Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιο μεταφορικό μέσο στην Αθήνα έχει αποτύχει
#1
Το μεταφορικό μέσο που έχει αποτύχει στην Αθήνα είναι ο Προαστιακός, διότι είναι ημιτελής. Ο λόγος που είναι αποτυχημένο μέσο ο Προαστιακός, είναι το ημιτελές τμήμα Πειραιάς-ΣΚΑ (το οποίο δεν ξέρουμε πότε θα ολοκληρωθεί) και τ΄ότι δεν είναι ηλεκτροκίνητη η γραμμή για Χαλκίδα. Οι επεκτάσεις για Λαύριο, Ραφήνα και Λουτράκι δεν ξεκίνησαν καν.
Απάντηση
#2
(30-01-2014, 08:18 AM)mercedes1988 Έγραψε: Το μεταφορικό μέσο που έχει αποτύχει στην Αθήνα είναι ο Προαστιακός γιατί είναι ημιτελής.Ο λόγος που τον κάνει αποτυχημένο μέσο είναι ότι το τμήμα Πειραιάς-ΣΚΑ δεν ξέρουμε πότε θα τελειώσει,δεν έχει γίνει ηλεκτροκίνητο το τρένο για Χαλκίδα,δεν έχει ξεκινήσει η γραμμή για Λαύριο και δεν έχει γίνει η επέκταση για Λουτράκι.Όταν γίνουν όλα αυτά που ανέφερα ο Προαστιακός θα γίνει καλύτερος, μόνο να έχουν σωστά δρομολόγια και σωστή εξυπηρέτηση.

Δρομολόγια 2009 στο Άνω Λιόσια - Αεροδρόμιο:
Πρώτο: 05:31 από Αεροδρόμιο / 06:06 από Άνω Λιόσια
Τελευταίο: 23:31 από Αεροδρόμιο / 00:06 από Άνω Λιόσια
Αναχωρήσεις από Αεροδρόμιο: :00, :14, :31, :45
Αναχωρήσεις από Άνω Λιόσια: :06, :21, :35, :50

Δρομολόγια 2014 στο Άνω Λιόσια - Αεροδρόμιο:
Πρώτο: 05:26 από Αεροδρόμιο / 06:02 από Άνω Λιόσια
Τελευταίο: 21:44 από Αεροδρόμιο / 22:28 από Άνω Λιόσια
Αναχωρήσεις από Αεροδρόμιο: :11, :26, :44*
Αναχωρήσεις από Άνω Λιόσια: :02, :28*, :47
* Αναχώρηση από/προς Κιάτο

Τι φαίνεται με απλά λόγια παραπάνω; Ότι μέσα σε 5 χρόνια τα δρομολόγια του Προαστιακού στο τμήμα ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ - ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ, που έχει κανονικά ηλεκτροκίνηση, τα δρομολόγια εκτελούνται ανά 25' περίπου και ολοκληρώνονται 2 ώρες νωρίτερα απ' ότι το 2009. Συνεπώς, τα θέματα με την ηλεκτροκίνηση και την καθυστέρηση των επεκτάσεων είναι κουραφέξαλα (όχι ότι δεν είναι υπαρκτά και σοβαρά στο ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΑΘΗΝΑ - ΣΚΑ - ΧΑΛΚΙΔΑ).

Ο Προαστιακός αυτή τη στιγμή έχει να αντιμετωπίσει τις παθογένειες του Ελληνικού Δημοσίου και είναι στο έρμαιο του καθενός. Και φαίνεται και από την εικόνα που παρουσιάζουν οι σταθμοί. Χαλασμένοι ανελκυστήρες και κυλιόμενες, ακυρωτικά που δε λειτουργούν, σταθμοί σε προβληματικές περιοχές να έχουν μετατραπεί σε στέκια ναρκομανών κλπ.
Απάντηση
#3
Σε ότι αφορά το ΤΡΑΜ ο λόγος που δεν έγινε δημοφιλές είναι ότι είναι αργό. Απ΄το Σύνταγμα μέχρι το Π.Φάληρο κάνει κύκλους στο Μετς και το Ν.Κόσμο και όσον αφορά τη γραμμή Σύνταγμα-Σεφ είναι τεράστιος κύκλος. Στη γραμμή Σύνταγμα-Σεφ το 040 είναι γρηγορότερο, Σύνταγμα-Βούλα το Α2 και ΣΕΦ-Βούλα το Α1. Από Ν.Σμύρνη για ΣΕΦ υπάρχουν οι γραμμές 218,232,130 και από Π.Φάληρο οι γραμμές 229 και Α1 ,Β1,217 και 130.
Απάντηση
#4
Ακόμα και τώρα που δημιουργήθηκαν τα δρομολόγια του Προαστιακού Πειραιάς-Α.Λιόσια εξακολουθεί να παραμένει αποτυχημένο μέσο, όπου το καλοκαίρι θα συμπληρώσει 10 χρόνια λειτουργίας.
Απάντηση
#5
Καλησπέρα και από μενα. Το πιο αποτυχημένω ΜΜΜ της Αθήνας είναι ο Προαστιακός. Εν έτη 2007 έπαιρνα προαστιακό από Σταθμό Λαρίσης και σε ένα 20' ήμουν Κηφισίας με τότε δρομολόγια ανά 15'.
Τώρα πέρα ότι οι σταθμοί έχουν να συντηρηθούν χρόνια, πρέπει να περιμένεις πάνω από 20' για δρομολόγιο (εάν δεν κοπεί για κάποιο λόγο), δεν υπάρχει επικοινωνία πλέον από Σταθμό Λαρίσης για Αεροδρόμιο και πλέον χρειάζεται σχεδόν 1 ώρα για να καλύψεις απόσταση που μπορούσε να καλυφθεί σε πολύ λιγότερο χρόνο. Τέλος τα εισιτήρια είναι πανάκριβα για ένα μέσο τόσο δυσκίνητο όσο έχει καντήσει ο Προαστιακός
Απάντηση
#6
Ας επαναφέρω το θέμα. Το πιο αποτυχημένο μέσο στην Αθήνα , κατά την γνώμη μου , είναι το Τραμ. Αυτό γίνεται διότι είναι αργό , με πολλές στάσεις και ελλειπής. Για να γίνει πιο αξόπιστο θέλει αρκετές επεκτάσεις για να εξυπηρετεί πιο πολύ κόσμο. Επίσης πιο συχνά δρομολόγια και επέκταση του ωραρίου.
Απάντηση
#7
Θα θεωρούσα και εγώ το τραμ ως το πιο αποτυχημένο μέσο, ΑΝ δεν ήταν εξαιρετικά επιτυχημένο στην περιοχή της Νέας Σμύρνης. Φανταστείτε εκεί λειτουργεί σχεδόν σαν προέκταση του μετρό και έχει εξαιρετικά μεγάλη ζήτηση (σε σημείο που στους σταθμούς Νέου Κόσμου και Αγίας Φωτεινής επικρατεί το έλα να δεις σε κάθε δρομολόγιο).

Τελικά, τα ηνία τα παίρνει ο Προαστιακός, ο οποίος έχει απίστευτα λίγα δρομολόγια και οι περισσότεροι σταθμοί του είναι εντελώς παραμελημένοι
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)