Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος λεωφορείων ΚΤΕΛ
#91
(14-02-2022, 07:50 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Πήραν νέα λεωφορεία για να αντικαταστήσουν τα άλλα όπως το 8272 που κάηκε; Ίδια με τα 9 πρώτα του Θήβας;
Σωστά. Δεν είναι άλλωστε μόνο το 8272 εκτός κυκλοφορίας..

Πχ σήμερα λείπουν και 5 λεωφορεία μέχρι να σχολασουν οι μεσημεριανές κατσαρές, καθημερινή εικόνα εδώ και 2-3 μήνες για κάποιες γραμμές που λείπουν διαρκώς βάρδιες..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
#92
(14-02-2022, 08:07 PM)MrVanHool Έγραψε: Σωστά. Δεν είναι άλλωστε μόνο το 8272 εκτός κυκλοφορίας..

Πχ σήμερα λείπουν και 5 λεωφορεία μέχρι να σχολασουν οι μεσημεριανές κατσαρές, καθημερινή εικόνα εδώ και 2-3 μήνες για κάποιες γραμμές που λείπουν διαρκώς βάρδιες..
Επίσης το Citaro 8339 που είχε το ατύχημα στην Γλυφάδα, να υποθέσω. Μαζί με άλλες βλάβες λογικό να υπάρχει θέμα. Άλλωστε ελάχιστα αμάξια υπάρχουν σαν εφεδρεία. Στο Θήβας που χρειάζεται 11 την ημέρα, έχει 13 οχήματα. Δηλαδή ποσοστό 15%, ενώ η ΟΣΥ έχει 3πλασια ποσοστά. Με την προϋπόθεση ότι δεν υπάρχουν βλάβες φυσικά.
Και δυστυχώς το ότι δεν εμφανίζεται ο ημερήσιος προγραμματισμός για τους επιβάτες, είναι μεγάλο θέμα όταν λείπουν βάρδιες. Όταν τηρούνται τα δρομολόγια αντισταθμίζεται η απώλεια της τηλεματικής, αφού ξέρεις ότι θα περάσει
Απάντηση
#93
(14-02-2022, 08:17 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Επίσης το Citaro 8339 που είχε το ατύχημα στην Γλυφάδα, να υποθέσω. Μαζί με άλλες βλάβες λογικό να υπάρχει θέμα. Άλλωστε ελάχιστα αμάξια υπάρχουν σαν εφεδρεία. Στο Θήβας που χρειάζεται 11 την ημέρα, έχει 13 οχήματα. Δηλαδή ποσοστό 15%, ενώ η ΟΣΥ έχει 3πλασια ποσοστά. Με την προϋπόθεση ότι δεν υπάρχουν βλάβες φυσικά.
Και δυστυχώς το ότι δεν εμφανίζεται ο ημερήσιος προγραμματισμός για τους επιβάτες, είναι μεγάλο θέμα όταν λείπουν βάρδιες. Όταν τηρούνται τα δρομολόγια αντισταθμίζεται η απώλεια της τηλεματικής, αφού ξέρεις ότι θα περάσει
Η Θήβα δεν έχει θέμα όμως, σχολαει και ένα αμάξι της πριν τις 10 το πρωί από το 504, οπότε έχει και τρίτο. Το πρόβλημα εντοπίζεται εδώ και καιρό στην Αττική και κάποιες φορές στην Χαλκίδα.

Ωστόσο, τα εφεδρικα διαθέσιμα κατά καιρούς και στην ΟΣΥ πάνε περίπατο, σχεδόν σε όλα τα Αμαξοστάσια. Απλά εχουν πιο πολλές βάρδιες, άρα μπορεί το Γραφείο Κίνησης να βρει αμάξια από διάφορες διακοπές..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
#94
(14-02-2022, 07:39 PM)MrVanHool Έγραψε: Σήμερα κυκλοφόρησαν πρώτη μέρα τα 2 νέα λεωφορεία του ΚΤΕΛ Αττικής LE Ü.
Το ΧΕΝ-4589 στα Τ.ΓΛΥ και το ΧΕΝ-4590 στο 123.
Citaro LE U?
Απάντηση
#95
Are the numbers of all new KTEL Attica buses known? Like XEH-8201, 8202, 8205 etc?
Buses XEH-8344 to 8350 were really in KTEL Attica before being transferred to Thebes, as the export lists of the Netherlands say?
XEH-8369 — KTEL Corinth?

I see a lot of new city bus numbers, considering that KTEL already had intercity buses with these numbers (for example, almost all Corinth buses). Are the old (intercity) buses being renumbered or are they staying with the same numbers? For example, in Corinth there was the number 2 Safari KPT-9344, and a new Citaro XEH-8377 came, what happened to Safari?

Thanks in advance
Απάντηση
#96
(19-02-2022, 02:00 AM)reshz Έγραψε: Are the numbers of all new KTEL Attica buses known? Like XEH-8201, 8202, 8205 etc?
Buses XEH-8344 to 8350 were really in KTEL Attica before being transferred to Thebes, as the export lists of the Netherlands say?
XEH-8369 — KTEL Corinth?

I see a lot of new city bus numbers, considering that KTEL already had intercity buses with these numbers (for example, almost all Corinth buses). Are the old (intercity) buses being renumbered or are they staying with the same numbers? For example, in Corinth there was the number 2 Safari KPT-9344, and a new Citaro XEH-8377 came, what happened to Safari?

Thanks in advance
So, let's see..

The buses of KTEL Attikis aren't fully numbered. There's no answer why! 
ΧΕΗ-8344 up to ΧΕΗ-8350 are in KTEL Thivon from the first day.
XEH-8369 is Citaro LE ex Berlin and operating by KTEL Evoias.
The new buses of KTEL Attikis are Citaro LE Ü, right.. 

At the end at KTEL Korinthou and KTEL Attikis you can find urban and suburban buses with the same fleet number. That's based on the fact that the buses in Athens can't work nowhere else cause they're equipped with OASA's speciallyties.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
#97
Επίσης, το ΚΤΕΛ Κορίνθου προχώρησε σε αύξηση στόλου με 61 πλέον οχήματα. Το νέο όχημα, Citaro 3πορτο με πινακίδες ΚΡΧ-6913 (13) θα παραδοθεί σύντομα στην κυκλοφορία αφού ολοκληρωθούν οι απαραίτητες εργασίες για Τηλεματική και ΑΣΣΚ.
Ετοιμο για αύξηση στόλου προσεχώς είναι και το ΚΤΕΛ Θηβών που θα προτιμήσει Citaro LE, φτάνοντας τα 14 οχήματα. Το κυρίως θέμα βέβαια είναι τα 2 άλλα ΚΤΕΛ...
Απάντηση
#98
(17-03-2022, 03:48 PM)MrVanHool Έγραψε: Επίσης, το ΚΤΕΛ Κορίνθου προχώρησε σε αύξηση στόλου με 61 πλέον οχήματα. Το νέο όχημα, Citaro 3πορτο με πινακίδες ΚΡΧ-6913 (13) θα παραδοθεί σύντομα στην κυκλοφορία αφού ολοκληρωθούν οι απαραίτητες εργασίες για Τηλεματική και ΑΣΣΚ.
Ετοιμο για αύξηση στόλου προσεχώς είναι και το ΚΤΕΛ Θηβών που θα προτιμήσει Citaro LE, φτάνοντας τα 14 οχήματα. Το κυρίως θέμα βέβαια είναι τα 2 άλλα ΚΤΕΛ...
Καλές επιλογές και τα δυο για τις γραμμές τον δυο ΚΤΕΛ. Το 3πορτο citato ότι πρέπει για τα Τ.ΖΗΡ και το LE ότι πρέπει για τα 504/724/5/6
Απάντηση
#99
(17-03-2022, 03:44 PM)MrVanHool Έγραψε: So, let's see..

The buses of KTEL Attikis aren't fully numbered. There's no answer why! 
ΧΕΗ-8344 up to ΧΕΗ-8350 are in KTEL Thivon from the first day.
XEH-8369 is Citaro LE ex Berlin and operating by KTEL Evoias.
The new buses of KTEL Attikis are Citaro LE Ü, right.. 

At the end at KTEL Korinthou and KTEL Attikis you can find urban and suburban buses with the same fleet number. That's based on the fact that the buses in Athens can't work nowhere else cause they're equipped with OASA's speciallyties.
Thank you for your reply!
Απάντηση
Έτοιμα για κυκλοφορία τα ΧΖΑ-2463 και ΧΖΑ-2464 Citaro LE του ΚΤΕΛ Αττικής, σε αντικατάσταση των ΧΕΗ-8272 και ΧΕΗ-8279 MAN A37.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ Cmaniac 898 1.041.721 3 ώρες πριν
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)