Αξιολόγηση Θέματος:
  • 10 Ψήφοι - 2 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[ΕΘΝΟΣ] «Καλλικράτης» στις συγκοινωνίες της Αθήνας
#11
Γενικά με τα περισσότερα συμφωνώ, αλλά νομίζω ότι δεν θα υπάρξει αύξηση εσόδων αλλά μείωση πιστεύω... Ο κόσμος θα απευθυνθεί σε άλλα μέσα με τόση αραίωση δρομολογίων που θα πέσει... Άμα θέλει κάποιος να προσελκύσει κόσμο στην συγκοινωνία ας το κάνει με τον σωστό τρόπο και όχι με τον τελείως λάθος... Ήδη υπάρχει πολύ μεγάλο πρόβλημα με τα δρομολόγια (κατ' εμέ είναι ήδη αρκετά αραιωμένα), πόσο μάλλον να αραιωθούν κι άλλο
Απάντηση
#12
(25-11-2010, 09:05 PM)cmegas Έγραψε: Δεν βλέπω να γίνεται τίποτα με τις νότιες γραμμές! Ένα "συμμάζεμα" στα τοπικά που ξεκινούν από τη Γλυφάδα και στα Α3/Β3 δεν θα έπρεπε να γίνει; To μόνο που ελπίζω είναι να γίνει αυτό όταν (λέμε, όταν) ανοίξει το μετρό του Ελληνικού (έχω στο μυαλό μου ένα "μοντέλο" σαν το σταθμό του Νομισματοκοπείου).

Το φωναζαμε απο παλια αυτο, να γινει δηλαδη η γραμμη ''Α3 ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΓΛΥΦΑΔΑ'' πηγαινοντας κατευθειαν χωρις την ασκοπη περιπλανηση απο Ν.Ευρυαλη και Καραχαλιο αντιστοιχα.

Οσον αφορα τις νυχτερινες γραμμες, θεωρω απαραδεκτη την μειωση συχνοτητων, μιας και τα Παρασκευοσαββατοκυριακα εχουν αρκετη ζητηση.

Το 155 μας απεδειξε για αλλη μια φορα οτι ειναι ''πολυ σκληρο για να πεθανει''.

Απορω ομως τι θα γινει με το Β4 οταν καταργηθει. Θα ξεκινα απο την αφετηρια στα Σουρμενα ή μηπως θα ''αντικατασταθει'' απο το 210? Αν συνεχισουν παλι ανεξαρτητα, δηλαδη 210 μαζι με ''πετσοκομμενο'' Β4 μαλλον θα συνεχισουν να ειναι το ιδιο μπαχαλο με σημερα (περνανε παααντα μαζι...). Εκτος και αν το 210 καταργηθει και το τμημα στην Ανω Γλυφαδα το αναλαβει το Α4 κανοντας βολτα εως την Πλ. Καραισκακη, οπως ακριβως το Β1.

Επισης, πολλες γραμμες φαντασματα εχουν μεινει εκτος ''ψαλιδιου'', για παραγειγμα 125, 162, 163, 201 και τα τοπικα Γλυφαδας (124, 128, 129, 205, 207)

Smile
Απάντηση
#13
(25-11-2010, 11:06 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Επισης, πολλες γραμμες φαντασματα εχουν μεινει εκτος ''ψαλιδιου'', για παραγειγμα 125, 162, 163, 201 και τα τοπικα Γλυφαδας (124, 128, 129, 205, 207)

Smile

Και επιτέλους να γίνει κάτι ουσιώδες με τα τοπικά Βάρης-Βάρκιζας, που είναι "ό,τι να 'ναι"!!
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Απάντηση
#14
(25-11-2010, 09:37 PM)kostas260 Έγραψε: Γενικά με τα περισσότερα συμφωνώ, αλλά νομίζω ότι δεν θα υπάρξει αύξηση εσόδων αλλά μείωση πιστεύω... Ο κόσμος θα απευθυνθεί σε άλλα μέσα με τόση αραίωση δρομολογίων που θα πέσει... Άμα θέλει κάποιος να προσελκύσει κόσμο στην συγκοινωνία ας το κάνει με τον σωστό τρόπο και όχι με τον τελείως λάθος... Ήδη υπάρχει πολύ μεγάλο πρόβλημα με τα δρομολόγια (κατ' εμέ είναι ήδη αρκετά αραιωμένα), πόσο μάλλον να αραιωθούν κι άλλο
Να σου θυμίσω ότι σκοπός αυτών των μέτρων είναι η μείωση του κόστους. Δεν τους ενδιαφέρει να αυξήσουν τα έσοδα. Επίσης η κατάσταση είναι τέτοια που δεν τους ενδιαφέρει να προσελκύσουν και άλλους επιβάτες.
(25-11-2010, 11:06 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Επισης, πολλες γραμμες φαντασματα εχουν μεινει εκτος ''ψαλιδιου'', για παραγειγμα ...

Παιδιά προσέχτε ότι ο πίνακας έχει μία στήλη με τίτλο "υλοποίηση" που γράφει σε όλα Δεκεμβριος 2010. Μήπως υπάρχουν και άλλα μέτρα με υλοποίηση πχ Ιανουάριο 2011 και μετά;
Απάντηση
#15
Με βαση την ανακοινωση που εχει αναρτυσει ο ΟΑΣΑ στο site του καταλαβαινω οτι θα υπαρχουν και αλλες αλλαγες. Το ερωτημα μου ειναι αφου θα υπαρχουν και αλλες αλλαγες γιατι δεν τις κανει μια και εξω ολες μαζι?
Απάντηση
#16
(26-11-2010, 04:13 PM)meganium Έγραψε: Με βαση την ανακοινωση που εχει αναρτυσει ο ΟΑΣΑ στο site του καταλαβαινω οτι θα υπαρχουν και αλλες αλλαγες. Το ερωτημα μου ειναι αφου θα υπαρχουν και αλλες αλλαγες γιατι δεν τις κανει μια και εξω ολες μαζι?
Τελικά έκαναν τις μισές από αυτές που έγραφε η εφημερίδα. Εμένα το απογοητευτικό είναι ότι η συγχόνευση της 208 και της Α4 δεν οδηγεί σε τοπική γραμμή, αλλά παραμένει ο κορμός.
Απάντηση
#17
Ισως για να εχει να ασχολειται με τα ελαχιστα δυνατα προβληματα. Αν τις αλλαξει ολες μαζι θα χασουν την μπαλα σε περιπτωση που αρχισουν διαμαρτυριες.

Εγω μαλιστα βλεπω οτι εχει δρομολογησει καποιες αλλαγες για την 1η Δεκεμβριου, αλλα ο παραπανω πινακας του Εθνους, εχει περισσοτερες γραμμες που σημαινει οτι μεσα στο Δεκεμβρη θα γινουν αλλαγες κατα κυματα.
Απάντηση
#18
Καταλαβα... Εχεις δικιο για τα μεσα Δεκεμβρη με βαση τον παραπανω πινακα. Επισης να ρωτησω οταν λεει για Μεσογεια ενισχυση κλπ μηπως να περιμενουμε τιποτα προς Ραφηνα/Νεα Μακρη και Μαρκοπουλο/Πορτο Ραφτη/Καλυβια και τις γυρω περιοχες αυτων?
Απάντηση
#19
(26-11-2010, 04:59 PM)meganium Έγραψε: Καταλαβα... Εχεις δικιο για τα μεσα Δεκεμβρη με βαση τον παραπανω πινακα. Επισης να ρωτησω οταν λεει για Μεσογεια ενισχυση κλπ μηπως να περιμενουμε τιποτα προς Ραφηνα/Νεα Μακρη και Μαρκοπουλο/Πορτο Ραφτη/Καλυβια και τις γυρω περιοχες αυτων?

Νομίζω ότι εννοεί την βελτίωση των υπηρεσιών στις περιοχές που ήδη εξυπηρετεί.
Απάντηση
#20
(26-11-2010, 05:02 PM)abc Έγραψε: Νομίζω ότι εννοεί την βελτίωση των υπηρεσιών στις περιοχές που ήδη εξυπηρετεί.

Δεν καταλαβαίνω ποιές υπηρεσίες πρέπει να βελτιωθούν στα Μεσόγεια. Αν εννοούν αναδιάρθρωση των γραμμών με το υπάρχον υλικό και τις υπάρχουσες βάρδιες, καμια αντίρρηση.

Είμαι όμως πλήρως και κάθετα αντίθετος με οποιαδήποτε διοχέτευση λεωφορείων στα Μεσόγεια σε βάρος του Λεκανοπεδίου.

Να μην ξεχνάμε ότι τα Μεσόγεια ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΘΗΝΑ, ασχέτως το ότι αρκετοί κάφροι κάνουν τα πάντα για να τα καταντήσουν ίδια και χειρότερα με τον πολεοδομικό ιστό της Αθήνας.

Τα Μεσόγεια είναι περιαστική περιοχή και συνεξυπηρετούνται από τα ΚΤΕΛ. Άρα, η εξυπηρέτηση θα πρέπει να παρέχεται με όρους regional/περιαστικής συγκοινωνίας.
Δεν μπορεί ο κάθε κάγκουρας που παράτησε τα προάστια της Αθήνας για να εγκατασταθεί στο αυθαίρετό του με 10 ημιυπαίθριους, τρια ημιυπόγεια, ένα ημιδιαμέρισμα και δυο ημιαποθήκες (όλο αυτό ονομάζεται "μεζονέτα") να περιμένει να του φέρουν και τη συγκοινωνία που είχε μάθει από την Αθήνα (κάθε 10 λεπτά μέχρι τις 12 το βράδυ).

Αφού πήγε στην "εξοχή" για να χαρεί το "οικόπεδό" του, θα ζήσει "εξοχικά".

Σε αυτό που συμφωνώ είναι στην αναδιάρθρωση των γραμμών που ήδη υπάρχουν, ώστε να προσεγγίζουν τον Προαστιακό και να μην πηγαίνουν μέχρι την Πλακεντίας.

Αυτό μπορεί να γίνει με όλες τις γραμμές των Μεσογείων πλην των 304/5 και 308, που είναι οι "κορμοί" και παρέχουν την βασική συγκοινωνιακή κάλυψη.

Για ό,τι δεν καλύψει ο ΟΑΣΑ, ας απευθυνθούν στα ΚΤΕΛ. Από εκεί δεν κατάγονται οι λεωφορειούχοι; Ας τα εξυπηρετήσουν λοιπόν τα μέρη τους.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  [Ypodomes.com] Έρχονται τα ηλεκτρονικά εισιτήρια στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας GeorgIrisbus 0 2.222 30-12-2011, 06:33 PM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  [Τα Νέα] «Φωτιά» στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας ανάβουν οι νέες ΣΣΕ Cmaniac 0 2.831 05-07-2011, 12:10 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Cmaniac

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)