100 απλών ηλεκτρικών αστικών οχημάτων 12m ελάχιστης αυτονομίας 135 χλμ και των παρελκομένων τους.
Τμήμα 5: Προμήθεια 250 απλών ηλεκτρικών αστικών οχημάτων 12m ελάχιστης αυτονομίας 180 χλμ και των παρελκομένων τους.

Ολόκληρο το κείμενο του διαγωνισμού είναι διαθέσιμο παρακάτω:

https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A980%CE%...nline=true
Απάντηση
#2
Με ημερομηνία λήξης προσφορών: 08/11/2021
Απάντηση
#3
Εξελίξεις: 

https://www.efsyn.gr/oikonomia/elliniki-...-leoforeia

https://www.athenstransport.com/2021/11/...prosfyges/
Απάντηση
#4
https://www.efsyn.gr/oikonomia/elliniki-...-leoforeia

"Με πιστώσεις 206 εκατ. ευρώ από το ΠΔΕ 2019, που... δεν έχουν επικαιροποιηθεί, ανακοίνωσε το υπουργείο Μεταφορών τον διαγωνισμό για τα 750+20 καινούργια αστικά λεωφορεία ● Παραμένει αβέβαιη η πληρωμή των αναδόχων, εάν και όταν ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός ● Στις 9 Δεκεμβρίου η εξέταση των δύο προσφυγών ● Νέα παράταση στην καταληκτική ημερομηνία, για τις 10 Ιανουαρίου 2022."
Απάντηση
#5
IVECO, VanHool, BYD, ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ (μεταξύ άλλων). Δεν κατέβηκαν Mercedes, MAN, Solaris...

https://www.metaforespress.gr/mesa-mazik...%ad%ce%b1/
Απάντηση
#6
(17-03-2022, 10:46 PM)Ody. Έγραψε: IVECO, VanHool, BYD, ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ (μεταξύ άλλων). Δεν κατέβηκαν Mercedes, MAN, Solaris...

https://www.metaforespress.gr/mesa-mazik...%ad%ce%b1/
Τελικά τα ηλεκτρικά θα πάνε για αντικατάσταση των τρόλεϊ;Το ότι δοκιμάστηκαν σε γραμμή τρόλεϊ δεν λέει και κάτι... Γιατί διάβασα ένα άρθρο που λέει ότι θα δοκιμαστούν υδρογόνου λεωφορεία πάλι στην γραμμή 2-4 επειδή είναι πολύ αντιπροσωπευτική 
"Η δοκιμαστική λειτουργία του λεωφορείου υδρογόνου θα διεξαχθεί στη γραμμή 2 «Ανω Κυψέλη – Παγκράτι – Καισαριανή» του ΟΑΣΑ, ενώ εξετάζεται και το ενδεχόμενο να κινηθεί στην κυκλική διαδρομή «Ομόνοια – Κολυμβητήριο» του ΟΑΣΑ. Πρόκειται για τα ίδια δρομολόγια που εκτελέστηκαν σε πιλοτική μορφή από τα πέντε ηλεκτρικά λεωφορεία που κινήθηκαν στην Αθήνα, καθώς κρίνεται ότι πρόκειται για αντιπροσωπευτικά δρομολόγια που μπορούν να αναδείξουν τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες κίνησης εντός του αστικού ιστού της πρωτεύουσας."
https://www.google.com/amp/s/www.aftodio...gonoy/amp/
Απάντηση
#7
Πότε θα βγουν επιτελους οι αποφάσεις της ΑΕΠΠ;
Εντομεταξι είναι ευρέως γνωστό ότι τα κινεζικά ηλεκτρικά λεωφορεία έχουν ένα σωρό προβλήματα διαθεσιμοτήτων, και μόνο που τα συμπεριέλαβαν στον διαγωνισμό ειναι λάθος! (Δηλαδή δεν βλέπουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Keolis?) Από ότι βλέπω κατά πάσα πιθανότητα στα δυο τμήματα που είναι τα ηλεκτρικά οχήματα θα κερδίσουν οι Κινέζοι κατασκευαστές και μετά ποιος μα σώζει.
Απάντηση
#8
(18-03-2022, 09:00 AM)Mrtrolleibus Έγραψε: Τελικά τα ηλεκτρικά θα πάνε για αντικατάσταση των τρόλεϊ;Το ότι δοκιμάστηκαν σε γραμμή τρόλεϊ δεν λέει και κάτι... Γιατί διάβασα ένα άρθρο που λέει ότι θα δοκιμαστούν υδρογόνου λεωφορεία πάλι στην γραμμή 2-4 επειδή είναι πολύ αντιπροσωπευτική 
"Η δοκιμαστική λειτουργία του λεωφορείου υδρογόνου θα διεξαχθεί στη γραμμή 2 «Ανω Κυψέλη – Παγκράτι – Καισαριανή» του ΟΑΣΑ, ενώ εξετάζεται και το ενδεχόμενο να κινηθεί στην κυκλική διαδρομή «Ομόνοια – Κολυμβητήριο» του ΟΑΣΑ. Πρόκειται για τα ίδια δρομολόγια που εκτελέστηκαν σε πιλοτική μορφή από τα πέντε ηλεκτρικά λεωφορεία που κινήθηκαν στην Αθήνα, καθώς κρίνεται ότι πρόκειται για αντιπροσωπευτικά δρομολόγια που μπορούν να αναδείξουν τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες κίνησης εντός του αστικού ιστού της πρωτεύουσας."
https://www.google.com/amp/s/www.aftodio...gonoy/amp/
Για να είμαι ειλικρινής, αδυνατώ να καταλάβω πως ξεκίνησε αυτή η φημολογία. Από ό,τι ξέρω, δεν έχει εκφραστεί ποτέ επίσημα τέτοια επιθυμία εκ μέρους του ΟΑΣΑ. Εξάλλου, τα τρόλλεϋ έχουν ένα σύγχρονο δίκτυο για το οποίο γίνονται τακτικά επενδύσεις συντήρησης. Θα μου φαινόταν τεράστια σπατάλη η κατάργησή τους στο άμεσο μέλλον.
Απάντηση
#9
(18-03-2022, 11:46 PM)Ody. Έγραψε: Για να είμαι ειλικρινής, αδυνατώ να καταλάβω πως ξεκίνησε αυτή η φημολογία. Από ό,τι ξέρω, δεν έχει εκφραστεί ποτέ επίσημα τέτοια επιθυμία εκ μέρους του ΟΑΣΑ. Εξάλλου, τα τρόλλεϋ έχουν ένα σύγχρονο δίκτυο για το οποίο γίνονται τακτικά επενδύσεις συντήρησης. Θα μου φαινόταν τεράστια σπατάλη η κατάργησή τους στο άμεσο μέλλον.
Συμφωνώ απολυτά. Από την στιγμή που υπάρχει το δίκτυο και τα οχήματα είναι τα περισσότερα σε πάρα πολύ καλή κατάσταση δεν βλέπω τον λόγο να καταργηθούν σε μια νύχτα. Είτε θα γίνει σταδιακά είτε δεν θα γίνει
Απάντηση
#10
(18-03-2022, 11:46 PM)Ody. Έγραψε: Για να είμαι ειλικρινής, αδυνατώ να καταλάβω πως ξεκίνησε αυτή η φημολογία. Από ό,τι ξέρω, δεν έχει εκφραστεί ποτέ επίσημα τέτοια επιθυμία εκ μέρους του ΟΑΣΑ. Εξάλλου, τα τρόλλεϋ έχουν ένα σύγχρονο δίκτυο για το οποίο γίνονται τακτικά επενδύσεις συντήρησης. Θα μου φαινόταν τεράστια σπατάλη η κατάργησή τους στο άμεσο μέλλον.
Αυτό έγινε επειδή δοκιμάστηκαν τα ηλεκτρικά σε γραμμές των τρόλεϊ και για αυτό επικράτησε
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)